رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

نرم افزار ادوبی پریلیود Adobe Prelude CC 2015.4 v5.0.1

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

ادوبی یک شرکت آمریکایی سازنده نرم‌افزارهای کامپیوتری است که عمده فعالیت این شرکت در تولید نرم‌افزارهای طراحی و گرافیک است که ساختمان آن در کالیفرنیا می‌باشد.Adobe Prelude CC یکی دیگر از محصولات جدید شرکت ادوبی است. Adobe Prelude یکی از محصولات این شرکت مشهور در زمینه ی مدیریت و سازماندهی فیلم ها و کلیپ ها می باشد. این نرم افزار از ورود تمامی فرمت های فایل های ویدئویی پشتیبانی کرده و امکان قرار دادن نشانگر های جستجو و یادداشت، بر روی کلیپ ها را برای شما فراهم خواهد کرد و بدین ترتیب کار جستجو و سازماندهی فیلم ها را برای شما سریع تر می کند. این نرم افزار بر روی ویندوز های ۷ و ۸و۱۰ ۶۴ بیتی نصب می گردد.

Adobe Prelude نرم افزار ادوبی پریلیود Adobe Prelude CC 2015.4 v5.0.1

 

Adobe Prelude CC s نرم افزار ادوبی پریلیود Adobe Prelude CC 2015.4 v5.0.1 Adobe Prelude CC s1 نرم افزار ادوبی پریلیود Adobe Prelude CC 2015.4 v5.0.1 Adobe Prelude CC s2 نرم افزار ادوبی پریلیود Adobe Prelude CC 2015.4 v5.0.1

Prelude CC. Metadata ingest, logging and rough cuts. Rapidly tag and transcode video footage and quickly create a rough cut with Prelude — a video logging and ingest tool designed for intuitive, efficient media organization and metadata entry. Prelude translates effortlessly into Adobe Premiere Pro, ensuring fluid communication and organization throughout the video production process.

Organize your media and create a rough assembly with Prelude.Learn how to use the Prelude media organizer tool to make sure that your Premiere Pro project is organized from the start.Organize clips, subclips and sequences.Learn about the clip naming and metadata features of Prelude and how easy it is to create subclips, build a rough-cut assembly and send your assembly to Premiere Pro as a sequence for immediate editing.

سیستم مورد نیاز:

Intel Core2 Duo or AMD Phenom II processor; 64-bit support required
Microsoft Windows 7 with Service Pack 1 (64 bit), Windows 8 (64 bit), or Windows 8.1 (64 bit)
4GB of RAM (8GB recommended)
4GB of available hard-disk space; additional free space required during installation (cannot install on removable fl ash storage devices)
Additional disk space for working fi les (10GB recommended)
1024×768 display (1280×800 recommended)
7200 RPM or faster hard drive (multiple fast disk drives recommended)
QuickTime 7.6.6 soft ware required for QuickTime features
Optional: Adobe-certifi ed GPU card for GPU-accelerated performance

اطلاعات فایل:

راهنمای نصب:

1- اتصال به اینترنت را قطع کنید و مطمئن باشید آنتی ویروس شما غیرفعال است.

2- حال اقدام به نصب نرم افزار کنید و بر روی گزینه Try کلیک کنید.

3- مطمئن شوید که اتصال اینترنت قطع میباشد. حال از شما میخواهد که بر روی گزینه Sign In Later کلیک کنید.

4- پس از اتمام نصب، تمامی آپدیت هایی که قرارداده شده را نصب کنید تا آخرین نسخه نرم افزار را داشته باشید.

5- ویندوز خود را ریستارت کنید. پس از اجرای مجدد، به فولدر Patch مراجعه کرده و فایل اجرایی مربوطه را به صورت Run as Administrator اجرا کنید.

6- از لیست بازشو، نرم افزار مربوطه خود یعنی Adobe Prelude 2015 CC را انتخاب کنید و بر روی گزینه Install کلیک کنید. اجازه دهید نرم افزار عملیات را انجام دهد تا جایی که از شما درخواست فایل amtlib.dll می شود.

7- فایل amtlib.dll را می توانید در محل نصب نرم افزار پیدا کنید. آن را انتخاب کنید تا عملیات پچ به اتمام برسد.

8- نرم افزار فعال سازی شده و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.

لینک دانلود:

رمز فایل:

  • پسورد:www.downloadha.com

help.pngچنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره:9099070345

راهنمای دانلود:

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود فایل” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.

اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً internet download manager استفاده کنید.

در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.

فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.downloadha.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.

چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. البته فایل های حجیم دارای قابلیت ریکاوری هستند که با استفاده از نرم افزار Winrar وارد منو Tools شوید و گزینه Repair را انتخاب کنید تا مشکل فایل دانلود شده حل شود.

فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.