رفتن به مطلب

کاربران گرامی تاپیک استخدام و همکاری با سایت  رو مطالعه کنید و در صورت علاقه می توانید برای خودتون درآمد کسب کنید و پول در بیارید.

جستجو در
  • تنظیمات بیشتر ...
نمایش نتایجی که شامل ...
جستجو در ...
خوش آمدید مهمان!

برای دسترسی کامل به امکانات انجمن ثبت نام نمایید، زمانی که ثبت نام نمایید و وارد حساب کاربری خود شوید قادر خواهید بود موضوع جدید ایجاد نمایید، به موضوعات سایر اعضا پاسخ دهید، امتیاز کسب نمایید، به سایر اعضا پیام خصوصی ارسال نمایید و امکانات بی شمار دیگر ....

چرا منتظر هستید؟ هم اکنون ثبت نام نمایید.

happy girl

پلیس انجمن
  • تعداد ارسال ها

    339
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    2
آهنگ های مورد علاقه ی من

آخرین بار برد happy girl در 17 آذر 1396

happy girl یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

اعتبار در سایت

3 متوسط

3 دنبال کننده

درباره happy girl

  • درجه
    پلیس انجمن
  • تاریخ تولد 14 فروردین 774

Profile Information

  • جنسیت
    زن

امکانات بیشتر

  • حالت من
    Bache Mosbat
  • ویندوز
    winten
  • مرورگر
    chrome1

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمیشود.

  1. نقطه نقطه (Dot) از دیدگاه ریاضی، عنصری است که هیچ گونه بعدی ندارد، ابتدا و انتهای خط قرار دارد و از تقاطع دو خط بوجود می آید. بدین لحاظ موضوعی ذهنی است که در فضا یا بر صفحه تصور می شود، بدون اینکه قابل دیدن و لمس شدن باشد. اما از دیدگاه هنرهای تجسمی، نقطه ساده ترین واحد تقلیل ناپذیر ارتباطات بصری و مبدا پیدایش فرم است. در هنر تجسمی وقتی از نقطه نام برده می شود، منظور چیزی است که دارای تیرگی یا روشنی، اندازه و گاهی جرم است و در عین حال ملموس و قابل دیدن است. از این نظر در ظاهر تشابهی میان این مفهوم از نقطه با آن چه که در ریاضیات به نقطه گفته می شود، وجود ندارد. نقطه در زبان هنر تجسمی چیزی است کاملاً ملموس و بصری که بخشی از اثر تجسمی را تشکیل می دهد و دارای شکل و اندازه نسبی است. به عنوان مثال وقتی از فاصله ی دور به یک تک درخت در دشت نگاه می کنیم. به صورت یک نقطه تجسمی دیده می شود. اما وقتی به آن نزدیک می شویم یک حجم بزرگ می بینیم که از نقاط متعدد ( برگ ها) و خطوط ( شاخه ها) تشکیل شده است. بنابراین محدوده ی فضا یا سطح که همان کادر است نقش تعیین کننده ای در تشخیص دادن نقطه ی تجسمی و معنا پیدا کردن آن دارد. در صورتی که اندازه لکه یا عنصر بصری نسبت به کادر به قدری کوچک باشد که به طور معمول نتوانیم جزئیات آن ها را به صورت سطح یا حجم تشخیص بدهیم، می توانیم به آن نقطه تجسمی یا نقطه بصری بگوییم. تعریف نقطه در هنرهای تجسمی همچنین در هنرهای تجسمی اثر هر چیزی را روی صفحه نقطه می گویند. مثل اثرنوک قلم یا قطره جوهر روی کاغذ ویا اثرنوک مداد و … از برخورد دو یا چند خط نیز نقطه بوجود می آید. نقطه نقطه مبدا پیدایش فرم می باشد. وجود یک نقطه، مبین مکانی در فضاست. معمول ترین شکلی که می توان برای نقطه قائل شد گرد بودن است. نقطه ی چهارگوش یا مثلثی شکل به ندرت در طبیعت پیدا می شود (نقطه در معنای عام) نقطه در معنای عام (گرد بودن) کوچک و بزرگ بودن یک نقطه، بسته به اینکه در چه فضایی قرار گرفته ارزیابی می شود. نقطه ممکن است در سطح مطرح شود یا بصورت حجم و سه بعدی در فضا وجود داشته باشد. تعریف نقطه نقطه همچنین کوچکترین نمود بصری یک عنصر تصویریست (یک حرف در الفبا، یک برگ در فضا، یک گوی در آسمان، یک لکه روی دیوار، یک گل سرخ در فاصله ی کافی، یک ردپا بر روی برف، یک چراغ روشن در شهر و… تکرار نقطه نقطه، هرکجا که باشد خواه به صورت طبیعی یا ساخته دست انسان، چشم را شدیدا به خود جلب می کند. در نتیجه، نقطه به منزله ی یک عنصر تصویری قوی می تواند برای نشان دادن مفهوم “تأکید” مورد استفاده قرار گیرد. با تکرار نقطه، در ترکیب های متنوع و متعدد، می توان مفهوم “ریتم” را شناخت. با تجمع و تفرق نقطه ها در یک ترکیب جدید، مفهوم “انبساط و انقباض” را می توان نمایش داد . سورا _ Seurat – نقاش امپرسیونیست فرانسوی، در نقاشی های خود با تکنیک پوینتلیست (Pointillist) یانقطه چینی، یعنی ادغام نقطه ها، دستگاه بینایی انسان را آزمود. تکنیک پوینتلیست (Pointillist) بنابراین محدوده ی فضا یا سطح که همان کادر است نقش تعیین کننده ای در تشخیص دادن نقطه تجسمی و معنا پیدا کردن آن دارد (نسبت آن به کادر حائز اهمیت است). در صورتی که اندازه لکه یا عنصر بصری نسبت به کادر به قدری کوچک باشد که به طور معمول نتوانیم جزئیات آن ها را به صورت سطح یا حجم تشخیص بدهیم، می توانیم به آن نقطه تجسمی یا بصری بگوییم. نقطه میتواند مثبت و یا منفی باشد. از طریق نقاط مثبت یا منفی یا تضاد تاریکی و روشنی جلوه های بصری زیبا ایجاد میشود. نقطه مثبت: کادری سفید که نقطه سیاه رنگی در آن وجود دارد. نقطه منفی: کادری سیاه رنگ که نقطه سفید در آن وجود دارد. یک نقطه کوچک در خود انرژی ذخیره شده بسیاری دارد که چشم را به طرف خود جلب می کند و به عنوان آغاز یک تجربه بصری، در راه شناخت مبانی ارتباطات بصری به کار گرفته می شود. از این لحاظ برای نشان دادن عنصر تاکید مورد استفاده قرار می گیرد. نقطه – تجمع و تفرق بسته به این که نقطه بصری در کجای کادر قرار گرفته باشد، موقعیت های متفاوتی را به وجود می آورد. یک نقطه روابط محدود ساده ای با اطراف خود دارد و به همان نسبت توجه مخاطب را به خود جلب می کند. اما چنانچه نقاط بصری متعددی در یک کادر وجود داشته باشند، بر اساس روابطی که از نظر شکل، اندازه ، تیرگی ، روشنی ، رنگ ، بافت ، دوری و نزدیکی با یکدیگر دارند تأثیرات بصری متفاوتی به وجود خواهند آورد. گاهی ممکن است نقطه به عنوان کوچک ترین بخش تصویر تلقی شود. در این صورت در اثر تراکم نقطه های تیره، تیرگی حاصل می شود و در اثر پراکندگی آنها روشنی دیده می شود. با تکرار و تغییر اندازه نقطه در ترکیب های مختلف به مفاهیمی از تراکم، انبساط، ریتم و حرکت دست پیدا می کنیم. وجود نقاط بصری متعدد در کادر وجود نقاط بصری متعدد در کادر انواع مفاهیم نقطه در کادر ۱- نقطه در مرکز کادر= تعادل ۲- نقطه در نیمه بالا کادر وسط= سبکی ۳- نقطه در وسط نیمه پایین = سنگینی ۴- نقطه در گوشه های بالا کادر= عدم تعادل ۵- نقطه در گوشه های پایین = انزوا، گوشه نشینی و تنهایی تعریف نقطه در هنرهای تجسمی نقطه ی مدور، انرژی تصویری متراکمی را در درون خود زندانی کرده، برعکس نقطه ای به شکل مربع یا مثلث یا شکل های مشابه، انرژی تصویری را در جهت یا جهات اضلاع خود هدایت می کنند. نقطه ی مدور، مربع و مثلث نقطه در تفکر غرب، موجودی موهم است. مضامین آن حذف شده و به صورت نیرویی به آن توجه می شود اما در تفکر شرق نقطه وحدت و هماهنگی ایجاد می کند، مرکزیت همیشه با نقطه است همان طور که در دایره حرکت بر اساس نقطه است. شمسه همان نقطه نورانی است. شمسه همان نقطه نورانی است صدای نقطه: صدای آن از نظر مفهومی سکوت است. نقطه را می توان پایان همه چیز دانست که در این صورت بار مفهومی منفی خواهد داشت ولی از طرفی همین نقطه پایانی می تواند آغازگر رابطه یا جمله یا مفهومی تازه باشد که در این صورت دارای معنای مثبت است. اگر چه نقطه از نظر نمادین ساکت و بی صداست ولی از نظر بصری وقتی نقطه ای در یک کادر قرار می گیرد بخاطر جاذبه بصری زیاد سرو صدای بسیاری دارد؛ و برای خاموش کردن صدای آن تنها می توان عناصر بصری دیگر در کنارش قرار داد. از نظر عرفانی نقطه نشانگر زمان بی آغاز و بی پایان و ازلی و همچنین خداوند است. موقعیت های مختلف نقطه موقعیت های مختلف نقطه با توجه به تعریف ها و نمونه هایی که از نقطه آورده شده است اشاره به این مطلب بسیار اهمیت دارد که اندازه نقطه در طبیعت متناسب با محیط و فضایی که در آن قرار گرفته است تعریف شود. این مفهوم (تناسب) را در مراجعه مستقیم به طبیعت به خوبی درک می کنید بعنوان مثال یک پنجره روشن در شب از فاصله دور یک نقطه محسوب می شود. گرچه ابعاد واقعی پنجره بزرگ است اما از فاصله دور در فضایی بزرگ یک نقطه نورانی، به حساب می آید. حال اگر فاصله خود را از پنجره کم کنیم تا جائیکه در کنار آن قرار بگیریم آن پنجره دیگر نقطه نورانی به حساب نمی آید و یک سطح بزرگ دیده می شود. نظیر این قبیل مثالها را در طبیعت بسیار دیده ایم. یک تکه ابر در آسمان و یا تک درختی بر روی تپه از فاصله بسیار دور در فضای بزرگی که قرار دارند نقطه محسوب می شوند. بنابراین در طبیعت یک نقطه ممکن است سر یک سوزن، یک سیب، ستاره ای در آسمان، قایقی در دریا، ردپایی بر روی برف و…. باشد. با توجه به آنچه گفته شد نتیجه می گیریم نقاط در صفحه متناسب با جایگاه قرارگیریشان بر کادر خود تأثیر می گذارند و علاوه بر این از کادر خود نیز متأثر هستند. همچنین نقاط بر روی یکدیگر نیز نیرو وارد می کنند. از طرفی نزدیکی نقاط به یکدیگر باعث ایجاد تمرکز و تأکید بصری می شود چرا که انرژی هدایت شده از طرف نقاط تجسمی به سوی مخاطب چند برابر شده و در نتیجه توجه بیننده را بیشتر به سمت خود جلب می کند. همچنین نزدیکی نقاط به هم باعث ایجاد فضای متراکم و تیره می شود و در برابر آن دوری و فاصله نقاط نسبت به هم ایجاد فضای منبسط و روشن می نماید. قابل توجه است که از این ویژگی در صنعت چاپ بهره می گیرند. با استفاده از نقطه می توان در صفحه ایجاد تاریک روشن یا سایه نمود. رسیدن به تاریکی و روشنی با استفاده از نقطه به دو عامل (اندازه نقطه و فاصله نقاط از یکدیگر بستگی دارد) به بیانی دیگر هرچه اندازه نقاطی که در کنار هم قرار می گیرند، بزرگتر باشد به سطح تیره تری دست می یابیم و بالعکس هرچه اندازه نقاط کوچکتر باشد نتیجه کار رسیدن به سطحی روشن تری می باشد. از طرفی هرچه فاصله نقاط نسبت به هم کمتر باشد (تراکم) سطح بدست آمده تیره تر و هرچه فاصله بیشتر باشد (انبساط) سطح روشن تری خواهیم داشت. شناسایی اصول نقطه بی تعادل یک نقطه در صفحه توانایی حرکت و استقرار در هر محلی را دارد. هر نقطه متناسب با مکانی که در آن قرار می گیرد مسئله تناسب و تعادل را بوجود می آورد. مهمترین نقطه ای که در یک محدوده (کادر) قرار دارد نقطه تعادل است که در تقاطع خطوط اصلی کادر بوجود می آید. نقاطی که خارج از نقطه تعادل قرار گیرد، نقاط فاقد تعادل می باشند این نقاط متناسب با محل قرارگیری خود دارای ویژگیهای خاصی می شوند بعنوان مثال نقطه ای که در پایین صفحه (صفحه نقطه تعادل) واقع شود، حس سنگینی را القا کرده و اگر در بالای نقطه تعادل قرار گیرد، حس سبکی را القا می کند. حرکت نقطه ها به سمت گوشه های کادر، باعث پرتاب و خروج چشم از صفحه می شود. شناسایی اصول نقطه همجوار می دانیم که نقطه ها علاوه بر تأثیر به محیط، بر یکدیگر نیز تأثیر می گذارند و دارای نیرو هستند دو نقطه که دارای اندازه های یکسانی هستند بطور مساوی به یکدیگر نیرو وارد می کنند. با تغییر فاصله این نقاط نسبت به هم نیروی وارد شده و کشش آنها به یکدیگر نیز تغییر می کنند. دو نقطه با اندازه های متفاوت دارای نیروی متفاوتی هستند و نقطه بزرگتر دارای نیروی بیشتری نسبت به نقطه کوچکتر است. در نتیجه نقطه بزرگتر، نقطه کوچکتر را به سمت خود جذب می کند. بنابراین برای ایجاد تعادل باید تعداد نقطه ها در سمتی که نقطه کوچکتر قرار دارد بیشتر باشد تا انرژی دو نقطه کوچک با انرژی نقطه بزرگ برابری کند و صفحه را از عدم هم وزنی خارج کند.
  2. کادر در هنرهای بصری محدوده ای را که هنرمند برای ارائه و اجرای اثر خود بر می گزیند کادر می گویند. این اثر ممکن است یک عکس، یک نقاشی، یک نقش برجسته یا حتی یک فریم در سینما باشد. کادر کلیه عناصر بصری یک اثر را در خود جمع کرده و به آن شکل م یدهد. بنابراین معیار مهمی برای ارزیابی روابط موجود بین اجزای تشکیل دهنده یک اثر هنری و یکی از عوامل بسیار مهم در شناخت و بررسی عناصر بصری در یک ترکیب بندی به شمار میرود. به عنوان مثال: یک خط اگر داخل کادر معینی قرار نگرفته باشد معیاری برای تعیین چگونگی موقعیت آن در سطح کاغذ وجود ندارد ولی وقتی همان خط داخل کادر معینی قرار گیرد چشم ما قادر خواهد بود با انداز هگیری فاصل هی آن از چهار جهت کادر، موقعیت خط را نسبت به محورهای عمودی و افقی کادر معین نماید. با وجود کادر می توان به آسانی بهترین راه حل را در صفحه برای عناصر بصری از نظر ایجاد تعادل و توازن پیدا نمود. اهمیت کادر به نقطه نگاه کنید. چه مفهومی دارد؟ کادر چه طور؟ چه معنایی از آن دریافت می کنید؟ فضای درونی یک کادر زمانی معنا پیدا می کند که یک عنصر بصری در درون کادر انرژی بصری آن را فعال کند. هنرمند با انتخاب بخشی از فضا و جدا ساختن آن از سایر بخش ها و فضای پیرامون توسط کادری مشخص، دو عمل انجام م یدهد: ۱. ارتباط کادر را با محدود هی داخلی اثر برقرار می کند و انرژی بصری را که از درون به بیرون کادر گرایش دارد، محصور می سازد. ۲. انرژ یهای بصری بیرون از کادر که م یخواهند به درون آن نفوذ کنند را به کنترل در می آورد. کادر می تواند اندازه ها و شکل های گوناگون هندسی منظم مانند دایره، مربع، مثلث و... و غیرمنظم داشته باشد و هنرمندان با توجه به موضوع و مفهومی که قصد بیان آن را دارند، کادر مناسب را برمی گزینند. البته در بی شتر آثار هنری به طور معمول سه نوع کادر دیده می شود. که در شکل روبه رو آورده شده است. در طراحی جلد کتاب زیر، چون مخاطبین اثر، کودکان هستند کادر مربع انتخاب شده است. جللد کتاب آ - اول الفبا - نورالدین زری نکلک در پوستر بزرگداشت استاد حمید سبزواری اثر مسعود نجابتی ، با توجه به نوع و جهت عناصر از کادر افقی پوستر روز صنایع دستی اثر علی عابدی با توجه به نوع چیدمان عناصر از کادر مستطیل عمودی استفاده شده است.
  3. استانداردهای ملی فضایی منتشر می‌شود رئیس پژوهشگاه فضایی ایران گفت: اولین مجموعه استانداردهای ملی فضایی، به‌زودی، با اخذ شماره ملی استاندارد منتشر می‌شود. به گزارش خبرگزارش فارس پژوهشگاه فضایی ایران اعلام کرد: این پژوهشگاه پیش‌نویس برخی از استانداردهای شاخه "مدیریت پروژه‌های فضایی" و "تضمین محصول فضایی" را برای تصویب و دریافت شماره ملی به سازمان ملی استاندارد کشور ارائه کرده است که با تصویب و صدور مجوز منتشر خواهد شد.حسن کریمی رئیس پژوهشگاه فضایی ایران اظهار داشت: پژوهشگاه فضایی ایران با اخذ مجوزهای لازم از سازمان ملی استاندارد کشور با همکاری تمامی ارگان‌های ذی‌نفع اقدام به تهیه و تدوین سه عنوان پیش‌نویس از استانداردهای شاخه "مدیریت پروژه‌های فضایی" و دو عنوان از استانداردهای شاخه "تضمین محصول فضایی" کرده است.وی افزود: با توجه به فقدان استانداردهای ملی فضایی در کشور به عنوان مبنای کار سازمان‌های ذی‌نفع در عرصه صنعت فضایی، از اواخر سال 1392، پژوهشگاه فضایی ایران با اخذ مجوزهای لازم به‌منظور تدوین استاندارهای مورد نظر از سازمان ملی استاندارد ایران، همکاری گسترده‌ای را با این سازمان برای تدوین استانداردهای ملی فضایی آغاز کرده است.کریمی ادامه داد: پیچیدگی و رسیک بالای پروژه‌های فضایی به لحاظ سطح فناوری و هزینه‌بر بودن آنها در مقایسه با دیگر صنایع، موجبات به کارگیری الزامات استانداردی سطح بالایی را در تمامی فرآیندهای این حوزه اعم از فعالیت‌های مدیریتی، مهندسی و تضمین محصول فراهم می‌کند تا بتوان از این طریق موفقیت مورد انتظار در ماموریت‌های فضایی را تضمین کرد.
  4. فراخوان ایجاد بنیاد نرم‌افزارهای متن‌باز فراخوان ایجاد بنیاد نرم‌افزارهای متن‌باز با هدف جلب مشارکت فعالان حوزه نرم‌افزارهای متن‌باز در تدوین و ایجاد بنیاد غیرانتفاعی و غیردولتی نرم‌افزارهای آزاد اعلام شد و تا ۲۷ مهرماه ادامه دارد. به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، مسعود همدانلو با اشاره به فراخوان تدوین و ایجاد بنیاد نرم‌افزارهای متن‌باز اظهار داشت: سازمان فناوری اطلاعات ایران با‌ هدف کمک به راه‌اندازی و تشکیل بنیاد غیرانتفاعی و غیردولتی نرم‌افزارهای آزاد (متن‌باز) و در راستای ساماندهی اجتماعات کاربری و تشکل‌های مرتبط، فراخوان تدوین و ایجاد بنیاد نرم‌افزارهای متن‌باز را اعلام کرده است.سرپرست معاونت توسعه صنعت و اعتباردهی بخشی فناوری سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: این فراخوان از امروز اعلام شده و به این وسیله از تمامی فعالان جامعه کاربری ایرانی و متخصصان این حوزه برای تشکیل هیئت مؤسس و تدوین اساسنامه بنیاد مذکور دعوت به همکاری شده است.وی تصریح کرد: صنعت نرم‌افزار می‌تواند یکی از حوزه‌های پیشتاز در کمک به اقتصاد کشور باشد و از این رو حمایت از صنعت نرم‌افزار از جمله نرم‌افزارهای متن باز در دستور کار قرار دارد.همدانلو افزود: هم‌اکنون اجتماعات متعدد کاربری متشکل از برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان در حوزه نرم‌افزار در کشور وجود دارد. هدف این است که این اجتماعات در شکل هدفمندی متمرکز شوند و به تشکیل بنیادی کمک شود.وی با اشاره به وضعیت به‌کارگیری نرم‌افزارهای متن‌باز، گفت: سهم بازار سیستم عامل لینکوکس در سیستم‌عامل سرورها 67 درصد، سهم بازار لینوکس در ابر کامپیوترها 97 درصد، هم بازار اندروید از سیستم عامل تلفن‌‌های همراه هوشمند 78 درصد و سهم بازار لینوکس از سیستم‌های رومیزی 2 درصد است.همدانلو پروژه‌های سامانه مدیریت منابع سازمانی (تاژک)، راه‌کار مجازی سازی (زمین)، زیرساخت رایانش ابری (Xaas)، نسخه ایرانی گنو لینوکس (پارسیکس) و تجاری سازی نرم‌افزارهای بومی (تضمین) را از جمله پروژه‌های موفق نرم‌افزارهای متن باز عنوان کرد.سرپرست معاونت توسعه صنعت و اعتباردهی بخشی فناوری سازمان فناوری اطلاعات ایران توضیح داد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به درگاه جامعه نرم‌افزارهای متن باز به‌ آدرس http://foss.ir اطلاعاتی بیشتری کسب کنند و از طریق آدرس اینترنتی http://foss.ir/node/add/foss-reg درخواست خود را به همراه سوابق کاری، حداکثر تا بیست و هفتم مهرماه سال جاری ارسال کنند.
  5. سرپرست شرکت مخابرات: مخابرات نیازمند 72 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری است سرپرست شرکت مخابرات گفت: با وجود اینکه در 5 سال گذشته، 110 هزار میلیارد ریال در بخش تلفن همراه، ثابت و دیتا در کشور سرمایه‌گذاری شده، اما در حال حاضر توسعه مخابرات نیازمند 72 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری است. به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، اسدالله دهناد ظهر امروز در مراسم افتتاحیه پانزدهمین همایش اتحادیه انجمن‌های اسلامی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سالن اجتماعات اردوگاه فرهنگی ورزشی کمیته امداد امام خراسان رضوی اظهار کرد: انجمن‌های مختلفی با رویکردهای متنوع در کشور وجود دارد، اما انجمن‌های اسلامی هدف و ماموریت ویژه‌ای با محوریت دینی اسلامی دارند.وی با بیان اینکه به فرموده امام خمینی (ره) حکومت دینی باید به فکر دنیا و آخرت مردم باشد، تصریح کرد: انجمن‌های اسلامی با تعهدی که نسبت به اهداف و ارزش‌های دینی اسلامی دارند، می‌توانند برای تحقق این اهداف به دولت کمک کنند.سرپرست شرکت مخابرات زمینه فعالیت برای انجمن‌های اسلامی را بسیار دانست و افزود: اگر این انجمن‌ها با برنامه‌ریزی پنجساله مخاطبان خود را از طریق شیوه‌های علمی شناسایی کنند به سرعت می‌توانند اهداف خود را در جامعه پیاده سازند.دهناد خاطرنشان کرد: با وجود اینکه در پنج سال گذشته 110 هزار میلیارد ریال در بخش تلفن همراه، ثابت و دیتا در کشور سرمایه‌گذاری شده، اما در حال حاضر توسعه مخابرات کشور نیازمند 72 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری است.وی با اشاره به اینکه تعرفه‌های تلفن ثابت کشور در طول 12 سال اخیر تغییری نکرده است، تصریح کرد: شرکت مخابرات با مدیریت بهینه خود 200 هزار میلیارد ریال در سال‌های اخیر به دولت پرداخت کرده است.سرپرست شرکت مخابرات از هزینه‌هایی که پیرامون حقوق بیش از 50 هزار کارمند و هزاران نفر پیمانکار توسط مخابرات در سراسر کشور انجام می‌شود خبر داد و خاطرنشان کرد: از سال 1388 تاکنون 4 میلیون و 900 هزار تلفن ثابت در کشور واگذار شده و از خصوصی‌سازی شرکت مخابرات تاکنون تعداد پرتال‌های ای.دی.اس.ال با رشد 45 درصدی به 4.5 میلیون پورتال افزایش یافته است.
  6. فیلم مستند طنز «ملاقات با خانواده پاتل»، ساخته خواهر و برادر فیلم سازی باهمین نام است که بخشی از زندگی واقعی آنها را به تصویر می کشد. همزمان با آغاز فیلم راوی ۲۹ سال دارد و بازیگری است که با خواهر بزرگترش (گیتا) در لس آنجلس زندگی می کند و از مدتی است نیز که از دوست دخترش جدا شده است. او در سفر سالیانه اش به هند که برای دیدار با خانواده ترتیب می دهد، همواره از سوی بستگانش مورد پرسش قرار می گیرد که چرا تاکنون ازدواج نکرده است. بنابراین او تصمیم می گیرد که برای امتحان هم که شده ازدواج کند آنهم یک ازدواج سنتی . گیتا و راوی پاتل خواهر و برادر هندی – آمریکایی سازندگان این فیلم هستند و پدر و مادرشان نیز در ساخت این فیلم مستند به عنوان بازیگر با آنها همکاری کرده اند.آنها می گویند، هرگز زمان فیلمبرداری گمان نمی کردند که پدر و مادرشان همچون ستاره ها بدرخشند.گیتا می گوید: «تنها با یک ویدئوی ساده که در تعطیلات ضبط کرده بودیم آغاز شد.»استفاده از یک دوربین ابتدایی یکی از جذابیتهای این فیلم است و تصاویر ضبط شده اغلب از زاویه ای غیرحرفه ای گرفته شده اند. این مستند طنز، تعریف بسیاری از منتقدان را در پی داشته است. در این مستند تمامی تلاش های راوی برای یافتن همسر از طریق اینترنت و گذاشتن قرارهای ملاقات سریع که در نهایت بی نتیجه هستند به نمایش در می آید. اما او وقتی به پدر و مادرش نگاه می کند که پس از ۳۵ سال زندگی مشترک همچنان شاد هستند به فکر ازدواج سنتی می افتد.«ملاقات با خانواده پاتل» در تلاش است با استفاده از لحن طنز برخی معضلات اجتماعی را نیز به تصویر بکشد. گیتا می گوید: « پدر و مادر ما خوشحال ترین و خوشبخت ترین زوجی هستند که تاکنون دیده ایم. در کشور ما نرخ طلاق در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد است و به طور کلی ایده داشتن خانواده کاملا مورد سوال است. با نگاهی به رسانه ها می بینید که به نوعی اختلال تبدیل شده است. درست مثل اینکه مفهوم خانواده در حال از بین رفتن است. برای همین بود که هر دوی ما فکر کردیم انچه اکنون در خانواده مان می بینیم بسیار فوق العاده است.» فیلم ملاقات با خانواده پاتل از ۱۱ سپتامبر در میان تئاترهای برگزیده های تئاتر آمریکا به نمایش در می آید.
  7. هفتاد و دومین دوره جشنواره فیلم ونیز با نمایش فیلم (Spotlight) یا «افشاگر» افتتاح شد. بازیگران این فیلم به همراه گروه سازنده آن به ونیز آمدند تا فیلم را که در بخش بیرون از مسابقه جشنواره امسال به نمایش در آمد معرفی کنند.گروه روزنامه نگارانِ «افشاگر» از روزنامه بوستون گلوب، قدیمی ترین گروه روزنامه نگاری افشاگرانه است که هنوز در آمریکا به کار خود ادامه می دهد. ماجرایی که آنها در سال ۲۰۰۲ از کودک آزاری در یک کلیسای کاتولیک در ماساچوست آمریکا روایت کردند، هشتاد مورد آزار فردی را افشا کرد و برنده جایزه پولیتزرِ خدمت به عموم گردید.«مارک رافالو» بازیگر فیلم می گوید: «چیزی که در فیلم به آن پی می برید، یک لاپوشانیِ سازماندهی شده است. فقط کلیسا نیست. پلیس و نظام قضایی هم هست، سیاستمداران هم هستند، ساختار قدرت بوستون است که تا اعماق جامعه ریشه دوانده است.»«استنلی توچی» دیگر بازیگر این فیلم هم می افزاید: «همه ما می خواهیم رازها را بدانیم، می خواهیم از اسرار سر در بیاوریم، بخصوص وقتی سازماندهی شده باشند و نهادی به بزرگی و قدرت کلیسای کاتولیک مطرح باشد.»فیلم، نشان می دهد که در شهرِ منسجم، شدیداً وفادار و بسیار کاتولیکِ بوستون هیچ کس مایل نیست، درباره آنچه به کلیسا اجازه سواستفاده داده است حرفی بزند. حتی خود روزنامه بوستون گلوب هم از این تأثیر به دور نمانده است. در طول ده سال، این روزنامه شواهدی از کودک آزاری در دست داشته، اما ماجرا به نوعی بایگانی شده است، تا وقتی مدیر یهودی جدید که اهل بوستون هم نیست از راه می رسد و آنوقت تحقیقات از نو شروع می شود. «تام مک کارتی» کارگردان این فیلم معتقد است که این گونه روزنامه نگاری افشاگرانه دیگر منسوخ شده است. او می گوید: «راستش با وضعیت روزنامه نگاری جدی و حرفه ای کنونی، الان بهترین زمان برای فساد است، برای اینکه این نوع روزنامه نگاری، سالهاست در کشور من – و مطمئنم در کشور شما هم- از بین رفته است. بنابراین روزنامه نگاران نمی تواند این جور مسائل را حل کنند. اما اگر با خبر شوند، می توانند آن را روی توئیتر یا فیس بوک بگذارند، اما آیا می توانند هفته ها و ماهها را در دادگاه بگذرانند و به دنبال پلیس و مصاحبه با افراد باشند؟ نه. بیشترِ مردم، کار دارند.» «مایکل کیتون» هم نقش سردبیرِ این روزنامه را بازی می کند، روزنامه ای که سبب شد کلیسای کاتولیک تکان بخورد. فیلم «افشاگر» همچنین در جشنواره فیلم تورنتو نیز به نمایش درخواهد آمد و از ششم نوامبر در آمریکا به روی پرده خواهد رفت.
  8. جشنواره فیلم ونیز آخر هفته پرباری را با ستارگان سینما و اولین اکران فیلمها گذارند. رالف فاینس، هنرپیشه انگلییسی، داکوتا جانسون آمریکایی و تیلدا سوینتون ستارگان فیلم «سرو صدای بیشتر» (A BIGGER SPLASH) بر فرش قرمز این جشنواره ظاهر شدند . این فیلم ساخته لوکا گوادانینو، فیلمساز ایتالیایی بازسازی فیلم فرانسوی «استخر شنا» (۱۹۶۹) است که آلن دلون و رمی اشنایدر در آن بازی می کردند.فیلم «سر و صدای بیشتر» یکی از ۲۱ فیلمی است که در بخش مسابقه هفتاد و دومین دوره جشنواره فیلم ونیز با یکدیگر رقابت می کنند. این فیلم، داستان زوجی متشخص و معروف است که تعطیلاتشان را در جزیره ایتالیایی آرام و خوش منظره “پانتلریا” (Pantelleria) می گذرانند. اما این آرامش با ملاقات غیرمنتظره دوستی قدیمی با بازی رالف فاینس و دخترش که نقشش را داکوتا جانسون بازی می کند، بر هم می خورد و موجی از حسادت و شهوت به وجود می آورد. ادی ردمِین هنرپیشه ایتالیایی و دیگر بازیگران فیلم «دختر دانمارکی» نیز در اولین نمایش این فیلم در جشنواره امسال فیلم ونیز حضور داشتند.فیلم «دختر دانمارکی» را تام هوپر که پیش از این برنده جایزه اسکار نیز شده، کارگردانی کرده است. در این فیلم ردمین نقش لیلی البه را بازی می کند که قرن نوزدهم در دانمارک بدنیا آمده و یکی از اولین کسانی بود که با جراحی، جنسیت خود را تغییر داد.فیلم، زندگی لیلی و تحول او را از انکار وضعیت خودش تا پذیرش آن، و تولدی دوباره را دنبال می کند: سفری برای کشف دوباره خود، در مواجهه با جامعه ای که با او دشمنی می کند. ردمین سال گذشته به خاطر اجرای نقش استیون هاوکینگ در فیلم «تئوری همه چیز» برنده جایزه اسکار شد و اینک با اجرای نقش لیلی در این فیلم دوباره زمزمه های دریافت اسکاری دیگر را بر سر زبانها انداخته است. کریستن استوارت، هنرپیشه آمریکایی و نیکولاس هولت، بازیگر بریتانیایی ستارگان فیلم عاشقانه و تخیلی «برابرها» (EQUALS)، ساخته درک دورمس، کارگردان آمریکایی هم از دیگر هنرپیشگانی بودند که در اولین نمایش فیلم خود در جشنواره فیلم ونیز، با استقبال گرم طرفداران روبرو شدند.این دو، در فیلم «برابرها» نقش دو همکار را در دنیایی بازی می کنند که در آن احساسات، نوعی بیماری محسوب می شود. این فیلم نیز برای کسب جایزه امسال شیر طلایی ونیز رقابت می کند.
  9. دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام موج Download New Song By Ali Abdolmaleki Called Mowj دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128
  10. دانلود آهنگ جدید رضا شیری به نام منو دریابDownload New Song By Reza Shiri Called Mano Daryab( ویژه ماه محرم و ایام سوگواری ) دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128
  11. دانلود آهنگ جدید محمدحسین به نام کشتی نجات Download New Song By Mohammad Hosein Called Keshti Nejat دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128
  12. دانلود آهنگ جدید روزبه نعمت الهی و شایان اشراقی به نام دروغ میگفتی Download New Song By Roozbeh Nematollahi And Shayan Eshraghi Called Doroogh Migofti \ دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128
  13. دانلود آهنگ جدید یاسر رشادی چه خوبه دنیا با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ اهنگ ترانه ، آهنگ و تنظیم : سعید ساشا ، میکس و مستر : محمد کلهرDownload New Music Yaser Reshadi What world nice [h=2]دانلود آهنگ چه خوبه دنیا یاسر رشادی[/h] دانلود آهنگ با کیفیت 320 Download دانلود آهنگ با کیفیت 128 Download دانلود آهنگ با کیفیت 64 Download
  14. دانلود آهنگ جدید سعید تاتایی عاشقم با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ اهنگ ترانه و آهنگ : امیر یگانه ، تنظیم : سیاوش صدریDownload New Music Saeid Tataei Love [h=2]دانلود آهنگ عاشقم سعید تاتایی[/h] دانلود آهنگ با کیفیت 320 Download دانلود آهنگ با کیفیت 128 Download دانلود آهنگ با کیفیت 64 Download
  15. دانلود آهنگ جدید امین رستمی واسه خاطر چشات با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ اهنگ ترانه : مریم اسدی ، آهنگ : میلاد باران ، تنظیم : بهروز علیاریDownload New Music Amin Rostami For your eyes [h=2]دانلود آهنگ واسه خاطر چشات امین رستمی[/h] دانلود آهنگ با کیفیت 320 Download دانلود آهنگ با کیفیت 128 Download دانلود آهنگ با کیفیت 64 Download
×