رفتن به مطلب

sitecode1

کاربران عضو شده
  • تعداد ارسال ها

    2
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    1

آخرین بار برد sitecode1 در 22 دی 1395

sitecode1 یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است!

اعتبار در سایت

2 متوسط

درباره sitecode1

  • درجه
    کاربر جدید
  • تاریخ تولد تعیین نشده

Profile Information

  • جنسیت
    زن
  1. تاثیر تبلیغات نمایشی در موفقیت وب سایت 0 0 0 تاثیر تبلیغات نمایشی در موفقیت وب سایت ، مساله مورد بحث مقاله ی امروز از سری مقالات طراحی سایت لیموترش می باشد لذا اگر به این موضوع علاقه مند می باشید ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید . در گذشته بازایاب ها ، بازاریابی موتور های جستجو گر و بازایابی به روش تبلیغات نمایشی را به عنوان دو روش جداگانه می شناختند به نحوی که از عمل جستجو برای فروش و از روش نمایش برای موارد مرتبط با برند ها استفاده می شد . اما با گذشت زمان و انجام تحقیق های گوناگون محققان به این نتیجه رسیدند که در دست داشتن یک طراحی سایت در کنار تلبیغات نمایشی نقش بسزایی در افزایش ترافیک وب سایت از طریق موتور های جستجو خواهد داشت . از این رو افرادی که از هر دو روش بازاریابی در کنار یکدیگر استفاده می نمایند شاهد افزایش تعداد مشتریان سایت شان خواهند بود . اثر نامحسوس تبلیغات نمایشی : بر طبق بیانیه ی شرکت گوگل ، ۵ درصد از مخاطبینی که به مشتری تبدیل می شوند ابتدا با تبلیغات نمایشی روبرو شده اند سپس مشغول به جستجو در موتور های جستجو گر می شوند و بر روی تبلیغات موجود در گوگل کلیک می نمایند و در نهایت به یک مشتری برای خدمات طراحی سایت شما تبدیل می شوند . هم چنین در بیانیه ای از سوی شرکت یاهو ذکر شده است که ۳۰ درصد از مخاطبین وب سایت به کمک تبلیغات نمایشی مشتری طراحی سایت شما می گردند و ۲۷ درصد کاربران با جستجو در موتور های جستجو اقدام به استفاده از خدمات طراحی سایت شما می کنند ، از این رو بر اهمیت استفاده از هر دو روش یعنی تبلیغات نمایشی و بازاریابی موتور های جستجو افزوده می شود . اهداف بازاریابی آنلاین : هدف اصلی در بازایابی آنلاین افزایش میزان جذب مشتری می باشد و این امر در کنار در دست داشتن یک طراحی سایت حرفه ای و کارآمد امکان پذیر می باشد . در واقع یک بازایاب زمانی به یک بازاریاب موفق تبدیل می شود که با بهره مندی از راهبرد های گوناگون و کمترین بودجه به بهترین نتیجه دست یابد . برای استفاده از این دو روش در کنار یکدیگر تنها کافیست برنامه ریزی تبلیغات نمایشی را به گونه ای انجام دهید که متن موجود در تبلیغات نمایشی محرکی برای جستجوی عبارات کلیدی در موتور های جستجوگر باشد - See more at: تاثیر تبلیغات نمایشی در موفقیت...
  2. طراحی وب سایت و برداشت های غلط از بهینه سازی سایت ترغیب کاربران وبلاگ برای بازدید از سایت ایجاد یک وبلاگ به تنهایی برای بالا بردن ترافیک طراحی وب سایت شما کافی نمی باشد و نکته این است که وبلاگ خبری یک عمل دو طرفه است. باید در وبلاگ از کاربران بخواهید که از سایت شما دیدن کنند و در ایجاد محتوای وبلاگ نیز باید دقت زیادی داشته باشید که وبلاگ شما اسپم نشود. بنابراین صرف اینکه یک وبلاگ طراحی کرده اید، برای شما کافی نیست و باید در آن نسبت به محتوا و ترغیب بازدید کنندگان به بازدید از سایت توجه کنید. موتورهای جستجویی نظیر یاهو و گوگل حساسیت زیادی بر روی وبلاگ های اسپم و یا بی کیفیت دارند و اصولاً در جستجوها محلی از اعراب ندارند. نقش رتبه موتور جستجو در بازاریابی و طراحی وب سایت در صورتی که سایت شما در موتور های جستجویی نظیر گوگل و یاهو رتبه مناسبی داشته باشد بر روی فروش شما نیز تأثیر مثبتی خواهد داشت. برای درک این مطلب بهتر است نظری کنیم بر تعداد بالای کاربران اینترنت در ایران که امروزه حدود چهل میلیون نفر تخمین زده می شوند و خود این آمار به خوبی نشان دهنده اهمیت موضوع می باشد. در طراحی وب سایت می توان گفت هیچ چیزی قطعی نیست. زمانی که قصد دارید رتبه خود را بهتر کنید صرفاً بحث بهینه سازی نمی تواند تضمین کننده این امر باشد زیرا الگوریتم های گوگل به صورت مداوم در حال تغییر هستند و حتی اگر رتبه خوبی نیز کسب کنید، نگه داشتن این رتبه هیچ تضمینی نخواهد داشت زیرا وبمسترها همواره در تلاش هستند که رتبه خود را ارتقاء دهند. سعی کنید با شرکت ها و کارشناسان طراحی وب سایت و سئو سایت برای نگه داشتن رتبه شما قرارداد بلند مدت منعقد کنید زیرا دنیای بهینه سازی سایت به مثابه یک جنگ است برای برتری یافتن. نقش انتخاب تیتر مناسب در طراحی وب سایت برای مطالب انتخاب یک عنوان و تیتر زیبا برای محتوای سایت یکی از مهم ترین بخش ها است زیرا ممکن است هر چقدر هم که مطلب شما با کیفیت و غنی باشد اگر عنوان جذاب و جالبی برای مخاطبین نداشته باشد هیچ وقت خوانده نشود. بنابراین در طراحی وب سایت باید اهمیت زیادی به انتخاب عناوین بدهید. کسانی که به صورت حرفه ای می نویسند تعداد زیادی عنوان برای مطالب خود در نظر می گیرند سپس به بررسی آنها پرداخته و مشخص می کنند که کدام یک بیشترین ترافیک را جذب خواهد نمود و آنجا است که از میان عناوین مختلف یکی را انتخاب می نمایند. به همین خاطر درطراحی وب سایت خود و هنگام ارسال محتوا دقت زیادی بر روی عناوین انتخاب شده داشته باشید.
×