رفتن به مطلب

کاربران گرامی تاپیک استخدام و همکاری با سایت  رو مطالعه کنید و در صورت علاقه می توانید برای خودتون درآمد کسب کنید و پول در بیارید.

جستجو در
  • تنظیمات بیشتر ...
نمایش نتایجی که شامل ...
جستجو در ...
خوش آمدید مهمان!

برای دسترسی کامل به امکانات انجمن ثبت نام نمایید، زمانی که ثبت نام نمایید و وارد حساب کاربری خود شوید قادر خواهید بود موضوع جدید ایجاد نمایید، به موضوعات سایر اعضا پاسخ دهید، امتیاز کسب نمایید، به سایر اعضا پیام خصوصی ارسال نمایید و امکانات بی شمار دیگر ....

چرا منتظر هستید؟ هم اکنون ثبت نام نمایید.

nasrin1363

کاربران عضو شده
  • تعداد ارسال ها

    9
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    2
آهنگ های مورد علاقه ی من

آخرین بار برد nasrin1363 در 9 بهمن 1395

nasrin1363 یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

اعتبار در سایت

9 متوسط

درباره nasrin1363

  • درجه
    کاربر جدید
  • تاریخ تولد تعیین نشده
  1. گوشی گوگل پیکسل: نکات و راهنمایی هایی در مورد این گوشی گوشی پیکسل (و گوشی همانند آن اما بزرگتر پیکسل XL) دوربین بسیار قوی ، پردازنده بسیار سریع و ظاهر زیبا، آن را به یکی از گوشی های محبوب تبدیل کرده است. این گوشی همچنین آخرین ورژن اندروید، Android Nougat، را اجرا می کند. این گوشی همچنین شامل ربات مرتبط به گوگل است که هر سوالی را که در پی استفاده از گوگل و یا هر چیز دیگری را پاسخ می دهد. در اینجا به طور کلی نکات و فوتو فن ها آورده شده است و توضیحات آنها، در مطالب بعدی آورده خواهد شد. تنظیمات خود را انجام دهید قبل از آنکه در هر آنچه که پیکسل به شما ارئه می دهد، غرق شوید، همیشه مطمئن شوید تنظیمات مورد نظر شما اعمال شده است. در هر شرایطی ابتدا تنظیمات خود را انجام دهید و سپس شروع به کار کنید. فیلم با Luancher شروع کنید Luancher شکل اصلی گوشی شما را نشان می دهد. پیکسل لانچر مربوط به خود را از گوگل دارد، و این لانچر ویژگی های کاربردی بسیاری دارد که به صورت آشکار نمی باشند. وقتی لانچر به طور کلی جایی باشد که به همه برنامه ها و ویجت ها (widget) دسترسی داشته باشید، بسیار مهم است که به طور کامل با آن آشنا باشید. فیلم تسلط بر روی دوربین دوربین این گوشی یکی از بهترین دوربین ها است. عکس های فوق العاده واضح و شفافی می گیرد، سرعت بالایی دارد و نور کم محیط را حل می کند. دوربین این گوشی را حتما با دوربین گوشی آیفون ۷ Plus مقایسه کنید. در مطلب بعدی به طور کامل در مورد دوربین این گوشی صحبت خواهیم کرد. فیلم دیگر ویژگی های این گوشی را پیدا کنید شما با این گوشی بسیار راحت خواهید بود. اما این گوشی فوت و فن ها و کاربردهای بسیار زیادی دارد که با آن ها آشنایی ندارید. در این مطلب این نکات و فوت و فن ها را مطالعه کنید. ویژگی های مبهم این گوشی شاید فکر کنید همه چیز رادر مورد پیکسل می دانید. اما واقعا می دانید؟ما ابزار و گزینه هایی پیدا کردیم که دانستن در مورد آنها برای شما کاربردی خواهد بود: منبع :پایگاه دانش یزد سرور لینک
  2. نکته ای همه دارندگان گوشی گوگل پیکسل باید بدانند باز شدن سریع سریع ترین راه برای قفل کردن پیکسل، استفاده از سنسور اثر انگشت در پشت این گوشی است. برای ثبت اثر انگشت خود باید به Settings > Security > Pixel Imprint بروید. بعد از اینکار هر بار که بخواهید وارد گوشی خود شوید باید انگشت خود را بر روی سنسور اثر انگشت بگذارید. ویژگی Moves در پیکسل در تنظیمات برنامه قسمتی به نام Moves وجود دارد. در Moves،، وقتی که برای دیدن اطلاعیه های (notification) خود، انگشت خود را به سمت پایین می کشید، می توانید سنسور اثر انگشت را به trackpad تغییر دهید. همچنین می توانید با فعال سازی این ویژگی که اگر بر روی گوشی بزنید روشن می شود، اطلاعیه های خود را ببینید. بر روی هر کدام از تصاویر کوچکی که کنار دسته بندی ها قرار داده شده اند، بزنید تا انیمیشنی از چگونگی کاربرد این ویژگی ببینید. ویژگی ایجاد Daydream گوگل پیکسل همانند یک کامپیوتر واقعیت مجازی می باشد و تمامی چیزها را نشان می دهد. تنها چیزی که نیاز دارید هدست Daydream view است. یک کنترل کننده نیز به همراه هدست می باشد، که به همراه آن می توان به راحتی وارد دنیای VR Daydream شد یا بازی های کامپیوتری کرد. Google Assistant گوگل در گوشی پیکسل برنامه ای مربوط به خود به نام Google Assistant قرار داده است. همانند Siri، اما برای اندروید. بر روی دکمه Home خود در پایین صفحه انگشت خود را نگه دارید تا این برنامه فعال شود. این برنامه فقط برای پرسیدن سوال نیست، می توانید محتوایی که در صفحه دارید را به این وسله آنالیز کنید و اطلاعات مربوطه را بدست بیاورید. به طور مثال، اگر یکی از دوستان شما، پیامی بفرستد که می خواهد شما را در یک رستوران جدید ملاقات کند، Assistant نام رستوران را شناسایی می کند و در Yelp، Google Maps و سایت های دیگر جستجو می کند تا جستجوی شما را سریع تر کند. انگشت خود را به سمت بالا بکشید گوگل دکمه برای باز کردن کشوی برنامه ها بر روی پیکسل اختصاص داده است. در اینجا به کاربر اجازه داده می شود که در قسمت پایین، ۵ برنامه قرار دهید. برای باز کردن این کشو در پیکسل، انگشت خود را بر روی صفحه نمایش، سمت بالا بکشید. برنامه داده های خود را ذخیره کنید Data Saver تنظیمات جدیدی است که از استفاده برنامه های انتخاب شده از داده ها در پس زمینه جلوگیری می کند. به Settings > Data > Data Saver بروید و این ویژگی را فعال کنید و برنامه هایی که می خواهید دسترسی بدون محدیودیتی در پس زمینه داشته باشند را انتخاب کنید (احتمالا Gmail یکی از این برنامه ها می باشد). Back up نامحدود از عکس ها و فیلم ها یکی از بزرگترین مزیت های پیکسل، back up نامحدود از عکس ها و فیلم های در برنامه Photos این گوشی می باشد. این back upها تماما با کییفیت اصلی انجام می شود. برنامه Photos را باز کنید و auto-backup را فعال کنید. با این کار حافظه گوشی مدام از عکس ها و فیلم ها پاک می شود. دوبار کلیک کردن برای باز شدن سریع دوربین این گوشی، بدون توجه به آنکه گوشی قفل است یا نه، دوبار بر روی دکمه قفل بر روی هر صفحه ای بزنید. ویژگی نور در شب پیکسل حال Night Light دارد که دیدن صفحه نمایش در شب را راحت تر می کند. به تنظیمات بریود و سپس به Display > Night Light بروید و Night Light را فعال کنید. با توجه به مکانی که هستید، این گوشی به صورت خودکار، در زمان غروب Night Light را فعال و در زمان طلوع آفتاب آن را غیرفعال می کند. Google Feed در صفحه اصلی گوشی، انگشت خود را به سمت راست بکشید، feed گوگل در جایی که آب و هوا، قرار ملاقات ها، هشدارهای ترافیکی و اخبار را مشاهده می کنید، نمایش داده می شود. با نگه داشتن انگشت خود بر روی صفحه اصلی می توانید Google feed را غیرفعال کنید: وارد تنظیمات شوید، سپس Show Google app را خاموش کنید. برنامه جدید Wallpaper اگر مایل باشید، پیکسل به صورت خودکار Wallpaper را هر روز با استفاده از عکس های شما، تغییر می دهد. به Settings > Display > Wallpaper بروید و این گزینه را فعال کنید. WiFi امن وصل شدن به WiFi عمومی راه مناسبی برای استفاده نکردن از داده های خود می باشد، اما بسیار خطرناک است. برای کمک به حفاظت از شما، Wi-Fi Assistant گوگل، شما را به شبکه های WiFi آشنا به وسیله VPN متصل می کند. به عبارت دیگر، پیکسل، اتصال شما به شبکه های WiFi را امن می کند. منبع :پایگاه دانش یزد سرور لینک
  3. تاخیر انداختن در فید RSS شما می تواند شما را در مقابل خطر انتشار تصادفی یک پست ناخواسته در فید و همچنین کپی کاران مطالب سایت شما حفظ کند. در این مقاله به شما نشان خواهیم داد تا چگونه کاری کنید تا پست ها با تاخیر در فید RSS وردپرس به نمایش گذاشته شوند. چرا فید ها را در وردپرس به تاخیر بیاندازیم؟ بعضی از اوقات ممکن است پست شما یک غلط املایی یا دستور زبانی داشته باشد. این غلط در پست شما منتشر می شود و در فید مشترکان فید RSS شما نیز منتشر می شود. اگر شما مشترک ایمیلی برای وبلاگ وردپرس خود نیز داشته باشید نیز این پست ها با غلط هایشان برایشان ایمیل می شود. با اضافه کردن یک تاخیر زمانی در فید RSS و خود سایت شما، شما یک زمان کوچک در اختیار دارید تا مشکل را در سایت اصلی بیابید و آن را رفع کنید. فید های RSS همچنین توسط وب سایت و ربات های کپی کننده دنبال می شود. آن ها از این فید استفاده می کنند تا مطالب شما را کپی کنند و به محض انتشار آنها را در سایت خود قرار دهند. اگر شما سایت جدیدی با اعتبار کمی دارید، ممکن است این وب سایت های کپی کار شما را در نتایج جستجو شکست دهند. با اضافه کردن تاخیر زمانی در انتشار مطلب در فید شما می توانید به موتورهای جستجو وقت کافی بدهید تا اول مطالب شما را در سایت خود شما پیدا کنند و فهرست کنند. با گفتن این مسائل حال ببینیم که چگونه می توان در انتشار پست ها در فیدهای RSS تاخیر انداخت. تاخیر انداختن پست ها در فید RSS وردپس در این روش شما باید در وردپرس خود کد وارد نمایید. اگر با این کار آشنایی ندارید حتما به دستور العمل ها و راهنماهایی که برای این کار وجود دارد سر بزنید. کد زیر را در فایل قالب functions.php وارد کنید. ۰۱ function publish_later_on_feed($where) { ۰۲ ۰۳ global $wpdb; ۰۴ ۰۵ if ( is_feed() ) { ۰۶ // timestamp in WP-format ۰۷ $now = gmdate(‘Y-m-d H:i:s’); ۰۸ ۰۹ // value for wait; + device ۱۰ $wait = ’10’; // integer ۱۱ ۱۲ // http://dev.mysql.com/doc/refman/5.0/en/date-and-time-functions.html#function_timestampdiff ۱۳ $device = ‘MINUTE’; //MINUTE, HOUR, DAY, WEEK, MONTH, YEAR ۱۴ ۱۵ // add SQL-sytax to default $where ۱۶ $where .= ” AND TIMESTAMPDIFF($device, $wpdb->posts.post_date_gmt, ‘$now’) > $wait “; ۱۷ } ۱۸ return $where; ۱۹ } ۲۰ ۲۱ add_filter(‘posts_where’, ‘publish_later_on_feed’); این کد کنترل می کند که یک فید وردپرس درخواست شده است یا خیر. بعد از آن بین زمان حال و زمانی که شما می خواهید به عنوان تاخیر بین زمان حال و زمان انتشار پست در فید وجود داشته باشد را تنظیم می کند. بعد از آن یک فاصله زمانی ایجاد می کند که به عبارت WHERE در کد بر می گردد. این کد تنها موقعی کار می کند که مقدار Where از زمان انتظار بیشتر باشد. در این کد ما از ۱۰ دقیقه برای زمان تاخیر و یا $wait استفاده کردیم. با خیال راحت آن را به هر مقداری که می خواهید تغییر دهید. برای مثال ۶۰ برای یک ساعت و یا ۱۲۰ برای دو ساعت. منبع :پایگاه دانش یزد سرور لینک
  4. با وجود استراتژی های دیجیتال مختلفی که در سال های اخیر در دسترس رهبران بازاریابی قرار گرفته است، بی شک سئو یکی از پیچیده ترین و پر زحمت ترین استراتژی های موجود است. این فرایند به خاطر نتایج خوبی که در اختیار کسب وکارها قرار می دهد برترین گرایشی است که مورد استفاده قرار می گیرد. سال ۲۰۱۷ با وجود گرایش ها و فرصت های جدید سئو آغاز شده است که همه افراد می توانند از مزایای آن به نفع خود استفاده کنند. اگرچه این گرایش ها زیاد هستند و نمی توان به سادگی از آن ها استفاده کرد اما با یک مدیریت خلاقانه و به دست آوردن استعداد در این حوزه، بیشتر سازمان ها پتانسیل کافی برای استفاده از این تغییرات را خواهند داشت. این پیروزی های سریع یک شبه به دست نمی آیند. در بهترین حالت، ممکن است یک هفته یا یک ماه طول بکشد تا نتایج دلخواهی که مدنظر افراد است ایجاد گردد. زمانی که این موارد با سایر فعالیت های مستمر سئو مقایسه می شوند پروژه های کوتاه مدتی خواهند بود که بعد از تکمیل شدن، نتایج قابل توجه و شگفت انگیزی ایجاد می کنند. در این مقاله همراه ما باشید تا سه پیروزی که با کمک بازاریابی جستجو می توانید به دست آورید را مرور کنیم. شتاب دهنده صفحات موبایل(Accelerated Mobile Pages): اوایل سال قبل گوگل یک فعالیت متن باز را معرفی کرد که به مدیران سایت ها اجازه می دهد سایت های خود را با سرعت بیشتری در دستگاه های موبایلی به نمایش بگذارند. شتاب دهنده صفحات موبایلی(AMPs) تنها از یک هشتم داده های موجود استفاده می کنند . این موضوع نه تنها برای دستگاه های موبایلی که محدودیت دارند بسیار عالی است بلکه باعث می شود سایت با سرعت بسیار بیشتری بار گذاری شود. این شرایط باعث ایجاد تجربه کاربری بهتر برای مشتریان موبایلی می شود و در نتیجه جایگاه بهتری در نتایج موتورهای جستجو به ارمغان می آورد. متاسفانه استفاده از شتاب دهنده صفحات موبایلی کار چندان ساده ای هم نیست. فعال کردن آن به صورت صفحه به صفحه می تواند بسیار خسته کننده باشد و راه حل خوبی برای سازمان هایی با سایت های حجیم نخواهد بود. اما هیچ قالب جادویی یا افزونه ای برای تبدیل صفحات وجود ندارد. انطباق و اتخاذ رویکرد شتاب دهنده صفحات موبایلی برای سئو یک پروژه عالی است. به جای اینکه بخواهید این پروژه را به تیم بازاریابی دیجیتال یا سئویی بسپارید که هیچ تخصصی ندارند بهتر است از یک متخصص استفاده کنید و به همه چیز سرعت ببخشید. بعد از اینکه سیستم تبدیل AMP راه اندازی شد، باید مقیاس پذیر باشد و برای استفاده در آینده در دسترس افراد قرار گیرد. محتوای حماسی: چند سالی است که محتوا مورد توجه بازاریابان قرار گرفته است. شما می توانید از محتوا در بازاریابی داخلی، سئو، پرورش سرنخ، برندینگ و سایر موارد استفاده کنید. موج آغازین بازاریابی محتوا بر روی ایجاد موارد قابل فهم و انعطاف پذیر، گرافیک های هوشمندانه،پست های وبلاگی با محوریت کلمات کلیدی، کلیپ های ویدئویی و غیره تمرکز داشت. امروزه بازار با محتواهای مختلف پر شده است. در همین زمان موتورهای جستجو به دنبال محتوای عمیق و مفید بود. درنتیجه، بیشتر تیم های سئو تلاش کردند محتوایی ایجاد کنند که بسیار جامع است و حجم وسیعی دارد. به عنوان مثال آن ها از راهنماهای کامل، صفحاتی با استایل سایت ویکی، آموزش های ویدئویی و غیره استفاده کردند. این افراد برای تلاش های خود جوایز ارزشمندی از طرف گوگل دریافت کردند. حتی بخشی از این محتوای حماسی می تواند قسمت اصلی سئو برای کل سایت باشد و ترافیک زیادی به سمت سایت جذب نماید. با این وجود تولید، ویرایش، توسعه و ترویج محتوایی با مقیاس بزرگ و با اطلاعات فراوان یک کار خسته کننده و وسیع است. اگر تیم محتوای شما در حال حاضر بر روی تولید محتوای کم حجم تمرکز دارد بهتر است روش های بازاریابی محتوا را دوباره مرور کنید تا بتوانید ستون محتوای سایت خود را با قدرت بیشتری ایجاد نمایید. امنیت سایت: گوگل سال ها قبل اعلام کرده است که سایت های امن را ترجیح می دهد. همانطور که در مقاله های قبلی نیز اشاره کردیم مرورگر کروم تلاش می کند سایت هایی که از ارتباط HTTP نا امن استفاده می کند را نشانه گذاری نماید. در چنین شرایطی، همه افراد به سایت هایی با SSL معتبر هدایت می شوند. این موضوع برای موتورهای جستجو عالی است و از امنیت مشتریان نیز محافظت می کند. گزارشی که سال قبل منتشر شد نشان می دهد که ۷۹ مورد از ۱۰۰ سایت برتر غیر گوگلی، اصلا محتوای امنی را پیشنهاد نمی کنند. سازمان ها و شرکت های زیادی وجود دارد که این موضوع را پشت گوش می اندازند و توجهی به آن ندارند. انتقال سایت به سایتی امن معمولا یک فرایند پیچیده محسوب نمی شود. با این وجود انجام چنین کاری زمانبر است و به مهارت های خاصی نیاز دارد. خبر خوب این است که بعد از اینکه سایت شما به HTTPS انتقال یافت نیازی نخواهد بود زیاد بر روی نگهداری گواهینامه ها کار کنید. این نوع پروژه برای افراد متخصصی که در حوزه سئو فعالیت دارند عالی خواهد بود. شما می توانید چند متخصص SSL را استخدام کنید و این تغییر را در عرض چند هفته ایجاد نمایید. بعد از اینکه تغییرات مورد نیاز انجام شد، می توانید به چالش های بعدی برسید منبع :پایگاه دانش یزد سرور لینک
  5. مدیر ارشد بازاریابی مایکروسافت، اجبار و فشار مایکروسافت را برای مجبور کردن کاربران ویندوز ۱۰ برای آپدیت ویندوز خود، بدترین تصمیم و عملکرد این شرکت در سال ۲۰۱۶ دانسته و از آن احساس پشیمانی می‌کند و در این باره می‌گوید که کمپانی مایکروسافت در سوق دادن کاربران به استفاده از ویندوز ۱۰ رفتار مناسبی نداشته است. مدیر ارشد بازاریابی مایکروسافت، کریس کاپوسلا، در یک پادکست ویدئویی که برای کاربران ویندوز ساخته شده است، تصدیق می کند که فشار و اجبار آپدیت رایگان ویندوز ۱۰ برای کاربران این سیستم عامل، بدون قرار دادن یک راه آسان و ساده برای لغو این آپدیت در اوایل سال گذشته یعنی ۲۰۱۶ “بیش از حد تهاجمی” بود و مایکروسافت در این زمینه مقداری زیاده روی کرده بود. وی در پادکست ویدیویی Windows Weekly، این چنین می‌گوید که : یکی از اشتباهات مایکروسافت زمانی بود که اعلانی برای کاربران فرستاد و گزینه X قرمزرنگ واقع در اعلان به معنی کنسل کردن نبود. تنها چند ساعت پس از این اقدام، ما با دریافت بازخوردها متوجه شدیم پا را فراتر گذاشته‌ایم. ما می‌دانیم که می‌خواهیم کاربران با استفاده از ویندوز ۱۰ بتوانند از مزایای امنیت بالای آن بهره‌مند شوند؛ اما پیدا کردن راهی که بیش از حد پافشاری نکنیم، چیزی بود که ما را به چالش کشید؛ ولی برای مدت زیادی از سال ۲۰۱۶ توانستیم به‌درستی این کار را انجام دهیم. او همچنین به این نکته اشاره کرد که مدتی طول کشید تا آن‌ها با عرضه‌ی آپدیت جدیدی این اقدام را حذف کنند. آن دو هفته بسیار دردآور بود و دقیقا می‌شد مشاهده کرد که وضعیت چندان خوبی در انتظار ما نخواهد بود. وی به این نکته هم اشاره کرد که این کار به این شکل نبود که مایکروسافت یک دکمه را فشار دهد و همه ۴۰۰ میلیون دستگاهی که رویشان ویندوز ۱۰ نصب می‌باشد، اپدیت شوند. بلکه این کار در فازها و مراحل مختلفی انجام می‌شد. این آپدیت اجباری ویندوز ۱۰، به همراه دانلود ماژول‌هایی که در سال ۲۰۱۵ قبل از آپگرید سیستم عامل و بدون اطلاع کاربر دانلود و نصب می شدند، کمی شهرت این شرکت را لکه دار کردند. منبع:پایگاه دانش یزد سرور
  6. این موضوع یک مشکل رایج برای بسیاری از کاربران وردپرس در هنگام بار گذاری عکس ها می باشد.در این مقاله به شما نشان می دهیم که چگونه این نقصان را اصلاح کنیم. چرا بعضی از عکس ها در وردپرس رنگ و اشباع رنگشان دچار نقصان می شود؟ بسیاری از عکاسان با فضای رنگی Adobe RGB عکس برداری می کنند که دارای رنگ های بیشتری است که باعث بهتر شدن عکس ها می شود. اما بسیار از اپلیکیشن های تحت وب مانند وردپرس از فضای رنگی RGB استفاده می کنند. هنگامی که شما عکس خود را بار گذاری می کنید، وردپرس چندین سایز از عکس ها را می سازد. این عکس ها از فضای رنگی RGB بهره می برند که رنگ های کمتری نسبت به فرمت Adobe RGB دارد. وردپرس همچنین از سیستم فشرده سازی برای عکس های تغییر اندازه داده شده استفاده می کند که ممکن است باعث کمی افت کیفیت شود. عکس های گرفته شده توسط فضای رنگی Adobe RGB با طراوت تر هستند و دارای رنگ های دقیق تر و با شدت بیشتری هستند. هنگامی که وردپرس آن ها را تغییر می دهد، این رنگ های با طراوت با رنگ های کمی مات تر جایگزین می شود. حال ببینیم چگونه می توانیم از پایین آمدن کیفیت عکس ها در وردپرس جلوگیری کنیم اصلاح نقصان رنگ و اشباع تصویر ها در وردپرس آسان ترین روش برای این کار این است که پیش از بار گذاری عکس ها در وردپرس خودتان آنها را به فضای رنگی RGB تغییر دهید. این کار به راحتی توسط فتوشاپ قابل انجام است. روش اول: عکس خود را در فتوشاپ باز کنید و سپس بر روی File » Save for Web کلیک کنید. با این کار یک باکس برای Save for web باز می شود که در آن می توانید گزینه Convert to sRGB را تیک زده و آن را ذخیره کنید. شما همچنین می توانید پروفایل رنگ را در تصویر خود قرار دهید. اگر چه این کار تاثیر زیادی بر مرورگرها هنگام خواندن یک تصویر نمی گذارد. روش دوم: اگر از نتایج روش اول ناراضی بودید می توانید از این روش استفاده کنید. در فتوشاپ به قسمت Edit » Color Settings بروید. یک باکس تنظیمات رنگ بالا می آید. باید گزینه North America Web/Internet را از منوی کنار کلمه Setting انتخاب کنید. سپس در قسمت color management policies، در کنار RGB گزینه Convert to Working RGB را انتخاب کنید. بعد از بر روی OK کلیک کرده و تنظیمات را ذخیره نمایید. حالا عکس اصلی که می خواهید بار گذاری کنید را باز کنید. اگر پروفایل فضای رنگی متناسب نباشد، فتوشاپ یک پیام هشدار نشان می دهد و به شما می گوید که چه کنید. شما باید گزینه Convert documents color to working space را انتخاب کنید و سپس بر روی OK کلیک کنید. حالا پروفایل رنگ تصویر شما دقیق تر تبدیل شده است. شما اکنون می توانید تصویر را ذخیره کنید تا تغییرات شما اعمال شود. ان فرآیند را برای تمام تصاویر تکرار کنید. حالا با خیال راحت عکس ها را بار گذاری کنید و نگران کاهش کیفیت آن در وردپرس نباشید. اصلاح رنگ و اشباع در وردپرس توسط GIMP GIMP یک جایگزین رایگان برای فتوشاپ است. شما می توانید برای عکس هایی که می خواهید بارگذاری کنید و می خواهید تبدیل کنید از این نرم افزار استفاده کنید. GIMP به صورت پایه برای هر عکسی که می خواهید باز کنید جستجو می کند تا ببیند آیا پروفایل رنگی در آن هست یا خیر. در هنگامی که عکس شما با فضای رنگی Adobe sRGB باشد، GIMP به صورت خودکار پنجره ای را باز می کند تا آن را تبدیل کنید. گاهی اوقات یک عکس دارای پروفایل رنگ نیست که GIMP در خواندن درست آن ناتوان است. در این موارد باید به صورت دستی فضای رنگی را تغییر دهید. اولین چیزی که باید بدانید این است که چه فضای رنگی عکس شما ممکن است استفاده کند. ما فرض می کنیم که از Adobe sRGB استفاده می کند اما ممکن است متفاوت باشد. دوربین خود را کنترل کنید اگر در این زمینه اطمینان ندارید. GIMP خودش دارای پروفایل Adobe sRGB نیست. شما باید Adobe sRGB ICC Profile را در کامپیوتر خود دانلود کنید. سیستم عامل را انتخاب کرده و سپس بر اساس دستورالعمل نشان داده شده در صفحه پیش بروید. یک فایل زیپ برای پروفایل های ICC را دانلود کرده و سپس آن را باز کنید و فایل ها را استخراج کنید. در درون فایل ها به فایل AdobeRGB1998.icc دقت کنید. هنگامی که پروفایل ICC را دانلود کردید، یک عکس را با GIMP باز کیند و بر روی Image » Mode » Assign Color Profile کلیک کنید. یک پنجره شبیه زیر باز می شود: بر روی منوی کشویی کلیک کنید و پروفایل ICC که پیش از این دانلود کردید را در آن جا قرار دهید. بر روی Assign کلیک کنید تا تغییرات اعمال شود. یک بار که پروفایل رنگ را در GIMP اعمال کنید، شما می توانید آن را به RGB بدون از دست دادن رنگ ها تبدیل کنید. بر روی Image » Mode » Convert Color Profile کلیک کنید. GIMP عکس شما را به RGB تبدیل می کند و شما می توانید عکس خود را ذخیره نمایید. این فرآیند را برای تمام عکس هایی که می خواهید در وردپرس بارگذاری نمایید تکرار کنید. منبع :پایگاه دانش یزد سرور
  7. آیا می خواهید تمام پست هایتان را در یک صفحه نمایش دهید؟ در این مقاله ما به شما نشان می دهیم که چگونه پست های ورد پس خود را در یک صفحه بدون صفحه گذاری نشان دهید. چرا و چه هنگام تمام پست ها را در یک صفحه نمایش دهیم؟ وردپرس به صورت خودکار برای هر دسته بندی، هشتگ، نویسنده و تاریخ صفحات آرشیوی می سازد. بسیاری از صاحبان سایت ها ترجیح می دهند تا صفحات آرشیو دلخواه خود را بسازند. صفحات آرشیو معمولا پست های مورد توجه را برجسته تر می کنند و یا یک آرشیو فشرده بر اساس تاریخ را نمایش می دهند، یا دسته بندی ها را فهرست می کنند یا ابرهای هشتگ را نشان می دهند. بعضی از وبلاگ ها ترجیح می دهند تا خیلی ساده تمام عناوین پست های وردپرس در یک صفحه نمایش داده شود. نمایش تمام پست های وردپرس در یک صفحه روش های مختلفی وجود دارد تا پست های وردپرس را در یک صفحه نمایش دهید. شما می توانید این کار را با یک کد انجام دهید، همچنین می توانید به وسیله یک پلاگین این کار را انجام دهید، و همچنین اخیرا می توانید با استفاده از یک قالب و لوپ دلخواه تمام پست ها را در یک صفحه نمایش دهید. ما تمام این روش ها را توضیح خواهیم داد و در ابتدا روشی که برای مبتدی ها راحت تر است. روش اول: استفاده از پلاگین Display Posts Shortcode اولین کاری که باید انجام دهید این است که پلاگین Display Posts Shortcode را نصب و فعال کنید. پلاگین در خارج از محیط کار می کند و هیچ تنظیماتی برای آن وجود ندارد. یک صفحه جدید بسازید و آن را آرشیو یا هر نامی که می خواهید بنامید. سپس کد زیر را در صفحه قرار دهید: ۱ [display-posts posts_per_page=”1000″ order=”DESC”] این کد به سادگی یک فهرست از تمام عناوین پست های شما به صورت ترتیب زمانی نشان می دهد. طوری این کد تنظیم شده است که در هر صفحه حداکثر ۱۰۰۰ پست نمایش داده شود. اگر بیش از هزار پست داشته باشید می توانید آن را تغییر دهید. همچنین می توانید ترتیب پست ها را به ASC تغییر دهید که باعث می شود پست های قدیمی تر اول نمایش داده شوند. شما می توانید از display posts shortcode برای نمایش گلچین پست ها، عکس های کوچک و سایر اطلاعات مربوط به پست استفاده کنید اما این کار را به شما توصیه نمی کنیم. هنگامی که تمام پست های خود را در یک صفحه فهرست می کنید این صفحه بسیار طولانی می شود و شما می خواهید مطمئن باشید که این صفحه سریع و ساده است. تنها عناوین پست ها برای صفحات آرشیو با این استایل کافی است. روش دوم: استفاده از پلاگین Simple Yearly Archive نمایش تمام پست های وردپرس در یک صفحه می تواند آن را بسیار طولانی کند و سخت برای رسیدن به پست های پایین تر. شما می توانید با نمایش فهرست هر سال این موضوع را اصلاح کنید. کاربران می توانند بر روی سالی که می خواهند کلیک کنند تا باز شود و تمام پست هایی که در آن سال منتشر شده است را ببینند. اولین کاری که باید انجام دهید این است که پلاگین Simple Yearly Archive را نصب و فعال کنید. بعد از فعال سازی به صفحه Settings » Simple Yearly Archive بروید تا تنظیمات پلاگین را انجام دهید. پلاگین به شما اجازه می دهد تا فهرستی از پست ها را به صورت های مختلف نمایش دهید. شما می توانید آنها را در لینک آرشیو سالیانه نمایش دهید یا می توانید به صورت سالهای خاص نمایش دهید. اگر می خواهید پست ها را در سال های خاص نمایش دهید باید <div> and </div> را بعد از گزینه ‘Before / After (Year headline)’ اضافه کنید. بقیه گزینه های پلاگین را می توانید به صورت دلخواه و بر حسب سلیقه خودتان انتخاب کنید. می توانید آن را بر اساس نیازهای خود تنظیم کنید. فراموش نکنید تا بر روی دکمه ذخیره کلیک کنید و تغییرات تنظیمات را ذخیره کنید. اکنون تمام پست های شما در یک صفحه نمایش داده می شود، شما فقط باید کد [SimpleYearlyArchive] را به صفحه مورد نظر خود اضافه کنید. پلاگین پارامترهای مختلفی را آماده کرده است که می توان با استفاده از کد از آن ها استفاده کرد. می توانید این پارامترها را در صفحه مستند سازی پلاگین ببینید. روش سوم: نمایش تمام پست های وردپرس در یک صفحه با استفاده از کد قالب در حالی که نمایش تمام پست های وردپرس در یک صفحه با استفاده از پلاگین ساده ترین راه است، بعضی از شما ممکن است بخواهید تا یاد بگیرید که چگونه از طریق کدهای قالب سایت این کار را انجام دهید. در ابتدا باید یک صفحه قالب دلخواه جدید بسازید و شکل سایت را از فایل page.php در آن کپی کنید. بعد از آن از لوپ زیر برای نمایش تمام پست ها در یک صفحه استفاده می کنید. ۰۱ <?php ۰۲ // the query ۰۳ $wpb_all_query = new WP_Query(array(‘post_type’=>’post’, ‘post_status’=>’publish’, ‘posts_per_page’=>-1)); ?> ۰۴ ۰۵ <?php if ( $wpb_all_query->have_posts() ) : ?> ۰۶ ۰۷ <ul> ۰۸ ۰۹ <!– the loop –> ۱۰ <?php while ( $wpb_all_query->have_posts() ) : $wpb_all_query->the_post(); ?> ۱۱ <li><a href=”<?php the_permalink(); ?>”><?php the_title(); ?></a></li> ۱۲ <?php endwhile; ?> ۱۳ <!– end of the loop –> ۱۴ ۱۵ </ul> ۱۶ ۱۷ <?php wp_reset_postdata(); ?> ۱۸ ۱۹ <?php else : ?> ۲۰ <p><?php _e( ‘Sorry, no posts matched your criteria.’ ); ?></p> ۲۱ <?php endif; ?> اگر این دستورالعمل کد نویسی برایتان قابل درک نبود، ما پیشنهاد می کنیم از همان روش اول استفاده کنید. منبع :پایگاه دانش یزد سرور
  8. حتما این سوال در ذهن شما نیز ایجاد شده است که سئو در طی چند سال گذشته چه تغییراتی داشته است. در این مقاله قصد داریم به همین موضوع بپردازیم. شاید بتوان گفت کانال های بازاریابی اندکی وجود دارد که با همان سرعتی که سئو تغییر کرده است تغییراتی را دیده باشند. در روزهای اولیه، سئو تمرین و فعالیتی بود که در آن کلیدواژه های بسیار در متن قرار می گرفت و از لینک های اسپم برای به دست آوردن رتبه موردنظر استفاده می شد. به لطف پیشرفت الگوریتم های گوگل این شرایط در طول سال ها تغییر پیدا کرد. در ادامه ۸ مورد از تغییراتی را که فرآیند سئو در طی ۱۰ سال گذشته شاهد آن بوده است بیان می کنیم. ۱٫افزایش اهمیت محتوا: شاید بتوان گفت ظهور بازاریابی محتوا به عنوان بخشی از استراتژی موفق سئو یکی از اولین تغییراتی بود که در این حوزه رخ داد. گوگل به تدریج معنا و مفهوم محتوای خوب را تغییر داد اما به روزرسانی پاندا در سال ۲۰۱۱ همه چیز را به طور کلی تحت تاثیر خود قرار داد. بعد از به روزرسانی الگوریتم پاندا؛ به لحاظ مجازی دیگر نمی شد از تاکتیک های فریب انگیز همچون انتشار محتوای زیاد اما بی کیفیت برای به دست آوردن رتبه بندی خوب در نتایج موتور جستجو استفاده کرد. در مقابل، افرادی در موتورهای جستجو برنده بودند که محتوای ارزشمند و خوبی تولید می کردند. امروزه محتوا پادشاه است و یکی از حوزه های جذاب در سئو محسوب می شود. مرگ طرح لینک ها: گوگل تعریف خود را از طرح لینک ارائه کرده است و در این میان نمونه هایی نیز دارد. بیشتر راهنماهایی که در این مورد وجود دارد مبهم هستند اما توضیح ساده ای در این باره وجود دارد. هر تلاشی که به طور عمد رتبه بندی سایت را با کمک لینک ها تحت تاثیر قرار دهد می تواند به عنوان طرح در نظر گرفته شود. در اواخر سال ۲۰۰۰ گوگل سعی کرد تکنیک های لینک بیلدینگ مبتنی بر اسپم و تکنیک های کلاه سیاه را از بین ببرد. این شرکت تمامی افرادی که از این روش ها برای ساخت لینک استفاده کرده بودند را جریمه کرد. اما در سال ۲۰۱۲ بود که با به روزرسانی جدید الگوریتم پنگوئن؛ این لینک بیلدینگ به شیوه امروزی درآمد.در حال حاضر، تنها لینک های طبیعی و با ارزش می تواند اتوریتی و رتبه بالایی به دست آورد. تغییر شکل سئوی محلی: در مقایسه با سال ۲۰۰۶، سئوی محلی با چیزی که امروز می شناسیم کاملا متفاوت است. تغییرات زیادی در مورد طرح بندی آن ایجاد شده است اما بزرگترین تغییر در فاکتور رتبه بندی سال ۲۰۱۴ به همراه به روزرسانی الگوریتم کبوتر ایجاد شد. با این به روزرسانی، گوگل سیگنال های رتبه بندی سنتی را در الگوریتم های رتبه بندی خود به کار گرفت و به سایت هایی که در جستجوی محلی بهینه سازی خوبی داشتند رتبه بهتر و بالاتری داد. نتایج موجود در موتورهای جستجو: نمی توان به طور دقیق بیان کرد صفحه نتایج موتورهای جستجو در طول این سال ها چقدر تغییری پیدا کرده است. برخی از این تغییرات بسیار کوچک هستند و برخی اثرات بزرگی بر جای گذاشته اند.اما اگر این تغییرات را از سال ۲۰۰۶ مورد بررسی قرار دهید متوجه خواهید شد که چقدر متفاوت اند. ظهور نمودار دانش: یکی دیگر از تاثیرگذاران بزرگ در حوزه سئوی مدرن، نمودار دانش گوگل است که برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ معرفی شد. نمودار دانش تلاش می کند به کاربران خود پاسخ دقیق و مستقیمی در مورد کوئری هایشان بدهد و جعبه اطلاعاتی را در مورد موضوعات عمومی در اختیارشان بگذارد. این موضوع برای کاربران بسیار عالی است اما اغلب نسبت به جستجوی طبیعی از اهمیت بیشتری برخوردار است. اولویت بخشی به موبایل: دستگاه های موبایلی از زمانی که برای اولین بار در سال ۲۰۰۷ ایفون روانه بازار شد از محبوبیت زیادی در میان کاربران برخوردار گشت. گوگل نیز رویکرد خود را تغییر داد و بر روی اهمیت بهینه سازی سایت برای کاربران موبایلی تاکید نمود. علاوه بر این، نتایج بررسی ها در سال ۲۰۱۵ نشان داد که کوئری موبایلی از کوئری دسکتاپ ها پیشی گرفته است. بهینه سازی سایت برای موبایل نه تنها رواج بسیاری دارد بلکه این روزها به یک موضوع ضروری تبدیل شده است. ۷٫مرگ تدریجی کلیدواژه ها: به روزرسانی الگوریتم های پاندا و پنگوئن، تمرین افراد برای به کارگیری بیش از حد کلیدواژه ها را از بین برد. الگوریتم مرغ مگس خوار نام به روزرسانی است که جستجوی معنایی را معرفی کرد. در این نوع جستجو، گوگل تلاش می کند قصد و نیت کاربر را تشخیص دهد. امروزه این شرکت به دنبال درک معناست و زیاد به تطبیق کلیدواژه ها فکر نمی کند. به همین خاطر بهینه سازی که بر اساس کلیدواژه ها کار می کند در سال های آینده زیاد کارساز نخواهد بود. با اینحال هنوز هم پژوهش بر روی کلیدواژه های مرتبط کار عاقلانه ای است و می تواند مفید باشد. سرعت و تاثیر به روزرسانی: باید به این نکته توجه داشته باشید که در طول سال ها نحوه محاسبه رتبه بندی سایت ها تغییرات زیادی داشته است. با اینحال این روزها موتورهای جستجو به یک بنیان و اساس قوی دست پیدا کرده اند و اهمیت و سرعت این به روزرسانی ها در حال کاهش است. امروزه اگر به روزرسانی وجود داشته باشد بسیار کوچک تر و کم اهمیت تر است. نتیجه گیری: درک اینکه سئو از کجا آمده و امروزه در چه جایگاهی قرار دارد به شما کمک می کند بازاریاب آنلاین خوبی باشید. خوشبختانه، تا به امروز استراتژی های نادرست زیادی از بین رفته اند. گوگل نیز تلاش می کند با بهبود الگوریتم های خود، تجربه کاربران را بهبود ببخشد. منبع :پایگاه دانش یزد سرور
  9. اگر کسب وکار محلی دارید، سئوی محلی می تواند بهترین روش برای به دست آوردن مشتری باشد. آیا این گزینه اولین منبع ترافیک برای سایت شما خواهد بود؟ احتمالا چنین نیست. اما سئوی محلی می تواند جریان ثابتی از مشتریان جدید را برای شما به همراه داشته باشد و باید بخش بزرگی از استراتژی به دست آوردن مشتری گردد. در این مقاله قصد نداریم در مورد تکنیک های پایه سئو صحبت کنیم بلکه می خواهیم به صاحبان کسب وکارهای محلی ایده ای را برای بهبود ترافیک ارائه کنیم. لینک های محلی: این تکنیک که بزرگترین موردی است که باید مدنظر قرار گیرد، معمولا بر روی لینک های محلی تمرکز دارد. این لینک ها کمک بسیار زیادی به شما خواهند کرد زیرا می تواند ترافیک ارجاعی محلی را فراهم آورد و باعث افزایش اتوریتی دامنه شما گردد. این گونه لینک ها ظاهر طبیعی تر و مفیدتری نسبت به سایر لینک ها دارند. همانطور که می دانید لینک ها بخش جدایی ناپذیر هر کمپین سئویی محسوب می شود. لینکی که از سایت های معتبر به دست می آید می تواند موفقیت کمپین را تضمین کند. شما باید برای به دست آوردن نتایج بهتر در موتورهای جستجو چنین لینک هایی را مدنظر داشته باشید. از آنجایی که شرکت های محلی معمولا در حوزه سئو زیاد خوب نیستند، در به دست آوردن لینک های معتبر نیز عملکرد خوبی نخواهند داشت. با اینحال باید به خاطر داشته باشید که همه لینک ها به صورت یکسان ایجاد نشده اند. به دست آوردن لینک های محلی به شما کمک می کند بیشتر از قبل کسب وکار خود را متمایز کنید. شما می توانید لینک های محلی خود را از منابع متفاوتی به دست آورید. بهترین و ساده ترین روش استفاده از انتشاراتی های مختلف است. این گزینه تنها یک نمونه است اما نکته اصلی به دست آوردن ناشران محلی و ارسال محتوا برای آنان است. روش دیگری که برای ایجاد لینک وجود دارد استفاده از مقالات دیگر کسب وکارهاست. استفاده از بازاریابی آفلاین: بیشتر کسب وکارها از بازاریابی آنلاین زیادی استفاده می کنند. زمانی که از این کانال های بازاریابی آفلاین استفاده می کنید تلاش دارید بیشترین مزیت را از آن خود کنید. در حمایت های مالی و انجمن هایی که شما بخشی از آن هستید، اطمینان حاصل کنید که به سایت شما لینک می دهند. اینکار باعث می شود سئوی ارزشمندی داشته باشید و بتوانید از ترافیک ارجاعی به خوبی استفاده کنید. همچنین به شما کمک می کند اتوریتی دامنه و برند خود را برای به دست آوردن رتبه بهتر در نتایج جستجوی محلی بالاتر ببرید. پژوهش کلیدواژه های محلی: همه افراد پژوهش کلیدواژه ها را انجام می دهند اما بیشتر افراد نمی دانند چگونه باید آن را به درستی انجام دهند. با کمک ابزار keyword planner ، می توانید موقعیت محلی خود را انتخاب کنید تا ببینید افراد در این ناحیه به دنبال چه چیزهایی هستند. این مورد بسیار متفاوت از نتایجی خواهد بود که افراد در سطح ملی یا بین المللی به دنبال آن هستند. بیشتر مواقع ما پژوهش بر روی کلیدواژه های خود را در سطح ملی انجام می دهیم و نمی توانیم نتایج موردنظر خود را به دست آوریم. شما می توانید از این گزینه برای بهبود نتایج استفاده کنید و از کلیدواژه های بهتر و مفید تری بهره ببرید. صفحات فرود برای شهر و منطقه موردنظر: برخی از اوقات، جستجوکنندگان می توانند برای شهر و حومه خود به جستجو بپردازند و خدماتی را دریافت کنند. ایجاد صفحات فرود برای این افراد شیوه بسیار جذابی است. نکته کلیدی ایجاد صفحه فرودی با حداقل ۵۰۰ کلمه منحصر به فرد برای هر صفحه و تمرکز بر روی کلیدواژه های مناسب است. سپس شما می توانید از نوار ناوبری خود به این صفحات لینک دهید. سوالات پر تکرار برای محتوای وبلاگ: تکنیک عالی دیگر استفاده از سوالات پرتکرار برای ایجاد محتوای وبلاگ هاست. شما بهتر از هر کس دیگری مشتریان خود را می شناسید و در برخی از موارد پژوهش بر روی کلیدواژه ها روش دقیقی برای شناخت مشتریان و سوالات آن ها نیست. لیستی از سوالات پر تکرار مشتریان بسازید و سپس محتوایی را برای هر سوال ایجاد نمایید. نقل قول های محلی مرتبط با صنعت: یکی از ترفندهایی که در صنعت سئوی محلی مورد استفاده قرار می گیرد کاربرد نقل قول های محلی مرتبط با هر صنعت است. سایت های مختلفی وجود دارد که از لیست های مختلفی برای تولید نقل قول ها استفاده می کنند. اینکار به شما کمک می کند از شر دایرکتوری های مزاحم خلاص شوید. نتیجه گیری: انجام دادن سئوی محلی کار سخت و دشواری نیست اما در بیشتر مواقع، ما تلاش می کنیم همانند رقبای خود عمل کنیم. این استراتژی ها باید منحصر به فرد باشند و بتوانند شما را از سایر رقبا متمایز سازند. منبع: پایگاه دانش یزد سرور
×