رفتن به مطلب

کاربران گرامی تاپیک استخدام و همکاری با سایت  رو مطالعه کنید و در صورت علاقه می توانید برای خودتون درآمد کسب کنید و پول در بیارید.

جستجو در
  • تنظیمات بیشتر ...
نمایش نتایجی که شامل ...
جستجو در ...
خوش آمدید مهمان!

برای دسترسی کامل به امکانات انجمن ثبت نام نمایید، زمانی که ثبت نام نمایید و وارد حساب کاربری خود شوید قادر خواهید بود موضوع جدید ایجاد نمایید، به موضوعات سایر اعضا پاسخ دهید، امتیاز کسب نمایید، به سایر اعضا پیام خصوصی ارسال نمایید و امکانات بی شمار دیگر ....

چرا منتظر هستید؟ هم اکنون ثبت نام نمایید.

افزونه موشک سئو WP Schema Pro 1.1.10

45,000 تومان

   (0 امتیاز)

1 تصویر

درباره این فایل

افزونه موشک سئو WP Schema Pro

 

چرا نشانه های Schema در وردپرس مهم است؟

همانطور که در بالا ذکر شد، یک نشانه گذاری خوب، موتورهای جستجو را با اطلاعات مناسب در مورد یک صفحه پر می کند. خزنده های موتورهای جستجو اغلب محتوای صفحه را می خوانند و آن را به همان ترتیب ذخیره می کنند. در حالی که یک طرح Schema به آنها معنی می دهد. در ادامه به چند دلیل که چرا نشانه گذاری های Schema برای یک وب سایت اهمیت دارد، می پردازیم:

۱- نشانه های Schema کمک می کنند تا موتورهای جستجو درک درستی از محتوای صفحه داشته باشند.

موتورهای جستجو اغلب محتوا را می خوانند و در پایگاه داده خود ذخیره می کنند. اما یک طرح Schema به آنچه خوانده اند معنی می دهد.

به عنوان مثال ۲۲۳۴۵۶۷۸-۰۲۱ ممکن است فقط تعدادی عدد باشد. اما زمانیکه به یک نشانه Schema اضافه می شود، موتورهای جستجو متوجه می شوند که آن یک شماره تلفن است.

با استفاده از اطلاعات اضافی مانند: جزئیات نویسنده، بررسی، توضیحات و … موتورهای جستجو تصویر بهتری از آنچه در صفحه وجود دارد، پیدا می کنند و این امر به رتبه بندی بالاتر در جهت یافتن کلمه کلیدی مرتبط تر کمک شایانی می کند.

۲- به شما کمک خواهد کرد تا CTR وب سایت خود را افزایش دهید.

اغلب کاربران تمایل دارند بر روی نتیجه ای که به نظرشان جذاب تر است، کلیک کنند. حتی اگر رتبه بندی بالایی نداشته باشید، یک تصویر غنی rich snippet که تصویری واضح از آنچه شما انجام می دهید و یا آنچه در صفحه شما وجود دارد، کاربران را جذب می کند تا بر روی آن کلیک کنند. از جمله: امتیاز های ستاره دار، بررسی کاربران، توضیح خوب و .. به مردم کمک می کند تا بیشتر در مورد سایت شما بدانند.

۳- شما می توانید مخاطبان هدفمندتری را برای وب سایت خود داشته باشید.

اغلب افراد ممکن است چندان تمایلی به گشت زدن در وب سایت شما نداشته باشند. آنها زمان کمی صرف می کنند و بعد بدون اینکه کار خاصی انجام دهند از سایت شما خارج می شوند. اگر چه این امر باعث ترافیک شده اما نرخ خروج سریع از سایت شما را افزایش می دهد که یک امتیاز منفی سئو به شمار می رود.

در صورت به اشتراک گذاری اطلاعات لازم می توانید از افرادی که واقعا علاقمند به محتوای سایت شما هستند، استقبال کنید. به مردم دقیقا آنچه را که در سایت تان وجود دارد را نشان دهید،تا آنها تصمیم بگیرند که آیا آن را باز کنند یا خیر. در این صورت، کاربران وفادار بیشتری به سایت شما جذب می شوند زیرا آنها در مورد شما در نتایج جستجو خوانده اند، و سپس از روی این اطلاعات تصمیم گرفتند سایت شما را برای بازدید انتخاب کنند و این انتخاب با خروج سریع از سایت همراه نخواهد بود.

 

راهنمای استفاده از افزونه فارسی WP Schema Pro 

افزونه WP Schema Pro یک رابط جهت پیاده سازی طرح Schema بر روی صفحات وب سایتتان را فراهم می کند.

پس از خرید این افزونه از سایت، می توانید آن را مانند هر افزونه دیگری دانلود و نصب کنید.

پس از فعال سازی افزونه، تب افزونه WP Schema Pro در قسمت داشبورد وردپرس شما نمایش داده خواهد شد.

برای ایجاد یک طرح جدید بر روی دکمه افزودن کلیک کنید.

سپس به شما این امکان داده می شود تا نوع طرحی را که می خواهید ایجاد کنید را انتخاب نمایید.

پس از انتخاب طرح (Schema) موردنظر به مرحله بعدی رفته و در آن نیاز به انتخاب صفحات / پست های مورد نظر برای طرح دارید.

در مرحله بعد روی دکمه راه اندازی انجام شود کلیک کنید. با انجام این کار به صفحه ویرایش طرح منتقل می شوید، جایی که می توانید در آن جزئیات طرحی که ایجاد کرده اید را مشاهده نمایید. در این قسمت می توانید فیلدهای مورد نیاز و جزئیاتی که دوست دارید را به طرح خود اضافه کنید.

همانطور که دیده می شود، در این قسمت تنظیمات طرح متا باکس وجود دارد. ۴ قسمت مختلف تنظیمات اصلی را خواهید یافت:

نوع طرح: این گزینه برای انتخاب یک نوع طرح (Schema) مانند: مقاله، رویداد و … استفاده می شود.تمام انواع طرح های موجود در منوی کشویی فهرست شده اند.

فعال کردن در: این گزینه برای تنظیم فعال سازی قوانین برای طرح فعلی استفاده می شود. شما می توانید صفحات / پست های موردنظر خود را که تمایل به نمایش دادن و یا حذف آنها هستید را انتخاب کنید.

دستورالعمل ها: گوگل تعدادی دستورالعمل برای هر نوع طرح را تنظیم کرده است. با استفاده از لینک موجود، قبل از انتشار طرح خود می توانید به این دستورالعمل ها مراجعه کنید.

فیلدهای طرح (Schema): در این قسمت شما می توانید تمام فیلدهای موردنیاز و توصیه شده برای نوع طرح فعلی را پیدا کنید. فیلدها وابسته به نوع طرح می باشند. تمام فیلدها را می توان با گزینه هایی مانند: عمومی / پست متا / سفارشی پر کنید.


تغییرات جدید در نسخه 1.1.10   دیدن کارنامه تغییرات

انتشار در

بهینه سازی و رفع مشکلات نسخه قبلی




بازخورد کاربر

شما تنها زمانی می توانید به فایل امتیاز دهید که آن را دریافت کرده باشید!

هیچ امتیازی برای نمایش وجود ندارد.

×