Content: Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Background: Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Pattern: Blank Waves Notes Sharp Wood Rockface Leather Honey Vertical Triangles
خوش آمدید به انجمن ایران سی اف سی | بزرگترین انجمن تفریحی و سرگرمی
خوش آمدید، مهمان!

برای دسترسی کامل به امکانات انجمن ثبت نام نمایید، زمانی که ثبت نام نمایید و وارد حساب کاربری خود شوید قادر خواهید بود موضوع جدید ایجاد نمایید، به موضوعات سایر اعضا پاسخ دهید، امتیاز کسب نمایید، به سایر اعضا پیام خصوصی ارسال نمایید و امکانات بی شمار دیگر ....

چرا منتظر هستید؟ هم اکنون ثبت نام نمایید.

 

sitecode1

تاثیر تبلیغات نمایشی در موفقیت وب سایت

امتیاز دادن به این موضوع:

 

تاثیر تبلیغات نمایشی در موفقیت وب سایت ، مساله مورد بحث مقاله ی امروز از سری مقالات طراحی سایت لیموترش می باشد لذا اگر به این موضوع علاقه مند می باشید ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید . در گذشته بازایاب ها ، بازاریابی موتور های جستجو گر و بازایابی به روش تبلیغات نمایشی را به عنوان دو روش جداگانه می شناختند به نحوی که از عمل جستجو برای فروش و از روش نمایش برای موارد مرتبط با برند ها استفاده می شد . اما با گذشت زمان و انجام تحقیق های گوناگون محققان به این نتیجه رسیدند که در دست داشتن یک طراحی سایت در کنار تلبیغات نمایشی نقش بسزایی در  افزایش ترافیک وب سایت از طریق موتور های جستجو خواهد داشت . از این رو افرادی که از هر دو روش بازاریابی در کنار یکدیگر استفاده می نمایند شاهد افزایش تعداد مشتریان سایت شان خواهند بود .

تبلیغات نمایشی

اثر نامحسوس تبلیغات نمایشی :

بر طبق بیانیه ی شرکت گوگل ، ۵ درصد از مخاطبینی که به مشتری تبدیل می شوند ابتدا با تبلیغات نمایشی روبرو شده اند سپس مشغول به جستجو در موتور های جستجو گر می شوند و بر روی تبلیغات موجود در گوگل کلیک می نمایند و در نهایت به یک مشتری برای خدمات طراحی سایت شما تبدیل می شوند . هم چنین در بیانیه ای از سوی شرکت یاهو ذکر شده است که ۳۰ درصد از مخاطبین وب سایت به کمک تبلیغات نمایشی مشتری طراحی سایت شما می گردند و ۲۷ درصد کاربران با جستجو در موتور های جستجو اقدام به استفاده از خدمات طراحی سایت شما می کنند  ، از این رو بر اهمیت استفاده از هر دو روش یعنی تبلیغات نمایشی و بازاریابی موتور های جستجو افزوده می شود .

تبلیغات نمایشی

اهداف بازاریابی آنلاین :

هدف اصلی در بازایابی آنلاین افزایش میزان جذب مشتری می باشد و این امر در کنار در دست داشتن یک طراحی سایت حرفه ای و کارآمد امکان پذیر می باشد . در واقع یک بازایاب زمانی به یک بازاریاب موفق تبدیل می شود که با بهره مندی از راهبرد های گوناگون و کمترین بودجه به بهترین نتیجه دست یابد . برای استفاده از این دو روش در کنار یکدیگر تنها کافیست برنامه ریزی تبلیغات نمایشی را به گونه ای انجام دهید که متن موجود در تبلیغات نمایشی محرکی برای جستجوی عبارات کلیدی در موتور های جستجوگر باشد

- See more at: تاثیر تبلیغات نمایشی در موفقیت...

1 کاربر پسند دیده است

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
مهمان
شما در حال حاضر به عنوان کاربر مهمان دیدگاه ارسال می کنید. اگر دارای حساب کاربری در سایت می باشید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید.
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به عنوان یک لینک به جای

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر


  • مطالب مشابه

    • توسط ircfc
      سلام

      امروز یکی از دوستان در مورد سایت های خبرخوان سئوالی رو مطرح کرده بود و این سئوال تقریبا بارها و بارها از ما پرسیده شده بود ، به همین خاطر امروز تصمیم گرفتم یک پاسخ کامل و جامع به آن بدهم :
       


      سایت شما یک سایت خبر خوان هست . عملنا تمامی پست های شما کپی از سایت های دیگر هست .

      اگر دلایل عدم ایندکس شدن یک پست رو نگاه کنید ، مقاله (چرا پست های ما در گوگل ایندکس نمیشود ؟)

      گوگل به صراحت گفته که تمایل دارد با سایت هایی که مطالب کپی منتشر میکند ، برخورد نماید .

      چرا دوست دارند موتور های جستجو با سایت هایی که محتوای تکراری دارند برخورد کنند ؟

      - چون دوست دارند سایت ها محتوای جدید و جذاب داشته باشند ،

      وقتی یک کلمه (وضعیت تعطیلی مدارس 22 دی 95) سرچ میشود . : چندین صفحه نتایج وجود دارد .

      گوگل نمیخواهد که اصلا نتایج تکراری باشد .

      یعنی لینک 1 با لینک 2 فرق داشته باشد ، لینک 1 با لینک 3 اطلاعاتی که میدهد فرق داشته باشد ، لینک 2 با لینک 3 اطلاعاتشون فرق داشته باشد ، محتوا یکتا و خاص باشد .

      این که وقتی یک کلمه سرچ میشه و همه نتایج مثل هم هستند رو گوگل برای خودش فاجعه میدونه و همواره هشدار داده که با سایت ها در این زمینه برخورد میکند .

      گوگل چی کار میکنه اگر محتوای چندین سایت با هم تکراری باشه ؟

      - در سال های گذشته با گزارش تخلف گوگل سایت مورد نظر رو بعضا جریمه میکرد و بعد از چندین بار سایت وارد پنالتی گوگل میشد و عملنا چندین ماه سایت در گیر بود .

      که خیلی از سایت ها در اثر همین حالت کلا نابود شدند .

      - در هر الگریتم رویه هایی رو اعمال کرد که با این گونه سایت ها برخورد کند و در حال برخورد کردن هست .

      این مبارزات تا الگریتم جدید گوگل ادامه داشته است .

      - در الگریتم جدید چه کاری رو قصد دارد انجام بدهد ؟

      گوگل فهمید که با جریمه کردن سایت ها ، پنالتی کردن سایت ها ، سایت ها دست از این کار خودشون بر نمیدارند ، پس تمصمیم گرفت به جای این مبارزه بی نتیجه :

      - یعنی این که محتوای تکراری ایندکس بشه ، بعد گوگل بیاد اون ها رو شناسایی کنه و جذف کنه ، یا جریمه کنه

      یک رویه جدید رو به وجود آورد ، در این رویه جدید دیگر گوگل خودش رو خسته نخواهد کرد و سعی دارد که کلا محتوای تکراری رو جلوی ایندکس شدنش رو بگیره ، یعنی محتوای تکرای رو ایندکس نکننه .

      و همچنین به جای این که اگر یک محتوا کپی بود با کل سایت برخورد کنه ، دیگر به خاطر چند پست تکراری کل سایت رو جریمه نمیکنه ، بلکه فقط همون پست رو جریمه میکنه .

      ایا این اتفاق به طور کامل در وب پارسی رخ داده است ؟

      خیر ، این کار در مرحله ازمایشی هست . موتور های جستجو میدونند که اگر بخواهند یه همچین تغییراتی رو به وجود بیاورند به صورت یک هویی به خودشون بیشتر ضربه میزنند .

      همان طور که میدانید هر الگریتیمی به صورت مرحله ای پیش میره و مدتی تست میشه و بعد به صورت عمومی اجرایی میشه .

      این رویه هم یه جورایی به نظر من در حال تست شدن هست . و هنوز به صورت کامل پیاده سازی نشده است .

      اون اماری که در بخش Submitted و Indexed ثبت میشود ، امار اول یعنی Submitted یعنی لینک های ثبت شده شما و امار دوم INdexed یعنی ایندکس های واقعی شما .

      معمولا Submitted برابر هست با کل لینک های سایت شما و اگر سایت شما یک سایتی باشه که تمامی اصول سئو محتوایی و تولید محتوا براساس سئو در ان رعایت شده باشد . باید این دو امار یکسان باشد .

      خوب یه سئوال الان من سایتم رو سرچ میکنم در گوگل ایندکس هام بیشتر هست :

      یعنی تعداد ایندکس های من در در گوگل وبمستر (آمار Indexed من در گوگل) برابر هست با : 2,401

      و تعداد لینک های ثبت شده من در گوگل وبمستر (آمار Submitted من در گوگل وبمستر) برابر هست با : 15,947

      یعنی یک اختلاف 7 برابری وجود دارد . تعداد ایندکس های من 1/7 حدودا تعداد لینک های ثبت شده می باشد .

      اما وقتی در گوگل از (SIte:domain.com) استفاده میکنم برای نمایش تعداد ایندکس هام به من آمار : بیشتر یا کمتری نمایش داده میشود .

      بعضا دیده شده است که گاهی تعداد ایندکس های واقعی درحال حاظر در گوگل از ظریق (SIte:domain.com) بیشتر بوده است . این بدین معناست که هنوز این رویه روی سایت شما اعمال نشده است . یعنی ایندکس های واقعی شما نزدیک 2.500 تاست ولی ایندکس های شما فعلا 10.000 تاست ،

      این همان طور که گفتم یعنی این که روی تمامی مطالب شما هنوز این رویه اعمال نشده است ولی این یک زنگ خطر برای شما خواهد بود و ممکن است چیزی حدود 7.500 تا از ایندکس هاتون رو از دست بدهید .

      گاهی هم این امار کمتر هست ، اون موقع به چه معناست . یعنی ایندکس های واقعی شما دارای مطالب زاید بیشتری بوده است

      از کجا معلوم که این رویه در حال اتفاق افتادن هست ؟ - از کجا معلوم که در چند سال اینده محتوای تکراری در وب دنیا به حداقل ممکن خواهد رسید ؟

      اگر در گوگل سرچ کنید ، شاید قبلا در یک کلمه ای همچون سیب زمینی بیش از 100 ها صفحه وجود داشت اما وقتی الان سرچی در گوگل انجام میدهید ، نتایج خیلی کمتر شده است .

      این همان فیلتر گوگل هست ، گوگل تمام سعی خود را داره انجام میده که محتوای تکراری رو تا جای ممکن از بین ببره .

      - خوب چرا سایت هایی خبر خوان دیگه که این جوری بودند بلایی سرشون نیومده ؟

      اون سایت ها هم در گیر چنین مسائلی هستند ، هر سایت که در حال تولید مطالب تکراری باشد ، از نظر گوگل یک اسپمر هست ، و گوگل تمام تلاش خود رو در حال انجام هست که این اسپم ها رو از بین ببره .

      اما در سایت های قدیمی که چندین سال قدمت دارند این موضوع به دلیل تعداد بالای ایندکس ها چندان مشخص نیست .

      ولی ان چیزی که مشخص هست ، در حال حاظر شامل کاهش شدید ایندکس های سایت های تولید کننده محتوای تکراری هست .

      ما گوگل رو دور میزنیم : از رو میکنیم به ، به رو میکنیم با و...

      واقعا ، شما فکر میکنید گوگل نمیتواند متوجه این مسئله بشه ؟

      گوگل رو یک ربات نادان تصور نکنید :

      1) یک تیم انسانی بسیار قوی پشت موتور جشتجوی گوگل و یا هر موتور جستجوی دیگری هست .

      2) گوگل در تلاش هست که با پیاده سازی هوش مصنوعی بر روی ربات های خود ، اون ها رو به یک انسان نما تبدیل کنه .

      متن زیر رو فرض کنید شما در سایت تون دارید : من فردا از مدرسه میام خونه ، باهم بریم پارک :

      حالا اگر همون الگریتم از رو بکنیم با ، با رو بکنیم از رو روی متن فوق اعمال کنیم :

      متن جدید به صورت زیر خواهد شد .

      ==> متن جدید : من فردا با مدرسه میام خونه ، از هم بریم پارک :

      یک انسان اگر این رو بخونه متوجه میشه که شما دقیقا چرت و پرت نوشتید .

      خیلی از دوستان برنامه نویس این روزها محصولاتی رو تولید کردند :

      که یه همچین کاری رو میکنه و برای توجیه مشتریان میگند که محتوا تکراری دیگه نیست و یک محتوای جدید هست . این دوستان یا از مباحث سئو سایت و بهینه سازی سایت اطلاعاتی ندارند .

      یا این که اتفاقا اطلاعاتی رو دارند و به اصطلاح از ضعف دانش کاربران قصد سوئ استفاده را دارند ، یه جورایی میخواهند از اب گل آلود ماهی بگیرند .

      اگر واقعا تصور میکنید که گوگل متوجه چنین مسائلی نمیتونه بشه که شما دارید از رو تبدیل میکنید به با و با رو تبدیل میکنید به از کاملا در اشتباه هستید .

      اما جریمه شما یه جورایی به نظر من دو چندان خواهد بود :

      چون هم دارید مطالب تکراری تولید میکنید .

      و هم دارید چرت و پرت تولید میکنید که بدرد هیچ کی نمیخوره .

      خوب ما میخواهیم سایت خبری داشته باشیم ، وقتی فردا اعلام شده که تعطیل هست ، ما چجوری مقاله جدید بسازیم :

      خیلی ها فکر میکنند وقتی که قرا هست مقاله جدید تولید کنند ، وقتی یک سایت خبری گفته فردا تعطیل هست ، ما باید یک جدید تر بسیازیم ، این که نمیشه .

      بله نمیشه ، ولی منظور از محتوای جدید این نیست که محتوا یه چیز خاص و عجیب و قریب باشه .

      این که فردا تعطیل هست رو میشه به هزاران نوع نوشت ، فقط کافی هست عنوان مقاله رو داشته باشید و خودتون شروع کنید به نوشتن بدون این که به سایت قبلی خیلی توجه کنید 100% محتوایی که شما مینویسید یک مقاله جدید میشه ، این یک نوع خبرنویسی جدید هست .

      به عنوان یک مجموعه خدمات پشتیبانی و طراحی که در زمینه طراحی سایت خبری فعالیت دارد . اکثر در خواست های ما همین هست که مشتریان درخواست طراحی سایت خبرخوان :دارند که اکثر محتوا تکراری باشه ، یا این که اگر کمی پیشرفته تر باشه درخواست دارند که محتوا به اصطلاح خودشون نیمه اختصاصی باشه .

      با تغییر از با ، در برای و... در یک مقاله ، مقاله نیمه اختصاصی نمیشه . بلکه چرت و پرت میشه .

      مقاله نیمه اختصاصی به چی میگن به این میگن که مثلا خبرگزاری فارس یک مقاله ای ای رو نوشته شما می ایید اون رو میخونید از روی اون یک مقاله جدید خودتون مینویسید به این میگن مقاله نیمه اختصاصی

      اگر رویه مطالب تکراری رو در پیش بگیرید ، و فکر کنید که با تغییر کلمات میتوانید گوگل رو دور بزنید کاملا در اشتباهید و در چند سال اینده رو به نابودی خواهید رفت :

      از هم اکتون : بهتر است به فکر نوآوری باشید .

      حتی اگر نخواهید مطالب جدید هم تولید کنید میتوانید به رویه هایی مطالب جدید و متفاوت تولید کنید . براساس همان رویه فید خوان .

      رویه شما باید به گونه ای باشد که مطالب شما از نظر بارمحتوایی بسیار ارزشمند باشد و تکراری نباشه .

      امیدواریم توضیحات ارائه شده برای کاربران گرامی مفید واقع شود .
    • توسط portal
      نکات مهمی درباره مدیریت وب سایت و مشتریان در سال 2017


      اگر در حال حاضر در کسب و کار طراحی سایت خود با مشکل روبرو هستید و قصد دارید در سال جدید در دنیای دیجیتال حضوری مناسب داشته باشید، باید از همین الان به فکر برنامه ریزی برای کسب و کار خود باشید.

      در این مقاله از طراحی سایت پرتال، قصد دارم مواردی که در برنامه ریزی برای کسب و کارتان به آنها نیاز دارید را برایتان نام ببرم. به کمک این موارد قادر هستید، تاثیر بیشتر و بهتری بر روی کاربران سایت خود داشته باشید و به این ترتیب درآمد بیشتری کسب نمایید.

      با سایت ساز پرتال همراه باشید.

      مرتب سازی اطلاعات تماس کاربران را در پایگاه داده طراحی سایت
      آیا قصد دارید به مشتری که نزدیک به ده سال است با او ارتباط نداشته اید به منظور فرا رسیدن سال نو، کارت پستال بفرستید؟ مطمئناً پاسخ تان منفی است. ارسال چنین پیغام هایی برای این دسته از افراد نمی تواند به کسب و کار شما کمک کند.

      بهتر است کاربران خود را در پایگاه داده وب سایت خود طبقه بندی کنید. برای این کار می توانید از برچسب ها یا فولدرهایی ایجاد کنید و مشتریان خود را بر اساس درجه اهمیت در آن ها ذخیره کنید. نام گذاری این پوشه ها می تواند به صورت A، B، C و ... صورت بگیرد.

      گروه A را به کاربرانی اختصاص دهید که طی 12 ماه گذاشته با آنها در تماس بوده اید و با آنها همکاری کرده اید. گروه B مربوط به مشتریانی است که در 12 ه گذشته با آنها به صورت حضوری یا تلفنی ارتباط نداشته اید.

      می توانید گروه C را به کاربرانی اختصاص دهید که تا به حال به طور فیزیکی با آنها در ارتباط نبوده اید، اما ارتباطات غیر مستقیم کاری با آنها داشته اید. همچنین، می توانید گروه D را به کاربرانی اختصاص دهید که مدت زمان بسیار زیادی است که با ایشان در ارتباط نبوده اید. این افراد معمولاً به پیام ها، تخفیفات و سایر ایمیل ها یا تماس های شما پاسخ نمی دهند. این گروه را از پایگاه داده خود حذف نمایید.

      تماس گرفتن با مشتریان وب سایت
      اگر می خواهید تا در سال 1395، کسب و کار موفقی داشته باشید، پس امروز شروع نمایید تا با مشتریهای و کاربران موجود در پایگاه داده تان حرف بزنید. فهرست کاربران خود را تقسیم نمایید و هر روز به 10 تا 20 نفر از اشخاص موجود در فهرست تماس حاصل نمایید. به آن ها بگویید که می خواهید برای شان کارت پستال سال نو بفرستید.

      از این رو، قادر هستید حتی تاریخ تولد مشتریهای خود را در جایی ثبت نمایید و هر زمان که موعد آن ها فرا رسید با آن ها تماس گرفته و یا کارت پستالی برای شان بفرستید. از این جهت شما به طور دوستانه کسب و کار و طراحی سایت فروشگاهی خود را به آن ها یادآوری می نمایید.

      بروزرسانی طراحی سایت
      آخرین باری که طراحی سایت خود را بازسازی کردید، چه وقتی بود؟ تا به حال اشکالات سایت خود را رفع کرده اید؟ آیا وبلاگی در طراحی سایت خود دارید؟ آیا در طراحی سایت خود دارای دکمه های فراخوانی به مشارکت هستید؟ طراحی سایت های تجاری موفق و سودمند، دارای مطلبهایی پراهمیت و بروز (مانند وبلاگ) و دکمه های فراخوانی به مشارکت هستند. ( این دکمه های می توانند راهنمای موردهای قابل دانلود، سفارش کالا و یا خدماتی از طراحی سایت، و یا تکمیل فراست که نیاز به اطلاعات تماس و آدرس ایمیل مشتریهای طراحی سایت دارد).

      بررسی بیست فروش آخر وب سایت
      بیست مشتری طراحی سایت آخر شما از کدام منابع حاصل شدند؟ آیا سیستمی در طراحی سایت خود دارید تا از مشتریهای بابت گزینش سایت و کسب و کار تان تشکر نمایید؟ قادر هستید با ارسال ایمیل هایی، از مشتریهای طراحی سایت خود قدردانی نمایید. از این رو بیشتر در یاد آن ها باقی می مانید.

      دانستن این که فروش کالاها و خدمات طراحی سایت تان از کدام منابع بیشتر حاصل شده است، برای معین نمودن اینکه درآمد سال آینده تان از کدام منابع بیشتر کسب خواهد شد و بایست چه موردهایی را برای این منابع در طراحی سایت خود بهینه سازی کنیم، خیلی ضروری است. آیا روی موردهایی در کسب و کار و طراحی سایت تان سرمایه گذاری می نمایید که هیچ سودی برای تان نداشته است؟ آیا بازاریابی به وسیله ایمیل را در کسب و کار و طراحی سایت خود به کار می برید؟ تبلیغات روزنامه ای چطور؟

      بر روی 20 فروش و یا 20 مشتری آخر طراحی سایت و کسب و کار تان فوکوس نمایید تا درک مناسبی از اینکه سال آینده بایست روی چه موردهایی سرمایه گذاری نمایید، داشته باشید. از این رو قادر هستید به دارا بودن یک کسب و کار موفق بیشتر امیدوار شوید.

      رقیبان وب سایت خود را بشناسید
      رقیبان تجاری شما چه کسانی هستند؟ آن ها در طراحی سایت و یا در کسب و کار خود چه مولفه هایی دارند که از شما مناسب هستند و سبب موفقیت شان شده است؟ ساعاتی را به تحقیق راجع به رقیبان تجاری تان اختصاص دهید. طراحی سایت های شان را ارزیابی نمایید، کالاها و خدمات که ارائه می دارند را زیر نظر داشته باشید تا قادر باشید به راز موفقیت شان پی برده و این راز را در طراحی سایت و کسب و کار خود نیز به کار ببرید.

      ما نیز همواره فهرستی از رقیبان خود در اختیار دارم. هر سال این فهرست را بروزرسانی می کنم تا بیشتر خود و کسب و کارم را ارتقاء دهم و کشف کنم که در کدام قسمت های کسب و کار و سایت خود، خطای نموده ام. چه باور نمایید یا خیر، رقیبان تان در برخی موردهای مناسب از شما عمل می نمایند. از این رو، بایست بدانید که در سال جاری روی کدام قسمت های کسب و کار تان بایست بیشتر فوکوس داشته باشید. بنابراین قادر هستید هر سال، طراحی سایت و کسب و کار خود را ارتقاء دهید.

      برآورد هزینه ها و درآمدهای وب سایت (طراحی سایت)
      هزینه و درآمدهای تان را در سال گذشته ارزیابی نمایید و دریابید که از کدام قسمت هایی که روی آن ها سرمایه گذاری کردید، سود به دست آوردید و از کدام قسمت ها ضرر دیده اید. شما هر سال برای سیستم های تکنولوژی یافته، برنامه های بازاریابی و رسانه های اجتماعی پول پرداخت می نمایید که شاید حتی یک بار هم از آن ها در کسب و کار خود استفاده ننمایید. وقتی که در این شرایط قرار دارید، زمان هایی را اختصاص دهید تا دریابید اگر روی منابع پر استفاده و پر کاربرد در طراحی سایت و کسب و کار تان سرمایه گذاری نمایید و باقی موردهای را حذف نمایید، سود شما به چه میزان افزایش می یابد؟

      شما قادر هستید دو ماه پیش از پایان سال نیز این کار را اجرا کنید. شما نبایست این کار به تعویق بی اندازید تا ضررهای بیشتری گریبان گیرتان شود. هر زمان که روی این موردهای فوکوس نمایید، به نفع کسب و کار تان است.

      استخدام یک تیم مناسب
      پاییز مناسب ترین زمان برای معین نمودن این است که آیا همه اشخاص تیم کسب و کار تان، به درستی کار می نمایند و کارشان بر بهبود کسب و کار تان اثر دارد یا خیر. اگر کارمندانی دارید که سبب به وجود آمدن اشکالاتی در سیستم کسب و کار تان شده اند، این اشکالات را رافع نمایید و یا در نهایت آخر اگر مجبور شدید، آن ها را اخراج نمایید.

      در ماه ژانویه سعی نمایید به تشخیص صلاحیت کارمندان خود بپردازید. در صورتی که احتیاج دارید، قادر هستید اشخاصی را نیز استخدام نمایید تا پیش از شروع سال به آن ها فرصت آشنایی به کسب و کار تان را بدهید.

      به یاد داشته باشید که اصل کسب و کار بر پایه ی این است که در آستانه هر سال جدیدی، مروری بر عملکردهای خود داشته باشید و به به چه نحوی مناسب شدن کسب و کار خود در سال آینده خیلی فکر نمایید.

      توجه به مشتریان وب سایت نه تنها در طول سال اهمیت دارد، بلکه در پایان سال ضرورت بیشتری دارد و الزامی است تا دریابید که کدام مشتریهای سایت تان برای شما سودمند هستند و کدام یک از شما خرید نمی نمایند. از این رو قادر هستید روی نقاط قوت خود بیشتر کار نمایید و نقاط ضعف تان را نیز برطرف سازید و کسب و کار خود را ارتقاء دهید. از این جهت است که قادر هستید کاربران سایت خود را افزایش دهید.

      هنگامی که در پایان سال با گفتن تبریک ساده و یا ارسال کارت پستال، کسب و کار خود را به مشتریهای یادآوری می نمایید، آن ها حس می نمایند که چقدر برای شما ارزشمند هستند و همواره همراه کسب و کار تان باقی خواهند ماند.
      نصب voip ، تلفن تحت شبکه ، خرید ویپ ، خرید voip ، سرویس ویپ ، سرویس voip ، شرکت نوین ویپ ، برای ورود کلیک کنید ، ورود به وب سایت ، قیمت امروز خودرو ، قیمت خودرو استارت ، خرید و فروش ماشین ، فروش خودرو دست دوم ، خرید خودرو دست دوم ، خرید و فروش خودرو دست دوم ، استارت ، شرکت استارت ، برای ورود کلیک کنید ، ورود به وب سایت ، start ، تبلیغ گرفتن برای تلگرام ، چگونه برای کانال تلگرام خود تبلیغ بگیرم ، دریافت تبلیغ برای کانال تلگرام ، دریافت تبلیغ در تلگرام ، سیستم همکاری با کانال تلگرام ، اینجا کلیک کنید ، ورود به بخش ، تبلیغ کلیکی تلگرام، قیمت تبلیغات در تلگرام ، تبلیغات کانال تلگرام ، دیدوگرام ، شرکت دیدوگرام ، برای ورود کلیک کنید ، ورود به وب سایت ، سئو وبلاگ ، سئو نوین ، افزایش ورودی گوگل با سئو ، راه های سئو ، سئو و بهینه سازی وب سایت ، خدمات سئو ، مشاوره سئو ، مشاور سئو ، مشاوره بهینه سازی سایت ، هزینه سئو سایت ، چگونه آمار گوگل خود را بیشتر کنیم ، افزایش ورودی گوگل ، راهنمای کامل سئو ، راهنمای سئو وب سایت ، افزایش کاربران سایت ، ترافیک گوگل خود را بیشتر کنید ، آموزش افزایش فروش اینترنتی ، افزایش فروش اینترنتی ، راهکارهای مارکتینگ اینترنتی ، آموزش اینترنت مارکتینگ ، تکنیک های فروش اینترنتی ، روش های فروش آنلاین ، چگونه سایت خود را بازاریابی کنم؟ ، آموزش تبلیغ و بازاریابی ، راهنمای تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ، چگونه ترافیک سایت را افزایش دهیم؟ ، پنل گوگل ادوردز ، پنل تبلیغات کلیکی گوگل ، گوگل ادز ، تبلیغات در صفحه اول گوگل ، تعرفه تبلیغات در گوگل ، تعرفه تبلیغات گوگل ، آگهی در گوگل ، آگهی گوگل ، تبلیغات کلیکی در گوگل ، تبلیغ سایت در گوگل ، مشاوره تبلیغات ، شرکت تبلیغاتی ، بهترین شرکت تبلیغاتی ، تجارت نوین ، شرکت رسانه تجارت نوین ، برای ورود کلیک کنید ، ورود به وب سایت ، Digital marketing iran ؛ نحوه ساخت سایت ، چگونگی طراحی سایت ، نحوه ساخت وب سایت ، طریقه ساخت سایت ، نحوه طراحی سایت ، طریقه ساخت سایت اینترنتی ، نحوه ساخت سایت ، طریقه ساخت وب سایت ، طریقه ی ساخت وب سایت ، طرز درست کردن وب سایت ، سایت ساز اختصاصی ، طراحی سایت ارزان ، طراحی ارزان وب ، اینجا کلیک کنید ، ساختن یک سایت ارزان ، ساخت ارزان سایت شما ، یک سایت ارزان قیمت داشته باشید ، وب سایت خود را ارزان ایجاد کنید ، یک سایت ارزان اینترنتی داشته باشید ، قیمت ساخت سایت ، تعرفه ایجاد سایت ، قیمت ایجاد سایت ، برای دیدن هزینه ها کلیک کنید ، سایت حرفه ای ، بهترین سایت ساز ، پرتال ، سایت ساز پرتال ، طراحی سایت پرتال ، برای ورود کلیک کنید ، ورود به وب سایت ، طراحی حرفه ای سایت ، اینجا کلیک کنید ، ورود به وبلاگ اموزش پیامک ، اموزش ارسال پیامک ، معرفی سیستم ارسال پیامک ، برای ورود کلیک کنید ، وبلاگ ، پنل نمایندگی اس ام اس ، نمایندگی سامانه پیامکی ، نمایندگی فروش پنل اس ام اس ، نمایندگی سامانه پیامکی ، نماینده ها ، اس ام اس تبلیغاتی ، اس ام اس گروهی ، خرید سامانه پیامکی ، سامانه اس ام اس ، خرید پنل اس ام اس از مخابرات ، اس ام اس پنل ،سامانه ارسال پیام کوتاه ، پنل پیام کوتاه ، خرید سامانه پیامک ، بهترین پنل اس ام اس ، خرید پنل پیامک ، سامانه پیامک انبوه ،
    • توسط fns4565
      بدترین توصیه‌ای که برای توسعه کسب و کار اینترنتی شما می‌توان کرد، آن است که بگوییم سئو سایت را نادیده بگیرید و فقط روی محتوا  تمرکز کنید. سئو وبسایت شما را به زبانی تبدیل می‌کند که هر موتور جستجویی می‌تواند به آسانی آن را متوجه شود؛ بنابراین کاربران صفحات شما را مشاهده خواهند کرد. اما در این راه مرور اشتباهاتی که کسب و کارها به طور مکرر مرتکب می‌شوند می‌تواند برای شما درس هایی داشته باشد.
      کلیدواژه ها (عبارات کلیدی مهم) شما همواره هم به کلیدواژه نیاز دارید. دو اشتباهی که در این زمینه مرتکب می‌شوید این است: چاشنی دادن به کلیدواژه و هدف قرار دادن کلمات اشتباه.
      چاشنی دادن (تاکید بیش از اندازه و در واقع بزرگنمایی)  با استفاده از عبارات کلیدی دقیق در پسامدهای غیرعادی، موتور جستجو را فریب می دهد. این کار باعث می شود که موتورها شما را جریمه کنند؛ در واقع عبارت شما هیچ معنایی نخواهد داشت. گوگل برای تجزیه و تحلیل هدف، صفحه سایت شما را از نمایه سازی معنایی نهفته (LSI) بررسی می کند و تغییرات کلیدواژه را مشخص می کند. به جای تکرار واژه به واژه، از مترادف ها و جایگزین های دیگر استفاده کنید. کلیدواژه را در عنوان، بند اول، توضیحات اصلی و در داخل متن استفاده کنید.
       
      متن لنگر  متن لنگر کلمات قابل کلیک کردن در یک هایپرلینک است. شما می توانید برای متن های دارای برند، لینک های خالی و لینک های دنباله دار، از متن لنگر استفاده کنید و صفحه خود را در سایر مطالب وبسایت و وبسایتهای خارجی مرتبط پیوند دهید.در واقع همانطور که همواره خدمت شما عرض کرده ام، مهم ترین استفاده این هایپرلینک ها زمانی است که سایت های دیگر مطالب سایت شما را کپی می کنند و برای شما بک لینک کاملا مرتبط می سازند !
      بهینه سازی تصویر محتوای دارای تصویر کلیک، لایک و اشتراک گذاری های بیشتری خواهد داشت. اما مشکل آن است که موتورهای جستجو نمی توانند تصاویر را ببینند (البته کم کم داریم به شرایطی می رسیم که گوگل تصاویر را هم تحلیل می کند !!). در این خصوص موتورها به توضیحات متنی نیاز دارند. بهتر است یک نام فایل کاملا مرتبط، زیرنویس و عنوان برای تصویر مشخص کنید.
      استراتژی لینک ها در یک نظرسنجی مشخص شد که 90 درصد افراد از نشریات و تبلیغات به عنوان بهترین استراتژی تقویت سئو و ایجاد لینک استفاده می کنند. باید مراقب باشید که لینک های وبسایت های جریمه شده و نامعتبر را در مطلب خود نگنجانید.در واقع اصل صحبت ما در این نکته سایت بک لینک های ارزشمند و موثر است.
      طرفداران و دنبال کنندگان بکه های اجتماعی بی نظیر هستند اما تعداد طرفداران شما چندان تعیین کننده نخواهد بود. مشارکت و فعالیت است که اهمیت دارد. باید مشخص کنید نحوه برقراری ارتباط و تعامل با افراد و برخورد آنها با شما چگونه است؟ اعداد و ارقام مهم نیست، فعالیتی که ایجاد می کنید و میزان مشارکت مخاطبان شما مهم است.
      لطفا مورد 5 را دوباره به دقت بخوانید.این مورد از بنده به کرات پرسیده شده است.
    • توسط sitecode1
      طراحی وب سایت و برداشت های غلط از بهینه سازی سایت

       
       
      ترغیب کاربران وبلاگ برای بازدید از سایت
      ایجاد یک وبلاگ به تنهایی برای بالا بردن ترافیک طراحی وب سایت شما کافی نمی باشد و نکته این است که وبلاگ خبری یک عمل دو طرفه  است. باید در وبلاگ از کاربران بخواهید که از سایت شما دیدن کنند و در ایجاد محتوای وبلاگ نیز باید دقت زیادی داشته باشید که وبلاگ شما اسپم نشود. بنابراین صرف اینکه یک وبلاگ طراحی کرده اید، برای شما کافی نیست و باید در آن نسبت به محتوا و ترغیب بازدید کنندگان به بازدید از سایت توجه کنید. موتورهای جستجویی نظیر یاهو و گوگل حساسیت زیادی بر روی وبلاگ های اسپم و یا بی کیفیت دارند و اصولاً در جستجوها محلی از اعراب ندارند.
      نقش رتبه موتور جستجو در بازاریابی و طراحی وب سایت
      در صورتی که سایت شما در موتور های جستجویی نظیر گوگل و یاهو رتبه مناسبی داشته باشد بر روی فروش شما نیز تأثیر مثبتی خواهد داشت. برای درک این مطلب بهتر است نظری کنیم بر تعداد بالای کاربران اینترنت در ایران که امروزه حدود چهل میلیون نفر تخمین زده می شوند و خود این آمار به خوبی نشان دهنده اهمیت موضوع می باشد. در طراحی وب سایت می توان گفت هیچ چیزی قطعی نیست.
      زمانی که قصد دارید رتبه خود را بهتر کنید صرفاً بحث بهینه سازی نمی تواند تضمین کننده این امر باشد زیرا الگوریتم های گوگل به صورت مداوم در حال تغییر هستند و حتی اگر رتبه خوبی نیز کسب کنید، نگه داشتن این رتبه هیچ تضمینی نخواهد داشت زیرا وبمسترها همواره در تلاش هستند که رتبه خود را ارتقاء دهند.
      سعی کنید با شرکت ها و کارشناسان طراحی وب سایت و سئو سایت برای نگه داشتن رتبه شما قرارداد بلند مدت منعقد کنید زیرا دنیای  بهینه سازی سایت به مثابه یک جنگ است برای برتری یافتن.
      نقش انتخاب تیتر مناسب در طراحی وب سایت برای مطالب
      انتخاب یک عنوان و تیتر زیبا برای محتوای سایت یکی از مهم ترین بخش ها است زیرا ممکن است هر چقدر هم که مطلب شما با کیفیت و غنی باشد اگر عنوان جذاب و جالبی برای مخاطبین نداشته باشد هیچ وقت خوانده نشود. بنابراین در طراحی وب سایت باید اهمیت زیادی به  انتخاب عناوین بدهید.
      کسانی که به صورت حرفه ای می نویسند تعداد زیادی عنوان برای مطالب خود در نظر می گیرند سپس به بررسی آنها پرداخته و مشخص می کنند که کدام یک بیشترین ترافیک را جذب خواهد نمود و آنجا است که از میان عناوین مختلف یکی را انتخاب می نمایند. به همین خاطر درطراحی وب سایت خود و هنگام ارسال محتوا دقت زیادی بر روی عناوین انتخاب شده داشته باشید.