رفتن به مطلب

کاربران گرامی تاپیک استخدام و همکاری با سایت  رو مطالعه کنید و در صورت علاقه می توانید برای خودتون درآمد کسب کنید و پول در بیارید.

جستجو در
  • تنظیمات بیشتر ...
نمایش نتایجی که شامل ...
جستجو در ...
خوش آمدید مهمان!

برای دسترسی کامل به امکانات انجمن ثبت نام نمایید، زمانی که ثبت نام نمایید و وارد حساب کاربری خود شوید قادر خواهید بود موضوع جدید ایجاد نمایید، به موضوعات سایر اعضا پاسخ دهید، امتیاز کسب نمایید، به سایر اعضا پیام خصوصی ارسال نمایید و امکانات بی شمار دیگر ....

چرا منتظر هستید؟ هم اکنون ثبت نام نمایید.

siavash82ir

کاربران عضو شده
  • تعداد ارسال ها

    4
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    1
آهنگ های مورد علاقه ی من

آخرین بار برد siavash82ir در 14 بهمن 1395

siavash82ir یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

اعتبار در سایت

4 متوسط

درباره siavash82ir

  • درجه
    کاربر جدید
  • تاریخ تولد تعیین نشده

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.rahkarenovin.com

Profile Information

  • جنسیت
    مرد

امکانات بیشتر

  • حالت من
    Asabani0
  • ویندوز
    winten
  • مرورگر
    ie61
  • آنتی ویروس
    avast
  • تیم فوتبال ایرانی
    iran
  1. احتمالا یک حساب کاربری اینستاگرام دارید و همه کارها را هم درست انجام میدهید ولی متاسفانه هنوز تعداد فالوورهای شما بیشتر از چند نفر نیستند. با وجود تقریبا بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر اینستاگرام جای تعجبی نیست که محبوب شدن در این شبکه اجتماعی کار آسانی نخواهد بود. اغلب فکر می کنند برای اینکه بتوانند از وبلاگ یا درآمدزایی از اینستاگرام داشته باشند باید هزاران دنبال کننده داشته باشند. البته داشتن هزاران دنبال کننده کمک می کند فروش خود را افزایش داده و درآمدزایی از اینستاگرام داشته باشید اما مهم این است که وبلاگ و پست های شما از کیفیت خوبی برخودار باشد. این اصل در مورد اینستاگرام هم صدق می کند. اگر مخاطبان نزدیک و علاقه مندی داشته باشید برندهای بیشتری مشتاق کار کردن با شما خواهند بود. چرا که فرایند فروش برای شما آسان تر خواهد بود. عواملی که پول در آوردن از اینستاگرام سخت میکند نمی توانید چند تبلیغ انجام دهید و امید داشته باشید که دنبال کننده ها نیز با شما کار کنند. روش درآمدزایی از اینستاگرام این گونه نیست. البته اینستاگرام راه خوبی برای پول در آوردن از برندهایی است که دوست شان دارید. اما برای اینکه بتوانید از فید خود بهترین درآمدزایی از اینستاگرام را ایجاد کنید باید متفاوت فکر کنید. اینستاگرام راه خوبی برای درآمدزایی از طریق پشت صحنه است. اینستاگرام یک راه فرعی برای درآمدزایی است. الگوریتم های اینستاگرام کمی پیچیده هستند و برای این که بتوانید پست های بهینه ایجاد کنید و درآمدزایی از اینستاگرام داشته باشید باید کمی زمان صرف کرد. به مرور متوجه خواهید شد که تعداد دنبال کننده های شما اصلا مهم نیست. مهم این است که کاربران شما چقدر با شما ارتباط برقرار می کنند. برای درآمدزایی از اینستاگرام نیازی به دنبال کننده های زیادی ندارید قبل از اینکه به تعداد دنبال کننده های خود توجه کنید باید روی افزایش ارتباط با کاربر تمرکز کنید. اینکه ۱۰۰ دنبال کننده داشته باشید که مرتب پست های شما را لایک می کنند و نظر می دهند خیلی بهتر از این است که ۱۰ هزار دنبال کننده داشته اما تعداد لایک ها و کامنت های کمی داشته باشید. برندها با افرادی کار می کنند دیگران پست های آن ها را دوست داشته باشند. شما هر چه بیشتر خود را به عنوان یک فرد تاثیرگذار نشان می دهید و مخاطبان با پست های شما ارتباط بهتری برقرار می کنند.
  2. بهینه سازی صفحات برای موتورهای جستجو یک فرآیند مدوام و پیوسته است. این فرآیند، ترکیبی از تکنیک های سئوی درون صفحه ای، محتوای با کیفیت، بازاریابی خوب، تحقیقیات گسترده، برنامه ریزی منسجم و تجربه و تجربه و تجربه است تا بتوانید همواره با سلیقه کاربران و تغییرات جدید الگوریتم ها هماهنگ باشید. اگر از نظر وقت و منابع در مضیقه هستید، روش هایی وجود دارد که با به کار بردن آن ها دیگر مجبور نخواهید بود تمام روزتان را صرف سئوی سایت خود کنید. بهتر است بدون مقدمه، به اصل مطلب بپردازیم. در این مقاله خیلی مختصر و مفید به شما می گوییم که برای دستیابی به این هدف، چه کارهایی باید انجام دهید. 1. به 10 صفحه برتر طراحی سایت خود، Schema markup اضافه کنید با افزودن Schema markup به صفحات، در نتیاج جستجو rich media برای صفحات شما نمایش داده می شود. به ویژه اگر سایت پر حجمی دارید که پست های ارزشمند سال های متمادی را در خود جای داده است؛ افزودن rich snippets به صفحات فکر خوبی نخواهد بود. به جای این کار فهرستی از محبوب ترین صفحات سایت خود تهیه کنید و هر روز به 10 تا از آن ها schema markup بیفزایید. این کار باعث می شود تا به مرور زمان، شاهد یک پیشرفت تدریجی در نتایج جستجو سایت خود باشید. 2. نتایج ارگانیک جستجوی صفحات سایت خود را بررسی نموده و در مورد تگ های عنوان و توضیحات متای 10 صفحه ای که در پایین ترین سطح قرار گرفته اند، تجدید نظر کنید. برای این کار، وارد Google Search Console سایت خود شده، به منوی Search Traffic و پس از آن به Search Analytics بروید. سپس برای آنالیز صفحات، فیلترهای Impressions و CTR را انتخاب کنید. به این ترتیب می توانید صفحاتی که در نتایج جستجو کمتر حضور داشته اند اما زیاد مورد بازدید قرار گرفته اند را مشاهده کنید. ارتقاء توضیحات متا و یا تگ عنوان ممکن است همان چیزی باشد که چنین صفحاتی به آن نیاز دارند. 3. مطمئن شوید که اطلاعات شما در Google My Business page، به روز است برای بهینه سازی صفحه خود برای جستجوی محلی، موارد زیر را در نظر بگیرید: از به روز بودن همه جزئیات مطمئن شوید. دقت داشته باشید که ساعات ارائه خدمات و شماره تلفن ها درست باشند (این ها مواردی هستند که به مرور زمان و یا با تغییر مدیران ممکن است تغییر کند). همواره چک کنید که شخص دیگری لیست شما را ویرایش نکرده باشد و لینک سایت خود را بجای آن نزده باشد. 4. با بهینه سازی تصاویر، سرعت طراحی سایت خود را بالا ببرید همان طور که می دانید سرعت بارگذاری، یکی از معیارهای مهم رده بندی سایت ها است. البته افزایش سرعت بارگذاری، یک کار تخصصی است اما خود شما نیز با اقدامات ساده ای می توانید به افزایش سرعت سایت خود کمک کنید. تصاویر یکی از مهم ترین عناصر دخیل در سرعت بارگذاری صفحات هستند. بنابراین یکی از ساده ترین راه های کمک به افزایش سرعت سایت این است که چند دقیقه وقت بگذارید و اندازه تصاویر را کاهش دهید. به عنوان مثال، تصویری با اندازه 683x1024 را در صفحه خود قرار داده اید اما چیزی که کاربر از این تصویر می بیند حداکثر 289X420 است بنابراین اندازه ای که شما برای تصویر در نظر گرفته اید اندازه مناسبی نیست و می توانید با کاهش اندازه و فشرده سازی فایل تصویر، بارگذاری صفحه را آسان تر کنید. 5. در طراحی سایت خود از میان صفحات دارای محتوای مشابه، بهترین را انتخاب کنید ممکن است در سایت شما دو یا چند صفحه با URL متفاوت اما با محتوای مشابه وجود داشته باشد. اگر خودتان برای گوگل تعیین نکنید که کدام صفحه باید نمایه شود، گوگل همه آن ها را نمایه خواهد نمود. خوشبختانه حل کردن این موضوع، وقت زیادی نمی برد. کاری که باید بکنید این است که با استفاده از تگ Canonical، صفحه ای که ترجیح می دهید نمایه شده و در نتایج جستجو برای کاربران نمایش داده شود را برای موتورهای جستجو مشخص کنید. 6. تگ alt مناسبی برای تصاویر طراحی سایت خود در نظر بگیرید همان طور که می دانید گوگل نمی تواند تصاویر را ببیند اما می تواند alt tag تصاویر را بخواند. بنابراین با توصیف دقیق تصاویر می توانید ترافیک زیادی را طریق جستجوی تصویر گوگل، روانه سایت خود کنید. تگ alt تصاویر موجود در سایت خود را بررسی نموده و از متناسب بودن تگ alt با تصاویر مطمئن شوید. 7. اگر صفحه ای از طراحی سایت شما با خطای 404 مواجه است، آن را برطرف کنید خطای 404 وقتی رخ می دهد که ربات گوگل تلاش می کند تا وارد صفحه ای شود که وجود ندارد. به طور کلی خطای 404 خطرناک نیست و رتبه بندی شما را به خطر نمی اندازد اما بهتر است مورد توجه قرار گرفته و برطرف شود. به ویژه اگر اخیراً تعداد صفحاتی که با چنین خطایی مواجه می شوند در سایت شما افزایش پیدا کرده است. برای بررسی و حل این مسئله می توانید در Search Console طراحی سایت خود به بخش Crawl>Crawl Errors بروید. سپس اگر چیزی به طور اتفاقی حذف شده یا تغییر مسیر 301 در جای مناسبی قرار نگرفته آن را اصلاح نموده و مشکل را برطرف کنید. 8. تگ های عنوان و توضیحات متا را بررسی کنید تا هیچ مورد تکراری در میان آن ها وجود نداشته باشد کاری که باید انجام بدهید، بسیار ساده است. کافی است در Search Console به بخش Search Appearance و سپس به بخش HTML Improvements بروید. در این بخش می توانید متا دیتای صفحات را ببینید و در صورت لزوم، تغییراتی در آن ایجاد کنید. 9. شبکه لینک های داخلی طراحی سایت خود را تقویت کنید لینک دهی داخلی به پربازدیدترین صفحات سایت، برای موتورهای جستجو می تواند نشانه ای از قدرت و اعتبار سایت شما باشد. روش ها و ابزار های مختلفی برای تشخیص پربازدیدترین صفحات وجود دارد. کمی وقت بگذارید، به سراغ پست های خود بروید و مطمئن شوید که هر کدام از آن ها حاوی چند لینک داخلی هستند. متن لنگر لینک ها را نیز بررسی کنید و از مرتبط بودن متن لنگر با صفحه لینک داده شده مطمئن شوید. همچنین دقت کنید که به صفحاتی لینک داده باشید که می خواهید در رتبه بهتری قرار بگیرند. با استفاده از این 9 نکته، می توانید به تدریج رتبه سایت خود را بهبود ببخشید. هر روز کمی وقت بگذارید و بخشی از مشکلات سایت را برطرف کنید تا به زودی شاهد پیشرفت روز افزون آن در نتایج جستجو باشید.
  3. از آنجایی که ضد و نقیض‌ها در سئو بیشتر از هر حیطه‌ دیگری است، سوالات و شاید دغدغه‌ های متفاوتی روزانه مطرح می‌ شوند که گاهی ترجیح می‌ دهیم آنها را منتشر کنیم. البته شبکه‌ های اجتماعی خیلی سعی کردند که جای وبلاگ را بگیرند اما ناموفق بودند وهمچنان می‌گوییم بهترین حالت تولید این محتواها وب سایت است. در این نوشته می‌ خواهیم چند تکنیک که برخی از افراد فکر می‌کنند وجود دارند و مفید هستند اما در واقع نیستند را یادآوری کنم. متن‌های پنهان که پر از کلمات کلیدی هستند هنوز هم سایت‌ هایی دیده می‌ شوند که چندین کلمه را هم رنگ پس زمینه در می‌ آورند و توقع افزایش رتبه دارند؛ شاید در روزهای اول احساس کنید که رتبه بهتری در آن کلمات می‌ گیرید اما در اولین فرصتی که گوگل فکر کند Keyword Stuffing می‌ کنید، صفحه شما را حداقل چندین صفحه به عقب خواهد برد. بررسی و کپی دقیق رفتار رقیبان در ابتدای هر پروژه سئو، خود ما برخی از رقیبان را بررسی می‌ کنیم تا ببینم دقیقا از چه شیوه‌ها و متدهایی استفاده کرده‌ اند. اما به هیچ عنوان دقیقا همان کارهایی که رقیبان کرده‌ اند را تکرار نمیکنیم. به واقع باید از اشتباهات دیگران درس گرفت و علاوه بر داشتن نقاط مثبت آنها، نقاط ضعف آنها را هم نداشته باشیم. باید مد نظرمان باشد که گوگل می‌ خواهد سایتی را بالاتر از دیگر سایت‌ها نشان دهد که در ۲۰۰ فاکتور مد نظرش، امتیاز بالاتری کسب کند. پس باید همیشه چیزی بیشتر از رقیبان داشته باشید. مثلا اگر رقیبتان تولید محتوای متنی قوی ای دارد، شما باید علاوه بر تولید محتوای قویتر از او، سراغ دیگر شیوه های تولید محتوا مثل ویدئو و صوت نیز بروید. البته در نظر داشته باشید گاهی رقیبان کاری را به اشتباه انجام می‌دهند و شما فکر می‌کنید حالا چون رقیبتان رتبه بالاتری گرفته، پس آن کار درست است. تعداد لینک‌های بالا، تضمین‌ کننده رتبه بالاتر است در این که بک‌ لینک‌ ها نقش بسیار مهمی در افزایش رتبه یک سایت دارند هیچ شکی نیست؛ اما باید در نظر داشت که همیشه تعداد بیشتر بک‌ لینک، تضمین کننده رتبه بالاتر نیست. کیفیت بک‌ لینک‌ ها با یک‌ دیگر متفاوت است و هر کدام ارزش مختلفی را به همراه دارد. لذا توصیه من این است که در کنار تمرکز برروی افزایش تعداد بک‌ لینک‌ ها، سعی کنید کیفیت آنها را هم به همان نسبت افزایش دهید. دقت کنید که خیلی از بک‌ لینک‌ هایی که در ابزارهایی همچون Ahrefs و OSE می‌ بینید، برای سایت رقیبتان ارزشی به همراه ندارد و شاید حتی تاثیر منفی می‌ گذارد. کاهش بازدید همیشه به معنای پنالتی شدن است تعداد بازدید کننده‌ های یک سایت شاید هرروز تغییر کند؛ ممکن است یک روز افزایش داشته باشد و یک روز کاهش. ممکن است به خاطر وقایع مذهبی، تعطیلات رسمی و … بازدید یک طراحی سایت افت کند در واقع به خاطر مسائل Fundamental. ذهن اکثر مدیران سایت‌ها زمانی که بازدیدشان افت می‌ کند به سمت و سوی پنالتی منعطف می‌ شود در حالی که واقعا اینگونه نیست. حتما در یک پست دیگر در مورد شیوه تشخیص مشکلات فنی و غیرفنی را توضیح می‌ دهم. گاهی ممکن است دسترسی کاربران به سایت شما از منطقه خاصی به خاطر تنظیمات سرور بسته شود، یا ممکن است به اشتباه لینک‌ های طراحی سایت شما شکسته شده باشند یا حتی سایتی که بازدید زیادی را برای شما ارسال می‌ کرد در آن روز دان شده باشد. نصب یک پلاگین سئو برروی وردپرس کافیست یکی از مواردی که بیشتر در بین دوستان تازه‌ کار دیده می‌شود، این است که فکر می‌ کنند سئو صرفا بهینه بودن متاتگ‌های آنهاست و یا اگر سایتی را از نظر on-site و ساختاری بهینه کنند، قطعا رتبه بالاتری در نتایج جست‌ وجو می‌ گیرد. بهتر است بگویم که: ساختار سایت شما دقیقا زیرساخت و پِی ساختمان سایت شماست؛ حال اگر زیربنای خوبی داشته باشید می‌ توانید با خیال راحت‌ تر و کیفیت بیشتر، خود ساختمان را بسازید. اگر ساختار مناسبی داشته باشید اما در زمینه محتوا و بک‌ لینک‌ها ضعیف عمل کرده باشید باز هم نتیجه مناسبی نمی‌گیرید. تجربه کاربری UX برروی سئو تاثیری ندارد در واقع افرادی هستند که فکر می‌کنند همانند دهه قبل، گوگل فقط کدهای سایت را بررسی می‌کند؛ امیدوارم شما در این دسته جای نداشته باشید! راستش گوگل همانطور که طراحی سایت را از نظر ظاهری بررسی می‌کند می‌تواند کیفیت آن را هم با استفاده از الگوریتم‌ های مختلف تشخیص دهد. البته طبق گفته خود گوگل هنوز فاکتورهای تجربه کاربری مثل نزدیک بودن المنت‌ها به هم، تایپوگرافی و … وارد نتایج دسکتاپ نشده‌اند، اما باید در نظر داشت که گوگل می‌تواند شما را به خاطر نمایش تبلیغات زیاد در بالای محتوایتان اصطلاحا above the fold جریمه کند. یک بار که طراحی سایت را بهینه کردیم کافیست تاریخ کامپیوتر من نشان می‌ دهد که امروز 19 دیماه 1395 است؛ قطعا امروزه افراد زیادی هستند که سعی دارند رتبه سایتشان را افزایش دهند و شاید از چند سال پیش این کار را آغاز کرده‌اند. شاید چند سال پیش اگر طراحی سایت را یک بار بهینه می‌ کردیم برای مدت زیادی در نتایج برتر جست‌ وجو می‌ماند، اما الان اینگونه نیست. همانطور که شما برای سئو هزینه می‌ کنید و تلاش می‌ کنید که رتبه مناسب بگیرید، سایت‌ های ۱۰ نتیجه برتر هم دارند برای باقی‌ماندن هزینه می‌ کنند و رقیبان تازه‌ وارد هم برای کسب رتبه‌ های بالاتر هزینه می‌ کنند. سئو در واقع یک رقابت است که باید مادام فعالیت یک طراحی سایت ادامه داشته باشد؛ این که یک بار از خدمات یک شرکت استفاده کردید کافی نیست. بهتر است سعی کنید به صورت قرارداد ماهیانه و برای مدت یک سال حداقل قرارداد ببندید که علاوه بر افزایش رتبه در کلمات کلیدی مرتبط با کارتان، آن شرکت همچنان برروی سایت شما کار کند تا افت رتبه نداشته باشید و بتوانید بازدید بیشتری از موتورهای جست‌ وجو دریافت کنید.
  4. اخیراً در مطالعه ای با استفاده از ردیابی حرکات چشم کاربران این موضوع مورد بررسی قرار گرفته است. در این مقاله نگاهی خواهیم داشت به برخی از نتایج پژوهش مذکور؛ Jakob Nielsen در حین بررسی های خود به موردی دست یافت. نتایج این بررسی ها حاکی از این بود که کاربران در دو حرکت افقی که با یک حرکت عمودی ادامه پیدا می کند (به شکل حرف F) نتایج جستجو را مورد بررسی کلی قرار می دهند. مثال زیر (که مربوط به سال 2006 است) نشان می دهد که دو یا سه نتیجه اول، بیشترین توجه کاربر را به خود جلب نموده و نتایج پایین تر از چهارم یا پنجم، بسیار اندک مورد توجه قرار گرفته اند. در گذشته بخش عمده نتایج گوگل صرفاً شامل متن بود اما اکنون نتایج جستجو تغییر نموده است. امروزه در نتایج جستجو عواملی مانند تصاویر و ویدئو ها نیز حضور دارند که نگاه کاربر را به خود جلب می کنند. حذف آگهی های سمت راست نتایج جستجو توسط گوگل، تصمیم درستی بود گوگل در اوایل سال جاری اقدام به حذف آگهی ها از سمت راست صفحه نتایج جستجو نمود. نتایج این مطالعه، درستی این تصمیم گوگل را تائید می کند. به طور خلاصه می توان گفت که آگهی های تجاری موجود در سمت راست صفحه، توجه چندانی را به خود جلب نمی کنند اما اگر آگهی ها در بالای نتایج جستجو نمایش داده شوند، بیشتر مورد توجه قرار خواهند گرفت. تفاوت های میان گوگل و بینگ برای طراحی سایت این مطالعه نشان داد که رفتار کاربران در مورد نتایج ارائه شده توسط دو موتور جستجوی گوگل و بینگ اندکی متفاوت است: زمان بیشتری می برد تا کاربران بینگ به سراغ مطالعه توضیحات ذیل لینک آبی رنگ نتایج بروند. کاربران گوگل پس از حدود 7.1 ثانیه شروع به بررسی اطلاعاتی می نمایند که در ادامه لینک های نتایج آورده شده است اما این زمان برای کاربران بینگ حدود 10.5 ثانیه است. کاربران بینگ زمان بیشتری را صرف بررسی چند نتیجه برتر می نمایند. کاربران بینگ حدود 9.8 ثانیه برای بررسی نتایج بالاتر وقت می گذارند در حالی که این زمان در مورد کاربران گوگل، 7.8 ثانیه است. زمان بیشتری سپری می شود تا کاربران بینگ بر روی اولین نتیجه ارگانیک جستجوی خود، کلیک کنند. کاربران گوگل بعد از 3.3 ثانیه بر روی نخستین نتیجه ارگانیک کلیک می کنند در حالی که این زمان برای کاربران بینگ حدود 8.8 ثانیه است. نتایج این پژوش نشان می دهد که الگوی F شکل، دیگر بر بررسی نتایج جستجو حاکم نیست. البته این فقط نتیجه این پژوهش بوده و برای حصول اطمینان از درست یا نادرست بودن این نتیجه لازم است که سایر پژوهش های ردیابی حرکات چشم که در این زمینه صورت گرفته اند را نیز مورد بررسی قرار دهیم. زیرا عوامل مختلفی در این زمینه دخیل هستند. مانند تعداد نتایج غیر ارگانیک، تصاویر، ویدئو ها و ... موجود در صفحه نتایج. همه این عوامل می توانند الگوی بررسی نتایج را تحت تاثیر قرار دهند. این امکان وجود دارد که الگوهای مختلفی در این مورد وجود داشته باشد و نه الزاماً یک الگوی واحد. البته هدف هر کاربر از جستجو نیز می تواند الگوی بررسی نتایج را توسط وی تحت تاثیر قرار دهد. تنها چیزی در این میان مسلم به نظر می رسد این است که همواره دو یا سه نتیجه برتر بیشترین توجه را به خود جلب می کنند.
×