رفتن به مطلب

کاربران گرامی تاپیک استخدام و همکاری با سایت  رو مطالعه کنید و در صورت علاقه می توانید برای خودتون درآمد کسب کنید و پول در بیارید.

جستجو در
  • تنظیمات بیشتر ...
نمایش نتایجی که شامل ...
جستجو در ...
خوش آمدید مهمان!

برای دسترسی کامل به امکانات انجمن ثبت نام نمایید، زمانی که ثبت نام نمایید و وارد حساب کاربری خود شوید قادر خواهید بود موضوع جدید ایجاد نمایید، به موضوعات سایر اعضا پاسخ دهید، امتیاز کسب نمایید، به سایر اعضا پیام خصوصی ارسال نمایید و امکانات بی شمار دیگر ....

چرا منتظر هستید؟ هم اکنون ثبت نام نمایید.

hassanem

کاربران عضو شده
  • تعداد ارسال ها

    4
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    2
آهنگ های مورد علاقه ی من

آخرین بار برد hassanem در 25 آذر

hassanem یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

اعتبار در سایت

4 متوسط

درباره hassanem

  • درجه
    کاربر جدید
  • تاریخ تولد تعیین نشده

Profile Information

  • جنسیت
    نامشخص

امکانات بیشتر

  • حالت من
    Asabani0
  • ویندوز
    winten
  • مرورگر
    ie61
  • آنتی ویروس
    avast
  • تیم فوتبال ایرانی
    iran

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمیشود.

  1. در تاریخ 19 دسامبر 2017 ریچ ریزالت (rich results) نام های جدیدی را برای همه جستجو های گوگل و بهبود آن ها ایجاد کرد که شامل rich snippets, rich cards و enriched results می شدند. به عنوان یک بازاریاب، این شرایط احتمالا برای شما جدید نیست. این ها قصد دارند نتایج جستجو را با ترکیب اطلاعات اضافی در قالب تصاویر، ایجاد ستاره ها و غیره تعیین کنند. 1. داده های ساختار یافته (Structured data) به طور کلی برای به دست آوردن rich results استفاده می شوند داده های ساخت یافته برای نشانه گذاری صفحه شما کد گذاری می شوند و برای ارائه اطلاعات در مورد یک صفحه و محتوا آن استفاده می شوند. علاوه بر کمک به گوگل در درک مطالب صفحه شما، اطلاعات ساختاری همچنین برای تهیه کردن ریچ ریزالت (rich results) استفاده می شوند. اگر چه همه داده های ساختار یافته برای rich results استفاده نمی شوند ولی محتوا حاوی اطلاعات با داده های schema.org (معمولا “schema markup” نشانه گذاری اسکما نامیده می شود) مطمئنا شانس شما برای به دست آوردن یک نتیجه بهتر در نتایج موتور جستجو گوگل بهبود می بخشد. برخی از انواع “schema markup” ها، نظیر بازدید ها و دستورالعمل ها، توانایی تولید یک rich result را هنگام اجرای درست آن دارند. خوشبختانه در صورتی که شما از وردپرس استفاده می کنید، افزونه های فراوانی وجود دارند که می توانید از آن ها استفاده نمایید. در غیر این صورت نیز ابزار های زیادی برای استفاده در این زمینه وجود دارند که می توانید از آن ها نیز استفاده کنید (Structured Data Markup Helper, Schema Generator for SEO و Structured Data Testing Tool) 2. گوگل پردازش JSON-LD را برای داده های ساخت یافته ترجیح داده است گوگل از داده های ساختاری در سه فرمت پشتیبانی می کند: JSON-LD، Microdata و RDFa. با این حال، قالب پیشنهادی آن JSON-LD است. JSON-LD مخفف “jаvascript Object Notation – Linked Data” است و همانطور که ممکن است حدس زده باشید، در فرمت جاوا اسکریپت ارائه شده است. این داده ها اساسا، اطلاعاتی را در صفحه شما بدون مزاحمت در مورد آنچه کاربران مشاهده می کنند، توصیف می کند. بنابراین، به جای تلاش برای نشان دادن چیزی به کاربران همزمان با توضیح دادن آن برای گوگل (که می تواند کمی ناسازگار باشد)، JSON-LD اطلاعات را در بخش های خود جدا می کند. 3. هیچ ضمانتی برای rich results وجود ندارد همانطور که در بالا ذکر شد، استفاده از نشانه گذاری داده های ساخت یافته در صفحات سایت شما اولین قدم اول برای به دست آوردن rich results است اما گوگل ممکن است تصمیم بگیرد که آنها را هنوز برای سایت شما نشان ندهد. دلیل این تغییرات متفاوت است، اما گوگل راهنمایی هایی را برای نبودن ریچ ریزالت (rich results) در داده های ساختار یافته آن را ارائه داده است که در زیر توضیح داده ایم: استفاده از داده های ساختار یافته یک سری ویژگی ها را فرآهم می کند، اما تضمین نمی کند که آن ها حتما وجود داشته باشند. الگوریتم های گوگل نتایج جستجو را بررسی می کنند تا آنچه را که فکر می کند، بهترین تجربه جستجو برای یک کاربر باشد را پیدا کند (بسته به بسیاری از متغیرها، از جمله سابقه جستجو، مکان و نوع دستگاه). در بعضی موارد، ممکن است تعیین کند که یک ویژگی مناسب تر از دیگری است، یا حتی بهتر است که یک لینک آبی ساده باشد. داده های ساختار یافته نماینده اصلی محتوا صفحه سایت نیستند و یا به طور بالقوه گمراه کننده نیز هستند. در صورتی که ابزار های تست قادر به دسترسی به داده های ساختار یافته نباشند، این داده ها نادرست هستند. محتوایی که داده های ساختار یافته به آن ها دسترسی دارند از دید کاربران سایت پنهان است. شما می توانید با مراجعه به این آدرس (general webmaster guidelines) به توضیحات بیشتری درباره داده های ساختار یافته دست یابید. 4. نشانه گذاری ممکن است بر رتبه شما در نتایج گوگل تاثیری نداشته باشد علاوه بر این موارد، استفاده از نشانه گذاری ها و rich results برای بهتر شدن رتبه سایت شما در گوگل هنوز به درستی ثابت نشده است. اگر چه گوگل پیشنهاد کرده است که ممکن است روزی اطلاعات ساختاری را به عنوان عامل ارزیابی در نظر بگیرد، اما هنوز به آن روز نرسیده ایم. در واقع، مطالعات مختلف نشان داده است (و گوگل تایید کرده است) که هیچ افزایش رتبه ای از داده های ساختار یافته وجود ندارد. اما بررسی ها نشان داده که استفاده از این داده ها باعث افزایش میزان (CTR) از سریق افزایش کلیک شده و در نتیجه ترافیک ورودی سایت شما را افزایش خواهد داد. 5. گوگل دارای یک ابزار تست rich results جدید است با اعلام خبر ایجاد واژگان جدید “rich results” در گوگل، ابزار تست آن نیز به طور خاص ایجاد و عرضه شد. این ابزار یک نسخه به روز شده از ابزار قبلی تست داده های ساختار یافته گوگل است و برای تست و تشخیص مشکلات صفحه شما استفاده از آن آسان تر است. پشتیبانی گوگل در بلاگ وبمستر می گوید: “ این ابزار جدید، بازتاب دقیق تر ظاهر صفحات را در جستجو ها فرآهم می کند و شامل دست کاری هایی برای بهبود یافته های داده های ساختار یافته که در محتوا های پویا بارگذاری شده می باشد. تست های دستورالعمل ها، کار ها، فیلم ها و مسیر ها در حال حاضر پشتیبانی می شوند، اما این تنها قدم اول است، ما در حال گسترش در طول زمان هستیم. ” توجه داشته باشید که این ابزار همچنان در نسخه بتا (از زمان نوشتن این مقاله) است و در حال حاضر تنها از انواع “rich results” که در بالا ذکر شده پشتیبانی می کند. در حال حاضر خطاهای نحو schema.org را نشان نمی دهد. 6. شما می توانید rich results را با استفاده از ابزارهای دیگر نیز بررسی کنید قطعا ابزار های دیگری به جز گوگل وجود دارند که شما می توانید برای تست ریچ ریزالت (rich results) سایت خود از آن ها استفاده کنید. این طبیعی است که شما می خواهید بدانید چه جزئیات و اطلاعاتی را گوگل از سایت شما در نتایج خود نمایش می دهد. یکی از ابزار های مورد علاقه من SEMrush است. با جستجو نام دامنه خود در این ابزار می توانید به آسانی بفهمید که چه قطعه هایی (snippets) و در چه زمانی استفاده شده اند. 7. ظاهر شدن rich results ممکن است چندین هفته طول بکشد قبل از این که rich results های سایت شما ظاهر شود، گوگل باید پس از اعمال نشانه گذاری، سایت را پیمایش و فهرست بندی کند. شما می توانید این وضعیت را در کنسول جستجوی گوگل بررسی کنید. کمی انتظار نیاز است و معمولا دو هفته یا بیشتر طول می کشد تا ریچ ریزالت (rich results) در نتایج گوگل ظاهر شود. (البته در صورتی که همه چیز به خوبی پیش رفته باشد.) نکته مهم: استفاده از Fetch در Googlebot (در کنسول جستجوی گوگل) فرست بندی نشانه گذاری داده های ساختار یافته را سریع تر می کند. من در چندین مورد rich results را در چند ساعت یا کمتر دریافت کردم. 8. گوگل می تواند rich results شما را غیر فعال کند متأسفانه، هرزنامه ها فقط به محتوا و لینک ها محدود نمی شوند. برخی مدیران وب وجود دارند که سعی می کنند سیستم را با نشانه گذاری داده های ساختاری فریبنده بازی دهند. اگر گوگل هرگونه اطلاعات ساختاری هرزنامه را مشاهده کند، می تواند rich results را غیرفعال کند و حتی سایت شما را جریمه یا پنالتی کند. در نتیجه اطمینان حاصل کنید که اطلاعات خود را با استفاده از دستورالعمل کلی داده های ساختار یافته گوگل، به نحو قابل قبول ارائه می دهید. 9. به لحاظ فنی، داده های ساختار یافته برای نشان دادن rich results لازم نیستند داده های ساختار یافته (structured data) و “rich results” اغلب دست در دست یکدیگر دارند. اما به نظر می رسد لزوما نیازی به نشانه گذاری داده های ساختار یافته برای رسیدن به نتیجه نیست. جان ملودر گوگل اخیرا تأیید کرده است که داده های ساختاری خیلی برای گوگل لازم نیست تا ریچ اسنیپت را در نتایج جستو ها اعمال کند. فقط گاهی اوقات گوگل نیاز به جمع آوری داده های لازم برای تولید ریچ ریزالت (rich results) از مطالب شما دارد. به طور کلی توصیه می شود که نشانه گذاری داده های ساختاری را به محتوا خود اعمال کنید. 10. کوئری 'site: command' باید نشان دهد که نتایج به درستی اجرا شده است اگر ریچ ریزالت (rich results) نشان داده نشود، اغلب به علت کیفیت یا مشکل فنی در پیاده سازی است. به جای تکیه بر ابزار جدید تست گوگل، شما می توانید از site: command روی سایت استفاده کنید که دارای نشانه گذاری داده های ساختار یافته است. اگر rich results برای سایت ظاهر شود، بدان معناست که تنظیم فنی شما صحیح است. اگر rich results برای کوئری های معمولی نشان داده نشد اما در site: command جواب داد، بدانید که دلیل ممکن است یک مسئله کیفی باشد، نه فنی. نتیجه گیری rich results می تواند در نشان دادن معنا دار نتایج جستجو بسیار با ارزش باشد. نکات بالا به شما کمک می کند تا مطمئن شویداز آن ها به درستی استفاده می کنید و به شما بهترین تصویر را در نمایش آنها در نتایج جستجو نشان می دهد. منبع: https://nopardazco.com
  2. ما پیوندهایی از وب سایت ها را با لینک edu TLD لینک edu می نامیم. Edu مخفف education به معنای آموزش است. بدین ترتیب وب سایت های edu وب سایت هایی از دانشگاه ها، مدارس و سازمان های آموزشی هستند. گوگل به وب سایت های edu رنک بالایی می‌دهد. بنابراین لینک ها از سایت های edu ارزشمند هستند. مشکل این است که گرفتن پیوند edu حتی پیچیده تر از گرفتن پیوند regular یا منظم است. لینک های EDU و GOV جزء قوی ترین لینک ها هستند. Edu به دامنه "edu" اشاره دارد. در این مقاله این موارد را یاد می گیرید: چگونه لینک های edu پیدا کنم؟ چگونه می توانم پیوندهای edu دریافت کنم؟ چگونه پیوندهای edu را از وبلاگها دریافت کنم؟ چگونه لینک های edu از انجمن ها دریافت کنم؟ مطالب بیشتر در زمینه سئو: https://nopardazco.com/pages/search-engine-optimization چگونه می توانم لینک های EDU پیدا کنم؟ پیدا کردن لینک های Edu سخت است. بهترین راه برای پیدا کردن لینک های edu استفاده از اپراتورهای جستجوی گوگل است. بهترین اپراتور سایت است. برای لینک های edu به این طریق جستجو کنید: 1- موتور جستجوی گوگل را باز کنید. 2- در فیلد جستجو کلمه کلیدی Edu را وارد کنید( اپراتور سایت به شما نشان می دهد همه سایت های edu که مربوط به کلمه کلیدی هستند. کلمه کلیدی را انتخاب کنید که مربوط به وب سایت شما است.) یک SERP با سایتهای edu که مربوط به کلمه کلیدی شما است باز می شود. 3- جستجو در SERP برای وب سایت هایی که مربوط به موضوع مشابه وب سایت شما هستند. 4- هنگامی که یک وب سایت مرتبط پیدا کرده اید، وب سایت را باز کنید. 5- جستجو برای امکانات لینک در وب سایت. 6- ترکیبات زیر را در قسمت جستجو Google وارد کنید(عملیات جستجو را سفارشی کنید تا جستجو را کارآمدتر کند): سایت: .edu 'keyword' 'وبلاگ سایت: .edu 'keyword' 'forum سایت: .edu 'keyword' 'student blog نتیجه دقیق تر است. SERP وبلاگ ها یا انجمن ها را بر اساس پرس و جو جستجو می کند. 7- مراحل 3 تا 5 را تکرار کنید تا لینک های مختلف را پیدا کنید. چرا من وبلاگ ها و انجمن ها را جستجو می کنم؟ فرصت جستجوی لینک در وبلاگ ها و انجمن ها به دلیل آن بیشتر است که احتمال برای پیدا کردن شرکای بالقوه در این بسترها وجود دارد. افرادی که در وبلاگهای edu یا edu پست می کنند، بیشتر دانشجویان هستند. و بیشتر احتمال دارد که دانش آموزان وب سایت شما را لینک کنند، تا اینکه یک دانشگاه خودش انجام دهد. چگونه می توانم EDU LINKS از وبلاگ را دریافت کنم؟ پیش نیازها: 1- یافتن پیوندها: لینک های edu به طریقی که گفته شد پیدا کنید. 2- با مدیران سایت هایی که پیدا کرده اید تماس بگیرید. 3- درباره چیز های مفیدی که شما می توانید برای وبلاگ آن ها بسازید توضیحاتی ارائه دهید مانند: پست مهمان تبادل لینک ارتقاء برای وب مستر یا خوانندگانش برای پیوند پرداخت کنید. ساختمان لینک‌های شکسته اطلاعات بیشتر در مورد لینک های EDU از وبلاگ ها یک پست مهمان ساده ترین راه برای متقاعد کردن مدیران وب است. تنها مشکل این است که زمان نوشتن پست ممکن است خیلی زیاد باشد. از آنجایی که وبلاگ edu دارای pagerank بیشتر از وب سایت شماست، ارزش سرمایه گذاری آن بیشتر است. تبادل لینک به این معنی است که شما به وبلاگ edu لینک می کنید و علاوه بر این لینک وبلاگ edu به وب سایت شما می باشد. مزایای هر دو طرف بسیار واضح است، از آنجا که وبلاگ edu دارای pagerank بیشتر از وب سایت شما است. شما برنده تبادل خواهد بود. مشکل این است که گوگل می تواند تبادل لینک را تشخیص دهد. هنگامی که شما یک فروشگاه آنلاین دارید یا یک محصول یا خدمات ارائه می دهید، سپس شما می توانید وب مستر و یا خوانندگان خود را ارتقاء دهید. اگر نمیتوانید تبلیغ کنید، سعی کنید یک پیوند را خریداری کنید. راه دیگری برای دریافت لینک edu "ساختن لینک شکسته است. بنابراین لینک های خراب را در وب سایت های edu جستجو کنید. لینک شکسته یک لینک است که به یک وب سایت که دیگر وجود ندارد اشاره می کند. بنابراین، جستجو برای لینک های شکسته ای که به وب سایت هایی با محتوای مشابه به شما پیوند دارند. هنگامی که یک لینک خراب پیدا کرده اید، سپس با مدیر وب سایت تماس بگیرید. به او بگویید که یک لینک خراب در وب سایت خود پیدا کرده اید. از آنجا که وب سایت مرتبط دیگر وجود ندارد، شما پیشنهاد می کنید که به جای آن به وب سایت شما لینک شود. چگونه می توانم لینک از فوروم EDU دریافت کنم؟ دریافت لینک های Edu از انجمن ها سخت است. برای دریافت لینک شما باید ابتدا در انجمن ها ثبت نام کنید. تنها الزام این است که شما نیاز به یک آدرس ایمیل دارید. این روند با انجمن های دیگر مشابه است. تنها تفاوت این است که شما نیاز به یک آدرس ایمیل وب سایت آموزشی دارید که میزبانی این انجمن را دارد. تماس با کاربران انجمن. مشکل این است که کاربران انجمن ها نمی خواهند به وب سایت شما پیوند دهند. شما باید چیزی به آنها بدهید. از آنجا که کاربران احتمالا خود وب سایت ندارند، شما نمی توانید یک پست مهمان و یک تبادل لینک ارائه کنید. شما باید پیشنهادات خود را ارائه دهید یا برای پیوند هزینه پرداخت کنید. منبع
  3. به نظر شما چرا کسب و کارهای موفق همگی به طراحی یک سایت برای خود روی می آورند؟ دلایل نیاز کسب و کارهای مختلف به طراحی سایت چیست؟ واضح است که طراحی یک سایت به پیشرفت و موفقیت سریعتر یک کسب و کار کمک می کند. اما چطور؟ برای داشتن یک سایت خوب و پیمودن مسیر موفقیت کسب و کارتان چه کارهایی باید انجام دهید؟ اگر گرفتن جواب این سوالات دغدغه شما نیز هست و یا اگر قصد طراحی سایت برای کسب و کارتان را دارید، لطفا این مقاله را مطالعه کنید. دلایل نیاز کسب و کارها به طراحی وب سایت تأثیر فضای مجازی بر زندگی انسان ها اینترنت و فضای وب زندگی انسان را به کلی تغییر داده است. امروزه تقریبا همه ی افراد زمان زیادی را صرف گذراندن در وب سایت های اینترنتی می کنند. مردم در فضای اینترنت به دنبال اطلاعات یا خدمات هستند. پس سایت ها با قرار دادن خدمات و اطلاعات در اختیار کاربران، علاوه بر کمک به آنها خود نیز قدم در راه موفقیت خواهند گذاشت. عدم محدودیت مکانی و زمانی با طراحی یک وب سایت برای کسب و کارها، دیگر محدودیت مکانی در ارائه خدمات به مشتریان وجود نخواهند داشت. تمامی افراد از تمامی نقاط ایران تنها با اتصال به اینترنت می توانند با سایت شما در ارتباط باشند، از خدمات سایت بهره برده و تبدیل به مشتری شوند. با طراحی وب سایت تنها محدودیت مکانی از بین نمی رود. بلکه محدودیت زمانی نیز از بین می رود. افراد می توانند در هر زمانی از روز در خانه یا حتی محل کارشان به وب سایت کسب و کار مورد نظر سر بزنند و خدمات مورد نظر خود را دریافت کنند. به طور کلی رفع محدودیت های زمانی و مکانی سبب ارائه خدمات بهتر به مشتریان شده و به دنبال آن افزایش مشتریان را سبب می شود. هزینه کمتر برای تبلیغات آیا از هزینه های تبلیغات خبر دارید؟ اگر کسب و کاری دارید قطعا حداقل یکبار دست به تبلیغات برای کسب و کار خود زده اید و می دانید که تبلیغات هزینه های بالایی دارد. به علاوه اینکه تبلیغات شما بیشتر به دست کسانی می رسد که اصلا نیازی به خدمات شما ندارند و این یعنی هزینه های اضافی!!! با طراحی یک سایت مناسب و حرفه ای و رعایت کامل اصول سئو می توان سایت را به صفحات نخست گوگل برد. در این حالت زمانی که فردی نیاز به خدماتی نظیر خدماتی که کسب و کار شما ارائه می دهد نیاز داشته باشد با یک سرچ ساده در گوگل می تواند به سایت شما دسترسی داشته و به راحتی تبدیل به مشتری شود. رقابت بهتر امروزه اکثر کسب و کارها به طراحی وب سایت برای خود روی آورده اند. پس اگر شما اینکار را نکنید از رقبای خود بازمی مانید. برای رقابت بهتر شما نیز باید به فکر طراحی سایت باشید. امروزه افراد وقتی نیاز به کالا یا خدماتی دارند در گوگل یا فضاهای مجازی مانند اینستاگرام و تلگرام شروع به تحقیق می کنند و اگر کالا یا خدمات مورد نیازشان را پیدا کنند دیگر زحمت بیرون رفتن از خانه را به خود نداده به صورت آنلاین خرید می کنند. پس اگر کسب و کار شما یک وب سایت برای ارائه خدماتش نداشته باشد، شانس رقبا بیشتر خواهد شد و این شانس را خودتان به رقبا خواهید داد. به نظر شما دلایل دیگری هستند که در این مقاله گفته نشده است؟ بی صبرانه منتظر دریافت نظرات شما هستم.
  4. اگر علاقه به یادگیری طراحی سایت دارید یا اگر در ابتدای کار هستید باید عبارات و اصطلاحات مهم در طراحی سایت را یاد بگیرید. اگر نیاز به طراحی سایت برای کسب و کارتان دارید یا در آینده نیاز به طراحی سایت خواهید داشت شما نیز بهتر است با این اصطلاحات اندکی آشنا باشید. طراحی وب سایت نیز مانند هر رشته یا کار تخصصی دیگری اصطلاحات مخصوص به خود را دارد. هدف ما در این مقاله نیز بیان مهمترین مفاهیم و اصطلاحات در طراحی سایت برای کاربران عزیز نوپرداز می باشد. صفحه­ وب (Web Page) صفحات وب مجموعه ای از اطلاعات هستند که از طریق بستر اینترنت قابل دسترسی می باشند. این اطلاعات می تواند انواع مختلفی داشته باشد. برای مثال متن و محتوای سایت، عکس، ویدئو، لینک ها و حتی رنگ ها و تصاویری که در طراحی قالب سایت استفاده شده است، همگی از انواع این اطلاعات هستند. وب سایت (Web site) وب سایت می تواند شامل یک یا چند صفحه سایت مختلف باشد که همگی تحت یک عنوان و برای یک هدف ساخته شده و در کنار هم قرار گرفته اند و از طریق آدرسی به نام دامنه می توان از اینترنت به صفحات وب سایت دسترسی داشت. این صفحات شامل اطلاعات مختلفی نظیر مطالب و محتوا، تصاویر، تبلیغات و ... هستند. دامنه (Domain) دامنه در اصل همان آدرس سایت است که از طریق آن می توان یک سایت را در دنیای اینترنت و در بین هزاران وب سایت پیدا کرد. دامنه دو بخش دارد قسمت نام و قسمت پسوند. در قسمت نام شما می توانید نام سایت یا برند خود را انتخاب کنید. برای پسوند نیز با توجه به نوع سایت خود و اهدافتان از بین پسوندهای مختلف، پسوندی مناسب را می توان انتخاب کرد. میزبان وب (Host) میزبان وب فضایی است که با توجه به نیازهایتان توسط شما خریداری می شود. سپس تمامی داده ها در آنجا قرار می گیرد. برای مثال تمامی کدهای سایت و تمامی اطلاعاتی که بعدا در سایت قرار می دهید در اصل در این قسمت بارگذاری می شود. وب سرور (Web Server) سرور در واقع نرم افزاری است که روی کامپیوتر میزبان نصب می شود و با توجه به درخواست مرورگرها صفحات وب سایت مورد نظر رو برایشان میفرستد. در اصل سرور کامپیوتری است که سرویس می دهد و در مقابل آن کلاینت کامپیوتری است که خدمات می گیرد. صفحه­ ثابت (Static Page) سایت های ایستا یا ثابت، صفحات ثابتی هستند که نمی توان آن را تغییر داد. در اصل سایت های ثابت سیستم مدیریت محتوا یا پنل مدیریتی ندارند و جز طراح سایت هیچکس نمی تواند در آن تغییراتی را اعمال کند. صفحه­ پویا (Dynamic Page) صفحات پویا صفحات یا سایت هایی هستند که محتوای آنها قابل تغییر و مدیریت است. این نوع سایت ها یک پنل مدیریتی دارند که کار با آن بسیار ساده بوده و نیاز به دانش برنامه نویسی خاصی ندارد. به همین دلیل این نوع سایت ها امروزه بسیار محبوب هستند. صفحه اصلی (Home Page) صفحه اصلی اولین صفحه ای است که کاربر با ورود به سایت شما می بیند. این صفحه باید شامل یک اطلاعات جامع و در عین حال خلاصه از اهداف شما در طراحی سایت یا کسب و کار شما باشد. به علاوه صفحه اصلی باید از طریق لینک هایی به صفحات دیگر سایت متصل شود و کاربر را به صفحات دیگر ببرد. اچ تی ام ال (HTML) HTML یک زبان طراحی سایت به شمار می رود. و پل ارتباطی بین طراح سایت و مرورگرهاست. این زبان بیشتر برای نمایش انواع محتوا مثل متن، تصاویر، لینک ها و غیره به کار می رود. می توان HTML را جزء مهمترین زبان های طراحی سایت به شمار آورد. سی اس اس (CSS) CSS ها قطعه کدهایی هستند که برای طراحی ظاهری سایت به کار می روند. با استفاده از این کدها می توان سایت را به دلخواه قالب بندی کرد یا تغییرات مختلفی در رنگ بندی سایت اعمال کرد. در کل کار CSS اعمال تغییرات گرافیکی در صفحات HTML است. پی اچ پی (PHP) PHP یک زبان متن باز است. این زبان تحت وب است و برای توسعه وب سایت ها می توان از آن استفاده کرد. البته از PHP به عنوان یک زبان عمومی نیز می توان استفاده کرد. جاوا اسکریپت (JS) اول باید بگوییم جاوا اسکریپت هیچ ربطی به برنامه نویسی جاوا ندارد. جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی بسیار قوی برای طراحی سایت در کنار HTML و CSS است. از این زبان در طراحی اکثر قسمت های سایت به خصوص ایجاد محتوای جدید بدون نیاز به بارگذاری کل صفحه، خدمات آنلاین مانند بازی های آنلاین و ... می توان استفاده کرد. سئو (SEO) سئو به اصول و روش هایی گفته می شود که باعث کسب رتبه ی بهتر سایت توسط موتورهای جستجو می شود. سئو هم با طراحی درست سایت مرتبط است و هم با تولید محتوای مناسب از هر جهت. واکنشگرا (Responsive) اصطلاح واکنشگرا بودن سایت چندی است که بسیار شنیده می شود. در واقع به طراحی سایت مناسب با هر نوع دستگاهی که می توان از طریق آن به سایت دسترسی پیدا کرد طراحی واکنشگرا می گویند. هدف از اینکار متناسب بودن سایت با صفحه نمایشگرهای موبایل ها و تبلت ها می باشد. کلمه کلیدی (Keyword) کلمات کلیدی که در سایت استفاده می شوند در واقع بیانگر سایت هستند و یک وب سایت و هدفش را معرفی می کنند. زمانی که یک کاربر کلمه ای را در گوگل جستجو می کنند، گوگل برای ارائه بهترین نتایج از این کلمات کلیدی نیز استفاده می کند. پیوند (Link) لینک ها در واقع می توانند صفحات مختلف سایت را به هم متصل کنند. اگر لینک ها صفحات یک سایت را به هم متصل کنند لینک داخلی نام می گیرند. و اگر لینک ها یک سایت را به سایتی دیگر متصل کنند لینک خارجی نام دارند. استفاده ی درست از لینک ها به سئو سایت بسیار کمک خواهد کرد. هرزنامه (Spam) محتوای بیهوده و بدون کاربرد. کپی محتوا از سایت های دیگر، استفاده از کلمات کلیدی به دفعات زیاد و ... روش های نادرستی برای بالا بردن رتبه سایت هستند. به این نوع فعالیت ها اسپم می گویند.
  5. سلام کاربر hassanem

     

    به ایران سی اف سی خوش آمدید.

    لطفا برای مرور بخش های سایت راحت باشید و به دیگران ملحق شوید و با آنها آشنا شوید.

    لطفا قوانین سایت را بخوانید و ما را در هر چه بهتر شدن سایت یاری کنید.

    اگر سوالی دارید لطفا دریغ نکنید.

     

    مدیریت ایران سی اف سی

    با تشکر

    یاحق

درباره ما

این سایت به عنوان یکی از بزرگترین انجمن های تفریحی و سرگرمی در ایران که از سال 1390 کار خود را شروع کرده و تا به حال هم سعی در ایجاد مکانی گرم و صمیمی برای هموطنان گرامی داشته است.


امیدواریم که ما را در این راه پرفراز و نشیب حمایت کنید! هدف ما بهترین یا بهتر شدن نیست هدف ما جلب رضایت شما و ایجاد مکان دوستانه و صمیمی برای شما دوستان می باشد.

این سایت تا به حال توسط حمایت های شما پابرجا و توسط سرورهای قدرتمند سرور ایران پشتیبانی می شود.

لینک های مهم

نمونه ای از لینک بخش های مختلف انجمن

آمار سایت

لوگوی ساماندهی و ضمانت پرداخت

logo-samandehi

×