رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

ویرایش بی نظیر عکس های خود با Corel PaintShop Pro X9 v19.0.1.8

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

Corel PaintShop Pro X9 نام نرم افزار حرفه ای شرکت Corel می باشد که شما توسط آن می توانید ادیت فوق حرفه ای بر روی تصاویر خود انجام دهید. بهترین تصاویری که در ذهن خود تصویر می کنید تا را می توانید توسط این نرم افزار ادیت کرده و به دنیای واقعیت بکشانید. PaintShop Pro X9 با کیفیت فوق العاده خود در ویرایش تصاویر و قدرت بسیار بالا در تصحیح نقاط کیفی با استفاده از تکنولوژی های منحصر به فرد خود و رتوش کامل عکس ها، به یک نرم افزار همه فن حریف تبدیل شده است. با استفاده از فیلتر Reallusion شما می توانید تصاویر پرتره خود را به یک استاندارد رسمی ادیت کنید و با استفاده از آرشیو عظیم پلاگین های این نرم افزار می توانید هرآنچه که مورد نیاز است را به آن اضافه کنید. قلم های این نرم افزار چیزی معادل با ۳۰درصد سرعت بیشتر در ویرایش را دارا بوده و انتخاب صحیح رنگ های مختلف عکس در جهت رنگ بندی مناسب، شما را به سمت یک نرم افزار طراحی و ویرایس عکس سوق می دهد تا توانایی های عکاسی خود را به عرصه ی نمایش گذاشته و تاثیرگذارتر عمل کنید.

|مجموعه کامل Corel PaintShop Pro X9 Content Pack به پست اضافه شد|

Corel PaintShop Pro ویرایش بی نظیر عکس های خود با Corel PaintShop Pro X9 v19.0.1.8
ویژگی های نرم افزار Corel PaintShop Pro:
– ساخت تصاویر حرفه ای و جذاب
– روشن کردن سایه ها بدون تغییر باقی بخش ها
– ویرایش متن های موجود در روی تصاویر
– پرینت مستقیم
– ابزارهای حذف و برش تصاویر
– تعمیر خط و ترک های روی عکس
– ترمیم قرمزی چشم
– سازگار با انواع دوربین های دیجیتال
– سازگار با نسخه های مختلف ویندوز

 

Corel PaintShop s ویرایش بی نظیر عکس های خود با Corel PaintShop Pro X9 v19.0.1.8 Corel PaintShop s1 ویرایش بی نظیر عکس های خود با Corel PaintShop Pro X9 v19.0.1.8 Corel PaintShop s2 ویرایش بی نظیر عکس های خود با Corel PaintShop Pro X9 v19.0.1.8

What’s New in Corel PaintShop Pro X9:
- Fabricate something awesome, speedier than any time in recent memory with new venture layouts. Rapidly make photograph compositions,
- Catch, alter and clarify screenshots in one spot with the full altering force of PaintShop Pro—no requirement for various applications!
- Spare time by altering slopes specifically on a picture, shape or canvas.
- Get the inventive looks you cherish speedier and find fun new content impacts.
- Rapidly apply the content styles you need with a disentangled content toolbar.
- 10 of PaintShop Pro’s most utilized photograph changes—like Smart Photo Fix,
- Consolidate PaintShop Pro X9 with a design tablet or a stylus-accommodating PC for a more common ordeal.
- Spare time and expand profitability by consolidating Smart Photo Fix and group preparing to apply acclimations to different photographs on the double.
- Mechanize and accelerate dreary and complex photograph altering assignments with scripts. Quiet scripts let you apply scripts much speedier.
- Utilize an assortment of flexible web instruments to spare and upgrade pictures for online use.
- Add content to any print, web or photograph venture with this photograph altering programming’s finished typography devices.

 

Get everything you need to take your photos to bold new levels with our best-ever collection of premium photo software. Start with the versatile image editing and compositing of PaintShop Pro X8, then transform your photos with the hundreds of presets and customizable filters in on1 Perfect Effects 9.5. Process and manage RAW and JPEG photos faster than ever with Corel® AfterShot™ 2. Restore color and detail in one click with the now faster Perfectly Clear 2 SE.

سیستم مورد نیاز:

Microsoft Windows 10, Windows 8/8.1, Windows 7, Windows Vista or Windows XP with latest service packs installed (32-bit or 64-bit editions)
Intel or AMD 1.5 Ghz processor with SSE2 supported (multi-core processer recommended)
2GB RAM (4 GB or higher recommended)
1GB hard disk space (2 GB recommended)
1024x 768 resolution with 16-bit color display (1366 x 768 resolution with 24-bit or higher color display recommended)
DirectX 9 or higher compatible audio card with latest driver
Internet connection required for online features and tutorial videos
Windows compatible CD/DVD drive for installation

اطلاعات فایل:

راهنمای نصب:

1) ابتدا حتما مطمئن شوید اتصال شما از اینترنت قطع می باشد. سپس اقدام به نصب نرم افزار کنید.
2) پس از اتمام نصب، نرم افزار را اجرا کنید. پنجره ای برای شما باز می شود؛ گزینه Register Later را انتخاب کنید تا نرم افزار بتواند بدون رجیستر شدن اجرا شود (یا اینکه عبارت Cancel پایین سمت راست صفحه را بزنید).
3) حال برای شما پنجره ای باز می شود. در این محیط، بر روی Already Purchased? در پایین سمت چپ کلیک کنید. در پنجره بعدی، در بالای باکس، عبارتی با نام “Please enter your serial number” وجود دارد. شما بایستی سریال به آن بدهید. برای این کار، فایل Keygen.exe را اجرا کنید. از منوی بازشو، گزینه Corel PaintShop Pro X9 را انتخاب کنید و بر روی Generate Serial Number کلیک کنید. سریال بدست آمده را در باکس مربوطه کپی کنید و سپس بر روی گزینه Contact Corel کلیک کنید.
4) در پنجره بعدی به شما Installation Code از طریق نرم افزار داده می شود. آن را به درستی و با رعایت خط فاصله ها “-” در محیط keygen کپی کنید.
5) بر روی Generate Activation Code کلیک کرده تا به شما عبارت Activation Code داده شود. عبارت مربوط را در محیط نرم افزار در باکس مربوطه کپی کنید تا نرم افزار فعال سازی شود.
6) کار تمام است! نرم افزار شما رجیسترشده است. حتما نرم افزار را در فایروال خود قراردهید تا سریال نامبر شما به طور اتفاقی غیرفعال نشود.
7) اینترنت خود را وصل کنید. نرم افزار را اجرا کرده و از آن لذت ببرید.

لینک دانلود:

رمز فایل:

  • پسورد:www.downloadha.com

help.pngچنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345

راهنمای دانلود:

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود فایل” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.

اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً internet download manager استفاده کنید.

در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.

فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.downloadha.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.

چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. البته فایل های حجیم دارای قابلیت ریکاوری هستند که با استفاده از نرم افزار Winrar وارد منو Tools شوید و گزینه Repair را انتخاب کنید تا مشکل فایل دانلود شده حل شود.

فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.