رفتن به مطلب

کاربران گرامی تاپیک استخدام و همکاری با سایت  رو مطالعه کنید و در صورت علاقه می توانید برای خودتون درآمد کسب کنید و پول در بیارید.

جستجو در
  • تنظیمات بیشتر ...
نمایش نتایجی که شامل ...
جستجو در ...
خوش آمدید مهمان!

برای دسترسی کامل به امکانات انجمن ثبت نام نمایید، زمانی که ثبت نام نمایید و وارد حساب کاربری خود شوید قادر خواهید بود موضوع جدید ایجاد نمایید، به موضوعات سایر اعضا پاسخ دهید، امتیاز کسب نمایید، به سایر اعضا پیام خصوصی ارسال نمایید و امکانات بی شمار دیگر ....

چرا منتظر هستید؟ هم اکنون ثبت نام نمایید.

tasnim

کاربران عضو شده
  • تعداد ارسال ها

    19
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    1
آهنگ های مورد علاقه ی من

آخرین بار برد tasnim در 8 مهر

tasnim یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

اعتبار در سایت

6 متوسط

درباره tasnim

  • درجه
    کاربر جدید
  • تاریخ تولد تعیین نشده

Profile Information

  • جنسیت
    زن

امکانات بیشتر

  • حالت من
    Asabani0
  • ویندوز
    winten
  • مرورگر
    ie61
  • آنتی ویروس
    avast
  • تیم فوتبال ایرانی
    iran

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمیشود.

  1. tasnim

    فیلتر هوا چیست

    علاوه بر خودرو فیلتر هوا در دیگر دستگاه ها مانند کولر گازی،جارو برقی،ماشین چمن زنی ،دستگاه فیلتر هوا و دستگاه تصویه هوا نیز کاربرد دارد.
  2. در ایران هر روزه تعداد خودرو ها افزایش می یابد و با توجه به افزایش تعداد خودرو ها مصرف تعداد فیلتر نیز افزایش می یابد بنابراین تولید و فروش فیلتر هوا بسیار مهم است و نیاز و اهمیت فیلتر هوا غیر قابل انکار است و غروش فیلتر هوا و مواد اولیه فیلتر هوا و دستگاه فیلتر هوا بسیار مهم و کاربردی است.و مهم ترین نکته در تولید فیلتر هوا استفاده از دستگاه استاندارد و مواد اولیه مرغوب است و با تولید فیلتر هوای با کیفیت و بدون نقص می توان در بازار فیلتر هوا بدون رقیب بود.و خریداران باید فیلتر هوای موجود در بازار را با هم مقایسه کنند و فیلتر هوای غیر استاندارد و نامعتبر خریداری نکنند. وجود اکسیژن در هوا برای احتراق موتور خودرو بسیار لازم و ضروری است و اجازه ورود هوای پاک و مستمر به درون موتور خودرو وظیفه سیستم هوای خودرو است و یکی از مهم ترین اجزای این سیستم فیلتر هوا است و وظیفه آن تنظیم و تصفیه هوای ورودی خموتور خودرو برای عملکرد بهتر موتور است.و سیستم هوای خودرو شامل سه قسمت اصلی فیلتر هوا و بدنه دریچه گاز و سنسور جریان توده است. هوا توسط سیستم مکش هوا و از طریق لوله پلاستیکی بلند به فیلتر هوا رسانده می شود و فیلتر هوا پس از تصفیه هوا آن را به دورن موتور خودرو انتقال می دهد و هواای مورد نیاز موتور خودرو به این طریق فراهم می شود.موتور خودرو از طریق فیلتر هوا تنفس می کند به همین دلیل می توان گفت مهم ترین بخش سیستم هوای خودرو فیلتر هوا است بنابراین باید در خریدفیلتر هوا توجه کنیم که فیلتر هوای استاندارد باشد و به خوبی از ورود گرد و غبار به درون موتور خودرو جلوگیری کند زیرا اگر هوای وارد شده به درون موتور خودرو دارای خاک و گرد و غبار باشد ممکن است به موتور آسیب برساند. در سیستم هوای خودرو دو نوع سنسور برای پیدا کردن توده هوای وارد شده برای احتراق داخلی موتور خودرو وجود دارد،سنسور متر پره و سنسورسیم داغ.و دریچه گاز نیز قسمت مهمی از سیستم هوای خودرو است زیرا این دریچه با فشار پا بر روی پدال باز شده و هوا و گاز را برای احتراق موتور وارد بیستون می کند و سپس جرقه لازم برای احتراق موتور توسط سنسورها اتفاق می افتد و این دریچه اغلب در بین منیفولد و جعبه فیلتر هوا قرار می گیرد. با توضیحاتی که داده شد اهمیت فیلتر هوا مشخص شد بنابراین در خرید فیلتر هوا باید دقت کنید. برای تولید فیلتر هوا از دستگاه سی ان سی که درصنایع مختلف نیز مورد استفاده قرار ی گیرد استفاده می شود.و این دستگاه ها توسط کامپیوتر هدایت می شوند و انواع گوناگونی دارند که هر نوع آن عملکرد مخصوص به خود را دارد. استفاده از فیلتر ها در سیستم هیدرولیک اهمیت زیادی دارد و برای قطعات هیدرولیک حفاظتی به حساب می آید.علت تعویض قطعات هیدرولیک سایش مکانیکی قطعات است و طول عمر قطعات را می توان به راحتی با اعمال سیستم فیلتراسیون افزایش داد. زمان تعویض فیلتر هوا معمولا پس ا ز50 تا 100 کیلومتر استفاده از خودرو است و شرکت تولید فیلتر هوا زمان زمان تعویض را به دارندگان اعلام می کنند.و زمان تعویض فیلتر هوا به شرایط آب و هوایی و میزان کارکرد خودرو نیز بستگی دارد و در شرایط مختلف متفاوت است و در شرایط آب و هوایی آلوده تر به دلیل اینکه عمر مفید فیلتر هوا کاهش می یابد باید زودتر تعویض شود .و شرایط آب و هوایی شرجی و مرطوب نیز عمر مفید فیلتر را کاهش می دهد و به طور کلی عمر مفید فیلتر هوا در همه کلان شهر های ایران بعد از 30 کیلومتر حرکت است و پس از 30 کیلومتر باید فیلتر هوا تعویض شود.
  3. فیلتر هوا قطعه ای مصرفی است که هر خودرویی سالانه به تعدادی از آن نیاز دارد. فیلتر هوا دارای یک میزان ظرفیت است که به کارایی و نوع آن بستگی دارد و میزان ظرفیت فیلتر هوا مقدار گرد و غباری است که پس از پالایش هوا در خود نگه می دارد.و زمان تعویض فیلتر هوا زمانی است که ظرفیت آن پر شود.و به طور کلی وظیفه فیلتر هوا تامین هوای مناسب برای موتوراتومبیل است .هوادهی یا هواگذاری فیلتر به میزان حجم هوایی گفته می شود که در واحد سطح و در واحد زمان از فیلتر هوا می گذرد و واحد اندازه گیری هوادهی فیلتر فوت مکعب در دقیقه است.هرچه میزان هوادهی فیلتر هوا بیشتر باشد مقاومت آن کمتر می شود و میزان جریان عبوری از آن بیشتر می شود و جریان بیشتری به موتور وارد می شود و این امر موجب می شود که موتور خودرو نیروی کمتری صرف مکش هوا کند و اتلاف انرژی کمتر شده و کارایی موتور افزایش می یابد. ورود هر گونه مواد به داخل موتور اتومبیل ممکن است مشکل ایجاد کند بنابراین وجود فیلتر هوای استاندارد و مناسب بسیار مهم است.تنها هوا و بنزین به موتور خودرو که یک محیط بسته است وارد می شود و ورود گرد و غبار به درون آن موجب کوتاه شدن عمر آن می شود.با استفاده از یک فیلتر هوای استاندارد می توان راندمان موتور را بالا برد و احتراق سوخت را کامل تر کرد و این امر موجب کاهش مصرف سوخت موتور می شود. در صورتی که فیلتر هوا کثیف شده باشد باید فیلتر هوا را عوض کنید زیرا در صورتی که فیلتر هوا کثیف شود موجب می شود خودرو با مصرف یک لیتر بنزین مسافتی حدودا نیم کیلومتر کمتر از مواقع دیگر طی کند.بنابراین با تعویض فیلتر هوا و تمیز نگه داشتن آن می توانید علاوه بر بالا بردن عمر خودرو در مصرف سوخت نیز صرفه جویی کنید. باید گفت یکی از قطعات مهم برای هر خودرویی فیلتر هوا است زیرا نقش تصفیه کننده هوا و جلوگیری از ورود گرد و غبار به درون موتور خودرو را بر عهده دارد.فیلتر هوا علاوه بر موتور خودرو در دستگاه های دیگر نیز کاربرد دارد و کارایی آن در مناطق آب و هوایی مختلف و دستگاه های مختلف متفاوت است.فیلتر هوا انواع مختلفی دارد و برای مثال فیلتر هوای کاغذی علاوه بر موتور خودرو در کابین اتومبیل نیز استفاده می شود و که این فیلتر در موتور خودرو وظیفه جلوگیری از ورود گرد و غبار به درون موتور را بر عهده دارد و در کابین خودرو نیز موجب پاکسازی هوای ورودی به درون کابین و اتاق خودرو می شود. علاوه بر خودرو فیلتر هوا در دیگر دستگاه ها مانند کولر گازی،جارو برقی،ماشین چمن زنی ،دستگاه فیلتر هوا و دستگاه تصویه هوا نیز کاربرد دارد و مورد استفاده قرار می گیرد.و همچنین در مصارف پزشکی نیز از آن استفاده می شود که فیلتر هوای یونی برای مصارف پزشکی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.علاوه بر مواردی که گفتیم فیلتر هوا در دستگاه های زیادی و در مصارف زیادی کاربرد دارد.و در انواع مختلفی برای دستگاه های مختلف وجود دارد و مناسب با هر دستگاهی فیلتر هوای مناسب انتخاب و استفاده می شود.
  4. فرآیند ساخت فیلتر هوا به کمک سلولز عمل آورده شده یا همان کاغذ به همراه فیبر مصنوعی بوده که این فیلترها می توانند ذرات خارجی و همچنین اکسید سیلیسیم را جذب نموده که با بافت های موجود در فیلتر جذب می شوند. نمونه ای از این فیلتر هواها توانایی جذب ذراتی که 5 الی 6 میکرون اندازه دارند را جذب نموده و همچنین توانایی جذب 80 الی 90 درصد ذراتی با اندازه کمتر از 2 میکرون را نیز دارا می باشند. اما در این میان هستند نمونه هایی که توانایی جذب تمامی ذرات به اندازه 2 میکرون و حتی 1 میکرون را هم دارند. فیلتر هوا، هم باید قدرت جذب و نگهداری ذرات آلوده را به حد لازم و کافی داشته باشد و هم اینکه باید جلوی مسدود شدن خودش را بگیرد تا توان موتور کم نشود.از آنجا که مقدار تقریبی 10 هزار تا 12 هزار گالن از هوا به وسیله موتور کشیده شده و ذرات درون این مقدار هوا توسط فیلتر جذب می شود اگر خودرو در یک فضای آلوده و یا محیط دارای خاک و گرد و غبار باشد طبعا برای خودرو ضرر بسزایی وارد می کند. اگر در زمان مناسب جهت تویض فیلتر هوا اقدامی صورت نگیرد، به علت جمع شدن ذرات آلوده و جذب شده در فیلتر، منفذهای عبور هوا بسته می شود، درست است که هرچه قدرت جذب بیشتر باشد کارآیی آن فیلتر هم بالاتر است اما در صورت بالا رفتن درصد هوای آلوده در فیلتر، گذر کردن هوا از میان منافذ آن سخت تر می شود که در این ظرایط، موتور خودرو برای دریافت هوای ورودی بیشتر، مکش را با قدرت بالاتری انجام می دهد که پیامد این موضوع تاثیر بسزایی در مصرف سوخت، عملکرد و راندمان موتور و کارآیی دریچه گاز خواهد داشت. از دیگر پیامدهای بسته شدن منافذ فیلتر هوا می توان به افزایش میزان منواکسیدکربن و تایید نشدن خودرو در تست معاینه فنی اشاره کرد. یکی از کارهایی که می توان انجام داد و تا حدودی به عمر فیلتر هوا اضافه کرد این است که فیلتر را از جایگاه خود خارج کرده و با استفاده از جارو برقی و یا ضربه زدن با آن به سطحی صاف مقداری از ذراتی که در منافذ آن موجود است را خارج کرد اما این عمل برای خارج سازی ذراتی که با بافت فیلتر ترکیب گشته اند اصلا راهکار مفیدی نیست. نوعی از فیلتر هوا در بازار موجود است که جنس آن از کتان می باشد اما المنت این نوع فیلتر نسبت به فیلترهای کاغذی قدرت جذب کمتری دارند به همین سبب، فیلترهای کاغذی در بازار راحت تر و بیشتر به فروش می رسند. در فیلتر با جنس کتان، المنت آن با روکشی که از روغن بر روی آن اسپری شده، پوشیده شده است به همین سبب ذرات معلق و آلوده به آن می چسبند، که در موتورهایی که دارای سنسور جرمی جریان هوا هستند اگر روغن سطح فیلتر روی آن رسوب کند عملکرد آنها تحت تاثیر قرار می گیرد که عواقب و نتایج آن باعث کار کردن نادرست موتور و روشن شدن لامپ خطر موتور می باشد. امنت ها در فیلتر از جنس کتان قابلیت شستشو داشته و اما بعد از شسته شدن باد مجدد انها را روغن کاری کرد.
  5. از آنجا که در سیستم یک خودرو، همه قطعات و عملکردشان به یکدیگر مرتبط بوده و اختلال د ر یک قطعه می تواند در روند کاری دیگر قطعات هم تاثیر گذار باشد پس بای از نفوذ ناخالصی به درون قطعات اتوموبیل جلوگیری به عمل آورد که این موضوع باعث شد طراحان خودرو و مهندس ها درصدد تولید فیلتر هوا برآیند. وجود فیلتر سازان سبز هوا یک عامل موثر در درست کار کردن قطعات خودرو می باشد و به این دلیل توجه به وضعیت آن از اهمیت بالایی برخوردار است. در ازای هر 10 هزار کیلومتر که خودرو حرکت دارد باید در جهت تعویض فیلتر هوا برای دریافت راندمان و عملکرد بهتر باید اقدام گردد زیرا در غیر این صورت از رسیدن هوای کافی و همچنین سالن به داخل سیستم حریق خودرو جلوگیری می شود و موجب بالا رفتن 25 درصدی میزان سوختی می شود که توسط خودرو استقاده می گردد. با توجه به پیشرفت های علمی که هروزه اتفاق می افتد، تنوع فیلترهای هوا رو به افزایش است از این رو مشتریان باید بدانند که کدام فیلتر هوا برای خودرویشان مناسب بوده و چقدر در این خصوص هزینه بپردازند که در این مقاله می توانید با انواعی از این فیلترها آشنا شوید. فیلتر هوا کاغذی یا همان سلولزی که از عمده ترین انواع فیلتر بوده و بسیار کاربرد دارد که در ساختار آن از فریم با جنس پلاستیک و کاغذی به صورت پلیسه دار که آکاردئونی بوده و اصلی ترین عمل را در جهت جذب کردن ذرات خارجی هوا انجام می دهد به کار رفته است.فیلتر هوا کاغذی قابلیت جذب 80 الی 90 درصد ناخالصی ها را دارد و هزینه خرید آن بسیار پایین است اما در کوتاه مدت قابلیت اصلی و حداکثر کارآیی خود را از دست می دهند و باید عوض گردد. نوع دیگری از فیلتر هوا به نام اسفنجی در بازار موجود است که کلیت ساخت آن از فیلتر هوای قدیمی که روغنی بودند برگرفته شده است و دارای یک قالب فلزی و پوششی از جنس روغنی و پلی اورتان است که در مقایسه با فیلتر هوای کاغذی می توان گفت برای خودروهای معمولی و شهری بهتر است از فیلتر هوا کاغذی استفاده شود. کاربرد فیلتر هوا اسفنجی در گذشته برای تراکتور و خودروهای سنگین بود و بعدها با به کارگیری نانو در ساخت این فیلترها، از آنها در اتومبیل های مسابقه ای هم به کار برده می شود. اما پر هزینه ترین فیلتر هوایی که می توان استفاده کرد از جنس کتان بوده که که قابلیت شستشو دارند زیرا دارای ساختار خاصی هستند که در این ساختار از 6 لایه پارچه مخصوص و روغنی استفاده شده که قابلیت بالای در جذب ذرات خارجی دارند. از آنجا که می توان این فیلترها را به راحتی شست و دوباره استفاده کرد دارای عمر و کارآیی زیادی هستند. در صورتی که از این نوع فیلتر در خودروی خود استفاده کنید خواهید دید که خودرو بهتر کار می کند زیرا این فیلترها شمایل خاصی دارند که باعث می شود هوای بیستری را از خود عبور دهند و به داخل اتومبیل انتقال دهند و موجب کاهش استهلاک اتومبیل می شوند پس با این حساب و با در نظر گرفتن تاثیرات مثبت استفاده از این فیلترها می توان گفت پرداخت هزینه بالا در خرید این فیلترها در مقابل کاهش هزینه تعمیرات جانبی خودرو به صرفه تر است.
  6. همه ما به عملکرد اولیه در مورد فیلترهای هوا باور داریم که در رساندن جریان هوا و حفاظت از آلودگی خیلی خوب عمل میکنند. فیلترهای هوا برای کمترین محدودیت جریان هوای بالای مجاز وارد به یک موتور طراحی شد است. در اکثریت قریب به اتفاق، افزایش جریان هوا افزایش عملکرد موتور را که با سرعت اسب بخار و پاسخ گشتاوری (گشتاور) اندازه گیری شده است، به همراه دارد. مزیت عملکرد حداکثر جریان هوا روشن، قانع کننده و مستند است. به همین دلیل است که بسیاری از مسابقه دهندگان حرفه ای میخواهند موتورهای گرانی را که هیچ فیلترهوایی ندارد را برانند، حتی مخالف نصب یک فیلتر هوا یکبار مصرف هستند. آنها به دنبال پاسخ گشتاوری و سرعت اسب بخار بیشتر هستند تا مسابقه راببرند. روش ارزیابی فیلترهای هوا فیلترهای هوا طوری طراحی شده اند که برای مواردی که میتوانند به موتور شما آسیب برسانند فیلتراسیون قوی اعمال کند. توانایی یک فیلتر هوا برای محافظت از موتور شما معمولا بر اساس آیین نامه ی آزمایشی ISO 5011 اندازه گیری میشود. ما یک نمونه از فیلتر هایی که طراحی شده را با این آیین نامه ی آزمایشگاهی با استفاده از تست آلودگی مقیاس بزرگ که شامل ذرات در اندازه های کمتر از 5.5 میکرون تا 176 میکرون است، مورد بررسی قرار میدهیم. به عنوان مقیاس، یک تار موی انسان قطری به اندازه ی 50 میکرون دارد. نتیجه ی آیین نامه ی تست بالا یک عدد بازدهی فیلتراسیون هوای مخصوص است. این عدد بازدهی درصد گرد و غباری است که توسط فیلتر نگه داشته شده و از موتور خارج میشود. هدف ما از طراحی این فیلترها دستیابی به ماکزیموم جریان هوا با وجود کارایی کلی فیلتراسیون در 98% است. چون دو فیلتر هوا شبیه بهم نیستند، جریان هوا و بازدهی فیلتراسیون کلی مشخص بسته به فیلتر مورد نظر متفاوت است. با این حال، بایستی اطمینان حاصل کنید که هر فیلتر هوایی که میخرید، برای رسیدن به جریان هوای بالا در کنار ارائه فیلتراسیون قوی طراحی شده است. هم جریان هوا و هم محفاظت از آلودگی برای عملکرد موتور بحرانی هستند. به همین دلیل یک مشتری باید همیشه فیلتر هوا را بر اساس بازدهی فیلتراسیون و توانایی های جریان هوا ارزیابی کند. طراحی فیلتر هوایی که در بالاترین جریان هوای خود باشد با آسانی با کاهش فیلتراسیون به سطوح غیر قابل قبول امکان پذیر است. چون از فیلتر های هوای K&N "look" محبوب شده است، بسیاری از شرکت ها شروع به پیشنهاد تولید محصولاتی مشابه "look" کرده اند. با وجود اینکه گفته میشود تقلید صادقانه ترین نوع چاپلوسی است، تست های ما نشان میدهد که بسیاری از محصولات شبیه به look سطح ایمنی قابل قبولی برای محافظت از موتور فراهم نمیکند. خصوصیات فیلتر هوای نامناسب 1- فقدان سطح مساحتی که مانع جریان هوا و مستعد نگهداشتن آلایندگی میشود. فوم سلولی باز معمولا با روغن اشباع شده است. 2- آلودگی در خارج فیلتر ایجاد میشود و درگاهها را مسدود میکند. 3- فشارهای خلا بالاتر سلول ها را تحریک به گردادندن آلودگی به اعماق فیلتر میکند. 4- وقتی که سلولها مسدود میشوند جریان هوا کاهش پیدا میکند 5- آشفتگی هوای فیلتر شده
  7. دو نوع فیلتر پایه ای هوا وجود دارد: فیلتر برای جامدات و فیلتر برای ذرات گازی. هر دو نوع هدف یکسانی دارند، برای کاهش تمرکز و جمع شدگی ذرات معلق هوا. ذرات گازی را میتوان از طریق جذب فیلتر نمود. جذب به وسیله ی نیروی پراکندگی لندن یا نیروهای واندوالس که بین مولکول ها عمل میکنند به وجود می آید. این نیروها خواصی شبیه به نیروهای گرانشی که بین سیارات در سیستم خورشیدی است دارند. کربن فعال شده در چنین فیلترهایی توانایی حذف ذرات از هوا را توسط جذب دارد. بسته به زمینه ی کاربردی ذرات، انواع مختلفی از کربن ممکن است استفاده شود. چهار راه برای به دام انداختن و گرفتن ذرات وجود دارد. کلاس فیلتر، اندازه ی ذره و ساختار فیلتر به طور مشترک میزان تاثیرات را مشخص میکند. فیلتر هوا ممکن است اثرات زیر را اعمال کنند: اثر غربالگری اثر انسجامی اثر مانعی اثر نفوذی اثر غربالگری اثر غربالگری یکی از معمول ترین کاربردهای فیلترهای هواست. اصول غربالگری بسیار ساده است: اگر ذره ای بزرگتر از فاصله ی بین واسطه های فایبری باشد، به دام می افتد. اثر انسجامی این اصل فیلتر درصورتی به کار میرود که ذرات جرم قابل توجهی داشته باشند. ذره با سرعت زیاد وارد میشود. به علت جرمش، بجای انحراف با جریان هوا ،ذره با واسط فایبری برخورد میکند . اثر مانعی این حقیقت که ذرات نیروهای جاذبه به یکدیگر وارد میکنند برای این اصل از فیلتر مهم است. فایبرهای واسط بزرگتر ذرات گرد و غبار نسبتا کوچکتری را بهم جذب میکنند. هنگامی که ذرات بهم برخورد میکنند بین واسط فایبری گیر می افتند. اثر نفوذی ذرات کوچک فیلتر هوا اغلب مسیر نا منظمی را دنبال میکنند. این پدیده به حرکت براونیا برمیگردد. مسیری که ذرات دنبال میکنند ممکن است از مسیر جریان هوا انحراف داشته باشد. حرکت براونیا شانس اینکه ذره با واسط فایبری منحرف شود را افزایش میدهد. تاثیرات مختلف فیلتر در یک شکل قابل رسم است که به طور واضح نشان میدهد اندازه ی ذره روی اصول فیلتراسیون بیشترین تاثیر را دارد. فیلتر هوای قابل شست و شو و قابل استفاده ی مجدد همه ی فیلترهای هوای ما قابل شستشو و قابل استفاده ی مجدد هستند. آنها با استفاده از کیت های شارژکننده ی K&N به راحتی قابل پاکسازی و روغنکاری به دفعات زیاد هرقدرکه به صورت منطقی مورد نیاز باشند، هستند. در لابراتوار آزمایشگاهی ، ما یک فیلتر هوای K&N را بیشتر از 100 بار شستیم و روغنکاری مجدد کردیم و هنوز هم عملکرد خوب منحصر به خودش را دارد. ما به شما پیشنهاد میکنیم که فیلتر هوا خود را هر 30000 مایل چک کنید، با این وجود ، دربسیاری از شرایط خیابان ها فیلتر احتیاجی به پاکسازی تا 50000 مایل را در استفاده ی مداوم ندارد. و بله ما هم داستان هایی را در مورد مشتریانی که از فیلترهای K&N خود برای 100000 مایل بدون پاکسازی استفاده کرده اند شنیده ایم، اما اما معتقدیم که پاکسازی بعد از 50000 مایل برای بهترین کارکرد عمر سرویس بدون قربانی کردن جریان هوا لازم است.
  8. سلام کاربر tasnim

     

    به ایران سی اف سی خوش آمدید.

    لطفا برای مرور بخش های سایت راحت باشید و به دیگران ملحق شوید و با آنها آشنا شوید.

    لطفا قوانین سایت را بخوانید و ما را در هر چه بهتر شدن سایت یاری کنید.

    اگر سوالی دارید لطفا دریغ نکنید.

     

    مدیریت ایران سی اف سی

    با تشکر

    یاحق

×