رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

تاثیر تبلیغات نمایشی در موفقیت وب سایت

امتیاز دادن به این موضوع:


sitecode1

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

 

تاثیر تبلیغات نمایشی در موفقیت وب سایت ، مساله مورد بحث مقاله ی امروز از سری مقالات طراحی سایت لیموترش می باشد لذا اگر به این موضوع علاقه مند می باشید ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید . در گذشته بازایاب ها ، بازاریابی موتور های جستجو گر و بازایابی به روش تبلیغات نمایشی را به عنوان دو روش جداگانه می شناختند به نحوی که از عمل جستجو برای فروش و از روش نمایش برای موارد مرتبط با برند ها استفاده می شد . اما با گذشت زمان و انجام تحقیق های گوناگون محققان به این نتیجه رسیدند که در دست داشتن یک طراحی سایت در کنار تلبیغات نمایشی نقش بسزایی در  افزایش ترافیک وب سایت از طریق موتور های جستجو خواهد داشت . از این رو افرادی که از هر دو روش بازاریابی در کنار یکدیگر استفاده می نمایند شاهد افزایش تعداد مشتریان سایت شان خواهند بود .

تبلیغات نمایشی

اثر نامحسوس تبلیغات نمایشی :

بر طبق بیانیه ی شرکت گوگل ، ۵ درصد از مخاطبینی که به مشتری تبدیل می شوند ابتدا با تبلیغات نمایشی روبرو شده اند سپس مشغول به جستجو در موتور های جستجو گر می شوند و بر روی تبلیغات موجود در گوگل کلیک می نمایند و در نهایت به یک مشتری برای خدمات طراحی سایت شما تبدیل می شوند . هم چنین در بیانیه ای از سوی شرکت یاهو ذکر شده است که ۳۰ درصد از مخاطبین وب سایت به کمک تبلیغات نمایشی مشتری طراحی سایت شما می گردند و ۲۷ درصد کاربران با جستجو در موتور های جستجو اقدام به استفاده از خدمات طراحی سایت شما می کنند  ، از این رو بر اهمیت استفاده از هر دو روش یعنی تبلیغات نمایشی و بازاریابی موتور های جستجو افزوده می شود .

تبلیغات نمایشی

اهداف بازاریابی آنلاین :

هدف اصلی در بازایابی آنلاین افزایش میزان جذب مشتری می باشد و این امر در کنار در دست داشتن یک طراحی سایت حرفه ای و کارآمد امکان پذیر می باشد . در واقع یک بازایاب زمانی به یک بازاریاب موفق تبدیل می شود که با بهره مندی از راهبرد های گوناگون و کمترین بودجه به بهترین نتیجه دست یابد . برای استفاده از این دو روش در کنار یکدیگر تنها کافیست برنامه ریزی تبلیغات نمایشی را به گونه ای انجام دهید که متن موجود در تبلیغات نمایشی محرکی برای جستجوی عبارات کلیدی در موتور های جستجوگر باشد

- See more at: تاثیر تبلیغات نمایشی در موفقیت...

  • پسند 1
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 سال بعد...
  • پاسخ 1
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

" و ۲۷ درصد کاربران با جستجو در موتور های جستجو اقدام به استفاده از خدمات طراحی سایت شما می کنند  ، از این رو بر اهمیت استفاده از هر دو روش یعنی تبلیغات نمایشی و بازاریابی موتور های جستجو افزوده می شود "

با این بخش موافق نیستم چون عقیده دارم خیلی از تبلیغات های نمایشی (منظورم کلیکی گوگل و بنری مختلف هست) اصلاً دیده نمیشن!!! من اینو برای طراحی لوگو هم آزمایش کردم و نتیجه به طرز وحشتناکی ضعیف بود ، ضمناً تعداد بازدیدش هم فِیک بود

لطفاً منبع این آمار را هم ذکر کنید

ممنون

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.