رفتن به مطلب
جستجو در
  • تنظیمات بیشتر ...
نمایش نتایجی که شامل ...
جستجو در ...
خوش آمدید مهمان!

برای دسترسی کامل به امکانات انجمن ثبت نام نمایید، زمانی که ثبت نام نمایید و وارد حساب کاربری خود شوید قادر خواهید بود موضوع جدید ایجاد نمایید، به موضوعات سایر اعضا پاسخ دهید، امتیاز کسب نمایید، به سایر اعضا پیام خصوصی ارسال نمایید و امکانات بی شمار دیگر ....

چرا منتظر هستید؟ هم اکنون ثبت نام نمایید.

smartenglish

ایده هایی برای بهینه سازی سایت با روش مرغ مگس خوار

امتیاز دادن به این موضوع:

پست های پیشنهاد شده

در وب سایت های ایرانی وب برندینگ هنوز آنالیز کاملی نکرده است که آیا این الگوریتم در ایشان تاثیرگذار بوده است یا خیر ؟ اما بنابر کامنت هایی که کاربران خارجی برای گوگل فرستانده اند ، از تغییراتی راضی بودند و تغییرات را احساس کرده بودند .الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل تلاش بر این دارد که محتویات الگوریتم های دیگر را درون خود حفظ کرده و  الگوریتم جدیدی را هم نیز وارد عرصه کند . خوب مسئله این است که سئو کاران و بازاریابان اینترنتی چگونه می توانند با استفاده از این الگوریتم خود را به موفقیت برسانند . در این مقاله ایده هایی وجود دارد که برخی از سایت های خارجی نقل قول شده اند و برخی از طرف کارشناسان وب برندینگ ارائه شده است و امید واریم در کامنت ها برخی هم توسط کاربران ارائه شود. 

رتبه کاربر در گوگل پلاس یا همان Author Rank

بنابر نظرات بسیاری افراد و هم گروه سئوی وب برندینگ ، اولین قدم برای موفقیت شما با توجه به این الگریتم و همچنین  تمرکزی که جدیدا گوگل روی گوگل پلاس نشان داده است ، افزایش رتبه کاربر در گوگل پلاس است . گوگل پلاس خود را راه اندازی کنید و اگر می خواهید توجه گوگل و مرغ مگس خوار را به خود جلب نمائید ، شروع به ایجاد ارتباطات و شهرت خود از طریق گوگل پلاس نمائید . گوگل پلاس بهتری راه برای این کار است . محتوای خود ، نظرات خود ، علایق خود ، تجربیات خود و همه و همه چیزهایی که فکر می کنید برای جذب کاربران به گوگل پلاس شما خواهد شد را در گوگل پلاس به اشتراک بگذارید . یک مثبت یک می تواند قدمی به سوی موفقیت برای شما باشد  ( البته منظور از لایک همان پلاس وان است . ) رتبه کار بر و برند های شخصی یکی از مهمترین نقاط عطف این الگوریتم هستند


هدف خود را از کلمات کلیدی و جملات کلیدی سایت خود مشخص کنید

تا به حال دقت کرده اید شما زمانی که در گوگل شروع به تایپ جمله ای می کنید ، گوگل بعضی کلمات و یا جملات را به شما پیشنهاد می دهد ؟ گوگل همیشه بر اساس الگوریتم های ذخیره سازی بسیار پیشرفته بهتری کلمات و جملات را به شما پیشنهاد می دهد . شما هم باید یک جمله و یا یک کلمه و یا چند کلمه را برای وب سایت خود در نظر بگیرید مثلا وب برندینگ ، مثلا تصویر زیر که آموزش نصب تایپ شده است و خود گوگل جملاتی شبیه به این و بسیار مرتبط به ذهن شما را نمایش خواهد شد . 


 
پس باید یک هدف برای خود ایجاد کنید . بنابر گفته های غیر رسمی ، در شروع کار حرفه ای الگرویتم مگس خوار ، این نمایش جملات حرفه ای تر خواهد شد ، پس همین امروز باید به فکر کلمات کلیدی منحصر به فرد برای خود باشید و یا حداقل این که به دنبال جمله یا کلمه ای باشید که مردم زیاد به دنبال ان می گردند . 
البته برای  سایت های خارجی ، یک وب سایت وجود دارد که پیشنهاد های فوق العاده برای کلمات می دهد که آدرس آنUbersuggest نام دارد .  اما متاسفانه همچنان ما برای زبان شیرین فارسی سایت اینچنینی را پیدا نکرده ایم . 
البته پیشنهادی که وب برندینگ برای پیدا کردن بهترین کلمات و جلمات برای شما دارد این است از خود گوگل بپرسید ، شما  کلمات یا جملات مربطو به حوزه کاری وب سایت خود را در گوگل جستجو کنید ، سپس مشاهده کنید که چه جملاتی را به شما پیشنهاد می دهد .

قسمت جستجوی تصویر گوگل یا همان Image Search

گوگل یک چند وقتی هست که دیزاین صفحه تصاویر خود را تغییر داده است به گونه که مستقیما با کلیک بر روی تصویر گوگل سرچ می توانید وارد صفحه مورد نظر شوید یعنی علاوه بر مشاهده تصویر وارد سایت مورد نظر نیز خواهید شد . پس توجه داشته باشید که از جستجوی تصاویر گوگل هم می توانید ورودی دریافت کنید البته اگر هوشمند باشید . خوب وب برندینگ بر اساس آنالیز هایی که انجام شده است در گاهی موارد حدود 100 ورودی از وب برندینگ تنها از تصاویر خود می گیرد . البته اگر می خواهید در این راه به خوبی موفق شوید باید موارد را به درستی رعایت فرمائید :


استفاده از تصوایر با کیفیت و مفهومی و البته واقعی ( real ) و با حجم مناسب برای ایرانیان


استفاده از صفت alt برای تصاویر


در alt تصوایر هم از کلمات کلیدی استفاده کنید ، کلماتی که هم مفهوم تصویر را می رسناد و هم اینکه کاربرتان را جذب می کند تا کلیک کنند .


بهینه سازی برای موبایل

بنابر بر نظرات کارشناسان خارجی الگوریتم مگس خوار ، نیم نگاهی هم به وب سایت های واکنش گرا دارد ، وب سایت هایی که در برابر سایز های مختلف مانیتور چه موبایل ، چه تبلت و ... واکنش نشان می دهند از جمله همین وب سایت وب برندینگ خودمان . پس سعی داشته باشید که وب سایت خود را به صورت ریسپانسیو طراحی کنید .
همانند الگوریتم های دیگر شبکه های اجتماعی مخصوصا گوگل پلاس را فراموش نکنید ×!

در وب برندینگ همیشه از سیگنال های شبکه های اجتماعی مقالاتی ارائه داده ایم . همواره قدرت شبکه های اجتماعی باعث متمایز کردن وب سایت شما با دیگران می شود . پس آن را فراموش نکنید . در ضمن توجه داشته باشید که هموطنان ایرانی در همه حا حضور دارند. از فیس بوک گرفته تا لینکدین پس در همه جا حضور پر قدرت داشته باشید . اگر حتی ممکن هست در اینستاگرام نیز حضور داشته باشید .

اولین و آخرین راهکار موفقیت " آنالیز "

گوگل آنالیز خود را نصب کنید و امار جستجو و امار سایت خود را هر روز و یا بهتر بگویم هر ساعت بررسی بکنید و اگر نمیتوانید یک تبلت بخرید و همیشه با آن بررسی کنید ممکن است که کار پر

هزینه باشید ولی شما را به موفقیت نزدیک خواهد کرد ، آنالیز سئو بسیار مهم است . 
 
با تحلیل هایی که آنالز گوگل به شما می دهد می توانید اطلاعاتی را بدست آورید که خود به خود باعث انجام کاری می شود که سایت شما به موفقیت برسد . 

نکته کلیدی مطلب :

آینده از آن گوگل پلاس است و هیچ کس نمی تواند بگوید تا چه حد !

  • پسند 1

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه تشكر يا می پسندم استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

  • مطالب مشابه

    • توسط webone
      معمولا تجارت های کوچک که هزینه اولیه زیادی برای طراحی سایت خود اختصاص نمی دهند، به دنبال طراحی سایت ارزان و حرفه ای می باشند. اما باید در نظر داشته باشیم که وب سایت یک شرکت ویترین اولیه آن می باشد که هر چه قوی تر و جذاب تر باشد، مشتریان بیشتری را جذب خواهد نمود.
      در واقع کنار گذاشتن بودجه جهت طراحی سایت شرکتی به عنوان سرمایه گذاری اولیه جهت ارائه محصولات، فروش و خدمات محسوب می گردد.
      عوامل موثر در هزینه طراحی سایت
      طراحی سایت توسط شرکت طراحی سایت با قیمت های متفاوت (از سایت های بسیار ارزان تا گران ترین رقم ها) انجام می شود. این تفاوت قیمت ها ناشی از تفاوت نوع برنامه نویسی و گرافیک، قدرت و سرعت سرور و سفارشی بودن سایت می باشد.
      کاهش سرعت و قدرت سرور از عواملی می باشد که سبب کاهش هزینه طراحی سایت می شود. از نظر فنی به میزانی که پهنای باند پایین تر باشد و سرور به صورت اشتراکی استفاده گردد؛ هزینه نگهداری سایت کاهش می یابد. باید به این نکته توجه شود که کاهش قدرت و سرعت سرور بر روی سرعت و ماندگاری سایت تاثیرگذار می باشد.
      عامل دیگری که بر روی هزینه طراحی سایت تاثیرگذاراست نوع گرافیک و برنامه نویسی می باشد. برنامه نویسی به صورت استاتیک و طرح ها ساده تر، هزینه طراحی سایت کمتری خواهد داشت.
       
    • توسط webone
      دسترسی آسان و سریع به محصول در طراحی سایت فروشگاهی
      یک سایت فروشگاهی را در نظر بگیرید که بازدید کننده نتواند به راحتی به محتوا آن دسترسی پیدا کند و یا جستحو قوی نداشته باشد. سردرگمی کاربر می تواند بر ذهنیت او نسبت به وب سایت و برند شما اثر منفی گذاشته و احتمال اینکه کاربر سایت شما را ترک کند نیز افزایش می یابد. بنابراین وب سایت فروشگاهی باید دارای ساختار استاندارد برای دسته بندی محصولات و سیستم جستجو کاربردی و خوب باشد.
      اهمیت سیستم جستجو در وب سایت فروشگاهی شما به اندازه ای می باشد که اگر درست عمل نکند احتمال نارضایتی کاربر و در نتیجه ترک کردن سایت فروشگاهی را افزایش می دهد. در نتیجه نباید از جستجو های ساده استفاده شود و جستجو پیشرفته را باید اعمال نمود.
      ثبت نام کاربر جهت خرید از وب سایت فروشگاهی
      در ساخت سایت فروشگاهی یکی از قسمت های مهم و رایج، بخش مربوط به ثبت نام کاربر می باشد. در طراحی این بخش از سایت باید دقت شود که یک فرم بزرگ با داده های زیاد در مقابل کاربر قرار نگیرد. باید تعدادی اطلاعات محدود در بخش نهایی خرید از کاربر خواسته شود مانند: آدرس، تلفن و ...
      همچنین می توان در مرحله ثبت نام تمامی اطلاعات را از کاربر درخواست نمود تا در مرحله خرید تنها چند فیلدر قرار داده شود که امکان تغییر آن برای مشتریان فراهم باشد. بهتر است در فرم ها، اطلاعات را به صورت مرحله به مرحله دریافت کنید.
    • توسط sitecode
      راه اندازی طراحی سایت فروشگاه تجارت الکترونیکی


      راه اندازی طراحی سایت فروشگاه تجارت الکترونیکی 
      طراحی سایت طراحی وب سایت تلاش برای راه اندازی طراحی سایت فروشگاه تجارت الکترونیک خود می تواند به عنوان یک کار دلهره آور به نظر می رسد، اما این واقعا نیست. این بخش ضروری برای ساختن کسب و کار و طراحی سایت شما در واقع می تواند در یک روز انجام شود. و نگران نباشید - من قصد ندارم به راحتی کارهای کم کیفیت را روی طراحی سایت انجام دهم.

      طراحی سایت فروشگاه اینترنتی موفق
      راه اندازی یک طراحی سایت فروشگاه کارآمد و عالی فروشگاه تجارت الکترونیک در یک روز ممکن است غیرممکن باشد، اما زمانی که مراحل درست را در جهت درست انجام می دهید، هیچ وقت بدون هیچ گونه سرمایه گذاری نقدی انجام می شود.

      قالب طراحی سایت فروشگاه خود را حرفه ای نمایید
      در حالی که برخی از شرکت ها برای ساخت طراحی سایت فروشگاه سفارشی تصمیم می گیرند که به اندازه کافی پول سرمایه گذاری کنند، طراحی سایت بسیار آسان و ارزان تر - با استفاده از طراحی سایت و یا یک سرویس مشابه، اجاره یک قالب طراحی سایت آماده را می دهد. البته، شما باید یک طرح را انتخاب کنید که به خوبی با محصول در طراحی سایت شما آشنا باشد و در طراحی سایت خود مشتریان را تشویق به خرید کند. به طور کلی بهتر است یک تم را با یک طراحی سایت ساده و معمول و قابلیت تلفن همراه انتخاب کنید تا مشتریان خود بهترین تجربه را به دست آورند.

      طراحی سایت فروشگاهی جذاب طراحی نمایید
      آگهی ها و انیمیشن های فانتزی ممکن است به نظر ایده خوبی باشند، اما برای بسیاری از طراحی سایت فروشگاه های تجارت الکترونیک، این در نهایت از هدف اصلی - فروش محصول شما در طراحی سایت منحرف می شود. هنگام مرور الگوهای طراحی، در نظر بگیرید که چگونه قالب شما با تصاویر محصول خود شما پر شده است. طراحی سایت ساده و تمیز تمرکز جایی که به آن تعلق دارد و بصری برای مشتریان در طراحی سایت شما جذاب تر است.

      محتوا طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در زمینه محصولات باشد
      هنگامی که طراحی سایت شما در جای خود است، قدم بعدی این است که طراحی سایت فروشگاه خود را با محتوای خود پر کنید. این فقط به معنای پر کردن متن برای صفحات محصول نیست. بسیاری از طراحی سایت طراحی تجارت الکترونیک در عرض چند دقیقه به شما در پیاده سازی طراحی سایت، شرایط و مقررات و سایر متداول ترین متون مربوط به طراحی سایت شما کمک می کنند. و درحالی که شما برای نوشتن خود در مورد ما، اطلاعات حمل و نقل و صفحات محصول فردی، این اطلاعات لزوما به طور کامل باید نهایی شود تا طراحی سایت فروشگاه شما زنده بماند. 
      این به این معنا نیست که شما باید ابتدا چیزی را که بدون تایید دستورالعمل، املا یا وضوح تایپ کرده اید پرتاب کنید، اما می توانید صلح بیشتری داشته باشید و بدانید که همیشه می توانید به عقب بازگردید و کپی خود را در صورت نیاز بعدا تنظیم کنید. در این مرحله، مهمترین کاری که می توانید انجام دهید این است که تصمیم بگیرید کدام محصولات در طراحی سایت فروشگاه شما موجود است و کپی مستقیم و جذاب که مشتریان را در طراحی سایت تشویق به خرید می کند، بنویسید.

      اطلاعات از محصولات را در طراحی سایت فروشگاه کامل درج نمایید
      یک طراحی سایت تجارت الکترونیکی کارآمد عالی است، اما بدون محصولات و روش ارسال آنها، طراحی سایت فروشگاه شما بسیار خوب عمل نخواهد کرد. خوشبختانه طراحی سایت باعث شده تا فروشگاه شما را با محصولات پر کرده و آنها را راحت تر از قبل به مشتریان در طراحی سایت خود تحویل دهند. پس از دریافت سفارش، همه چیزهایی که لازم دارید انجام دهید این است که سفارش را از طریق برنامه حمل و نقل کاهش دهید و محصول خود را به مشتری طراحی سایت ارسال کنید. نصب این برنامه در روز اول تضمین می کند که شما آماده برای شروع پر کردن سفارشات مشتری در طراحی سایت است. این مرحله نهایی ایجاد یک طراحی سایت فروشگاه الکترونیکی کاملا کاربردی است. 
      با این اقدامات مهم، مراقبت از شما می توانید شروع به بازاریابی و فروش محصولات خود در طراحی سایت کنید، در حالی که هنوز در اختیار داشتن گزینه ای برای ارتقا و ارتقاء اضافی در طراحی سایت فروشگاه خود در صورت نیاز است. با راه اندازی طراحی سایت فروشگاه تجارت الکترونیکی خود را در یک روز، شما در حال حاضر یکی از بزرگترین مانع به موفقیت فروش خود را پاک. 
      طراحی سایت ها امروزه ضروری برای کسب و کارهایی هستند که هر اندازه ممکن است، اما شگفت آور تقریبا نیمی از کسب و کارهای کوچک طراحی سایت ها را ندارند. با این حال، بسیاری از گزینه های طراحی سایت را انتخاب کنید و بسیاری از طراحی سایت ها است که می تواند دشوار است.

      نام طراحی سایت فروشگاهی خود را در ذهن کاربران هک نمایید
      فراتر از طرح بندی و طرح رنگ، بسیاری از ویژگی های مهم برای طراحی سایت های موفق کسب و کار کوچک است. برخی از اینها واضح است - مانند نام دامنه طراحی سایت آسان، به یاد میآورند، لوگو و اطلاعات تماس - و دیگران ظریفتر هستند، مانند دکمه چت آنلاین یا الگوی خاصی برای محتوای در صفحات داخلی طراحی سایت. خوشبختانه، شرکت طراحی سایت و بازاریابی اشاره گرها را برای یک صفحه موثر از بالا به پایین، داخل و خارج ارائه می دهد.
    • توسط acrotic
      یکی از سایت های فروشگاهی موق در زمینه فروش دستگاه جوجه کشی بدون شک سایت قدیمی ایران جوجه میباشد
      شما عزیزان میتوانید به راحتی در این سایت هر نوع دستگاه جوجه کشی را مشاهده فرمایید
      دستگاه های جوجه کشی خانگی و دستگاه های جوجه کشی صنعتی ساخت گروه صنعتی اسکندری در این سایت فروشگاهی موجود میباشند
      شما عزیزان برای اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه های جوجه کشی میتوانید به آدرس اینترنتی فروشگاه دستگاه جوجه کشی مراجعه فرمایید
    • توسط ircfc
      مشاهده فایل افزونه بهینه سازی و افزایش سرعت سایت WP Rocket
      افزونه بهینه سازی و افزایش سرعت سایت WP Rocket
       
      ویژگی های کلیدی افزونه WP ROCKET
      صفحات کش با کمک این افزونه می توانید کش هایی را برای بالا رفتن سرعت بارگذاری صفحات، بهبود موتورهای جستجو و بهبود گفتگوهای داخل سایت ایجاد کنید. به محض فعال کردن افزونه صفحه ی کش ایجاد و فعال می شود.
      وضعیت کش پیش از بارگذاری به دلیل شبیه سازی با موتورهای جستجو باعث می شود آنها بهتر به سمت سایت شما کشیده شده و آن را مورد بررسی قرار دهند.
      تصاویر این افزونه باعث می شود که در صفحاتی که حاوی تصاویر هستند به سرعت تمامی تصاویر بارگذاری شده و در هنگام اسکرول کردن صفحه به پایین تمامی تصاویر باز شده و قابل مشاهده باشند.
      فشرده سازی فایل های ایستا WP Rocket با کاهش حجم فایل های اچ تی ام ال، جاوا اسکریپت و سی اس اس می تواند تاثیر به سزایی در سرعت بارگذاری وبسایت داشته باشد.
      توسعه پذیری کدهای موجود در این افزونه کاملا استاندارد است و برای توسعه دهندگان کار کردن با آن راحت است.
       
      اگر بخواهیم این افزونه را با افزونه های مشابه مقایسه کنیم می توان گفت تمامی ویژگی های کامل را داراست و می تواند از همه ی امکانات پشتیبانی کند.
       
      سایر ویژگی ها افزونه WP ROCKET:
       تنظیمات فوری
      تنظیمات این افزونه بسیار سریع و راحت است. برای اینکار نیازمند هیچ گونه دانش برنامه نویسی نمی باشید. حفظ کش صفحات
      این مورد باعث افزایش سرعت بارگذاری صفحات،بهبود عملکرد در موتورهای جستجو و برقراری ارتباط در سایت می شود. نگهداری کش صفحات از قبل بارگذاری شده
      باعث بهبود ایندکس شدن محتوای سایت در موتورهای جستجو خواهد شد. بارگذاری نقشه سایت
      تمامی آدرس های موجود در نقشه ی سایت را بررسی کرده و آن را از پیش بارگذاری میکند. همچنین با نقشه سایت یوسایت سئو، All in one seo و نقشه سایت جت پک سازگار است. فشرده سازی فایل ها به صورت Gzip
      با اینکار باعث بهبود عملکرد رندر سازی و همچنین صرفه جویی در پهنای باند می شود. کش مرورگر
      باعث می شود که اطلاعاتی مانند تصاویر، فایل های سی اس اس و جاوا اسکریپت ذخیره شده و دیکر کاربران نیاز به بارگذاری مجدد نداشته باشند. بهینه سازی پایگاه داده
      امکان پاک سازی و استاندارد سازی پایگاه داده را فراهم می کند. در واقع می تواند اطلاعات اضافی و به دردنخور را حذف کند و همچنین جداول را استاندارد کند. بهینه سازی برای فونت های گوگل
      امکان استاندارد سازی سایت برای فونت های گوگل را ایجاد می کند تا ساید بهتر بارگذاری شود. حذف رشته های کوئری
      با کمک تکنولوژی جی تی تریکس می تواند رشته های سی اس اس و جاوا اسکریپت را حذف کند. کوچک سازی و ضمیمه کردن
      این افزونه قادر به کم کردن سایز فایل های جاوا اسکریپت و سی اس اس می باشد. بارگذاری به سبک جاوا اسکریپت
      جاوا اسکریپت پس از بارگذاری کامل سایت نمایان می شود و این خود باعث می شود سرعت بارگذاری سایت کم نشود. حفظ امنیت با کمک افزونه Cloudflare
      این افزونه با تکنولوژی cloudflare باعث حفظ امنیت سایت می شود و از این رو کارایی سایت را افزایش می دهد. CDN
      استفاده از پروتکل امنیتی HTTP با کمک CDN واکشی و حفظ DNS
      با کمک این افزونه می توانید مدت زمان کمتری منتظر ست شدن دی ان اس ها باشید. پشتیبانی از استفاده کنندگان تلفن همراه
      از طرفی امروزه کاربران تلفن همراه افزایش پیدا کردند به همین دلیل تمامی امکانات این افزونه برای آنها نیز محیاست. پشتیبانی از سایت های چند کاربره
      این افزونه برای سایت های چند کاربره نیز کارایی دارد. یعنی از ساب دامنه ها و دامنه ها به خوبی پشتیبانی می کند. پشتیبانی از وبسایت های تجاری
      از تمامی افزونه های تجاری مانند ووکامرس پشتیبانی می کند. پشتیبانی از سایت های چند زبانه
      این افزونه سازگاری کامل با افزونه های WPML و Polylang دارد. پشتیبانی از اتصال کاربران
      کاربران تنها با یک کلیک می توانند به آن متصل شده و از آن استفاده کنند. عملیات درون ریزی و برون بری
      شما می توانید به راحتی تنظیمات مورد نظر خود را درون ریزی و برون بری کنید. راحت و مناسب برای توسعه دهندگان
      کدهای این افزونه استاندارد هستند و برای توسعه دهندگان یک مزیت به حساب می آید. دارای برچسب
      شما می توانید این افزونه را با توجه به برند خود شخصی سازی کنید.  
      ارسال کننده ircfc ارسال چهارشنبه, 7 شهریور 1397 دسته وردپرس - WordPress  
×