رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

آیا پالس لینکداین می‌توانند پروفایل حرفه‌ایی را ارتقا بدهند؟

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

linkedin-2.jpg با توجه به آمار مجله HR بریتانیا،۷۳ درصد افراد شغل خود را در سایت لینکداین پیدا می‌کنند. تحقیقات وبسایت جامعه برای مدیریت منابع انسانی نشان می‌دهد ۷۷ درصد از رسانه های اجتماعی برای رسیدن به هدف های خود از این سایت استفاده می کنند. افرادی که به دیگر کارکنان و همکاران خود یاد می‌دهند چگونه رزونه بهترین در لینکد‌این و رسانه‌های اجتماعی داشته باشند، انگیزه بیشتری برای استفاده از لینکداین و تولید محتوا دارند! این افراد به روند استخدام دوستان خود بیشتر کمک می‌کنند. شبکه‌های اجتماعی مانند لینکداین، که با هدف کاریابی و تکمیل رزومه شغلی می‌باشند این امکان را برای شما فراهم می‌آورند تا به خوبی پرسونال برندینگ کنید و راحت‌تر فرصت‌های جدید برای همکاری ار کشف کنید. پروفایل‌های اجتماعی و حرفه‌ای‌تر عوامل مهمی در پیدا کردن شغل می‌شوند و عمدتا شغل‌های حرفه‌ایی در بر خواهند داشت. جدای از پروفایل لینکداین شما می‌توانید تجربه های خودتان را از طریق سرویس پالس در اختیار دیگران قرار بدهید. این افراد با مطالعه تجارت شما هم بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد و هم اینکه بخشی از تخصص شما را یاد گرفته و در کار خود استفاده خواهند کرد! [h=3]مزایای لینکداین برای جویندگان کار[/h] شرکت هایی که استخدام فردی یا تیمی دارند، معمولا در جستجوی افراد آنلاین هستند، بیشتر استخدام‌ها در سایت لینکداین صورت می گیرد. بدین ترتیب زمان بسیار زیادی برای شرکت‌ها صرفه‌جویی می‌شود. تحقیقات وبسایت جامعه برای مدیریت منابع انسانی نشان می‌دهد که ۹۴ درصد سازمان‌ها نیرو کار خود را، اول از سایت لینکداین و بعد از رسانه‌های اجتماعی دیگر انتخاب می‌کنند. در ایران نیز فضای کسب و کار به همین سو سوق داده شده است! آنقدر رقابت در بین خانم‌ها و آقایان زیاد است که هیچکس نمیخواهد فرصتی از دست بدهد.بدین ترتیب افرادی در اولویت قرار می‌گیرند که تجارت مثبت خود را در بخش پالس منتشر کرده باشند! یادداشت‌های نوشته شده در این بخش در ابتدای پروفایل به بینندگان نمایش داده می‌شود. وبسایت CIO در یک یادداشت می‌گوید: هر هفته سیستم پالس در لینکداین، بیش از یک میلیون یادداشت و پنجاه هزار نویسنده جدید از لینکداین جذب می‌کند. با توجه به آمار سایت لینکداین، بخش پالس امروزه محبوبیت زیادی در بین افراد داشته و رقابت چشمگیری در کاریابی دارند. linkedin-3.jpg [h=3]تقویت منافع[/h] اما سیستم پالس برای جویندگان کار و حتی افرادی که دنبال فرصت‌های شغلی هستند کافی نیست، ایجاد یک پروفایل مناسب و کامل که بیان کننده رزومه کاری و شغلی ما می‌باشد، محبوبیت خاصی را در بین افراد آنلاین دارد که در آینده برای ما مفید است. در پروفایل لینکداین می‌تواند پروژه‌هایی که انجام داده‌اید را بنویسید و از همکاران خود در آن پروژه بخواهید که نظرشان را در مورد شما در این خصوص بنویسند! همچنین اگر شما برنده یک مدال یا جشنواره می‌باشید آن را نوشته و جوایز خود را بیان کنید. منابع آمارهای متن از سایت مشیبل برداشت شده است.

منبع: تروبا

* لطفا از ما حمایت کنید تا بهترین خدمات رو براتون ارائه بدیم *

m3vay27br3f44q7zg.jpg?size_id=4

**************************************************************************

قوانین و اساسنامه سایت    -    تبلیغات در سایت    -    فروشگاه سایت

* بخش های متنوع در منوی اصلی سایت موجود می باشد *

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.