رفتن به مطلب

کاربران گرامی تاپیک استخدام و همکاری با سایت  رو مطالعه کنید و در صورت علاقه می توانید برای خودتون درآمد کسب کنید و پول در بیارید.

جستجو در
  • تنظیمات بیشتر ...
نمایش نتایجی که شامل ...
جستجو در ...
خوش آمدید مهمان!

برای دسترسی کامل به امکانات انجمن ثبت نام نمایید، زمانی که ثبت نام نمایید و وارد حساب کاربری خود شوید قادر خواهید بود موضوع جدید ایجاد نمایید، به موضوعات سایر اعضا پاسخ دهید، امتیاز کسب نمایید، به سایر اعضا پیام خصوصی ارسال نمایید و امکانات بی شمار دیگر ....

چرا منتظر هستید؟ هم اکنون ثبت نام نمایید.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

  • مطالب مشابه

    • توسط ircfc
      قبل از ظهور سیستم های سایت ساز، همه ی افراد برای ساخت وب سایت یا طراحی سایت با افراد متخصص یا یک شرکت طراحی سایت قرارداد می بستند. تفاوت این دو روش در چیست؟ چه موقع باید از کدامیک استفاده کنید؟
       
      هزینه، مهمترین فاکتور
      استفاده از سایت ساز یک قیمت مشخص دارد، اما خدمات شرکت های طراحی از چندین برابر این قیمت شروع شده و تا هزینه های میلیاردی بالا می روند! اکثر کسب و کار های معمولی و کسب و کارهایی که نیاز به طراحی خاص و اختصاصی ندارند بهتر است برای صرفه جویی در هزینه ها از سایت ساز استفاده کنند. یکی از مشکلات قرارداد های طراحی سایت، تفاوت کیفیت و دامنه ی قیمت آن ها است! یک شرکت ممکن است قیمتی چند برابر قیمت یک شرکت دیگر بدهد و اندازه گیری قیمت مناسب در این حالت بسیار دشوار است. از طرفی مشخص نیست که دقیقا چه محصولی تحویل می گیرید! ممکن است یک شرکت در قبال دریافت مبلغ بسیار زیاد سایتی را به شما تحویل بدهد که با نیاز یا سلیقه ی شما همخوانی ندارد.
       
      طراحی اختصاصی قالب سایت
      بسیاری از خدمات قراردادی ساخت سایت زیر 5 میلیون تومان، معمولا از قالب های آماده استفاده می کنند (مثل کانی وب). اما در قرارداد های طراحی سایت اگر بالای چند میلیون تومان هزینه کنید احتمالا یک طراحی اختصاصی برای شما انجام می شود. طراح یا واحد طراحی شرکت طرف قرارداد، می تواند با توجه به درخواست شما و نیاز کسب و کارتان امکانات یا ظاهر متفاوتی برای سایت در نظر بگیرد. در خدمات قراردادی، کیفیت قالب و طراحی و خدمات ممکن است با توجه به پولی که پرداخت می کنید متفاوت باشد و از طرفی ممکن است با وجود صرف هزینه، از طراحی نهایی خوشتان نیاید!
       
      در روش سایت ساز از ابتدای کار طراحی را می بینید و در صورت رضایت با پرداخت مبلغ سایت را ارتقا می دهید. در کانی وب ما تعدادی قالب آماده در موضوعات متنوع به شما ارائه می دهیم که قابلیت شخصی سازی بالایی دارند و می توانید بخش های آن ها را بنابر سلیقه تغییر بدهید. اگر نیاز به طراحی اختصاصی دارید می توانید با ما تماس بگیرید.
       
      زمان مورد نیاز برای ساخت سایت
      در حالت قراردادی، معمولا زمان بسیار بیشتری طول می کشد تا سایت ساخته شود؛ این زمان ممکن است شامل جلسه ها و هماهنگی هایی که با شما می شود نیز بشود. اما با استفاده از سایت ساز، به محض عضویت در کانی وب، سایت شما آماده و قابل مشاهده خواهد بود.
       
      وارد کردن محتوای شما در سایت
      در اکثر روش های قراردادی، وارد کردن محتوای شما در سایت به عهده ی طراح می باشد. با استفاده از کانی وب، محتوا را خودتان و با سلیقه ی خودتان در سایت قرار می دهید. اگر از نظر وقت مشکل دارید و می خواهید مطالب توسط ما وارد سایت بشود، می توانید برای اطلاعات بیشتر و برآورد هزینه با ما تماس بگیرید.
       
      خدمات و پشتیبانی
      در طراحی سایت قراردادی، یک نفر به طور حضوری با شما در ارتباط است و معمولا رسیدگی به همه ی موارد را بر عهده می گیرد. هنگام استفاده از سایت ساز، سایت را خودتان یا یک نفر از اعضای تیم شما طراحی و راه اندازی می کند. در صورت نیاز به مشاوره یا بروز مشکل، مدیر سایت با پشتیبانی ما از طریق چت یا تلفن در ارتباط خواهد بود.
       
      نتیجه گیری
      مهمترین فاکتور در انتخاب روش سایت ساز در مقایسه با شرکت ها یا افراد، بحث هزینه و ریسک است. سایت ساز با هزینه ی کمتر و بدون ریسک (به طور رایگان قابل تست است) سایت شما را تحویل می دهد. اما اگر نیاز به خدمات بسیار خاص، برنامه نویسی و مشاوره های حضوری اختصاصی دارید، بهتر است به سمت شرکت های بزرگ و معتبر بروید. طبق بررسی های ما، اکثر مشتری ها نیازی به خدمات قراردادی ندارند و براحتی می توانند با استفاده از سایت ساز نیازشان را برطرف کنند.
      برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
    • توسط ircfc
      CMS یا سیستم مدیریت محتوا، برنامه های کامپیوتری ای است که با نصب بر روی یک رایانه ی سرویس دهنده (سرور)، در قالب یک پنل مدیریتی تحت وب، امکان انتشار و مدیریت محتوا بر بستر وب سایت را فراهم می کنند. وقتی برای طراحی سایت از CMS استفاده می کنید دیگر نیازی به کد نویسی کل سایت ندارید. شرکت های مختلف سیستم های مدیریت محتوای متفاوتی به صورت رایگان و یا پولی عرضه می کنند که هر یک ویژگی های مثبت و منفی مخصوص به خود را دارد. سایت ساز ها (مانند کانی وب) انواع خاصی از سیستم های مدیریت محتوا هستند که به صورت خدمات آنلاین طراحی وب سایت به شما ارائه می شوند. در اینجا به مقایسه ی سایت ساز کانی وب با تعدادی از معروف ترین سیستم های مدیریت محتوا مانند Wordpress، Joomla و Drupal می پردازیم.
       
      نصب، راه اندازی و ساخت سایت
      قبل از طراحی سایت، باید سیستم مدیریت محتوا را بر روی فضای هاست خریداری شده نصب کنید. معمولا نصب و راه اندازی اکثر سیستم های مدیریت محتوا نیاز به دانش فنی و آموزش دارد. برای نصب یک سیستم مدیریت محتوا، باید خدمات هاستینگ را جداگانه خریداری کنید، نسخه ی مناسب سیستم مدیریت محتوای مورد نظر را دانلود کنید، (مثلا Wordpress) و سپس این سیستم را نصب کرده و بعد از آن باید بر اساس آموزش ها و نیازتان تنظیمات مورد نظر را اعمال  کنید. این پروسه نیاز به آموزش دارد و می تواند شامل مراحل متعددی باشد که مستلزم دانش فنی مناسب است. بر بستر CMS ها، انجام بسیاری دیگر از مراحل ساخت سایت نیز نیاز به آموزش های مختلف دارد (مثلا ساخت حساب ایمیل info@your-site.ir) و طبیعتا یادگیری این موارد نیز، زمان زیادی از شما خواهد گرفت.
      بر خلاف این سیستم ها، هنگام ساخت سایت رایگان با سایت ساز کانی وب، نیاز به هیچ گونه نصب و تنظیماتی ندارید و به محض پر کردن فرم عضویت، سایت شما به شما تحویل داده می شود و بعد از آن هم، به محض پرداخت مبلغ، سایت به صورت کاملا حرفه ای با دامنه ی ir و امکانات کامل تحویل داده می شود.
       
      سادگی طراحی سایت (نیاز به آموزش و یادگیری)
      اکثر سیستم های مدیریت محتوا مانند Wordpress یا  Joomla نیاز به زمان بسیار زیادی برای آموزش و یادگیری دارند. این سیستم ها انعطاف پذیری بسیار زیادی دارند اما این انعطاف پذیری باعث پیچیدگی های بسیار زیادی هم شده است که یادگیری آن ها را مشکل می کند. در بسیاری از موارد، برای این که یک سایت معمولی  را با یکی از این سیستم ها راه اندازی کنید، نیاز به ده ها ساعت دوره و فیلم آموزشی دارید که برخی از آموزش های با کیفیت قیمت های بسیار زیادی دارند. معمولا وردپرس یا جوملا توسط افرادی که دانش فنی نسبتا بیشتری دارند استفاده می شوند.
      هرچند سایت ساز کانی وب ممکن است انعطاف پذیری در حد این سیستم ها را نداشته باشد، اما یادگیری کار با سیستم ما چندین برابر زمان کمتری نیاز دارد و کمترین میزان درگیری با قابلیت های پیچیده را همراه خواهد داشت. کانی وب امکاناتی را که برای اکثر کاربرد ها ضروری نیستند به طور خودکار مدیریت می کند و این باعث می شود در زمان بسیار کمتری و بدون دردسر های فراوان ساخت سایت با سیستم را یاد بگیرید. پنل مدیریتی ما بسیار ساده و کاربر پسند طراحی شده است! به عنوان مثال، برای اضافه کردن یک حساب ایمیل جدید، نیازی ندارید وارد تنظیمات کنترل پنل سرور بشوید؛ کافی با چند کلیک یک فرم ساده را پر کنید و سیستم به طور اتوماتیک کار های لازم را در پشت صحنه انجام می دهد!
       
      انعطاف پذیری و امکانات
      سایت ساز کانی وب امکاناتی را که اکثریت به اتفاق کسب و کارهای معمولی برای طراحی سایت نیاز دارند، بدون نیاز به افزونه، برای شما فراهم می کند! قابلیت هایی مثل فرم ساز، صفحه ساز، درگاه پرداخت، عضو گیری، فروش محتوا و ... در وب سایت های کانی وب بدون نیاز به خرید افزونه قابل استفاده هستند.
      اما اگر نیاز به امکانات بسیار خاص و ویژه دارید، سیستم های مدیریت محتوا ممکن است انعطاف پذیری بیشتر و قابلیت های بیشتری ارائه کنند. ده ها هزار افزونه توسط افراد مختلف برای این سیستم ها ساخته شده اند که کاربرد های مختلفی را به آن ها اضافه می کنند اما این که فکر کنید چنین چیزی کاملا مثبت است اشتباه است! اکثریت این افزونه ها توسط افراد عادی درست می شوند و معمولا به جز تعدادی افزونه ی معروف و با کیفیت (که معمولا برای دریافت آن ها باید هزینه ی جدا پرداخت کنید یا از نسخه های غیر امن تقلبی و کرک شده استفاده کنید)، بقیه ی موارد غیر شرکتی معمولا دارای مشکلات امنیتی، عدم بروز رسانی توسط سازنده، کیفیت پایین، ناسازگاری با نسخه های جدید یا افزونه های دیگر و افت سرعت بدلیل بهینه نبودن هستند. علاوه بر این، هر افزونه نیاز به آموزش جداگانه دارد و ممکن است تنظیمات خاصی طلب کند.
      افزونه ها توسط افراد ثالث ساخته می شوند و ممکن است مشکل امنیتی، سازگاری یا بروز رسانی داشته باشند جالب است بدانید برای اینکه امکانات پایه ای سایت ساز کانی وب را در Wordpress استفاده کنید نیاز به نصب حداقل ده افزونه ی جداگانه دارید!
       
      بروز رسانی و نگهداری سایت
      یکی از بزگترین مشکلات و نقاط ضعف سیستم های مدیریت محتوای سنتی، بروز رسانی است. بروز رسانی ها معمولا برای رفع نواقص خطرناک امنیتی و مشکلات سیستم انجام می شوند. علاوه بر پیچیده بودن فرایند بروز رسانی و نیاز به تهیه ی نسخه ی پشتیبان، معمولا مشکل زمانی اتفاق میفتد که قالب سایت یا افزونه هایی که استفاده می کنید با بروز رسانی جدید سازگاری نداشته باشند. ممکن است سازنده ی افزونه یا قالب هنوز فرصت نکرده باشد سازگاری را اضافه کند! در چنین حالتی این احتمال وجود دارد که سیستم به مشکل جدی بر بخورد. برای رفع این نوع مشکل نیاز به فرایند های پیچیده و زمان بر دارید و حتی ممکن است نیاز به دریافت کمک از بیرون پیدا کنید و بد تر از آن، مجبور به بازیابی نسخه ی back up  یا پشتیبان بشوید. 
      طبق گزارش Securi اکثر سایت های هک شده در سیستم های مدیریت محتوایی بوده اند که به طور منظم بروز رسانی نشده و یا پیکره بندی و تنظیمات اشتباه داشته اند  


      به همین دلیل بسیاری از افرادی که از وردپرس یا جوملا استفاده می کنند برای مدت ها سایت خود را بروز رسانی نمی کنند و این باعث می شود حفره های امنیتی سایت برطرف نشده و سایت در معرض هک شدن قرار بگیرد. طبق بررسی های انجام شده اکثر سایت های هک شده در اینترنت، سایت هایی هستند که بروز رسانی به موقع برای سیستم مدیریت محتوای خود را انجام نداده اند!
       
      نظر یکی از کاربران حرفه ای توییتر در مورد بروز رسانی وردپرس
       
      اگر طراحی سایت با کانی وب را انتخاب کنید، بروز رسانی ها توسط شرکت، و به طور اتوماتیک بر روی سایت ها اعمال می شوند و تست های لازم جهت بی مشکل بودن و همین طور پشتیبانی سیستم در صورت بروز مشکل به عهده ی ما می باشد پس از این جهت هیچ دقدغه ای نخواهید داشت.
       
      پشتیبانی
      اکثر سیستم های مدیریت محتوای رایگان فاقد پشتیبانی اختصاصی می باشند. برای پشتیبانی و رفع مشکلات باید در اینترنت جستجو کنید یا با پرداخت پول به متخصصان مشکل خود را حل کنید.
      تمام سرویس های کانی وب دارای پشتیبانی چت و تلفنی می باشند و علاوه بر این خدمات ما دارای راهنما و آموزش رسمی می باشد.
       
      قیمت و هزینه
      معمولا اکثر سیستم های مدیریت محتوا ی موجود رایگان هستند اما برای خرید افزونه های متفاوت باید هزینه ها جداگانه پرداخت کنید که برای هر افزونه به طور مجزا باید خریداری شود. علاوه بر این برای استفاده از این سیستم ها باید حتما خدمات هاستینگ هم خریداری کنید که با توجه به شرکت ارائه دهنده می تواند از سالانه 120 هزار تومان برای شما هزینه داشته باشد. در کنار این معمولا بابت پشتیبانی و آموزش هم باید هزینه های صرف کنید.
      سایت ساز کانی وب دارای قیمت گذاری ساده و سر راست می باشد! درابتدای کار رایگان سیستم را تست می کنید و در صورت رضایت، با پرداخت 295 هزار تومان در کمتر از چند دقیقه سایت را با امکانات کامل و بدون نیاز به افزونه و به همراه پشتیبانی اختصاصی شرکتی تحویل می گیرید.
    • توسط taraa25
      پایکار بنیان پانل و دیوار سفالی

      مقدمه



      با توجه به منابع محدود انرژی در جهان و افزایش روزافزون قیمت حاملهای انرژی خصوصا در ایران ، صرفه جوئی در مصرف انرژی در کاربری های مختلف مد نظر قرار گرفته و مراجع و استانداردهای جهانی و محلی با تدابیر و توصیه های فنی در جهت بهینه سازی مصرف انرژی اهتمام ورزیده اند.

      یکی از گزینه های تاثیر گذار در صرفه جوئی انرژی مصرفی سالیانه ساختمانها استفاده از مصالح با ضریب انتقال حرارت پایین در جداره های ساختمان می باشد ، در این راستا مقدار بار سرمایش و گرمایش یک ساختمان دو طبقه با دو نوع دیوار از جنس دیوار پانلی دوبل (RICF) محصول انحصاری شرکت پایکار بنیان پانل و دیوار سفالی در دو شهر تبریز و بوشهر (یک شهر سردسیر و یک شهر گرمسیر) با نرم افزار carrier محاسبه گردیده که مقایسه بارها به تفکیک فضاهای پروژه نمونه در ادامه به حضور تقدیم می گردد.

      ضرایب انتقال حرارت:



      ضریب انتقال حرارت دیوار سفالی : 0.271 Btu/hr ft2 ºF

      ضریب انتقال حرارت سقف سفالی : 0.297 Btu/hr ft2 ºF

      ضریب انتقال حرارت دیوار پانل دوبل : 0.055 Btu/hr ft2 ºF

      ضریب انتقال حرارت سقف پانلی: 0.028 Btu/hr ft2 ºF

      دیوارها به ضخامت 30 سانتی متر

      بارهای سرمایش و گرمایش:








      بوشهر



      بار سرمایش (Btu/hr)


      فضا


      سقف و دیوار پانلی


      سقف و دیوار سفالی


      درصد کاهش

      محسوس


      نهان


      محسوس


      نهان




      B1


      3935


      1441


      5460


      1520


      28%

      B2


      3740


      1357


      4379


      1448


      15%

      B3


      3580


      1300


      5107


      1368


      30%

      Hall


      13450


      3882


      15426


      3848


      13%

      B1F


      3798


      1455


      7166


      1520


      47%

      B2F


      3585


      1373


      7130


      1448


      50%

      B3F


      3475


      1312


      7170


      1368


      52%

      Hall F


      13083


      3882


      20641


      4683


      37%









      بوشهر


      بار گرمایش (Btu/hr)

      فضا


      سقف و دیوار پانلی


      سقف و دیوار سفالی

      B1


      2312


      3977

      B2


      2278


      3069

      B3


      2070


      3520

      Hall


      5273


      7851

      B1F


      2023


      5018

      B2F


      1949


      4529

      B3F


      1822


      4413

      Hall F


      4491


      10646







      تبریز



      بار گرمایش (Btu/hr)


      فضا


      سقف و دیوار پانلی


      سقف و دیوار سفالی


      درصد کاهش

      B1


      4200


      7973


      50%

      B2


      4008


      5800


      30%

      B3


      3767


      7054


      47%

      Hall


      9512


      15283


      38%

      B1F


      4042


      10844


      63%

      B2F


      3828


      9081


      58%

      B3F


      3632


      9515


      62%

      Hall F


      9084


      23075


      61%



















      تبریز


      بار سرمایش (Btu/hr)

      فضا


      سقف و دیوار پانلی


      سقف و دیوار سفالی

      محسوس


      نهان


      محسوس


      نهان

      B1


      2944


      169


      3622


      169

      B2


      2739


      -97


      2950


      -96

      B3


      2720


      209


      3477


      209

      Hall


      11078


      1038


      11814


      1037

      B1F


      2992


      169


      5513


      169

      B2F


      2772


      -97


      5100


      -97

      B3F


      2744


      209


      5036


      209

      Hall F


      11147


      1038


      16173


      1038




      نظر به جداول مقایسه ای و بارهای بدست آمده از نرم افزار در شهر بوشهر با قیاس بارهای سرمایشی طبقه اول با دیوار دوبل پانل و دیوار سفالی شاهد میانگین کاهش 20% بار سرمایشی فضا های دارای دیوار پانلی هستیم و همچنین بار سرمایشی طبقه دوم با توجه به دارا بودن سقف خارجی علاوه بر دیوارهای خارجی ، میانگین کاهش 40% بار سرمایشی فضا های دارای دیوار و سقف پانلی نسبت به دیوار و سقف سفالی حاصل گردیده است .

      ضمنا بارهای گرمایشی طبقه اول با دیوار پانلی میانگین کاهش 30% را نسبت به دیوار سفالی نشان می دهد و گرمایشی فضا های طبقه دوم بطور متوسط مبین کاهش 50% بار سرمایشی فضا های دارای دیوار و سقف پانلی نسبت به دیوار و سقف سفالی است .

      قابل ذکر است که در نگاه اول ضریب انتقال حرارت دیوار و سقف پانلی ضرایب مرجع عنوان شده در مبحث 19 مقررات ملی ساختمان را تامین می کند و با در نظر گرفتن موارد مقایسه ای بین 30%-40% در مصرف انرژی صرفه جویی خواهد شد که تاثیر مستقیم در هزینه های سالیانه ساختمان دارد و به همین نسبت در هزینه های اولیه تهیه تجهیزات سرمایشی و گرمایشی مرکزی و محلی (از جمله دیگ و کولر گازی ) و همچنین متعلقات (مانند لوله و پمپ و ... ) صرفه جویی حاصل می گردد.
       
    • توسط sitecode
      مقایسه طراحی اپلیکیشن و طراحی سایت
       
      مقایسه طراحی اپلیکیشن و طراحی سایت 
       
       
      مقایسه طراحی اپلیکیشن و طراحی سایت ریسپانسیو : از آن جایی که امروز افرادی که از دستگاه های هوشمند برای فعالیت های روزمره خود استفاده می کنند در حال افزایش می باشند ، افرادی که در حوزه های گوناگون دارای کسب و کاری می باشند ، به این فکر افتادند که این دسته از کاربران را نیز به سوی خود جذب نمایند . با انجام طراحی سایت واکنش گرا و طراحی اپلیکیشن اختصاصی می توانید در بازار رقابتی به وجود آمده ، به بهترین صورت جای بگیرید . مسئله ای که در این مقاله قصد داریم به تحلیل و بررسی آن بپردازیم این است که با استفاده از کدام روش به نتیجه بهتری دست خواهید یافت .
       
       
      طراحی سایت مخصوص تلفن همراه :
       
      میان طراحی وب سایت های ریسپانسیو و وب سایت های مخصوص تلفن های هوشمند تفاوت هایی وجود دارد . وب سایت های واکنش گرا در تمامی دستگاه ها قابلیت نمایش را دارند اما وب سایت های موبایلی تنها برای موبایل ها طراحی و ساخته شده اند . نا گفته نماند وب سایت های مخصوص تلفن های همراه به طور معمول با آدرسی کاملا متفاوت همانند یک ساب دامین که حرف شروع کننده آن m می باشد به کابران نمایش داده می شود . این در حالی است که وب سایت های واکنش گرا بر روی دامنه اصلی می باشند و قالب اصلی وب سایت برای دستگاه های هوشمند بهینه سازی شده است .
       
       
      طراحی اپلیکیشن موبایل :
       
      یک اپلیکیشن تلفن همراه ، یک روش مناسب برای دسترسی آسان کاربران به کسب و کار تان می باشد . در واقع شما با انجام پروسه طراحی اپلیکیشن ، این امکان را به مخاطبین تان می دهید که حتی به طور آفلاین نیز به شما دسترسی داشته باشند . با در دست داشتن یک اپلیکیشن یا نرم افزار معمولا این موضوع به کاربران القاء می شود که با کسب و کاری حرفه ای رو به رو می باشد و در حوزه فعالیت تان بسیار جدی می باشید . با وجود محدودیت های حجمی موجود در دستگاه های تلفن هوشمند ، کاربران هر روزه بیشتر به انتخاب اپلیکیشن های خود دقت کرده و وسواس بیشتری نشان می دهند .
       
       
      در واقع عاملی که مشخص می سازد محتوای تولید شده به چه صورت باشد و در چه مکانی مورد استفاده قرار گیرد ، استراتژی حوزه محتوا می باشد . این استراتژی در کسب و کار های گوناگون متفاوت می باشد و می بایست به طور کامل متناسب با آن کسب و کار طراحی شود . از جمله مواردی که می بایست در برنامه ریزی برای یک استراتژی دقیق در نظر بگیرید تحقیق درباره ی محتوای مورد علاقه کاربران و شناسایی مخاطبین وب سایت تان می باشد .
       
       
       
      نکاتی جالب در طراحی وب سایت لوازم خانگی
      نکاتی جالب در طراحی وب سایت لوازم خانگی 
       
      طراحی سایت
      نکاتی جالب در طراحی وب سایت لوازم خانگی : امروزه یکی از پر درآمد ترین صنایع در سطح جهانی صنعت لوازم خانگی می باشد . از آن جایی که در این حوزه کالا ها از تنوع بالایی برخوردار می باشند مشتریان بالایی را نیز به خود جذب می کنند . اگر در این حوزه مشغول به فعالیت می باشید در این مقاله با ما همراه باشید تا با نکاتی جالب در این زمینه آشنا شوید .
      با انجام طراحی وب سایت در این حوزه می توانید امکانات و محصولات تان را بدون هیچ گونه دردسر های انبار داری و محدودیت های مکانی و زمانی در اختیار کاربران قرار دهید . علاوه بر موارد ذکر شده می توانید خصوصیات محصولات تان را بیان نموده و امکان مقایسه انواع محصولات با یکدیگر را به کاربران بدهید . این مقایسه می تواند در زمینه های مختلفی هم چون هزینه ها اتفاق بیوفتد .
      8 ویژگی طراحی سایت لوازم خانگی :
      کاهش حجم بالایی از هزینه های حمل و نقل .
      کاهش هزینه های مربوط به مراجعات حضوری .
      صرفه جویی بالا در زمان مشتری ها و فروشندگان .
      دسترسی به بازار های فرا منطقه ای با طراحی وب سایت لوازم خانگی آن هم به صورت دو زبانه و چند زبانه .
      برقراری ارتباطی نزدیک با کاربران و مشتریان .
      ایجاد اعتبار برای نام تجاری .
      اطلاع کامل از پیشنهادات و نظرات کاربران .
      حذف کامل واسطه های موجود در تجارت های آفلاین .
      همان طور که می دانید رونق یافتن این صنعت ( یعنی لوازم خانگی ) نیازمند عرضه مستمر محصولات و کالا می باشد . طراحی سایت در زمینه لوازم خانگی محصولات تان را به طور دائم و همیشگی در معرض دید حجم بالایی بازدیدکنندگان قرار داده و این دیده شدن ، افراد بسیاری را به خرید از شما ترغیب خواهد نمود .
       

درباره ما

این سایت به عنوان یکی از بزرگترین انجمن های تفریحی و سرگرمی در ایران که از سال 1390 کار خود را شروع کرده و تا به حال هم سعی در ایجاد مکانی گرم و صمیمی برای هموطنان گرامی داشته است.


امیدواریم که ما را در این راه پرفراز و نشیب حمایت کنید! هدف ما بهترین یا بهتر شدن نیست هدف ما جلب رضایت شما و ایجاد مکان دوستانه و صمیمی برای شما دوستان می باشد.

این سایت تا به حال توسط حمایت های شما پابرجا و توسط سرورهای قدرتمند سرور ایران پشتیبانی می شود.

لینک های مهم

نمونه ای از لینک بخش های مختلف انجمن

آمار سایت

لوگوی ساماندهی و ضمانت پرداخت

logo-samandehi

×