رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

نرم افزار مایا Autodesk Maya 2017 + Update 2

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

Autodesk Maya نرم افزاری شامل مجموعه ابزار کاربردی برای ساخت و توسعه pipeline های مدرن و آزادی است که شما برای ساخت انیمیشن های ۳ بعدی، جلوه های ویژه، ساخت بازی های کامپیوتر و پروژه های پس از تولید فیلم به آنها نیاز دارید. این مجموعه با ابزارهای جدید و قدرتمند خود در راستای شبیه سازی داینامیک، ساخت انیمیشن و رندر کردن، سطح جدیدی از خلاقیت را برای شما فراهم می کند تا شما بتوانید به راحتی روی پروژه های پیچیده کار کنید. مایا یکی از پیشرفته‌ترین نرم‌افزار انیمیشن و مدل سازی سه بعدی است که به طور گسترده در استودیوهای فیلم سازی، انیمیشن و همین طور صنعت بازی‌های رایانه‌ای استفاده می‌شود. البته نقطه قوت مایا در ابزارهای مدل سازی آن است و در شرکت های بزرگ نیز بیشتر از این خصیصه اش استفاده می کنند. از جمله ویژگی‌های این نرم‌افزار، انعطاف پذیری و قابلیت‌های شخصی سازی (customization) آن است که به کاربران حرفه‌ای اجازه می‌دهد به سادگی محیط آن را به دلخواه خود تغییر دهند. به علاوه، یکی دیگر از قابلیت‌های منحصر به فرد آن امکان توسعه این نرم‌افزار برای استفاده کنندگان آن است. کاربران می‌توانند از طریق زبان‌های برنامه نویسی سی پلاس پلاس، MEL یا (maya embedded language ) و همینطور پایتون آن را توسعه دهند و ابزارها و امکاناتی که پیشتر در نرم‌افزار وجود نداشته اند را به آن اضافه کنند. به همین دلیل بسیار مورد توجه استودیوهای بزرگ سازنده فیلم و انیمیشن قرار گرفته است.

|آپدیت شماره ۲ نرم افزار اضافه شد|

AUTODESK-Maya-2017-cover

مایا یکی از پیشرفته‌ترین نرم‌افزار انیمیشن و مدل سازی و متحرک سازی سه بعدی است که به طور گسترده در استودیوهای فیلم سازی، انیمیشن و همینطور صنعت بازی‌های رایانه‌ای استفاده می‌شود. البته نقطه قوت مایا در ابزارهای مدل سازی آن است و در شرکتهای بزرگ نیز بیشتر از این خصیصه اش استفاده می‌کنند. تکنولوژی NURBS بکار رفته در این استودیو انیمیشن سازی، باعث کمک به طراحی بهینه اشیاء طبیعی از جمله چمن، گیاهان، مو و… می‌شود. توانایی بالا در Rendering که با استفاده از موتور قدرتمند mentalray و وجود Materialهای متنوع در این نرم‌افزار از جمله موارد کلیدی آن است. از جمله ویژگی‌های این نرم‌افزار، انعطاف‌پذیری و قابلیت‌های شخصی سازی (customization) آن است که به کاربران حرفه‌ای اجازه می‌دهد به سادگی محیط آن را به دلخواه خود تغییر دهند. مایا یک نرم‌افزار جامع است که به بخش‌های مختلفی تقسیم شده که هر بخش ویرایش و ایجاد یکی از مراحل ساخت انیمیشن رابر عهده دارد و نیاز کاربر را به نرم‌افزارهای جانبی به حد اقل می‌رساند. به علاوه، یکی دیگر از قابلیت‌های منحصربه‌فرد آن امکان توسعه این نرم‌افزار برای استفاده کنندگان آن است. کاربران می‌توانند از طریق زبان‌های برنامه نویسی سی پلاس پلاس، MEL یا (maya embedded language) و همینطور پایتون آن را توسعه دهند و ابزارها و امکاناتی که پیشتر در نرم‌افزار وجود نداشته‌اند را به آن اضافه کنند. به همین دلیل بسیار مورد توجه استودیوهای بزرگ سازنده فیلم و انیمیشن قرار گرفته‌است.

 

امکانات و قابلیت های کلیدی نرم افزار Autodesk Maya :
– بهینه سازی در کارایی GPU
– قابلیت In-view Messages برای نمایش نکات ، مشخصات اشیا و..
– ابزار جدید Highlight What’s New
– ابزار ToolClips جهت کاردن بروی ویدیو کلیپ ها در محیط نرم افزار
– Maya nHair : با استفاده از ماژول جدید Maya nHair می توانید موهای بسیار واقع گرایانه و زیبا و دیگر داینامیک های بر پایه خمیدگی را طراحی کنید.
– توسعه های Viewport 2.0 : Viewport 2.0 در این نسخه از نرم افزار دارای کارآیی و کیفیت بسیار بالاتری است. طبقه بندی با کیفیت و عمق زیاد ، پشتیبانی از سطوح عکس و سایه دار کردن انیمیشن و قابلیت استفاده از تکنولوژی رندرینگ سخت افزار مشابه برای رندر دسته ای فریم ها از دیگر امکانات این بخش است.
– ویرایشگر جدید گره ها : ساخت، ویرایش و عیب یابی شبکه گره ها در نرم افزار با استفاده از ویرایشگر جدید این بخش بسیار ساده تر شده است. شما می توانید بین ۳ سطح از جزئیات انتخاب کنید. همچنین تمیز دادن انواع مختلف اطلاعات با استفاده از کد نویسی رنگی از امکانات جدید این بخش می باشد.
– فیزیک بالت : شبیه سازی سطوح صاف و خشن در یک سیسم منفرد با کارآیی بالا توسط موتور فیزیکی AMD Bullet امکان پذیر است.
– ساخت پوست Heat Map : دور پیچی بسیار دقیق تر هندسه اسکت بدن در Maya 2014 از قابلیت های مهم به شمار می رود. شما می توانید پوست را روی استخوان دلخواه خود تخصیص دهید.
– انتقال انیمیشن توسط ATOM : انتقال انیمیشن بین شخصیت ها از طریق فرمت فایل ATOM امکان پذیر است. بدین ترتیب شما می توانید از اطلاعات انیمیشن موجود روی شخصیت های جدیدی که خلق کرده اید استفاده کنید. ATOM شامل فریم های اصلی، محدودیت ها، لایه های انیمیشن و مجموعه ای از کلیدها می باشد.
– قابلیت اجرا برای سیستم عامل های Windows® ۷ ۶۴ bit , Windows 8 Professional 64bit
و…

منبع توضیحات: ویکی پدیا، پی سی ورلد

AUTODESK-maya-screenshots-01
AUTODESK-maya-screenshots-03
AUTODESK-maya-screenshots-04
AUTODESK-maya-screenshots-02

Autodesk Maya /ˈmɑːjə/, commonly shortened to Maya, is a 3D computer graphics software that runs on Windows, OS X and Linux, originally developed by Alias Systems Corporation (formerly Alias|Wavefront) and currently owned and developed by Autodesk, Inc. It is used to create interactive 3D applications, including video games, animated film, TV series, or visual effects.

سیستم مورد نیاز:

• Microsoft® Windows® 7 (SP1), Windows® 8.1 Professional, Windows 10 operating system
• 64-bit Intel ® or AMD® multi-core processor
• Refer to the Recommended Hardware wizard for a detailed list of recommended systems and graphics cards
• 4GB of RAM (8GB or more recommended)
• 4GB of free disk space for install
• Three-button mouse

اطلاعات فایل:

راهنمای نصب:

پیش از هر عملی، دقت داشته باشید که فایل Keygen را به صورت Run as Administrator اجرا کنید. فایل Keygen، در فایل ISO شما در پوشه Crack قرار دارد.
۱) یکی از سریال نامبرهای زیر را به عنوای سریال نصب انتخاب نمایید (دقت داشته باشید که از کپی کردن سریال های نوشته شده زیر خود داری نمایید ! سریال ها را به طور دستی در نرم افزار وارد کرده و از کپی کردن خودداری نمایید):
۶۶۶-۶۹۶۹۶۹۶۹
۶۶۷-۹۸۹۸۹۸۹۸
۴۰۰-۴۵۴۵۴۵۴۵
۰۶۶-۶۶۶۶۶۶۶۶

 

۲) در قسمتی که از شما تقاضای Product Key می شود ، کد زیر را وارد نمایید (دقت داشته باشید که از کپی کردن سریال نوشته شده زیر خود داری نمایید ! سریال را به طور دستی در نرم افزار وارد کرده و از کپی کردن خودداری نمایید):
برای AUTODESK MAYA v2017 عبارت روبر: 657I1

  برای AUTODESK MAYA LT v2017 عبارت روبر: 923I1

 

3) حال به اتمام نصب بپردازید و نرم افزار را ریستارت نمایید. حال نرم افزار را دوباره که اجرا نمودید ، بر روی گزینه Activate کلیک کنید ، به شما گفته می شود که سریال شما اشتباه است. گزینه Close را انتخاب نمایید و دوباره گزینه Activate را انتخاب نمایید.
۴) حال گزینه “I have an activation code from Autodesk” را انتخاب نمایید.
۵) در همان لحظه ای که در منوی فعال سازی نرم افزار می باشید ، به فولدر Crack مراجعه نموده و با توجه به نسخه نرم افزار خود ، یکی از دو نسخه ۳۲ بیتی و یا ۶۴ بیتی کیجن را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید.
۶) بر روی گزینه “Patch” کلیک کنید تا پیغام “successfully patched” برای شما ظاهر شود.
۷) در پنجره فعال سازی نرم افزار ، به شما یک “Request Code” داده می شود ، آن را دقیقا در کیجن در قسمت “Request” کپی نموده و بر روی گزینه Generate کلیک کنید.
۸ ) حال کد دریافتی از کیجن را در پنجره فعال سازی نرم افزار کپی نمایید و به اجرای نرم افزار بپردازید.
روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این نرم افزار بی نظیر نهایت استفاده را ببرید.

لینک دانلود:

رمز فایل:

  • پسورد:www.downloadha.com

help.pngچنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345

راهنمای دانلود:

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود فایل” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.

اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً internet download manager استفاده کنید.

در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.

فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.downloadha.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.

چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. البته فایل های حجیم دارای قابلیت ریکاوری هستند که با استفاده از نرم افزار Winrar وارد منو Tools شوید و گزینه Repair را انتخاب کنید تا مشکل فایل دانلود شده حل شود.

فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.