رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

چگونه درصد بازدید پروفایل لینکداین خود را افزایش دهید؟

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

Troba-how-increase-linkedin-veiw.jpg

آجا فراست: در عرض یک هفته، تعداد بازدید کننده‌های
من تا
۴۵۲
درصد
افزایش یافت، عددی که بسیار هیجان انگیز است. بازدید کننده‌های بیشتر به معنای فرصت‌های شغلی بیشتر است.

حالا یاد گرفته‌ام که چگونه یک شرکت کننده فعال باشم و هفته‌ای یک بار در بحث‌های گروهی شرکت کنم. در اینجا به چند نکته اشاره می‌کنیم که به کمک آن می‌توانید بازدیدکننده‌های لینکداین خود را بالا ببرید. linkedin-3.jpg

۱) یافتن گروه‌های مناسب اگر تا الان عضو هیچ گروه مرتبط به حرفه‌ و صنعت خود نیستید، پس بهتر است شما را راهنمایی کنیم. در بالای صفحه در قسمت جستجو بروید و لغات کلیدی را بنویسید. اگر کار شما مربوط به محتواست، سعی کنید content strategy،content marketing،creative content solution و … را جستجو کنید. اگر با رایانش ابری سروکار دارید، cloud computing، cloud storage، cloud services ، cloud services and visualization گزینه‌های خوبی هستند. سپس در نوار سمت چب، بر روی group کلید کنید تا نتیجه‌ها بیابید. همچنین شما می‌توانید بر روی «blank search» (بدون هیچ تایپی کلیک کردن) کلیک کنید و این اجازه را به لینکداین بدهید که گروه های مربوط به شما را نشان دهد. گروه‌های زیادی در زمینه‌ی content strategy وجود دارد، اما هیچ وقت خود را محدود نکنید. ابتدا عضو گروه‌‌های کوچک کم تر از ۱۰۰ عضو، گرو ه‌‌های متوسط کم تر از ۱۰۰۰ عضو و یک گروه بزرگ از ۱۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ عضو شوید . این استراتژی به این معناست:

یک ماهی بزرگ در حوض کوچک باشید، یک ماهی متوسط در حوض متوسط باشید و یک ماهی کوچک در حوض بزرگ است

به ویژگی‌های گروه‌هایی که در آن عضو می‌شوید دقت کنید، قوانین آن‌ها را یاد بگیرید و ببینید چگونه می‌توانید در این گروه‌ها فعالیت کنید.

۲) در زمینه‌هایی که تخصص دارید شرکت کنید هر آنچه که در اینجا می‌گوییم را بلافاصله انجام ندهید، به محیط گروهی که در آن عضو هستید توجه کنید. مثلا شاید سوالی که شما الان میپرسید شخص دیگری آن را چند روز پیش پرسیده باشد. برای راحتی کارتان اول به گروه‌های کوچک‌تر بروید و با ساز و کار، نوع و لحن نوشتن‌شان آشنا شوید ‌و برترین پست‌های‌شان را بخوانید. سپس می‌توانید فعالیت‌های خود را در این گروه‌ها آغاز کنید. سپس به سراغ گروه‌های بزرگ‌تر بروید.

۳) در بحث‌ها شرکت کنید در هنگام شرکت در بحث‌ها و گذاشتن کامنت به چند مورد توجه کنید:

  • جملاتی مانند من با فلانی موافقم، ارزشی برابر با تجربیاتی که فلانی گفته است را ندارد. از تجربه‌های خود بگویید یا مقداری اطلاعات اضافه کنید.
  • تغییر نظر در برخی موارد خوب است، اما وقتی شخصی نظر خود را می‌گوید و شما مخالف نظر او هستید باید ادب و احترام را در نظر بگیرید. هیچ چیز بدتر از گروه پرخاشگرانه نیست.
  • همچنان شما می توانید محصول و شرکت و حتی خودتان را معرفی کنید، اما این کار را به صورت غیر طبیعی انجام ندهید. اگر عضوی از گروه سوالی می‌پرسد، در صورت داشتن اطلاعات در مورد آن می‌توانید لینک آن را ارایه دهید. اگر افراد در مورد موضوع خاصی صحبت می‌کنند، وسط بحث نروید و فقط بگویید این لینک را بخوانید.

۴) گفتگو های خود را شروع کنید اولین پست من در سایت لینکداین در گروه LinkedIn for Journalists بود. من از افراد گروه پرسیدم، آیا آنها در سایت‌های شخصی سرمایه گذاری می‌کنند یا خیر. موضوع بحث من به قدری وسیع بود که افرادی زیادی می‌توانستند در آن شرکت کنند. همچنین شما می توانید مطالب یا سایت هایی که فکر می‌کنید برای اعضای گروه مفید است را به اشتراک بگذارید. به عنوان مثال در این گروه می‌توانستم مطلبی با عنوان «چگونه مردم می‌توانند با استفاده از گوشی همراه خود اخبار بخوانند» را پست کنم. با استفاده از عناوین سوالی می‌توانید بازخورد مطالب خود را بالا ببرید. پس مطلبم را اینگونه پست کردم: آیا نوع نوشتن شما در افزایش تعداد مخاطبان شما تاثیر گذاشته است؟ لینکداین این اجازه را به شما می‌دهد که بحث‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید، اگر می‌خواهید بحث‌های مفید داشته باشید لینک آن را در توییتر و فیس بوک هم به اشتراک بگذارید.

منبع: تروبا

* لطفا از ما حمایت کنید تا بهترین خدمات رو براتون ارائه بدیم *

m3vay27br3f44q7zg.jpg?size_id=4

**************************************************************************

قوانین و اساسنامه سایت    -    تبلیغات در سایت    -    فروشگاه سایت

* بخش های متنوع در منوی اصلی سایت موجود می باشد *

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.