رفتن به مطلب
جستجو در
  • تنظیمات بیشتر ...
نمایش نتایجی که شامل ...
جستجو در ...
خوش آمدید مهمان!

برای دسترسی کامل به امکانات انجمن ثبت نام نمایید، زمانی که ثبت نام نمایید و وارد حساب کاربری خود شوید قادر خواهید بود موضوع جدید ایجاد نمایید، به موضوعات سایر اعضا پاسخ دهید، امتیاز کسب نمایید، به سایر اعضا پیام خصوصی ارسال نمایید و امکانات بی شمار دیگر ....

چرا منتظر هستید؟ هم اکنون ثبت نام نمایید.

parswebdesign

پلیس انجمن
  • تعداد ارسال ها

    25
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    10
آهنگ های مورد علاقه ی من

آخرین بار برد parswebdesign در 13 آبان 1396

parswebdesign یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

اعتبار در سایت

25 عالی

درباره parswebdesign

  • درجه
    کاربر جدید
  • تاریخ تولد 28 خرداد 774

Contact Methods

  • Website URL
    http://parswebdesign.com

Profile Information

  • جنسیت
    مرد
  • محل زندگی
    تهران

امکانات بیشتر

  • حالت من
    Asabani0
  • ویندوز
    wineight
  • مرورگر
    firefox1

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمیشود.

  1. همه کسب و کارهای موفق از گام های کوچکی شروع کرده اند که توام با ریسک بوده است. ریسک لازمه پیشرفت در هر کسب و کاری است ولی با برنامه ریزی و تحقیق می توان ریسک های منطقی تری را انجام داد. . گام اول شروع کسب و کار موفق : انگیزه همه چیز پول نیست باید کاری که انجام می دهید بتواند از همه نظر شما را راضی کند. همه جوانب را در نظر بگیرید انگیزه خود را از کارآفرینی خوب بررسی کنید. آیا کسب و کار جدید همان چیزی است که همیشه آرزویش را داشتید؟ این کار از لحاظ جایگاه اجتماعی و به لحاظ شخصی با شما هماهنگ است؟ آیا امکان کار در شرایط سخت و پرخطر را دارید؟ بنابراین اولین گام رسیدن به یک کسب و کار موفق انگیزه است. گام دوم شروع کسب و کار موفق : بازار هدف پاسخ به نیاز مشتریان همان چیزی است که به آن نیاز دارید. برای موفقیت ابتدا نیاز را به درستی شناسایی کنید. چرا مشتری باید برای کالا یا خدمات شما پول خرج کند؟ این کالا یا خدمات چه مشکلی را حل خواهد کرد؟ تحقیق در زمینه شناخت نیاز مشتری لازمه کارآفرینی موفق و رو به رشد است. گام سوم شروع کسب و کار موفق : حجم بازار مشتری برای این نیاز چقدر در سال خرج می کند؟ بررسی روند رشد بازار مصرف و پیش بینی تغییرات جمعیت می تواند نشان دهنده میزان فروش در آینده باشد. در نظر داشته باشید که مشتری محدود در بازه زمانی کوتاه نمی تواند مخارج شما را برای همیشه تامین کند. گام چهارم شروع کسب و کار موفق : فضای رقابتی همه کسب و کارهای موفق درک صحیحی از جایگاه خود در بازار دارند. متمایز بودن در فضای رقابتی مزیتی است که موجب فروش بیشتر خواهد شد. مشتری تنها دارایی شماست باید بتوانید جایگاه خوبی در ذهن مشتری به دست آورید. این ممکن نیست مگر اینکه حساب شده و دقیق عمل کنید و برتری نسبت به کالاهای مشابه را در نظر بگیرید. گام پنجم شروع کسب و کار موفق : تیم کاری هماهنگ تیم متخصص و متعهد پشتوانه خوبی برای بقای کسب و کارتان هستند. اگر نمی توانید در ابتدای کار، تیم بزرگی را داشته باشید با یک تیم کوچک و متخصص شروع کنید. مهارت های اعضا در کار گروهی ضعف ها را پوشش می دهد. لذت کار تیمی را با تنهایی کار کردن از دست ندهید. گام ششم شروع کسب و کار موفق : زمان ورود به بازار شناسایی زمان مناسب آخرین گامی است که برای موفقیت نیاز دارید. بسیاری از شکست ها به دلیل عدم زمان بندی صحیح صورت گرفته است؟ تمایلات مشتریان، تحولات تکنولوژی، اخبار روز و هر مطلبی در این ارتباط را رصد کنید. با در نظر گرفتن این شش گام، قدم های حساب شده تری بردارید و خود را برای موفقیت های بزرگ آماده کنید. آینده از آن کسانی است که محافظه کارتر هستند. منبع: گام به گام تا شروع یک کسب و کار موفق
  2. شاید برای شما هم سوال باشد که بهترین وب هاستینگ های ایران کدام وب سایت ها هستند؟ دانستن این که کدام وب هاستینگ ها رتبه بالاتری دارند نکته بسیار مهمی است که می تواند در تصمیم گیری کسب و کارها و افراد تاثیر گذار باشد. وب هاستینگ های بسیاری وجود دارند که مدعی هستند جزء بهترین ها هستند اما صرفا نمی توان با اتکا به صحبت هایشان، آن ها را بهترین یا بدترین دانست بلکه بهترین کار مراجعه به یک منبع معتبر و بی طرف و با روش کار روشن و شفاف است. وب سایت webhosting.info برترین وب هاستینگ های دنیا را براساس تعداد سایت رده بندی می کند و این رده بندی براساس کشور و دسته بندی نیز انجام می شود. در حال حاضر برترین وب هاستینگ های ایرانی براساس رتبه بندی این سایت بدین شرح است: Hostiran Network - hostiran.net Mihan Web Host - mihanwebhost.com Serverpars Webhosting - serverpars.com Pars Data - parsdata.com Tebyan-e-Noor Cultural-Artistic Institute - tebyanidc.com Green Web Samaneh Novin Network - greenweb.ir abtinweb - abtinweb.com Webramz - webramz.com eicra - eicra.com Negah Roshan Pars - Parsdev Iran Network - parsdev.com تعداد سایت هایی میزبانی شده توسط این وب سایت ها: هاست ایران (11203 وب سایت) میهن وب هاست (9970 وب سایت) سرور پارس (9636 وب سایت) پارس دیتا (5385 وب سایت) تبیان (4868 وب سایت) گرین وب (3218 وب سایت) آبتین وب (3045 وب سایت) وب رمز (2746 وب سایت) ایکرا (2605 وب سایت) نگاه روشن پارس (2398 وب سایت) سال قبل همین ماه ما بهترین ها را معرفی کرده بودیم و حالا پس از یک سال می توانیم به آمار جالبی برسیم. این نتایج سال قبل است: در رتبه 1 امسال هاست ایران قرار دارد که در سال قبل رتبه دوم را داشت و توانسته است در یک سال گذشته نسخه 1 را از آن خود کند. در رتبه 2 میهن وب هاست قرار دارد که سال گذشته در رتبه 1 قرار داشت و جای خود را با هاست ایران جابه جا کرده است. در رتبه 3 سرور پارس قرار دارد همانند سال گذشته، با این تفاوت که از سال قبل بیش از 3000 وب سایت بیشتر توانسته است میزبانی کند و فاصله کمی با رتبه دوم یعنی میهن وب هاست دارد. در رتبه 4 پارس دیتایی قرار گرفته است که سال قبل نیز در همین جایگاه بوده است و برخلاف سرور پارس تعداد قابل توجهی سایت نسب به سال قبل میزبانی نمی کند و تعداد سایت هایی میزبانی افزایش کمی داشته است. در رتبه 5 تبیان قرار گرفته است که نسبت به سال قبل یک پله رشد داشته است و از رتبه 6 به 5 ارتقا یافته است. در رتبه 6 گرین وب قرار گرفته است که نسبت به سال قبل یک پله رشد داشته است و از رتبه 7 به 6 ارتقا یافته است. در رتبه 7 آبتین وب قرار گرفته است که در رتبه بندی پارسال قرار نداشت و امسال توانسته است جزء 10 وب هاستینگ برتر ایران قرار بگیرد. در رتبه 8 وب رمز قرار گرفته است که همانند آبتین وب در رتبه بندی پارسال قرار نداشت و امسال توانسته است جزء 10 وب هاستینگ برتر ایران قرار بگیرد. در رتبه 9 ایکرا قرار گرفته است که همانند آبتین وب و وب رمز در رتبه بندی پارسال قرار نداشت و امسال توانسته است جزء 10 وب هاستینگ برتر ایران قرار بگیرد. و در رتبه 10 نگاه روشن پارس قرار دارد که نسبت به سال قبل یک پله سقوط داشته است و از رتبه 9 به 10 تنزل یافته است. منبع: بهترین وب هاستینگ های ایران
  3. تکنولوژی بسیاری از چیزها را برای ما آسان کرده است تا برای خود زندگی راحت تری بسازیم، حتی از آن چیزی که تصور می کنیم . ما به طور معمول وقتی که نیاز به خرید چیزی داریم به خرید می رویم، اما هم اکنون نیازی نداریم حتی تا به بیرون برویم یا خانه را ترک کنیم چرا که هرچیزی قابل دسترسی و به می تواند به راحتی از طریق چند کلیک در دسترس ما قرار گیرد.سایت های آنلاین فروشگاهی می توانند به سادگی به ما کمک کنند تا تعداد بسیار زیادی از اقلام خود را به صورت اینترنتی خرید کنیم. یکی از ویژگی های خرید اینترنتی امکان مقایسه کالا ها با یکدیگر و مقایسه قیمت آن ها در فروشگاه های اینترنتی مختلف است. در ادامه می خواهیم 5 فروشگاه برتر دنیا را به شما معرفی کنیم که می توانید هرآن چه که تصور می کنید را در آنها پیدا کنید و به صورت آنلاین سفارش دهید. فروشگاه آنلاین یا فروشگاه اینترنتی به وب سایتی گفته می شود که کالا یا خدماتی را به صورت آنلاین ارائه می کند. ما در ادامه معروف ترین فروشگاه های اینترنتی دنیا که به ارائه کالا به صورت فیزیکی می پردازند، را معرفی خواهیم کرد. هرچند که تحریم امکان مستقیم خرید از این فروشگاه ها را برای ایرانی ها محدود کرده است اما با این وجود همچنان واسطه هایی وجود دارند که خرید شما را انجام می دهند و برای شما ارسال می کنند. در مطالب بعد نیز برترین فروشگاه های اینترنتی ایران را معرفی خواهیم کرد. 5- Etsy.com این فروشگاه اینترنتی در سال 2005 در ایالت نیویورک ایالات متحده آغاز به کار کرد. این فروشگاه متخصص در ارائه محصولات متفاوت و دست ساز است که شما ممکن است نیاز داشته باشید مثل پوشاک، طلا و جواهر، آثار هنری و.. . شما همچنین این قابلیت را دارید که چک کنید محصولات پرفروشی که توسط سایر مشتریانی مثل شما انتخاب شده اند. 4- walmart.com فروشگاه خرده فروشی امریکایی-چندملیتی که به شما هرچیزی که بخواهید مثل وسایل الکترونیک، بازی های ویدیویی، مبلمان خانگی، پوشاک ، طلا و جواهرات، اسباب بازی، اتوموبیل، ورزشی و چیزهای بسیاری با قیمت های مناسب برای بودجه شما و نیازهای شما ارائه می دهد. 3- asos.com بزگترین فروشگاه آنلاین خرده فروشی در بریتانیا است که متخصص درمعرفی و ارائه هرچیز مربوط اکسسوری های فشن و زیبایی و پوشاک مردانه و زنانه است. این فروشگاه به شما کمک می کند تا جستجوهای هدفمندی در آن انجام دهید و بتوانید بهترین کالاهای مدنظر خود را از آن بیابید. 2- ebay.com یکی از محبوب ترین حراجی های آنلاین و وب سایت های فروشگاهی است که می توان در سراسر جهان می تواند یافت. این فروشگاه در سال 1955 میلادی توسط Pierre Omidyar که یک شخص ایرانی است تاسیس شد و در مقر اصلی آن در شهر San Jose ایالت کالیفرنیا واقع در کشور ایالات متحده است. این وب سایت به شما کمک می کند تا بتوانید محصولات متفاوتی را بخرید یا بفروشید که همین ویژگی باعث شده است این وب سایت بسیار سودمند باشد برای هردو فروشنده ها و خریداران. 1- amazon.com این فروشگاه به عنوان محبوب ترین و بزگترین خرده فروشی آنلاین جهان در سراسر جهان و نه فقط در ایالات متحده شناخته می شود. در سال 1994 میلادی توسط Jeff Bezos تاسیس شد و مقر اصلی آن در شهر سیاتل ایالت واشینگتن واقع در کشور ایالات متحده است. در ابتدا به عنوان یک کتاب فروشی آنلاین آغاز به کار کرد و به سرعت هرچیزی که مورد نیاز بود را فراهم کرد. خدمات بسیاری به مشتریانش ارائه می دهد با قابلیت های بسیاری مانند چندین روش پرداخت، تخفیفات، خرید سریع، تحویل کالا با سرعت و محدوده بسیاری از کالاها با قیمت های مناسب. منبع: 5 فروشگاه اینترنتی برتر در جهان
  4. Laravel چیست؟ لاراول یک فریمورک متن باز است که برای توسعه اپلیکیشن های تحت وب ایجاد شده است و با زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده است. لاراول از معماری MVC استفاده می کند و هم اکنون محبوب ترین فریمورک حال حاضر PHP و بالاتر از سایر فریمورک ها در دنیا است. لاراول توسط Taylor Otwell در تاریخ 19 خرداد 1390 ایجاد شد و یک ماه بعد نسخه نهایی آن را منتشر ساخت. او سعی داشت که فریمورکی مبتنی بر CodeIgniter با قابلیت های پیشرفته تر ایجاد نماید و این براساس فریمورک لاراول را ایجاد کرد. یکی از مهم ترین دلیل انتخاب لاراول توسط توسعه دهندگان سراسر جهان، سادگی و سرعت بالای این فریمورک است. با استفاده از لاراول می توان اپلیکیشن های تحت وب امن، قدرتمند و البته سریعی ایجاد و توسعه داد و همین ویژگی ها کافی است که محبوبیت بسیاری در بین توسعه دهندگان سراسر جهان پیدا کند. لاراول از پکیج های فریمورک قدرتمند Symfony و سایر پکیج های شناخته شده و محبوب استفاده می کند و همین موضوع باعث افزایش چشمگیر قدرت در این فریمورک شده است. با استفاده از Laravel می توان به سهولت هر پکیجی را به این فریمورک افزود و از آن استفاده کرد و یا از پکیج های خود لاراول بهره جست. مهم ترین ویژگی های لاراول با استفاده از لاراول می توان اقدام به توسعه و طراحی سایت و به طور کلی اپلیکیشن های تحت وب کرد. به طور کلی لاراول دارای ویژگی های زیر است: سادگی و سرعت یادگیری و استفاده از آن سهولت استفاده از سایر کتابخانه و پکیج های PHP و استفاده از Composer ORM قدرتمند و سریع که باعث افزایش سرعت کار با دیتابیس و دیتابیس می گردد. بهره گیری از موتور قالب Blade که باعث افزایش سرعت در کار با View ها می شود. Routing قدرتمند که مسیریابی را بسیار سریع می کند. استفاده از Migration برای ساخت جداول با سرعت بسیار بالا خط فرمان Artisan و افزایش سرعت بسیار از امور فریمورک امکانات فریمورک لاراول لاراول امکانات بسیاری را برای توسعه دهندگان فراهم کرده است مانند: صفحه بندی خودکار: با استفاده از لاراول با سرعت باورنکردنی می توانید صفحه بندی به صورت خودکار ایجاد نمایید. پکیج ها: با استفاده از لاراول می توانید هر قسمت از برنامه تحت وب خود را تبدیل به یک پکیج کنید و از آن در برنامه های مختلف خود استفاده نمایید یا آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. ابزار تست: با استفاده از لاراول می توانید به سهولت برنامه های خود را تست نمایید. کار با دیتابیس: با استفاده از Elequent شما می توانید به سهولت به انواع دیتابیس هایی نظیر Mysql, Redis و .. متصل شوید و کوئری ها و جوین های تودرتو و پیچیده ای را در زمان بسیار کمی ایجاد نمایید. آپلود فایل: لاراول امکانات قدرتمندی برای آپلود فایل و کار با فایل ها فراهم کرده است . آرتیسان: لاراول دارای خط فرمانی به نام Artisan است که با استفاده از آن شما می توانید کارهای بسیاری را با چند دستور ساده انجام دهید. تینکر: Tinker پکیجی قدرتمند است که به شما این امکان را می دهد در خط فرمان کدنویسی کنید! موتور قالب بلید: با استفاده از Blade شما به راحتی می توانید داده ها را در در View خود با سرعت بالایی استفاده نمایید. ایجاد ای پی آی: لاراول به برنامه نویسان این قابلیت را می دهد که بتوانند به راحتی نسبت به طراحی و ایجاد انواع API ها مانند API های Restful اقدام کنند. لاراول در مقایسه با سایر فریمورک ها لاراول با وجود جوان تر بودن اما دارای امکانات بسیاری است که ترکیب قدرتمندی از سادگی ، زیبایی و کارایی را بوجود آورده است. PHP دارای فریمورک های بسیاری نظیر CodeIgniter, Yii, Symfont, Cakephp و ... می باشد که هرکدام دارای ویژگی های خاص خودشان هستند. اما می توان گفت لاراول همه ویژگی های مثبت فریمورک ها را در یک جا جمع کرده است. به طور مثال لاراول بسیاری از پکیج های Symfony را استفاده می کند و همانند سیمفونی قدرتمند است اما با وجود قدرت همانند CodeIgniter ساده و سریع نیز می باشد و با بهبودهایی Performance بالایی مثل فریمورک Yii خواهد داشت. منبع: لاراول چیست؟
  5. طراحی سایت یکی از مهارت های بسیار کاربردی در عصر ارتباطات و فناوری اطلاعات می باشد. امروزه برای ارائه یک سایت بسیار عالی و کاربر پسند باید با اصول طراحی سایت آشنایی های لازم را داشته باشید و به این ترتیب با استفاده از تکنیک های جدید و سودمند در این زمینه به سایت های بسیار زیبا و فوق العاده ای را ایجاد نمایید. برای ایجاد یک سایت موفق و ایده آل بهتر است در کنار دانش فنی لازم برای این کار، با عناصر کلیدی و مهم در زمینه طراحی وب سایت نیز آشنایی کامل داشته باشید تا به این ترتیب بتوانید یک سایت ایده آل و موفق را پیاده سازی نمایید. در واقع طراحی و مدیریت سایت یک فرایند رو به پیشرفت است و داشتن مهارت های کافی در این زمینه یک امر لازم و ضروری به شمار می رود. در این مقاله قصد داریم برخی از تکنیک های ضروری را در رابطه با سایت موفق برای شما بیان کنیم: توجه به زیبایی ظاهری سایت: باز دیدکنندگان سایت به دنبال فضایی مناسب جهت دست یافتن به جستجوهای خود هستند و برای فراهم آوردن این نیاز کاربران بهتر است ظاهر سایت را به گونه ای طراحی کنید که مرتب باشد و به راحتی بتوان مطالب مورد نظر را در آن مشاهده نمود. برای این کار باید از تبلیغات، آگهی ها، آیکون ها، منوها، علائم، پاپ آپ، دکمه ها و سایر گزینه های مورد استفاده در طراحی سایت به جا و صحیح استفاده نمود و با این کار رغبت کاربران را برای بازدید سایت بالابرده و یک سایت با ظاهری مناسب و زیبا را در اختیار مشتری قرار داد. بارگذاری سریع صفحات: یکی دیگر از ویژگی های یک سایت خوب لود شدن سریع صفحات آن برای کاربران می باشد، باید این نکته را جزء فاکتورهای اصلی در طراحی سایت قرار داده و به آن توجه داشته باشید. بازدیدکنندگان از سایت شما ممکن است از اینترنت با سرعت پایین استفاده کنند، حال اگر سرعت لود صفحه سایت نیز کم باشد ممکن است فرد از بازدید سایت شما منصرف شود. به طورکلی هرچه سرعت بارگذاری صفحات سایت شما بالاتر باشد، احساس خوشایندی را در بازدیدکنندگان از سایت ایجاد می کند، به همین دلیل باید از اطلاعات، تصاویر و محتوایی با حجم مناسب در سایت خود استفاده نمایید. محتوای مناسب: نوشتن محتوا در واقع یکی از مهم ترین نکات در هر سایتی به شمار می رود که تأثیر بسیار زیادی نیز در موفقیت سایت دارد. برای این که محتوای مناسبی را در سایت خود قرار دهید بهتر است جزئیات مرتبط با محتوا را به اندازه کافی در متن خود شرح دهید تا کاربر بتواند اطلاعات مورد نیاز خود را به آسانی و بدون هر گونه حاشیه ای به دست آورد. بنابراین بهتر است سعی در تولید محتوای مناسب با طول کافی داشته باشید تا به این ترتیب بتوانید رضایت بازدیدکنندگان را نسبت به سایت خود به دست آورید و به این ترتیب میزان بازدید از سایت خود را افزایش دهید. لینک های داخلی مناسب: یکی دیگر از نکات مهم در یک سایت لینک های داخلی استفاده شده در آن سایت می باشد که تأثیر بسیار زیادی در رتبه بندی سایت شما نیز دارد. باید لینک های داخلی مناسب و سالم را در اختیار کاربران سایت خود قرار دهید و به این ترتیب میزان آمار و همچنین رتبه بندی سایت خود را ارتقاء ببخشید. منبع: تکنیک های ایجاد یک سایت موفق
  6. موفقیت در کسب و کار استارتاپ های زیادی شروع نشده به پایان می رسند. کارگاه های بسیاری تولید نکرده ورشکست می شوند. شنیدن اخباری از این دست می تواند ناامید کنند و ترسناک باشد. چگونه می توان در کسب و کاری موفق شد؟ راز موفقیت در کسب و کار چیست؟ برای شروع هر کسب و کاری ابتدا باید انگیزه داشت ولی موفقیت در کسب و کار تنها با داشتن انگیزه امکان پذیر نیست. در این مطلب با راه های موفقیت در کسب و کار آشنا می شوید. همین امروز کسب و کار جدید خود را شروع کنید. 1- بازار هدف نقطه مشترک کار و مشتری شما چیست؟ کالا یا خدمت عرضه شده ارزش خرید کردن دارد؟ کارآفرینان موفق ابتدا بازار هدف را مشخص می کنند و سپس فعالیت خود را شروع می کنند. چنانچه کسب و کاری بتواند نیاز مشتری را شناسایی کند و بر اساس رفع این نیاز اقدام کند بدون شک موفقیت را در دستان خود دارد. با مطالعه و تحقیق نیاز بازار هدف را شناسایی کنید. 2-اندازه بازار هدف بازار هدف به چه میزان توان خرید دارد؟ در واقع باید بدانید که چه حجم از محصولات خود را می توانید به فروش برسانید. برآورد کنید در بازار هدف به طور سالیانه چقدر برای خرید کالا و یا خدماتی که عرضه می کنید هزینه می شود و بر همان اساس استراتژی های کاری خود را پایه ریزی کنید. 3- فضای رقابتی برای موفقیت در کسب و کار باید بتوانید از سایر رقبا پیشی بگیرید. وجه تمایز شما بارقبا چیست؟ ماندن در اذهان مشتری با پیروزی در فضای رقابتی میسر است. در این صورت کالا یا خدمات عرضه شده باید برتری ویژه ای از کالای رقبا داشته باشد. برتری کسب و کارتان را با تبلیغات به گوش مشتری ها برسانید. بهتر است بازار هدف از برتری کالا یا خدمات جدید مطلع باشند. 4- الگوی کارآفرینی الگوی مناسبی برای کارافرینی داشته باشید با صاحبان مشاغل موفق گفتگو کرده و ایده بگیرید با مشکلات و سختی های کار آشنا شوید. به این ترتیب سریع تسلیم نمی شوید. قبل از ورود به کسب و کار جدید باید تصویر ذهنی صحیحی از ان داشته باشید در غیر این صورت در عمل سرخورده خواهید شد. 5- تیم کاری متخصص یک تیم متخصص پشتوانه خوبی برای موفقیت در کسب و کار است. در هر زمینه ای که فعالیت می کنید باید بتوانید افرادی خبره را در تیم خود داشته باشید. کارآفرینی و اداره کسب و کار، به تنهایی و بدون همراهی افرادی صاحب نظر امکان پذیر نیست. مشکلات را تنهایی به دوش نکشید. 6- موفقیت در کسب و کار با زمان بندی زمان مناسب برای ورود به بازار را شناسایی کنید. زمان بندی مهم ترین مولفه موفقیت است. تحولات بازار و نیاز مشتری را بررسی کرده و بهترین زمان را برای ارائه در نظر بگیرد. استارتاپ های بسیاری بدون در نظر گرفتن این موضوع طعم شکست را چشیده اند. زمان بندی نامناسب همه تلاش ها را از بین خواهد برد. منبع: 6 نکته طلایی برای موفقیت در کسب و کار
  7. کسب و کارهای اینترنتی در سال های اخیر رشد کسب و کارهای اینترنتی در ایران سرعت فزاینده ای داشته است و صاحبان کسب و کارهای اینترنتی در ایران توانسته اند به سودآوری و ثروت خوبی دست پیدا کنند. برخی از مواقع کسب و کارهای اینترنتی موفق در ایران به سودهای میلیونی و میلیاردی نیز رسیده اند که با توجه به عملکرد آن‌ها این نتیجه قابل پیش بینی بوده است. در این مطلب برخی از کسب و کارهای اینترنتی موفق در ایران را بررسی می کنیم. کسب و کارهای اینترنتی موفق در ایران - وب سایت ایده باران همیشه ایده پردازی و صاحبان ایده ها می توانند ایده های خود را به فروش برسانند و درآمد خوبی داشته باشند. وب سایت ایده باران دقیقا از همین روش به درآمد قابل قبولی رسیده است. درواقع ایده باران با فروش ایده های بکر و خلاقانه به صاحبان سرمایه توانسته راه مناسبی برای درآمدزایی دائمی را پدید آورد. بدیهی است که ارائه ایده هایی خلاقانه نیاز به تبحر و دانش بالایی دارد. ایده باران از صاحبان ایده نیز حمایت می کند و با ایجاد پلی میان ایده پردازان و سرمایه گذاران و فروش ایده های تیم ایده پرداز درآمد به درآمد مناسبی رسیده است. کسب و کارهای اینترنتی موفق در ایران - همیار وردپرس همیار وردپرس نامی آشنا برای طرفداران کسب و کارهای اینترنتی و کاربران وردپرس است. گروهی مبتکر با ارائه ابزارها و راهکارهای کاربردی برای دارندگان وردپرس کسب و کار موفقی را ایجاد کرده اند.همیار وردپرس با پیشنهاد افزونه های جذاب و پوسته های جالب توانسته نظر بسیاری از کاربران را جلب کند. بدیهی است که همیار وردپرس با فروش این افزونه ها به درآمد خوبی رسیده است. فایل های ارائه شده همیار وردپرس همگی به صورت دانلودی و دیجیتال است و پرداخت از طریق درگاه امن بانکی امکان پذیر است. همیار وردپرس یکی از کسب و کارهای اینترنتی موفق در ایران است که از یک تیم حرفه ای، خلاق و خوش ذوق برخوردار است. کسب و کارهای اینترنتی موفق در ایران – وب‌سایت مدیر سبز بازاریابی یکی از مشاغل سودآور است که زیربنای کاری وب‌سایت مدیر سایت بر آن بنا شده است. در واقع مدیر سبز با آموزش بازاریابی به علاقه مندان توانسته به درآمد قابل قبولی دست پیدا کند. مدیر سبز یکی از کسب و کارهای اینترنتی موفق در ایران است که با جذب افراد مبتدی و ارائه آموزش های جذاب یک راه خوب و کاربردی را برای درآمد زایی معرفی می کند.آموزش های ارائه شده در مدیر سبز به دو گروه تقسیم می شوند برخی از آموزش ها به صورت فایل دانلودی غیر رایگان عرضه شده و برای برخی دیگر از آموزش ها نیز کلاس های حضوری در نظر گرفته شده است. رمز موفقیت مدیر سبز تبلیغات و اطلاع رسانی در رسانه های تاثیرگذار است و به این ترتیب همواره کاربران بسیاری جذب آموزش های مدیر سبز می شوند که این به مفهوم درآمدزایی دائمی مدیر سبز است. منبع: کسب و کارهای اینترنتی موفق در ایران چه خصوصیاتی دارند؟
  8. تهیه محتوا را می توان نوعی انتقال دانش به شمار آورد، محتوا نقش مهمی را در پیشرفت و موفقیت سایت شما ایفا می کند و تأثیر بسیار زیادی در جذب بازدید کنندگان بیشتر دارد. به این ترتیب تهیه محتوای خوب و جذاب یکی از ارکان اصلی برای افزایش بازدید و ارتقای رتبه سایت محسوب می شود. در این مقاله قصد درایم 7 نکته طلایی در تهیه محتوای خوب را برای شما بیان کنیم: موضوع محتوا: موضوع محتوا باید با زمینه فعالیت سایت مرتبط باشد و اطلاعات مناسبی از محتوای تهیه شده را در اختیار مخاطب قرار دهد. برای تهیه یک محتوای خوب و ارزشمند در ابتدا باید یک موضوع و عنوان مناسب را برای محتوای خود انتخاب کنید. عنوان محتوا اولین و تأثیر گذارترین معیار در جلب نظر بازدید کنندگان از سایت شما می باشد و در صورتی که موضوع مناسبی را برای محتوای خود برگزینید می توانید محتوای مناسبی را در اختیار خوانندگان قرار دهید و میزان بازدید از سایت خود را افزایش دهید. ایجاد جذابیت در محتوا: در برخی از حوزه ها ارائه محتوای متنی به تنهایی کاربرد ندارد و در کنار باید جذابیت های دیگری را نیز به محتوا افزود. در واقع ایجاد جذابیت در محتوا یکی از مناسب ترین راه ها برای افزایش کیفیت محتوا می باشد و سبب پیشرفت در سایت می گردد. به عنوان مثال استفاده از فایل های ویدیویی و تصاویر مرتبط با محتوا سبب ایجاد جذابیت بیشتر در محتوا می گردد. بنابراین بهتر است به دنبال ایده های خلاقانه برای ایجاد جذابیت در محتوا باشید و به این ترتیب مخاطبان بیشتری را نسبت به بازدید از سایت خود ترغیب نمایید. بررسی محتواهای مرتبط: برای تهیه یک محتوای منحصر به فرد و عالی بهتر است به بررسی محتواهای مرتبط با موضوع مورد نظر خود در سایت های دیگر بپردازید و در صورت مشاهده نقص و یا کاستی در محتواهای دیگر، سعی در رفع آن ها داشته باشید و به این ترتیب یک محتوای خوب تهیه کرده و از دیگر سایت ها در این زمینه سبقت بگیرید. استفاده از منابع معتبر: به این موضوع نیز توجه داشته باشید که مخاطبان اصلی محتوای تهیه شده، کاربران و بازدیدکنندگان از سایت شما می باشند که محتوای تولید شده باید متناسب با نیاز آنان باشد تا میزان تأثیر آن در بازاریابی جاذبه ای در زمینه محتوا نیز افزایش پیدا کند. در واقع شما باید به دنبال منابع معتبر و ارزشمندی در رابطه با موضوع مورد نظر خود باشید تا از طریق آن محتوای مناسبی را برای بازدید کنندگان تولید نمایید و میزان رضایت کاربران از سایت خود را افزایش دهید. در واقع تولید محتوا با استفاده از منابع معتبر علاوه بر جلب نظر کاربران، سبب افزایش میزان بازدید و ارتقاء رتبه سایت می گردد و بستر مناسبی را برای پیشرفت و موفیت سایت فراهم می آورد. به اشتراک گذاری محتوا: با افزودن این ویژگی به محتوای سایت، می توانید این امکان را برای کاربران فراهم آورید تا مطالب دلخواه خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. این فرایند در واقع نوعی بازاریابی برای سایت شما محسوب می شود و تأثیر بی نظیری در جذب کاربران بیشتر دارد. بیان محتوا در عناوین متفاوت: در برخی از زمینه ها موضوعات متنوع و مرتبط زیادی برای تولید محتوا وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید چندین محتوای مرتبط با موضوع مورد نظر خود را تهیه کنید. برای این کار می توانید جنبه های مختلفی از محتوا در چندین عنوان جداگانه بررسی کرده و برای هر موضوع یک محتوای منحصر به فرد تهیه کنید. برای بیان محتوا، بهتر است جزئیات موجود در محتوا را به طور کامل شرح دهید و تنها به توضیحات تیتر وار درون محتوا اکتفا نکنید. پرداخت جزئی به مسائل و اطلاعات موجود در محتوا سبب افزایش رغبت خوانندگان می گردد و تأثیر بسیار زیادی در ایجاد برتری سایت شما نسبت به سایر سایت ها دارد. کابردی بودن محتوا: در تهیه محتوای خوب باید مطالب مناسب و کاربردی را قرار دهید و کاربران را به موضوع مورد نظر جذب نمایید. به این نکته نیز توجه داشته باشید که با تهیه لیستی از محتواهای تولیدی می توانید از طریق یک محتوا به محتواهای دیگر لینک دهید و به این ترتیب رغبت بیشتری برای ادامه مطالعه مطالب را در کاربران ایجاد نمایید. منبع: 7 نکته طلایی در تهیه محتوای خوب
  9. طراحی یک سایت حرفه ای اولین و مهم ترین قدم در راه پیشرفت و موفقیت می باشد که سبب حضور مؤثر کسب و کار در دنیای دیجیتال می گردد و با استفاده از آن می توان در زمینه رقابت با سایر کسب کارها گوی سبقت را ربود و با بهرمندی از مزایای آن می توان سبب افزایش سود حاصل از فروش محصولات مختلف گردید. بسیاری از کسب و کارها برای موفقیت و پیشرفت خود نیاز به راه اندازی یک سایت دارند تا به این ترتیب بتوانند خدمات و کالاهای خود را به درستی به دیگران معرفی نمایند و از این طریق مشتریان بیشتری را جذب نمایند. به همین دلیل داشتن یک سایت برای هر کسب و کاری یک امر ضروری به شمار می رود و تأثیر بسیار زیادی در رونق کسب و کار دارد. بسیاری از کسب و کارها به دنبال راهکاری برای رونق فروش خود هستند و همواره به دنبال جذب مشتریان بیشتر و در نتیجه فروش بیشتر محصولات خود می باشند؛ از آن جایی که امروزه با پیشرفت تکنولوژی میزان استفاده از اینترنت در میان افراد افزایش پیدا کرده است، بسیاری از شرکت ها می توانند با راه اندازی یک سایت مناسب به تبلیغ و بازاریابی برای محصولاتی خود بپردازند و از آن در جهت ارتقاء کسب و کار خود استفاده کنند. بسیاری از کاربران از طریق اینترنت به دنبال کالاها و محصولات مورد نظر خود می گردند؛ به همین جهت طراحی سایت در کسب و کارها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و سبب جذب مشتریان بیشتر می گردد. بنابراین راه اندازی سایت برای کسب و کارهای مختلف و همچنین مدیریت صحیح این سایت ها سبب افزایش فروش محصولات و موفقیت در حوزه کسب و کار می گردد. طراحی سایت در واقع بخش مهمی از کسب و کار را در بر می گیرد و پلی برای رشد اقتصادی و پیشرفت به شمار می رود. کاربران با مراجعه به سایت مورد نظر در مدت زمان کوتاهی، محصولات مورد نیاز خود را می یابند و به این ترتیب میزان بازدید از سایت افزایش یافته و در نهایت این روند سبب رونق کسب و کار مورد نظر می گردد. بنابراین بهتر است با راه اندازی یک سایت مناسب و اصولی برای کسب و کار خود، گام مهمی را در جهت موفقیت و بردارید و با بهره مندی از امکانات موجود در سایت خود به معرفی کالا ومحصولات مورد نظر خود بپردازید و خدمات کسب و کار خود را به مشتریان معرفی نمایید و به این ترتیب میزان بازدیدکنندگان و مشتریان محصولات خود را افزایش دهید. با استفاده از طراحی سایت برای کسب و کار خود می توانید به برند سازی محصولات مورد نظر خود بپردازید و به این ترتیب اعتماد افراد بیشتری را به محصولات و خدمات خود جذب نمایید. با راه اندازی یک سایت حرفه ای می توانید زمینه را برای معرفی خدمات و محصولات خود هموار نمایید و به این ترتیب افراد بیشتری را در دنیای مجازی نسبت به خرید محصولات خود ترغیب نمایید. منبع:نقش طراحی سایت در کسب و کارها
  10. امروزه استفاده از سایت ها یکی از مهم ترین و تأثیرگذارترین موارد در افزایش فروش می باشد و بسیاری از شرکت ها و سازمان ها نیاز به یک سایت منحصر به فرد در زمینه فعالیت خود دارند تا از این طریق بتوانند محصولات و خدمات خود را به صورت آنلاین معرفی کنند و به این ترتیب با افزایش میزان بازدیدکنندگان از سایت، میزان فروش و بهره وری آنان نیز افزایش یابد. طراحی سایت برای کسب و کارهای گوناگون یک امر ضروری به شمار می رود و تأثیر مستقیمی در افزایش فروش و موفقیت در حوزه های کاری گوناگون دارد. کسب و کارهای موجود در هر زمینه ای برای معرفی محصولات و یا خدمات ارائه شده در آن کسب و کار نیازمند بستری برای معرفی می باشند تا از این طریق میزان شناخت مشتریان از این محصولات افزایش پیدا کند و زمینه مناسبی برای بازاریابی و فروش ایجاد شود. بسیاری از شرکت ها و سازمان ها نیز از طریق سایت می توانند یک روند روبه رشد را در میزان بازدید از سایت خود و در نهایت افزایش فروش محصولات فراهم آورند. در این مقاله قصد داریم به بیان رابطه مستقیم طراحی سایت و افزایش فروش بپردازیم: معرفی محصولات و خدمات به صورت گسترده: شرکتها و سازمانها و همچنین کسب و کارهای گوناگون با داشتن سایت می توانند محصولات و خدمات خود را به صورت گسترده ارائه نمایند و به این ترتیب مشتریان بیشتری را جذب نمایند. در واقع با استفاده از سایت می توان مشتریان زیادی را به صورت گسترده و از سراسر جهان جذب نموده و به این ترتیب میزان فروش را افزایش داد. صرفه جویی در زمان و هزینه: استفاده از سایت برای معرفی محصولات و خدمات مورد نظر سبب معرفی سریع محصولات می گردد و از این طریق می توان به میزان قابل توجهی در زمان و هزینه های مورد نیاز برای بازاریابی و جذب مشتری صرفه جویی نمود. بازاریابی و فروش سریع محصولات: طراحی سایت برای کسب و کارهای گوناگون زمینه مناسبی را برای افزایش بازدیدکنندگان از سایت و همچنین افزایش فروش محصولات فراهم می آورد که از آن می توان برای بازایابی و فروش سریع محصولات بهره مند گردید. فروش مستقیم و بدون واسطه محصولات: بسیاری از شرکتها برای فروش محصولات خود به دنبال حذف واسطه ها هستند تا از این طریق بتوانند محصولات خود را با قیمت مناسب تری در بازار ارائه کنند و به این ترتیب میزان فروش محصولات و همچنین تعداد مشتریان خود را افزایش دهند. سایت زمینه مناسبی را برای تعامل مستقیم فروشنده و مشتری ایجاد می کند و موجب افزایش فروش می گردد. امکان معرفی محصولات در سراسر دنیا و بدون محدودیت مکانی: معرفی محصولات و خدمات در سایت سبب جذب مشتریان زیادی از سراسر دنیا می گردد و این امکانات موجب افزایش فروش می گردد. دسترسی مشتریان به صورت نامحدود: با طراحی سایت در زمینه مورد نظرتان می توانید محصولات خود را به صورت گسترده در اختیار مشتریان قرار دهید و بستر مناسبی را برای دسترسی نامحدود مشتریان به محصولات و کالاهای مختلف فراهم آوردید که این ویژگی سبب افزایش فروش محصولات می شود. جذب مشتریان و بازدیدکنندگان بیشتر: بسیاری از مشتریان به دنبال راهی برای دسترسی آسان به کالاهای مورد نیاز خود می باشند و ترجیح می دهند از طریق اینترنت نسبت به خریداری محصولات مختلف اقدام نمایند. به همین دلیل طراحی سایت در زمینه های گوناگون سبب جذب مشتریان و بازدیدکنندگان بیشتر می گردد سود بیشتری را به ارمغان می اورد. خرید آسان: از طریق سایت می توان روند مناسبی را برای خرید آسان فراهم آورد که مشتریان توسط این روند می توانند به آسانی محصولات مورد نیاز خود را تهیه و خریداری کنند؛ علاوه بر آن در صورت کسب رضایت مشتری می توان بازاریابی و فروش را به میزان قابل توجهی افزایش داده و سود و بهره وری را در این زمینه افزایش دهیم. افزایش سود دهی: با استفاده از روش های گوناگون می توان کاربران و مشتریان زیادی را به سمت بازدید و خرید از سایت هدایت نمود، این شیوه ها دارای تنوع زیادی می باشند که با استفاده از ان ها می توان به بازاریابی و جذب مشتری اقدام کرد. در واقع استفاده از سایت سبب افزایش فروش و در نتیجه افزایش میزان سوددهی می گردد. منبع: طراحی سایت پارس وب دیزاین
  11. با رشد روز افزون تجارت آنلاین، خرید و فروش ها از شکل سنتی خارج شده و شیوه ای مدرن را به خود گرفته است. در دنیای تکنولوژی با طراحی وب سایت در زمانی اندک می توان فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کرد. وردپرس یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتواست که قابلیت های زیادی برای سایت های فروشگاهی دارد. قالب های فروشگاهی وردپرس سال هاست که مورد استفاده قرار می گیرد. در این مطلب 5 قالب فروشگاهی محبوب وردپرس را معرفی می کنم. قالب وردپرس فروشگاهی StoreFront قالب وردپرس فروشگاهی StoreFront یکی از بهترین گزینه ها برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی است که توسط شرکت سازنده ووکامروس عرضه شده. فروشگاه ساز StoreFrontبه طور کامل با دیگر قالب های فروشگاهی نظیر ووکامروس را دارد و این موضوع توسط شرکت سازنده تضمین شده است. این فروشگاه ساز نیز کاملا ریسپانسیو شده و در رنگ های زیبا و جذابی مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت: رایگان دانلود پیش نمایش قالب وردپرس فروشگاهی Virtue قدرتمند ترین ریسپانسیو را در فروشگاه ساز Virtue می توان دید. این قالب قابلیت سفارشی سازی را دارد و در رنگ ها، فونت ها و اسلایدرهای جذابی عرضه شده است. از جذابیت های این قالب سازگار با SEO و ترجمه پذیری آن است. برای طراحی یک فروشگاه آنلاین نیاز به قالب هایی جذاب است که در این فروشگاه ساز به خوبی پیش بینی شده است. هر کسب و کاری را می توان با قالب فروشگاهی Virtue رونق بخشید و در معرض دیده شدن قرار داد. قیمت : رایگان دانلود پیش نمایش قالب وردپرس فروشگاهی Sporta Sporta در میان قالب های رایگان فروشگاهی نمونه زیبایی است که با آپشن های رنگی، می توان وب سایت را مطابق با سلیقه سفارشی سازی کرد. به طور مرتب به روز رسانی های این قالب ارائه می شود و می توان محتوای پیش فرض دمو را جایگزین محتوای قبلی کرد. اگر رنگ نقش مهمی در کسب و کارتان دارد بدون شک این قالب مناسب شماست. قیمت: رایگان دانلود قالب پیش نمایش قالب وردپرس فروشگاهی Shophistic Lite چنانچه خواهان یک قالب مدرن با طرح های جذاب هستید قالب وردپرس فروشگاهی Shophistic Lite بهترین انتخاب است. رابط کاربری ساده و ویژگی های قدرتمند از بارزترین خصوصیات این قالب فروشگاهی است. از بهترین قالب های فروشگاه ساز برای طراحی سایت فروشگاهی است که به فروش بیشتر محصول و برند سازی کمک شایانی خواهد کرد. قیمت: رایگان ( نسخه پریمویم نیاز به لایسنس دارد) دانلود پیش نمایش قالب وردپرس فروشگاهی eStore در لیست قالب های فروشگاهی یک قالب بسیار جذاب و رایگان وجود دارد.. تقریبا هر چیزی که برای یک قالب فروشگاهی مورد نیاز است در eStore پیش بینی شده. طرح هایی جذاب و منعطف که هر بیننده ای را به خود جذب می کند. با نصب این قالب می توانید از ابزارک های متنوع و مختلف آن برای سفارشی سازی فروشگاه اینترنتی استفاده کنید. جالب است بدانید که این قالب رایگان قابلیت نمایش در گوشی های موبایل را هم به خوبی داراست و کاملا ریسپانسیو شده است. قیمت: رایگان دانلود پیش نمایش چند نمونه از جذاب ترین و قدرتمند ترین قالب های فروشگاهی معرفی شد که از محبوبیت بیشتری برخوردارند. همه وب سایت های فروشگاهی می توانند با توجه به سلیقه و نوع کسب و کار بهترین انتخاب را از بین این قالب ها داشته باشند. منبع: طراحی سایت پارس وب دیزاین
  12. parswebdesign

    ریسلو Resello طراحی سایت و تحریم

    سلام بهتره مطالبتون رو تمیز بفرستید و از ارسال مطالب به صورت بی کیفیت خودداری کنید. مشتکرم
  13. در هر کسب و کاری امکان موفقیت و شکست وجود دارد. کارآفرینان موفق توانسته اند با پرهیز از اشتباهات، درصد موفقیت را افزایش دهند. برخی از اشتباهات در کارآفرینتی اینترنتی منجر به سقوط کسب و کار خواهد شد. موفقیت در هر کسب و کاری نیازمند دانش و تیزهوشی است که در کارآفرینی اینترنتی نیز به مراتب بیشتر دیده می شود. پرهیز از اشتباه در کارآفرینی اینترنتی از الزامات کسب و کار آنلاین است. در این مطلب 5 مورد از اشتباهات رایج در کارآفرینی اینترنتی را برای کسب و کارهای نوپا معرفی می کنیم. عدم اطلاعات در کسب و کار آمارها نشان دهنده آنست که در حدود 90 درصد از کارآفرینانی که بدون وجود منابع اطلاعاتی کافی، کسب و کاری را راه اندازی کرده اند، شکست می خورند. هرکسب و کاری نیازمند مهارت و تخصص در زمینه به خصوصی است و باید قبل از هر کاری در این موارد اطلاعات لازم را در اختیار داشت. اطلاع از مباحث بازاریابی، استراتژی رقبا، بازار فروش و .... از ضروریات است. کارآفرینی اینترنتی خود به خود بزرگترین اشتباه کارآفرینی اینترنتی را کارآفرینان تازه کار انجام می دهند. به این صورت که همه مسئولیت ها را به کارکنان واگذار کرده و خود هیچ نظارتی ندارند. عدم مدیریت در پیاده سازی طرح ها موجب اجرای ضعیف پروژه شده و ارزش کار را کمرنگ می کند. راه اندازی کسب و کار و شروع کارآفرینی اینترنتی تضمین کننده موفقیت نیست باید نظارت و توجه کافی در همه مراحل وجود داشته باشد. خلاقانه ترین ایده ها نیز نیازمند اجرایی قوی است. اشتباه در کارآفرینی بدون هدف یک کارآفرین موفق همواره باید چشم انداز روشنی از آینده کاری را پیش رو داشته باشد. به کجا می خواهید برسید؟ یک سال بعد در چنین روزی کسب و کار شما در چه مرحله ای قرار دارد؟ با برنامه ریزی می توان به اهداف از پیش تعیین شده رسید. هرگز نباید مشکلات موجب فراموش کردن اهداف کاری شود. قرار گرفتن در نقطه امن در کارآفرینی اینترنتی معنایی ندارد. تاکید بر استراتژی از پیش تعیین شده اشتباه بزرگی است که به صورت خشک یک استراتژی را دنبال کنید. از راه های گوناگونی می توان به هدف رسید. برای موفقیت باید با توجه به روابط با مشتریان، استراتژی های بازاریابی و فروش را بهبود بخشید. به طور مرتب بازخوردهای مشتریان را دریافت کرده و با توجه به بازار فروش استراتژی را تغییر دهید. پرهیز از اشتباه شاید بزرگترین اشتباه در کارآفرینی اینترنتی، پرهیز از اشتباه باشد.هیچ تکنیکی بی عیب و نقص نیست و هیچ کارآفرین موفقی نتوانسته بدون اشتباه موفقیت را به دست آورد. در مقابل اشتباهات شجاعانه رفتار کنید. اشتباه جزئی از زندگی است که باید از آن درس گرفت. هر اشتباه می تواند تجربه ای را به همراه داشته باشد. گاهی برخی از اشتباهات موجب شکست و ضرر مالی خواهند شد ولی باید بتوانید کنترل اوضاع را به دست آورید و از اشتباهات یک پل برای پیروزی بسازید. اشتباه یک فرصت است که می تواند مسیر پیشرفت را واضح تر نشان دهد. منبع: طراحی سایت پارس وب دیزاین
  14. parswebdesign

    دانلود مرورگر اپرا

    اپرا یکی از مرورگرهای قدیمی و پرامکانات قدیمی که واقعا امکانات خوبی داره
  15. ظهور اینترنت توانست تحولی در دنیا به وجود بیاورد این دگرگونی تنها مختص به عرصه های علم و فناوری نبود. اینترنت توانست توجه جهانیان را در همه زمینه ها به خود جلب کند. به طور کلی در همه زمینه ها خبررسانی با سرعت بسیاری در اینترنت گسترش پیدا کرد. این موضوع توانست زمینه ساز کارآفرینی اینترنتی در قرن حاضر شود. در واقع هر نوع فروش محصول و یا خدمات در سطح اینترنت را نوعی کسب و کار اینترنتی گویند. سرعت در فضای اینترنت موجب شده تا مشاغل و حرفه ها از منبع گسترده و کاربر پسند اینترنت برای جلب مشتری و فروش تولیدات خود اقدام کنند. کسب و کار اینترنتی پیشینه زیادی ندارد ولی در این مدت کوتاه توانسته با سرعتی باورنکردنی در همه زمینه های اقتصادی رشد کند. نزدیک به 1 میلیارد نفر در سراسر جهان دسترسی به اینترنت دارند و این به مفهوم وجود خیل عظیمی از مشتری بالقوه است که می توانند طالب محصولات تولیدی و خدماتی کسب و کارهای نوپا باشند. اینترنت موجب شده تا کسب و کارها از حالت سنتی و تبلیغات کاغذی و محلی خارج شده و کسب و کار اینترنتی به سرعت رواج پیدا کند. کسب و کار اینترنتی با صرف بودجه اندک آغاز شده و خیلی سریع به سودآوری می رسد. آیا محصول منحصر به فردی دارید؟ آیا تولید می کنید؟ آیا نیاز به تبلیغات دارید؟ در این صورت باید هر چه زودتر اقدام به راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود کنید. بسیاری از کسب و کارهای آنلاین در جهان توانسته اند از همین طریق محصولات خود را به دنیا معرفی کرده و مشتری هایی در اقصی نقاط جهان به دست آورند. اگر دیگران توانسته اند چرا شما نتوانید؟ مزایای کسب و کار اینترنتی چیست؟ با طراحی سایت فروشگاهی و جلب مخاطب یک گام به کسب درآمد اینترنتی نزدیک شده و می توان به شیوه ای کاربرپسند به تبلیغات پرداخت. ساعات کاری در کسب و کار اینترنتی بسیار منعطف است و فروش محصول در همه ایام حتی تعطیلات به راحتی امکان پذیر است. جذابیت کسب و کارهای اینترنتی در اینست که حتی وقتی تعطیل باشید نیز درآمدزایی ادامه دارد. کافی است اطلاعات فروشگاه را همواره به روز کرده و محتوایی جذاب انتشار دهید تا بازدیدکننده ها را به سایت دعوت کنید. دیده شدن در فضای اینترنت اولین اصل مهم در کسب و کارهای اینترنتی است که باید جدی گرفت. بازدید کننده بیشتر همیشه می تواند مفید باشد در نظر داشته باشید که همیشه درصدی از بازدیدکننده های وب سایت به مشتری دائمی تبدیل خواهند شد. کسب و کار اینترنتی استفاده از خلاقیت و ابتکار عمل در فضای مجازی است. همه مولفه های بازاریابی اینترنتی در این نوع کسب و کار در جهت جلب مشتری به کار گرفته می شود. پرداخت ها و خرید و فروش همه با اینترنت انجام می شود و مشتری تنها با تکیه بر توضیحات مبتکرانه اقدام به خرید می کند. نحوه نمایش محصول و یا خدمات، ذکر جزئیات کالای عرضه شده، اطلاع رسانی دقیق و به روز از قیمت ها و در گاه پرداخت امن بانکی در جلب اعتماد مشتری موثر است. اما باید بدانید که در هر کسب و کاری نیاز به برندسازی و کسب محبوبیت دارید. طراحی وب سایت در کسب و کارهای اینترنتی نقش بسزایی دارد و برای افرادی که وارد وب سایت شما می شوند اولین نکته گرافیک و طراحی سایت شما می باشد و اگر این بخش به خوبی و متناسب با موضوع وب سایت شما انجام شود کسب و کار اینترنتی شما از نگاه مشتریان جذاب و درصد تبدیل آنها برای خرید یا استفاده از خدمات را افزایش می دهد. قرارگیری جزئیات بیشتری از اطلاعات مربوط به محصولات و خدمات شما نکته ای بسیار مهم است که در کسب و کار خود می بایست رعایت کنید. هرچقدر افرادی که وارد سایت شما می شوند بتوانند اطلاعات بیشتری کسب کنند احتمال خرید محصولات یا خدمات شما افزایش خواهد یافت. وب سایت هایی که در طراحی خود اطلاعات بیشتری و با سرعت بیشتری به مخاطبان منتقل می کنند نسبت به سایر وب سایت ها قطعا موفق تر خواهند بود. بنابراین فراموش نکنید که در زمان طراحی سایت سعی کنید که اطلاعات بیشتری از جمله شماره تماس، ایمیل ، موبایل، تلگرام ، اینستاگرام و همچنین اطلاعاتی نظیر آدرس، سوالات متداول، بخش راهنما و... را در صفحه اول سایت خود قرار دهید. منبع: طراحی سایت پارس وب دیزاین
×