Content: Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Background: Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Pattern: Blank Waves Notes Sharp Wood Rockface Leather Honey Vertical Triangles
خوش آمدید به انجمن ایران سی اف سی | بزرگترین انجمن تفریحی و سرگرمی
خوش آمدید، مهمان!

برای دسترسی کامل به امکانات انجمن ثبت نام نمایید، زمانی که ثبت نام نمایید و وارد حساب کاربری خود شوید قادر خواهید بود موضوع جدید ایجاد نمایید، به موضوعات سایر اعضا پاسخ دهید، امتیاز کسب نمایید، به سایر اعضا پیام خصوصی ارسال نمایید و امکانات بی شمار دیگر ....

چرا منتظر هستید؟ هم اکنون ثبت نام نمایید.

 

smartenglish

طراحی مدل های ۳بعدی SketchUp Pro 2017 17.1.174

امتیاز دادن به این موضوع:

Sketchup Pro خلاقانه ترین راه برای طراحی، مستند سازی و ارتباط با ایده های شما به صورت ۳بعدی می باشد. صدها هزار نفر از حرفه ای ها در زمینه های معماری، شهرسازی، مهندسی، طراحی داخلی، نورپردازی، معماری طبیعت، طراحی آشپزخانه و حمام، طراحی بازی های رایانه ای، فیلم و صحنه، چوب کاری، و بسیاری از زمینه های دیگر از نرم افزار Sketchup Pro همیشه استفاده کرده اند. این نرم افزار در مقابل نرم افزار گران و پیچیده CAD به مقابله برخواسته است. شما با این نرم افزار می توانید به طراحی، ویرایش، اندازه گیری، چرخش و مقیاس بندی فضای طراحی خود بپردازید، تکسچرهای از قبل آماده شده را به مدل های خود اضافه کنید و یا تکسچرهای جدیدی طراحی نمایید، مکان های دوربین های فیلم برداری خود را شبیه سازی کنید، تصاویر ۲بعدی خود را وارد نرم افزار نمایید و یا از مدل طراحی شده ی خود یک تصویر ۲بعدی ذخیره سازی نمایید، به راه رفتن در مدل طراحی شده ی خود بپردازید.Sketchup-pro-cover

 

http://img5.downloadha.com/AliRe/95/Screen/SketchUp-Pro-s1.jpg  http://img5.downloadha.com/AliRe/95/Screen/SketchUp-Pro-s2.jpg  http://img5.downloadha.com/AliRe/95/Screen/SketchUp-Pro-s3.jpg

The most intuitive way to design, document and communicate your ideas in 3D. SketchUp is useful from the earliest stages of design to the end of construction. Programming, diagramming, design development, detailing, documentation, RFIs—wherever you need drawings, you need SketchUp Pro.

Get good, fast Whoever asked for complicated CAD software? SketchUp is hands-down the most intuitive and easy-to-learn 3D drawing tool around.

Think by drawing in 3D We designed SketchUp to behave like an extension of your hand, so you can draw whatever you want, however you want.

سیستم مورد نیاز:

2+ GHz processor
8+ GB RAM
700MB of available hard-disk space
3D class video card with 1GB of memory or higher and supports hardware acceleration

اطلاعات فایل:

راهنمای نصب:

1- ابتدا اقدام به نصب نرم افزار کنید و تمامی فایل های نصبی موجود در پوشه نرم افزاز را نیز نصب کنید.

2- محتوای پوشه Crack را در محل نصب نرم افزار کپی کنید.

3- نرم افزار را اجرا کنید و از استفاده آن لذت ببرید.

لینک دانلود:

رمز فایل:

  • پسورد:www.downloadha.com

help.pngچنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره:9099070345

راهنمای دانلود:

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود فایل” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.

اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً internet download manager استفاده کنید.

در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.

فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.downloadha.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.

چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. البته فایل های حجیم دارای قابلیت ریکاوری هستند که با استفاده از نرم افزار Winrar وارد منو Tools شوید و گزینه Repair را انتخاب کنید تا مشکل فایل دانلود شده حل شود.

فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

1 کاربر پسند دیده است

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
مهمان
شما در حال حاضر به عنوان کاربر مهمان دیدگاه ارسال می کنید. اگر دارای حساب کاربری در سایت می باشید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید.
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به عنوان یک لینک به جای

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر


  • مطالب مشابه

    • توسط portal
      نکات مهمی درباره مدیریت وب سایت و مشتریان در سال 2017


      اگر در حال حاضر در کسب و کار طراحی سایت خود با مشکل روبرو هستید و قصد دارید در سال جدید در دنیای دیجیتال حضوری مناسب داشته باشید، باید از همین الان به فکر برنامه ریزی برای کسب و کار خود باشید.

      در این مقاله از طراحی سایت پرتال، قصد دارم مواردی که در برنامه ریزی برای کسب و کارتان به آنها نیاز دارید را برایتان نام ببرم. به کمک این موارد قادر هستید، تاثیر بیشتر و بهتری بر روی کاربران سایت خود داشته باشید و به این ترتیب درآمد بیشتری کسب نمایید.

      با سایت ساز پرتال همراه باشید.

      مرتب سازی اطلاعات تماس کاربران را در پایگاه داده طراحی سایت
      آیا قصد دارید به مشتری که نزدیک به ده سال است با او ارتباط نداشته اید به منظور فرا رسیدن سال نو، کارت پستال بفرستید؟ مطمئناً پاسخ تان منفی است. ارسال چنین پیغام هایی برای این دسته از افراد نمی تواند به کسب و کار شما کمک کند.

      بهتر است کاربران خود را در پایگاه داده وب سایت خود طبقه بندی کنید. برای این کار می توانید از برچسب ها یا فولدرهایی ایجاد کنید و مشتریان خود را بر اساس درجه اهمیت در آن ها ذخیره کنید. نام گذاری این پوشه ها می تواند به صورت A، B، C و ... صورت بگیرد.

      گروه A را به کاربرانی اختصاص دهید که طی 12 ماه گذاشته با آنها در تماس بوده اید و با آنها همکاری کرده اید. گروه B مربوط به مشتریانی است که در 12 ه گذشته با آنها به صورت حضوری یا تلفنی ارتباط نداشته اید.

      می توانید گروه C را به کاربرانی اختصاص دهید که تا به حال به طور فیزیکی با آنها در ارتباط نبوده اید، اما ارتباطات غیر مستقیم کاری با آنها داشته اید. همچنین، می توانید گروه D را به کاربرانی اختصاص دهید که مدت زمان بسیار زیادی است که با ایشان در ارتباط نبوده اید. این افراد معمولاً به پیام ها، تخفیفات و سایر ایمیل ها یا تماس های شما پاسخ نمی دهند. این گروه را از پایگاه داده خود حذف نمایید.

      تماس گرفتن با مشتریان وب سایت
      اگر می خواهید تا در سال 1395، کسب و کار موفقی داشته باشید، پس امروز شروع نمایید تا با مشتریهای و کاربران موجود در پایگاه داده تان حرف بزنید. فهرست کاربران خود را تقسیم نمایید و هر روز به 10 تا 20 نفر از اشخاص موجود در فهرست تماس حاصل نمایید. به آن ها بگویید که می خواهید برای شان کارت پستال سال نو بفرستید.

      از این رو، قادر هستید حتی تاریخ تولد مشتریهای خود را در جایی ثبت نمایید و هر زمان که موعد آن ها فرا رسید با آن ها تماس گرفته و یا کارت پستالی برای شان بفرستید. از این جهت شما به طور دوستانه کسب و کار و طراحی سایت فروشگاهی خود را به آن ها یادآوری می نمایید.

      بروزرسانی طراحی سایت
      آخرین باری که طراحی سایت خود را بازسازی کردید، چه وقتی بود؟ تا به حال اشکالات سایت خود را رفع کرده اید؟ آیا وبلاگی در طراحی سایت خود دارید؟ آیا در طراحی سایت خود دارای دکمه های فراخوانی به مشارکت هستید؟ طراحی سایت های تجاری موفق و سودمند، دارای مطلبهایی پراهمیت و بروز (مانند وبلاگ) و دکمه های فراخوانی به مشارکت هستند. ( این دکمه های می توانند راهنمای موردهای قابل دانلود، سفارش کالا و یا خدماتی از طراحی سایت، و یا تکمیل فراست که نیاز به اطلاعات تماس و آدرس ایمیل مشتریهای طراحی سایت دارد).

      بررسی بیست فروش آخر وب سایت
      بیست مشتری طراحی سایت آخر شما از کدام منابع حاصل شدند؟ آیا سیستمی در طراحی سایت خود دارید تا از مشتریهای بابت گزینش سایت و کسب و کار تان تشکر نمایید؟ قادر هستید با ارسال ایمیل هایی، از مشتریهای طراحی سایت خود قدردانی نمایید. از این رو بیشتر در یاد آن ها باقی می مانید.

      دانستن این که فروش کالاها و خدمات طراحی سایت تان از کدام منابع بیشتر حاصل شده است، برای معین نمودن اینکه درآمد سال آینده تان از کدام منابع بیشتر کسب خواهد شد و بایست چه موردهایی را برای این منابع در طراحی سایت خود بهینه سازی کنیم، خیلی ضروری است. آیا روی موردهایی در کسب و کار و طراحی سایت تان سرمایه گذاری می نمایید که هیچ سودی برای تان نداشته است؟ آیا بازاریابی به وسیله ایمیل را در کسب و کار و طراحی سایت خود به کار می برید؟ تبلیغات روزنامه ای چطور؟

      بر روی 20 فروش و یا 20 مشتری آخر طراحی سایت و کسب و کار تان فوکوس نمایید تا درک مناسبی از اینکه سال آینده بایست روی چه موردهایی سرمایه گذاری نمایید، داشته باشید. از این رو قادر هستید به دارا بودن یک کسب و کار موفق بیشتر امیدوار شوید.

      رقیبان وب سایت خود را بشناسید
      رقیبان تجاری شما چه کسانی هستند؟ آن ها در طراحی سایت و یا در کسب و کار خود چه مولفه هایی دارند که از شما مناسب هستند و سبب موفقیت شان شده است؟ ساعاتی را به تحقیق راجع به رقیبان تجاری تان اختصاص دهید. طراحی سایت های شان را ارزیابی نمایید، کالاها و خدمات که ارائه می دارند را زیر نظر داشته باشید تا قادر باشید به راز موفقیت شان پی برده و این راز را در طراحی سایت و کسب و کار خود نیز به کار ببرید.

      ما نیز همواره فهرستی از رقیبان خود در اختیار دارم. هر سال این فهرست را بروزرسانی می کنم تا بیشتر خود و کسب و کارم را ارتقاء دهم و کشف کنم که در کدام قسمت های کسب و کار و سایت خود، خطای نموده ام. چه باور نمایید یا خیر، رقیبان تان در برخی موردهای مناسب از شما عمل می نمایند. از این رو، بایست بدانید که در سال جاری روی کدام قسمت های کسب و کار تان بایست بیشتر فوکوس داشته باشید. بنابراین قادر هستید هر سال، طراحی سایت و کسب و کار خود را ارتقاء دهید.

      برآورد هزینه ها و درآمدهای وب سایت (طراحی سایت)
      هزینه و درآمدهای تان را در سال گذشته ارزیابی نمایید و دریابید که از کدام قسمت هایی که روی آن ها سرمایه گذاری کردید، سود به دست آوردید و از کدام قسمت ها ضرر دیده اید. شما هر سال برای سیستم های تکنولوژی یافته، برنامه های بازاریابی و رسانه های اجتماعی پول پرداخت می نمایید که شاید حتی یک بار هم از آن ها در کسب و کار خود استفاده ننمایید. وقتی که در این شرایط قرار دارید، زمان هایی را اختصاص دهید تا دریابید اگر روی منابع پر استفاده و پر کاربرد در طراحی سایت و کسب و کار تان سرمایه گذاری نمایید و باقی موردهای را حذف نمایید، سود شما به چه میزان افزایش می یابد؟

      شما قادر هستید دو ماه پیش از پایان سال نیز این کار را اجرا کنید. شما نبایست این کار به تعویق بی اندازید تا ضررهای بیشتری گریبان گیرتان شود. هر زمان که روی این موردهای فوکوس نمایید، به نفع کسب و کار تان است.

      استخدام یک تیم مناسب
      پاییز مناسب ترین زمان برای معین نمودن این است که آیا همه اشخاص تیم کسب و کار تان، به درستی کار می نمایند و کارشان بر بهبود کسب و کار تان اثر دارد یا خیر. اگر کارمندانی دارید که سبب به وجود آمدن اشکالاتی در سیستم کسب و کار تان شده اند، این اشکالات را رافع نمایید و یا در نهایت آخر اگر مجبور شدید، آن ها را اخراج نمایید.

      در ماه ژانویه سعی نمایید به تشخیص صلاحیت کارمندان خود بپردازید. در صورتی که احتیاج دارید، قادر هستید اشخاصی را نیز استخدام نمایید تا پیش از شروع سال به آن ها فرصت آشنایی به کسب و کار تان را بدهید.

      به یاد داشته باشید که اصل کسب و کار بر پایه ی این است که در آستانه هر سال جدیدی، مروری بر عملکردهای خود داشته باشید و به به چه نحوی مناسب شدن کسب و کار خود در سال آینده خیلی فکر نمایید.

      توجه به مشتریان وب سایت نه تنها در طول سال اهمیت دارد، بلکه در پایان سال ضرورت بیشتری دارد و الزامی است تا دریابید که کدام مشتریهای سایت تان برای شما سودمند هستند و کدام یک از شما خرید نمی نمایند. از این رو قادر هستید روی نقاط قوت خود بیشتر کار نمایید و نقاط ضعف تان را نیز برطرف سازید و کسب و کار خود را ارتقاء دهید. از این جهت است که قادر هستید کاربران سایت خود را افزایش دهید.

      هنگامی که در پایان سال با گفتن تبریک ساده و یا ارسال کارت پستال، کسب و کار خود را به مشتریهای یادآوری می نمایید، آن ها حس می نمایند که چقدر برای شما ارزشمند هستند و همواره همراه کسب و کار تان باقی خواهند ماند.
      نصب voip ، تلفن تحت شبکه ، خرید ویپ ، خرید voip ، سرویس ویپ ، سرویس voip ، شرکت نوین ویپ ، برای ورود کلیک کنید ، ورود به وب سایت ، قیمت امروز خودرو ، قیمت خودرو استارت ، خرید و فروش ماشین ، فروش خودرو دست دوم ، خرید خودرو دست دوم ، خرید و فروش خودرو دست دوم ، استارت ، شرکت استارت ، برای ورود کلیک کنید ، ورود به وب سایت ، start ، تبلیغ گرفتن برای تلگرام ، چگونه برای کانال تلگرام خود تبلیغ بگیرم ، دریافت تبلیغ برای کانال تلگرام ، دریافت تبلیغ در تلگرام ، سیستم همکاری با کانال تلگرام ، اینجا کلیک کنید ، ورود به بخش ، تبلیغ کلیکی تلگرام، قیمت تبلیغات در تلگرام ، تبلیغات کانال تلگرام ، دیدوگرام ، شرکت دیدوگرام ، برای ورود کلیک کنید ، ورود به وب سایت ، سئو وبلاگ ، سئو نوین ، افزایش ورودی گوگل با سئو ، راه های سئو ، سئو و بهینه سازی وب سایت ، خدمات سئو ، مشاوره سئو ، مشاور سئو ، مشاوره بهینه سازی سایت ، هزینه سئو سایت ، چگونه آمار گوگل خود را بیشتر کنیم ، افزایش ورودی گوگل ، راهنمای کامل سئو ، راهنمای سئو وب سایت ، افزایش کاربران سایت ، ترافیک گوگل خود را بیشتر کنید ، آموزش افزایش فروش اینترنتی ، افزایش فروش اینترنتی ، راهکارهای مارکتینگ اینترنتی ، آموزش اینترنت مارکتینگ ، تکنیک های فروش اینترنتی ، روش های فروش آنلاین ، چگونه سایت خود را بازاریابی کنم؟ ، آموزش تبلیغ و بازاریابی ، راهنمای تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ، چگونه ترافیک سایت را افزایش دهیم؟ ، پنل گوگل ادوردز ، پنل تبلیغات کلیکی گوگل ، گوگل ادز ، تبلیغات در صفحه اول گوگل ، تعرفه تبلیغات در گوگل ، تعرفه تبلیغات گوگل ، آگهی در گوگل ، آگهی گوگل ، تبلیغات کلیکی در گوگل ، تبلیغ سایت در گوگل ، مشاوره تبلیغات ، شرکت تبلیغاتی ، بهترین شرکت تبلیغاتی ، تجارت نوین ، شرکت رسانه تجارت نوین ، برای ورود کلیک کنید ، ورود به وب سایت ، Digital marketing iran ؛ نحوه ساخت سایت ، چگونگی طراحی سایت ، نحوه ساخت وب سایت ، طریقه ساخت سایت ، نحوه طراحی سایت ، طریقه ساخت سایت اینترنتی ، نحوه ساخت سایت ، طریقه ساخت وب سایت ، طریقه ی ساخت وب سایت ، طرز درست کردن وب سایت ، سایت ساز اختصاصی ، طراحی سایت ارزان ، طراحی ارزان وب ، اینجا کلیک کنید ، ساختن یک سایت ارزان ، ساخت ارزان سایت شما ، یک سایت ارزان قیمت داشته باشید ، وب سایت خود را ارزان ایجاد کنید ، یک سایت ارزان اینترنتی داشته باشید ، قیمت ساخت سایت ، تعرفه ایجاد سایت ، قیمت ایجاد سایت ، برای دیدن هزینه ها کلیک کنید ، سایت حرفه ای ، بهترین سایت ساز ، پرتال ، سایت ساز پرتال ، طراحی سایت پرتال ، برای ورود کلیک کنید ، ورود به وب سایت ، طراحی حرفه ای سایت ، اینجا کلیک کنید ، ورود به وبلاگ اموزش پیامک ، اموزش ارسال پیامک ، معرفی سیستم ارسال پیامک ، برای ورود کلیک کنید ، وبلاگ ، پنل نمایندگی اس ام اس ، نمایندگی سامانه پیامکی ، نمایندگی فروش پنل اس ام اس ، نمایندگی سامانه پیامکی ، نماینده ها ، اس ام اس تبلیغاتی ، اس ام اس گروهی ، خرید سامانه پیامکی ، سامانه اس ام اس ، خرید پنل اس ام اس از مخابرات ، اس ام اس پنل ،سامانه ارسال پیام کوتاه ، پنل پیام کوتاه ، خرید سامانه پیامک ، بهترین پنل اس ام اس ، خرید پنل پیامک ، سامانه پیامک انبوه ،
    • توسط portal
      به کارگیری ترند جدید طراحی سایت: کاری درست یا اشتباه؟


      شرکت ها و کسب و کارها برای آنکه بتوانند با فناوری های روز هماهنگ باشند، معمولاً سعی می کنند ترندها و گرایشات جدیدی که در طراحی سایت بوجود می آید را در طراحی سایت خود به کار بگیرند. البته باید بدانید که به کار گیری یک گرایش یا ترند در طراحی سایت لزوماً به معنی بهتر شدن طراحی سایت و تجربه کاربری آن نیست و گاهی اوقات ممکن است به نسبت رقبایتان نتایج معکوسی را برایتان در پی داشته باشد.

      مطمئناً شما هم سایت های بسیاری را دیده اید که طراحی سایت عمودی که در گذشته استفاده می شد را از طراحی خود حذف کرده اند و به یک طرح بندی افقی ساده و امروزی روی آورده ند. از آنجایی که امروزه طراحان سایت، زمان و سرمایه بسیار زیادی را برای بروزرسانی طراحی های خود هزینه می کنند، طراحی بسیاری از سایت ها شبیه به یکدیگر شده است. اما آیا این نوع طراحی سایت می تواند در کسب و کار شما و بهبود تجربه کاربری موثر باشد؟

      زمانی که اطلاعات و مطالب طراحی سایت در طرح بندی جدید ظاهر می شوند، بسیار دوست داشتنی و خواندنی به نظر می رسند. برای مثال یکی از شرکت های طرف قرار داد با پرتال اقدام به تغییر طراحی سایت خود کرد. چنین طرح بندی افقی بسیار زیبا و امروزی است و این چنین فرض می کنیم که بسیار جذاب تر و موفق تر از طراحی های پیشین است. در هر صورت، گاهی اوقات می توانیم با تجزیه و تحلیل طرح ها و عکس العمل مشتریان، نسبت به طراحی قدیمی سایت متوجه شویم که استفاده از یک گرایش جدید کار اشتباهی بوده است.

      هدف این شرکت این بود که کاربرانی را برای خواندن نوشته های خود جلب نماید و از این رو مطلب های بسیاری را به نمایش گذاشتند. طراحی سایت از هیچ تبلیغاتی در این صفحه استفاده نکرد و همگی معیارها روی جذب کاربران سایت به این نوشته ها و مطالب سایت فوکوس داشت.

      همان طور که در عکس زیر مشاهده می کنید، نوشته ها در صفحه اصلی سایت به صورت فهرست عمودی قرار دارند، در حالی که نوشته ها در طرح بندی تازه طراحی سایت به صورت افقی ظاهر شدند.

      جالب است بدانید، کاربران سایت از این طرح بندی افقی استقبال ننمودند و بیشتر به طرح بندی قبلی ترند دارا بودند. نقشه هایی که در عکس زیر اسکرول و حرکات ماوس مخاطبان سایت را نشان می دهد، آشکار می سازد که کاربران طراحی سایت 34 درصد بیشتر در طرح بندی عمودی در صفحه عمده طراحی سایت نسبت به طرح بندی افقی اسکرول نمودند. از این رو، نوشته ها بیشتر خوانده می شدند و کاربران بیشتری به این نوع مطلب های طراحی سایت، جذب می شدند. در حقیقت، کاربران تمایلی به خواندن نوشته هایی که به صورت افقی بود، ندارند. به چه دلیلی این اتفاق رخ می دهد؟

      بیاید به هر دوی این موردهای نگاه دقیق تری بکنیم. عکس های زیر، اسکرین شات هایی از صفحه اول طراحی سایت فروشگاهی در هر دو نسخه هستند. این دو عکس به ما نشان می دهد که کاربران پیش از اسکرول نمودن، در صفحه نمایش شان چه موردهایی را مشاهده می نمایند:

      در نسخه اصلی در قسمت چپ، کاربران نمایی از ستون های عمودی را می بینند، این امر نشان می دهد که نوشته ها و مطلبهای بیشتری در ادامه هست که با اسکرول نمودن می توانند به آن ها دست یابند. در مقایسه، طرح بندی افقی هیچ انگیزه ای به مخاطب طراحی سایت نمی دهد تا اسکرول کرده و مطالب بیشتری را ببیند، به این خاطر که آن ها فکر می نمایند که این قسمت افقی، پایان صفحه است و به این خاطر از قسمت نوشته ها به سرعت خارج می شدند.

      به علاوه، حتی اگر کاربران در این شرایط نیز اسکرول نمایند، هر ردیف افقی در هر قسمت از صفحه سایت قادر است نشان دهنده پایان آن صفحه باشد، این در حالی است که طرح بندی عمودی همواره این معنی را برای خوانندگان طراحی سایت دارد که باز هم مطالب بیشتری در ادامه هست. 

      این دو مورد هم از نظر دیداری و هم از نظر روانشناسی تحت آزمایش قرار گرفتند. مثال بالا نشان می دهد که تفاوت میان طرح بندی افقی و عمودی چیست و کدام یک به اسکرول نمودن کاربران سایت کمک بیشتری می نماید و کدام یک سبب جذب کاربران بیشتر به نوشته های طراحی سایت می شود.

      دیدگاه های روانشناسی. عبارت "تشخیص شیء"، شیوه ای که یک شیء را تعبیر و تفسیر می کنیم را نشان می دهد. شناخت اشیاء خیلی برای حیات و زندگی ما اهمیت دارد، به این خاطر که ما بایست پیش از پی بردن به ویژگی ها و خصوصیات های یک شیء، آن را تشخیص دهیم. به طور مثال، هنگامی که سیب را می بینیم، بلافاصله به خوراکی بودن آن پی می بریم. وقتی هم که یک گرگ را می بینیم، متوجه می شویم که قادر است به ما آسیب برساند.



      مغز ما تمایل دارد تا تجربه های گذشته که از تعامل با اشیاء حاصل شده است را برای ما یادآوری نماید. در کتاب "به چه نحوی تصمیم گیری می کنیم" از Johan Lehrer، وی می نویسد که مغز ما ماده شیمیایی به نام دوپامین را وقتی ترشح می نماید که ما اتفاقات مشابه ای با آن چه که رو به روی مان قرار دارد، به یاد می آوریم. هنگامی که دراین شرایط قرار می گیریم، می توانیم در تصمیم گیری مان موفق باشیم و از ترشح این ماده در بدن مان، حس خوبی به ما القا می شود.

      شناخت اشیاء بر پایه شکل آن ها در مغز ما انجام می پذیرد. در هر مرحله از این شناختن، سیستم ادارکی ما از این عکس های و شکل هایی که در جلوی ما قرار دارد، استفاده می نماید تا به ویژگی های آن پی ببرد، نظیر خط ها، مرزها و زاویه ها. مرحله بعدی این روند دربردارنده مطابقت دادن پیام صادر شده از مغز ما با شکل مورد نظر است.

      این روند مدت زمان بسیاری به طول نمی انجامد. به طور مثال، مغز به ما کمک می نماید تا حروف "B" را به منزله یکی از حروف الفبا بشناسیم نه به منزله یک شکل.

      یکی از مشهور ترین تئوری ها راجع به این که ما به چه نحوی به طور دیداری اشیاء را درک می کنیم، اصل های گشتالت است. این اصل های، مفاهیم روانشانسی است که در قرن 19 در آلمان به وجود آمد. کلمه گشتالت به تنهایی به معنی "شکل" و یا "ترتیب و فرم" است. نظریه گشتالت به این ترتیب است: یک قانون ذهنی هست که معین می نماید که به چه نحوی انسان ها اشیاء را به صورت دیداری درک می نمایند—مخصوصا اگر تنها قسمتی از شکل معین باشد.

      برای مثال، هنگامی که به شکل بالا نگاه می کنیم، به طور اتوماتیک یک مثلث را در ذهن خود تصور می کنیم و اصلا به این که سه زوایه مجزا از هم هست، فکر نمی کنیم. این مورد نشان می دهد که مغز ما نخست به طور کلی، شکل یک شیء را تجزیه و تحلیل می نماید و بعد به جزئیات آن می پردازد.

      بر پایه" قانون مجاورت و نزدیکی اشیاء" گشتالت، مغز ما تمایل دارد تا اشکال ناقص را تکمیل نماید و در ذهن تبدیل به یک شکل کامل نماید، حتی اگر قسمت کوچکی از این شکل پدیدار شود. ذهن ما این کار را با صرفه نظر نمودن از نقاطی که ناپدید است انجام می دهد تا بتواند اشکال را به صورت کامل در ذهن به عکس بکشد. به همین خاطر است که در وهله اول برخورد با عکس بالا، در ذهن خود یک مثلث تصور می نمایید.

      مثال عالی و سازگاری از قانون "مجاورت ها" گشتالت، KANISZA TRINGLE است. به تصوری زیر نگاه نمایید. این طرح، به وسیله یک روانشناس ایتالیایی به نام جتینو کانیزسا در دهه 1950 نمایش داده شده است. این طرح اثبات می نماید که ما به چه نحوی این مثلث را به طور کامل در ذهن خود ترسیم می کنیم، در حالی که تنها چند قسمت از آن آشکار است.

      تنها راهی که نسل بشر توانسته است ادامه حیات داشته باشد، به نوع گزینش و تصمیم گیری های ذهن او ارتباط پیدا می نماید. مغز انسان نظیر دستگاهی است که حتی با وجود اطلاعات ناقص، مناسب ترین تصمیم گیری را انجام می دهد. – مالکوم گلاول

      این مورد شرح می دهد که به چه دلیلی طرح بندی افقی در طراحی سایت ها کارساز نیست. چارچوب این طرح بندی های افقی در ذهن این گونه استدلال می شود که این قسمت، پایان صفحه است. هنگامی که یک چارچوب های افقی نزدیک به هم را در یک طراحی سایت مشاهده می کنیم، قانون گشتالت به میان می آید و ما یک شکل کلی را در ذهن خود ترسیم می کنیم. در نتیجه، ما دیگر به دنبال اطلاعات بیشتر نمی باشیم و تصمیم خود را گرفته ایم.

      دیگر طرح بندی های مشکل ساز. طرح بندی افقی، تنها یکی از مثال هایی است که در طراحی سایت ها هست و با سیستم پردازشگر "شناخت اشیاء" ذهن ما مغایرت دارد.

      همان طور که قادر هستید ببینید، این عکس نشان می دهد که در هر دو ابزار آیفون و آیپد که پایین صفحه سایت مخفی شده است، این احساس به وجود می آید که عکس های و مطالب بیشتری در ادامه هست که از دید پنهان شده است. این امر به طور خودکار فرد را وادار به اسکرول نمودن در سایت می نماید- اما در این طراحی سایت، جایی برای اسکرول نمودن نیست، از این رو حس عصبانیت و درماندگی در فرد به وجود می آید. این شیوه اصلا سبب نمی شود تا بازدید نمایندگان تشویق به اسکرول نمودن گردند، به این خاطر که هیچ کس قادر نیست در ذهن خود عکس کاملی از اسکرول را بسازد و پی به وجود اسکرول ببرد.



      PINTEREST اخیرا مجددا این صفحه را بازسازی و طراحی مجدد نمود که به نظر می آید مشکل پیش آمده، رفع شده باشد.

      هنگامی که با مولفه هایی در طراحی سایت رو به رو می شویم که به نظر قابل کلیک می آید، اما با کلیک نمودن روی آن متوجه می شویم که این شکل برای کلیک نمودن تعبیه نشده است، ذهن ما دچار اشکال می شود و سیستم پردازشگر مغز قادر نیست تصمیم گیری درستی را سبب شود. از این رو، تجربه ناسازگاری برای کاربر سایت حاصل می شود که حس عصبانیت و سردرگمی او را تشدید می نماید.

      ما به سادگی می توانیم مکان های خالی یک شکل را تکمیل کنیم و هنگامی که در ذهن به طور کامل آن شکل را رسم کردیم، پی به ویژگی های آن می بریم. مشکل اینجا است که رابط های کاربری معمولا طراحی سایت ها دارای کمبود موردهای دیداری هستند و از این طریق قادر نیستند به مخاطب خود کمک نمایند تا اینکه چه موردهایی در این صفحه از سایت هست را درک نمایند.

      کمک به کاربران سایت تا از مولفه های طراحی سایت درک سازگاری به دست آورد، قادر است بر به چه نحوی تعامل برقرار نمودن آن ها با سایت اثر بگذارد و از همه پراهمیت تر روی احساسی که از این طراحی کسب می نمایند، خیلی اثر می گذارد. بنابراین، خیلی ضروری است تا سبب شوید تا مخاطبان سایت تان احساس خوبی از تعامل با طراحی سایت شما به دست بیاورند. این حس خوب هم تنها وقتی حاصل می شود که مخاطبان سایت بتوانند به سرعت، عکس سازگاری از مولفه های طراحی سایت شما را در ذهن خود ترسیم نمایند.

      شیوه ای که طراحی سایت می نمایید و یا تعاملاتی را در طراحی سایت خود تعبیه می نمایید، بایست بر پایه محدودیت های "سیستم شناختی ذهن و مغز" مخاطبان تولید شود. هر چه مولفه های قابل درک تری را در طراحی سایت خود بگذارید، کاربران سایت مناسب هدف و پیام آن ها را درک خواهند کرد و از تجربه که از طراحی سایت شما به دست می آورند، خشنود خواهند بود.

      به خاطر بسپرید که مخاطبان و کاربران طراحی سایت شما، نقش اساسی در موفقیت کسب و کار تان در بازار رقیبان دارد. هرچه شما بیشتر راجع به کاربران و مخاطبان طراحی سایت خود اطلاعات کسب نمایید، مناسب قادر هستید برای ایجاد تجربه کاربری بهینه، طراحی سایت خود را تکمیل سازید. توجه به عکس العمل ها و رفتارهای مخاطبان و شناخت سیستم پردازش مغز آن ها، سبب می شود تا مولفه هایی را در طراحی سایت خود بگذارید که نه تنها درک سازگاری را برای مخاطبان و کاربران سایت فراهم می نماید، بلکه سبب می شود تا تجربه عالی به دست بیاورند و راجع به این تجربه با پیرامونی و دوستان خود نیز صحبت نمایند.

      پنل اس ام اس ، ملی پیامک ، سامانه پیامکی ، پنل پیامک ، سامانه پیام کوتاه ، سامانه پیامک ، ارسال پیامک ، خرید پنل اس ام اس ، پنل اس ام اس مخابرات ، پنل sms ، ارسال پیامک انبوه ،پیامک انبوه ، ارسال اس ام اس انبوه ، اس ام اس تبلیغاتی ، ارسال پیامک تبلیغاتی ، ارسال اس ام اس تبلیغاتی ، تبلیغات پیامکی ، ارسال انبوه پیامک ، ارسال پیام کوتاه ، ارسال انبوه اس ام اس، پنل نمایندگی ، نمایندگی سامانه پیام کوتاه ، نمایندگی پیامک ، نمایندگی سامانه پیامک ، نمایندگی پنل اس ام اس ، نمایندگی پیام کوتاه ، نمایندگی سامانه پیام کوتاه ، نمایندگی ارسال پیامک ، نمایندگی پنل ارسال اس ام اس ، نمایندگی پیام کوتاه ، وبلاگ ملی پیامک ، آموزش ارسال پیامک تبلیغاتی ، نحوه ارسال پیامک انبوه ، وبلاگ ارسال پیامک تبلیغاتی ، نحوه ارسال اس ام اس انبوه ، چگونگی خرید پنل اس ام اس ، وبلاگ آموزشی ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی ، وبلاگ ارسال اس ام اس تبلیغاتی و انبوه ، بلاگ ملی پیامک ، طراحی وب سایت ، سایت ساز ، طراحی سایت حرفه ای ، طراحی آنلاین وب سایت حرفه ای ، ساخت سایت ، طراحی وبسایت ، طراحی سایت تهران ، سایت ساز آنلاین ، طراحی سایت در تهران ، خرید سایت ، هزینه طراحی سایت ،قیمت طراحی سایت ، نرخ طراحی وب سایت ، قیمت طراحی وب سایت ، تعرفه طراحی سایت ، بسته های ساخت سایت پرتال ، تعرفه ساخت سایت ، هزینه ساخت سایت ، طراحی سایت ارزان ،طراحی وب سایت ارزان ، طراحی ارزان وب سایت ، ساخت سایت ارزان ، ایجاد سایت ارزان ، خرید سایت ارزون ، طراحی وب سایت ارزون قیمت ، سایت ساز ارزان ، طراحی وب ارزان ، سایت ارزان ،طراحی سایت اختصاصی ، طراحی وب سایت اختصاصی ، ساخت سایت اختصاصی ،ساخت سایت حرفه ای و اختصاصی ، طراحی اختصاصی وبسایت ، طراحی قالب سایت ، طراحی اختصاصی قالب وب سایت ، طراحی اختصاصی برای سیست مدیریت محتوا ، اینجا کلیک کنید ، سایت خود را اختصاصی طراحی کنید ، سایت ساز اختصاصی ، وبلاگ پرتال ، وبلاگ آموزشی پرتال ، وبلاگ سایت ساز پرتال ، وبلاگ آموزش سایت ساز پرتال ، برای آموزش ساخت سایت کلیک کنید ، کلیک کنید ، نحوه ساخت وب سایت ، طریقه ی ساخت وب سایت ، نحوه طراحی سایت ، طریقه ی ساخت وب سایت ، دیجیتال مارکتینگ ، تبلیغات اینترنتی ، مشاوره دیجیتال مارکتینگ ، مشاوره تبلیغات اینترنتی ، مشاوره کسب و کار اینترنتی ، مشاوره کسب و کار آنلاین ، رسانه تجارت نوین ،تبلیغات آنلاین حرفه ای ، تبلیغات آنلاین ، مشاوره راه اندازی کار اینترنتی ، تبلیغات در گوگل ، تبلیغات کلیکی گوگل ، تبلیغ در گوگل ، تبلیغ گوگل ، اینجا کلیک کنید ، سرویس تبلیغ گوگل ، گوگل ادوردز ، ادوردز ، پارتنر گوگل ادوردز ، آموزش بازاریابی اینترنتی ، وبلاگ نوین ، وبلاگ آموزش سئو ، ساخت سایت حرفه ای و اختصاصی ، آخرین مطالب بازاریابی ، آموزش بازاریابی ، آموزش تبلیغات اینترنتی ، آموزش افزایش بازدید سایت ، آموزش افزایش ترافیک سایت ، آموزش بهینه سازی سایت ، آموزش افزایش ورودی گوگل ، راه های بهینه سازی وب سایت ، آموزش سئو سایت ، آموزش سئو وب سایت ، راهکار های بهینه کردن سایت ، افزایش ورودی گوگل با سئو ، راه های سئو ، آموزش بهینه سازی وب سایت ، راهکارهای بهینه سازی وب سایت ، سئو و بهینه سازی ، بهینه سازی وب سایت ، بهینه سازی سایت حرفه ای ، سئو سایت ، بهینه سازی وب سایت ، افزایش ورودی گوگل ، بالا بردن ورودی گوگل ، راه کار های سئو ، متخصص سئو ، سئو وردپرس ، تبلیغات تلگرام ، تبلیغات در تلگرام ، تبلیغ در تلگرام ، تبلیغ تلگرام ، تلگرام ، تبلیغ کانال تلگرام ، تبلیغات کلیکی در تلگرام ، تبلیغ کلیکی در تلگرام ، تبلیغات کلیکی تلگرام ، هزینه تبلیغات در تلگرام ، کسب درآمد از تلگرام ، درآمد از تلگرام ، کانال کسب درآمد تلگرام ، تبلیغ گوگل ، اینجا کلیک کنید ، کسب درآمد از کانال تلگرام ، کسب درامد تلگرام ، درامد از کانال تلگرام ، کسب درامد از تلگرام ، تبلیغ گرفتن برای کانال تلگرام ، خرید خودرو ، خرید خودرو باما ، خرید و فروش خودرو ، فروش خودرو ، خرید ماشین ، خودرو ، خرید ، فروش ، ماشین ، فروش ماشین ، قیمت خودرو ، قیمت خودرو روز ،قیمت روز خودرو ، قیمت ماشین ، قیمت روز ماشین ، قیمت خودرو باما ، قیمت ماشین روز ، قیمت اتوموبیل ، قیمت اتومبیل ، قیمت امروز ماشین ، ویپ ، فکس سرور ، فکس تحت شبکه ، راه اندازی voip ، راه اندازی ویپ ، تلفن ویپ ، نصب ویپ ، سیستم ویپ ، سیستم voip ،
    • توسط sitecode1
      طراحی وب سایت و برداشت های غلط از بهینه سازی سایت

       
       
      ترغیب کاربران وبلاگ برای بازدید از سایت
      ایجاد یک وبلاگ به تنهایی برای بالا بردن ترافیک طراحی وب سایت شما کافی نمی باشد و نکته این است که وبلاگ خبری یک عمل دو طرفه  است. باید در وبلاگ از کاربران بخواهید که از سایت شما دیدن کنند و در ایجاد محتوای وبلاگ نیز باید دقت زیادی داشته باشید که وبلاگ شما اسپم نشود. بنابراین صرف اینکه یک وبلاگ طراحی کرده اید، برای شما کافی نیست و باید در آن نسبت به محتوا و ترغیب بازدید کنندگان به بازدید از سایت توجه کنید. موتورهای جستجویی نظیر یاهو و گوگل حساسیت زیادی بر روی وبلاگ های اسپم و یا بی کیفیت دارند و اصولاً در جستجوها محلی از اعراب ندارند.
      نقش رتبه موتور جستجو در بازاریابی و طراحی وب سایت
      در صورتی که سایت شما در موتور های جستجویی نظیر گوگل و یاهو رتبه مناسبی داشته باشد بر روی فروش شما نیز تأثیر مثبتی خواهد داشت. برای درک این مطلب بهتر است نظری کنیم بر تعداد بالای کاربران اینترنت در ایران که امروزه حدود چهل میلیون نفر تخمین زده می شوند و خود این آمار به خوبی نشان دهنده اهمیت موضوع می باشد. در طراحی وب سایت می توان گفت هیچ چیزی قطعی نیست.
      زمانی که قصد دارید رتبه خود را بهتر کنید صرفاً بحث بهینه سازی نمی تواند تضمین کننده این امر باشد زیرا الگوریتم های گوگل به صورت مداوم در حال تغییر هستند و حتی اگر رتبه خوبی نیز کسب کنید، نگه داشتن این رتبه هیچ تضمینی نخواهد داشت زیرا وبمسترها همواره در تلاش هستند که رتبه خود را ارتقاء دهند.
      سعی کنید با شرکت ها و کارشناسان طراحی وب سایت و سئو سایت برای نگه داشتن رتبه شما قرارداد بلند مدت منعقد کنید زیرا دنیای  بهینه سازی سایت به مثابه یک جنگ است برای برتری یافتن.
      نقش انتخاب تیتر مناسب در طراحی وب سایت برای مطالب
      انتخاب یک عنوان و تیتر زیبا برای محتوای سایت یکی از مهم ترین بخش ها است زیرا ممکن است هر چقدر هم که مطلب شما با کیفیت و غنی باشد اگر عنوان جذاب و جالبی برای مخاطبین نداشته باشد هیچ وقت خوانده نشود. بنابراین در طراحی وب سایت باید اهمیت زیادی به  انتخاب عناوین بدهید.
      کسانی که به صورت حرفه ای می نویسند تعداد زیادی عنوان برای مطالب خود در نظر می گیرند سپس به بررسی آنها پرداخته و مشخص می کنند که کدام یک بیشترین ترافیک را جذب خواهد نمود و آنجا است که از میان عناوین مختلف یکی را انتخاب می نمایند. به همین خاطر درطراحی وب سایت خود و هنگام ارسال محتوا دقت زیادی بر روی عناوین انتخاب شده داشته باشید.
       
    • توسط ircfc
      (95/10/17) تغییرات: نسخه فشرده شده FitGirl قرار گرفت.
      به رسم هر ساله کمپانی کونامی امسال نیز جدیدترین بازی شبیه سازی ورزشی خود به نام Pes 2017 را برای رایانه های شخصی عرضه کرده است. بازی به نسبت نسخه گذشته خود پیشرفت فراوانی در همه زمینه ها کرده است و یک بروزرسانی صرف بر نسخه قبلی به حساب نمی آید. بازی به لطف استفاده از موتور بازی سازی Fox Engine که در سری بازی های Metal Gear هم از آن استفاده شده است از گرافیک زیبا و چشم نواز و فیزیک کاملا طبیعی بهره می برد و استدیو سازنده به این هم بسنده نکرده و با بهینه کردن بیشتر آن باعث ارتقاء هر چه بهتر بازی شده است. یکی از ضعف های سری Pes در مقابل رقیب اصلی آن یعنی Fifa در تعداد کمتر تیم های لایسنس شده در بازی است که در این نسخه کمپانی کونامی با بستن قرارداد با تیم های مختلف سعی کرده است تا حد ممکن این ضعف را پوشش دهد و با اضافه شده این موارد به لایسنس لیگ قهرمانان اروپا تجربه کاملی را در اختیار گیمر ها قرار دهد.
      ویژگی های بازی Pes 2017 (به نقل از وبسایت زومجی):
      واقع‌گرایی، اصلی‌ترین هدف کونامی:
      کونامی رسما اعلام کرده که هدفش در ساخت PES 2017، شبیه‌تر کردن بازی به یک فوتبال واقعی است؛ به نوعی که تجربه بازی کردن این بازی، قرار است شبیه به تماشای یک فوتبال واقعی باشد. برای رسیدن به این منظور، کونامی ابتدا تمرکز زیادی روی خلق یک گرافیک باورپذیر دارد و پس از آن هم تمرکز بر روی پی‌ریزی یک گیم‌پلی کاملا واقعی. در زمینه گرافیک، امسال شاهد رقابت جالبی بین PES و فیفا خواهیم بود. فیفا با استفاده از موتور فراست‌بایت قطعا گرافیک زیبایی ارائه خواهد کرد و PES هم کماکان از موتور بسیار قدرتمند فاکس (Fox Engine) برای خلق جلوه‌های بصری خود استفاده می‌کند که قدرت آن، در نسخه سال ۲۰۱۶ این بازی کاملا مشهود بود.
      موتور فاکس با اینکه بسیار قدرتمند است و برای مثال در بازی Metal Gear Solid V گرافیک بسیار زیبایی توسط آن خلق شده بود، ولی وقتی اولین بار در سری PES مورد استفاده قرار گرفت، در خلق فیزیکی طبیعی ناکام بود. این امر به مرور و در هر نسخه تا حدودی بهبود پیدا کرد و در PES 2016 به حد نسبتا خوبی رسید. انتظار داریم تا در نسخه ۲۰۱۷ بازی، فیزیک همچنان به روند صعودی خود ادامه دهد و بالاخره حد نهایی قدرت موتور فاکس را در بازی ببینیم. از حیث طراحی چهره بازیکنان، چمن و دیگر جلوه‌های بصری مثل افکت‌های باران، سری PES همواره عملکرد خوبی داشته و PES 2017 هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود.
      المان‌های جدید گیم‌پلی:
      بی هیچ شک و تردیدی، گیم‌پلی اصلی‌ترین رُکن یک بازی فوتبال است. همین المان بود که توانست از PES 2006 یک بازی فوق‌العاده بسازد و ضعف در همین مورد است که باعث شده نسخه‌های اخیر این سری چندان موفق ظاهر نشوند. کونامی با آگاهی کامل از این موضوع، قصد دارد تا یک گیم‌پلی بی‌نقص در PES 2017 خلق کند و از این طریق به هدف اصلی خود که همان واقعی بودن بازی است، برسد. برای این منظور، PES 2017 از یک فوتبال فانتزی فاصله خواهد گرفت و سرعت آن تا حد زیادی کاهش پیدا خواهد کرد. به‌علاوه از آنجایی که فوتبال یک ورزش تیمی است، دیگر شاهد جولان دادن مهاجمین سرعتی و تکنیکی در بازی نخواهیم بود و دیگر نمی‌توان مانند نسخه‌های اخیر (بیشتر نسخه‌های قبل از سال ۲۰۱۶) این سری با یک بازیکن نصف تیم حریف را دریبل کرد و به گل رسید. تمرکز بر روی اهمیت بازی تیمی، در نسخه ۲۰۱۶ بازی کاملا نمود داشت و در این نسخه کونامی وعده داده که این ویژگی را به حد کمال برساند. در همین راستا شاهد یک ویژگی جدید با نام Total Team Control هستیم که به گیمر اجازه می‌دهد پیش از بازی، یک سری استراتژی برای تاکتیک کلی تیم خود طراحی کند و سپس فقط با استفاده از یک کلید و بنا به موقعیتی که در بازی رخ می‌دهد، خیلی سریع بین آن‌ها سوییچ کند.
      برای مثال می‌توانید تاکتیک تیمی خود را «تیکی تاکا» انتخاب کنید و شاهد باشید که بازیکنان‌تان چطور سعی در جایگیری درست برای دادن پاس‌های کوتاه و تک‌ضرب می‌کنند. یا می‌توانید در برابر حریف‌های قدرتمند، سیستم «اتوبوسی» را انتخاب کنید و شاهد تجمع لایه لایه بازیکنان خودی در محوطه دفاعی‌تان باشید. قطعا فاصله گرفتن بازی از فوتبال انفرادی و رفتن آن به سمت ارائه یک تجربه تیمی از فوتبال، موردی است که می‌تواند PES 2017 را به یک بازی شبیه‌ساز واقعی تبدیل کند. Precise Pass، دیگر ویژگی است که در این نسخه به منظور بهبود گیم‌پلی به بازی اضافه شده است. به لطف این سیستم، پاسکاری در بازی کاملا شبیه به واقعیت خواهد بود و جهت ارسال و میزان قدرت پاس، کاملا نقشی تعیین‌کننده در رسیدن آن به بازیکن هم‌تیمی خواهد داشت.
      هوش مصنوعی کاملا جدید:
      در یک بازی فوتبال هوش مصنوعی اهمیت بالایی دارد. در PES 2017 کونامی از یک سیستم هوش مصنوعی کاملا جدید استفاده کرده که توانایی یادگیری حرکات گیمر را دارد. به این صورت که بازیکنان کنترل شده توسط هوش مصنوعی، دیگر رفتاری قابل پیش‌بینی از خود بروز نخواهند داد و بسته به نوع بازی شما، تاکتیک‌های متفاوتی اتخاذ خواهند کرد. این مسئله در مورد بازیکنان تیم خودتان و هوش مصنوعی کلی بازی هم صدق می‌کند، به این صورت که مثلا مشاهده خواهید کرد دفاع چپ تیم‌تان در صورت خلق‌شدن فضای کافی، حرکت خواهد کرد و به فاز هجومی اضافه خواهد شد. یا مدافعان شما رفتار طبیعی‌تری از خود بروز خواهند داد و به جای اینکه بی‌مهابا به سمت بازیکن حریف یورش ببرند، سعی خواهند کرد تا فضا‌های خالی را پوشش بدهند.
      کونامی برای اولین بار از این هوش مصنوعی در بازی PES استفاده می‌کند و در صورتی که بتواند این المان را به درستی در بازی خود پیاده‌سازی کند، شاهد یک فوتبال به مراتب واقعی‌تر نسبت به نسخه‌های پیشین خواهیم بود. همچنین هوش مصنوعی دروازه‌بان‌ها هم در بازی بهبود زیادی خواهد داشت و شاهد واکنش‌های طبیعی‌تر آن‌ها خواهیم بود. دروازه‌بان‌ها اصلی‌ترین نقطه ضعف PES 2016 بودند که انتظار می‌رود در نسخه جدید و به لطف هوش‌مصنوعی قدرتمند بازی، شاهد رفع این مشکل باشیم.
      بازیکنان واقعی‌تر:
      دیگر قدم کونامی برای رسیدن به تجربه‌ای واقعی، خلق بازیکنانی است که به شکلی کاملا واقعی فوتبال بازی می‌کنند. اولین ویژگی که برای رسیدن به این منظور در بازی گنجانده شده، Real Touch نام دارد. این سیستم باعث می‌شود تا نحوه کنترل و حمل توپ توسط بازیکنان کاملا طبیعی باشد؛ طبیعی از این منظر که ممکن است یک بازیکن تحت فشار و استرس در کنترل یک توپ ساده دچار مشکل شود (دقیقا شبیه به چیزی که در واقعیت رخ می‌دهد) یا ممکن است یک کنترل توپ بی‌نقص باعث خلق موقعیتی عالی برای گل‌زنی شود.
      راهکار بعدی کونامی برای هرچه طبیعی‌تر کردن بازیکنان، طراحی یک سری انیمیشن‌های جدید است که به استناد اعلام رسمی این کمپانی، شاهد بیش از صد‌ها انیمیشن جدید در بازی خواهیم بود. این عامل باعث می‌شود که برای مثال حرکات یک مهاجم سریع مانند جیمی واردی، با حرکات یک مهاجم کُند و تنومند کاملا متفاوت باشد. به علاوه در حین کنترل بازیکنان مشهوری مثل رونالدو، کاملا حرکاتی را مشاهده خواهید کرد که رونالدو در دنیای واقعی بروز می‌دهد.
      سیستم گزارشگری بهبود یافته:
      یکی از انتقادات همیشگی به سری بازی‌های PES، عدم پیشرفت در گزارشگران بازی است. البته اشتباه نکنید، طرفداران مشکلی با جیم بگلین و پیتر دروری ندارند، بلکه مشکل اصلی اینجا است که گزارش این دو فرد، در طی نسخه‌های اخیر بازی هیچ تغییری نکرده و همان مواردی که در نسخه‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ بازی شنیدیم، در نسخه ۲۰۱۶ هم توسط آن‌ها گفته می‌شد. به همین دلیل هم با اینکه این دو گزارشگر مطرح کماکان وظیفه گزارش بازی‌ها در نسخه جدید را برعهده خواهند داشت، ولی کونامی وعده داده که شاهد پیشرفت قابل توجهی در این بخش خواهیم بود.
      به‌علاوه سازندگان تغییرات گسترده‌ای هم در گزارشگران پرتغالی بازی اعمال کرده‌اند و میلتون لیته و ماریسیو نوریگا جایگزین سیلویو لوییز و مائورو بتینگ خواهند شد.
      بهبود بخش Edit Team:
      ویژگی Edit Team یکی از بهترین قابلیت‌های سری PES است. با اینکه این مجموعه همواره از لایسنس نبودن برخی تیم‌ها رنج می‌برد، ولی امکان ویرایش تیم‌ها و بازیکنان باعث می‌شود تا گیمر‌ها به راحتی بتوانند تیم دلخواه خود را در بازی طراحی کنند. کونامی سال گذشته امکان استفاده از تصاویر را در بازی فراهم کرد که به موجب آن گیمر‌ها می‌توانستند بازیکنانی با چهره خودشان در بازی بسازند. حال در نسخه ۲۰۱۷، یک ویژگی جذاب دیگر به این بخش اضافه شده که امکان به اشتراک گذاری تیم‌ها و بازیکنان ویرایش شده است. مثلا اگر یکی از دوستان شما کاملا لیگ جزیره و تیم‌های آن را ویرایش کرده باشد، کافی است آن را با شما به اشتراک بگذارد تا شما هم بتوانید از این تیم‌ها استفاده کنید.
      نقل و انتقالات بروز:
      بدون شک اصلی‌ترین مشکل سری PES، بروز نبودن ترکیب تیم‌ها است. برای مثال در نسخه سال ۲۰۱۶ بازی، طرفداران یوونتوس هنوز هم شاهد حضور بازیکنانی مثل پیرلو یا ویدال در تیم خود بودند و با اینکه گیمر‌ها ترجیح می‌دهند تا بازیکنان جدید تیم محبوب خود را در بازی کنترل کنند، مجبورند مدت زمان نسبتا طولانی برای بروزرسانی ترکیب منتظر بمانند. ولی خوشبختانه دیگر خبری از این مشکل در PES 2017 نخواهد بود و بازی در روز عرضه یک بروزرسانی شامل جدید‌ترین نقل و انتقالات دریافت خواهد کرد. همچنین یک ویژگی جدید هم به بازی اضافه شده که تقریبا مشابه آن را در سری فیفا شاهد هستیم. به این صورت که هر هفته و پس از تمام شدن بازی‌های لیگ‌های دنیا، یک فایل کوچک برای PES 2017 عرضه خواهد شد که مشخصات بازیکنان را بسته به عملکرد آن‌ها در دنیای واقعی بروز می‌کند.
      لینک منبع: تمام چیزهایی که درباره PES 2017 می دانیم





      The award winning series returns taking the famed gameplay to a new level by achieving interactive reality in both control and new authentic visuals.
      Control Reality in Pro Evolution Soccer 2017 with these new features:
      • Real Touch – Players control the ball in unique ways based on where and how you control them
      • Adaptive AI – For the first time in a football game, the AI will learn how you play and adapt accordingly
      • Natural Player Movement – Hundreds of new animations have been added to bring the players to life
      • Goalkeepers – Keepers see a great jump in their quality, through added motions and animations
      • myClub – Buy the players you want with the new myClub Scout/Auction feature
      More info (open/close) سیستم مورد نیاز
      OS: Windows 10, 8.1, 8, 7 SP1, Vista SP2
      Processor: Intel Core2 Duo 1.8GHz / AMD Athlon Ⅱ X2 240 or equivalent processor
      Memory: 1 GB RAM
      Graphics: DirectX 9.0c compatible video card. 1024MB Pixel Shader 3.0 (NVIDIA GeForce 8800 / AMD/ATI Radeon X1600 / Intel HD Graphics 3000 or better)
      DirectX: Version 9.0c
      Storage: 8 GB available space
      Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card
      Additional Notes: 800 x 600 monitor resolution; 4x DVD-ROM Drive; TCP/IP 512 kbps or higher
      همچنین شما می توانید با مراجعه به این سایت و جستجوی نام بازی، از سازگاری سخت افزار کامیپوتر خود برای اجرای این بازی اطلاعات دقیق تری کسب کنید.
      مشخصات
        شرکت سازنده: Konami Digital Entertainment
      حجم فایل: 4670 مگابایت
      تاریخ انتشار: 23:30 - 95/10/17
       
      راهنمای نصب
      بعد از اتمام نصب بازی، بازی را اجرا کنید.
       
      لینک های دانلود
      نکته مهم: ابتدا تمامی لینک های دانلود را وارد نرم افزار مدیریت دانلود خود کنید و سپس اقدام به دانلود نمایید.

      دانلود نسخه فشرده شده BlackBox:
      حجم: 4550 مگابایت
      دانلود - بخش اول
      دانلود - بخش دوم
      دانلود - بخش سوم
      دانلود - بخش چهارم
      دانلود - بخش پنجم

      دانلود نسخه فشرده شده FitGirl:
      حجم: 3510 مگابایت
      دانلود - بخش اول
      دانلود - بخش دوم
        راهنمای عمومی رفع اشکال بازی ها
      بحث و تبادل نظر در مورد این مطلب
        www.p30download.com