رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

ایران 3 - بوسنی 1؛ پایان طلایی در پارالمپیک تلخ

امتیاز دادن به این موضوع:


smartenglish

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

قهرمانان والیبال نشسته 6 ستاره شدند؛

ایران 3 - بوسنی 1؛ پایان طلایی در پارالمپیک تلخ

 

تیم ملی والیبال ایران با برد مقابل بوسنی ششمین طلا خود در پارالمپیک را به ویترین افتخارات خود اضافه کرد تا ضمن این برد انتقام شکست فینال پارالمپیک لندن را هم از حریف گرفته باشند.

01144112.jpg

 

 

به گزارش "ورزش سه"، رقابت فینال والیبال نشسته پارالمپیک ریو از دقایقی پیش آغاز شد و تیم ملی ایران در دیداری سنتی به مصاف هم رفتند تا برنده این دیدار طلا پارالمپیک 2016 را بر گردن بیاویزد. فینال المپیک لندن را بوسنی پیروز شده بود و این بار ایرانی ها با جدیت بسیاری بازی را آغاز کردند و از همان ابتدا شاگردان بهمن رضایی حاکم میدان بودند. ایران صاحب 5 مدال طلا پارالمپیک و 2 نقره این رقابت ها است که پر افتخارترین تیم این رویداد بزرگی محسوب می شوند.

 

 

01144114.jpg

 


در کنار بهمن رضایی، علی رضا معمری و بهمن تاروردی به عنوان مربی و دکتر صفری به عنوان پزشک روی نیمکت فنی ایران نشستند و ابوالفضل اولیایی، صادق بیگدلی، مهدی بابادی، آرش خرمالی، عیسی زیراهی، رمضان صالحی حاجی کلایی،  میثم علیپور، داود علیپوریان، حسین گلستانی، مجید لشکر صنمی، مرتضی مهرزاد، مهرزاد مهروان بازیکنان تیم را تشکیل می دادند.

 


کاپیتان علیپوریان با تجربه بالایی که داشت بازی را بسیار مسلط آغاز کرد تا در همان ابتدا اختلاف دو تیم به 6 امتیاز برسد. صادق بیگدلی دیگر ستاره ایران در ابتدا بازی بودند تا اینکه در 3 دنده جلویی میدان مرتضی مهرزاد هم به میدان آمد تا توانایی خود را در اختیار تیم بگذارد. اسپک های او از ارتفاع بالا و دفاع های به موقع اختلاف را زیاد کرد اما بازی در پایان ست اول نزدیک شد. ست اول در نهایت با پیروزی 21 بر 25 ایران به پایان رسید.

 

 

ست دوم شرایطی مشابه ست اول داشت اما با این تفاوت که بوسنی تیم برتر میدان بود. آنها در همان ابتدا اختلاف زیادی را ایجاد کردند تا کار برای جبران سخت شود. ایران در میانه های راه به بازی بازگشت اما جبران تقریبا غیرممکن شده بود و در نهایت ست دوم با امتیاز مشابه 25 بر 21 به سود بوسنی به اتمام رسید تا ست های چهارم یا پنجم تکلیف طلا پارالمپیک 2016 ریو را مشخص کند.

 

 

 

ابتدای ست سوم با کارت قرمز برای علیپور آغاز شد اما ایران تیم مسلط میدان بود و اختلاف بسیاری در آغاز بازی به دست آمد. دفاع های پی در پی، ضربات دقیق به نقاط خالی میدان، توپ گیری های به موقع و سرویس های موفق ایران را به تیم برتر زمین تبدیل کرد تا 25 بر 18 نتیجه ست سوم باشد.

 

 

 

01144113.jpg

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.