رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

پلی استیشن 5 در راه است...!

امتیاز دادن به این موضوع:


sepehr007

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

5-Sony-PlayStation-began-making-Photo-irannaz-com.jpg

ساخت پلی ‌استیشن 5 سونی آغاز شد در صورتی که همه رسانه‌های داخلی و خارجی تمرکز خود را بر کنسول بازی Xbox One مایکروسافت و PS4 سونی معطوف کرده‌اند، بد نیست بدانید که سونی از هم‌اکنون در نظر دارد مدل بعدی کنسول بازی خود را با نام PS5 تولید کند.

این روزها اخبار فراوانی در مورد رقابت سونی و مایکروسافت در بازار جهانی کنسول‌های بازی به گوش می‌رسد و این دو شرکت با عرضه لوازم جانبی مختلف سعی می‌کنند گوی سبقت را از یکدیگر بربایند.اما با توجه به اینکه مدت زیادی از زمان عرضه کنسول بازی سونی نگذشته است، آیا این شرکت ژاپنی از هم‌اکنون طرح تولید PlayStation 5 را پیش می‌برد؟

به گزارش ایران ناز، در حالی که همه رسانه‌های داخلی و خارجی تمرکز خود را بر کنسول بازی Xbox One مایکروسافت و PS4 سونی معطوف کرده‌اند، بد نیست بدانید که سونی از هم‌اکنون در نظر دارد مدل بعدی کنسول بازی خود را با نام PS5 تولید کند.

شرکت سونی قصد دارد تابستان امسال سرویس خدمات پردازش ابری خود مخصوص کنسول بازی PS4 را در اختیار کاربران بگذارد.با این وجود، کارشناسان بازار بر این باورند که کاربران جهانی توقعاتی از دنیای بازی‌های رایانه‌ای دارند که در دستگاه‌های کنونی محقق نمی‌شود و سونی با عرضه PlayStation 5 به آنها جامه عمل می‌پوشاند.

“شوهِی یوشیدا”(Shuhei Yoshida) مدیر استدیوهای جهانی سونی که روز گذشته در جمع خبرنگاران حاضر شد، به سوالات مطرح شده در مورد کنسول بازی PS5 پاسخ نداد.اما او در این باره اظهار داشت که سونی تمام دستگاه‌های الکترونیکی جدید خود را مبتنی بر خدمات طراحی می‌کند و بر این اساس می‌توانید در آینده شاهد کنسول‌های بازی پیشرفته‌تر و کارآمدتر باشید.

5-Sony-PlayStation-began-making-Photo-irannaz-com.jpg

او توضیح داد: «اگر کاربران ما همچنان توقع دستگاه‌های پیشرفته‌تر را داشته باشند، ما با لوازم جانبی پیشرفته‌تر برای دستگاه PS4 به این نیاز پاسخ می‌دهیم. این اتفاق مهم‌ترین دلیلی است که بر اساس آن می‌توانیم تولید PS5 را شروع کنیم.

بنابراین توسعه‌دهندگان نرم‌افزار و سخت‌افزار از هم‌اکنون منتظر چنین محصول پیشرفته‌ای باشند.»پیش‌بینی شده است که کاربران از تابستان امسال سرویس PlayStation Now را در اختیار بگیرند تا همه خدمات مورد نیاز خود در حوزه بازی را روی فضای پردازش ابری داشته باشند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.