Content: Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Background: Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Pattern: Blank Waves Notes Sharp Wood Rockface Leather Honey Vertical Triangles
خوش آمدید به انجمن ایران سی اف سی | بزرگترین انجمن تفریحی و سرگرمی
خوش آمدید، مهمان!

برای دسترسی کامل به امکانات انجمن ثبت نام نمایید، زمانی که ثبت نام نمایید و وارد حساب کاربری خود شوید قادر خواهید بود موضوع جدید ایجاد نمایید، به موضوعات سایر اعضا پاسخ دهید، امتیاز کسب نمایید، به سایر اعضا پیام خصوصی ارسال نمایید و امکانات بی شمار دیگر ....

چرا منتظر هستید؟ هم اکنون ثبت نام نمایید.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

  • مطالب مشابه

    • توسط parswebdesign
      رنگ، بخش مهمی از هر طراحی سایت است. رنگ، عواطف را بیدار می کند که می تواند منتج به احساسات منفی، مثبت یا منتقاض شود.  رنگ به عنوان یک ارتباط غیر شفاهی،  بهترین و بدون شک ابزار اساسی برای حس کردن هاهنگی مخاطبان وب سایت است. رنگ های طراحیِ وب باید با معنی نام تجاری و هویت کلی نام تجاری، هماهنگ باشد. معنی، بر اساس اولویت شخصی و پس زمینه فرهنگی، تغییر می کند.
       اما به طور کلی رنگ باید لحن و آهنگ کلام درست را تنظیم کتد و برای بازدیدکنندگان، پیام داشته باشد. طراح سایت ممکن است مجبور باشد تا با منابع چاپ شده ای که وجود دارد از قبیل آرم ها کار کند و مجبور خواهد بود رنگ ها را بر اساس این اطلاعات انتخاب کند.
      ولی این امر مهم است تا طرحِ رنگِ مناسب برای کل وب سایتی که به واسطه اصول اصلی برای تئوری رنگ هدایت می شود، انتخاب شود.
      با توجه به اینکه رنگ ها می توانند مقدار زیادی از احساسات را برانگیزند و آغازگر فعالیت ها باشند، ابزار بسیار قدرتمندی برای توسعه دادن ایده های درست هستند. بیایید جادوی رنگ را در منظر دیدگاه وبِ امروزی کشف کنیم.
       شکل های هنری اخیر، اکنون دریچه ای به کاربردهای تجاری، چه به صورت طراحی سایت  ویا چه به صورت صنعت تبلیغات باز می کند.
      نیاز به بیان عمق و مهارتِ درست استفاده از رنگ برای بهبود و تصحیح محتوای وب، وجود دارد. استفاده مکرر از رنگ ها، بر روی ذهن و خلق و خوی کاربران به صورت ناخودآگاه اثر می گذارد.
      اگر طرح رنگ، به درستی برای جلب توجه بازدید کننده انتخاب شود، بخش بزرگی از کار از قبل انجام شده است. بنابراین طراح سایت باید احتیاط لازم را در انتخاب رنگ ها، داشته باشد.
      ابزارهای زیادی در بازار وجود دارد که طراحان را برای انتخاب طرحِ رنگِ بی عیب و نقص، کمک و هدایت می کند. برای مبتدی ها، Paletton، ابزار ساده شده ای است که در ایجاد سایت متعادل کمک می کند. این مطلب جستجو شده است که Adobe Color CC ، قابل اطمینان ترین ابزار کمکی در دسترس موجود در بازار برای رنگ است.  Flat UI Color Pickr، اثر معین و قطعی از مغایرت یا شباهت ارتباطی تا برانگیختن احساسات از طریق رنگ را دارد. Mudcube Color Sphere، چندین گونه طرح را به جهت انتخاب برای وبسایتهای مناسبش پیشنهاد می کنند. همچنین  Check my colors، یک ابزار مؤثر برای بررسی ترکیبات رنگ پیش زمینه و پس زمینه است. رنگ ها در یک زیبایی شناسی کلی مشارکت می کنند و همچنین برای کاربران نشان های ارتباطی را فراهم می کنند. از آنجایی که قطعا تعداد زیادی از طراحان در حال طراحی در دهه رنگ ارتعاشی هستند، قرمز، نارنجی، صورتی، آبی و بنفش، با نتاوب بیشتری نسبت به رنگ های دیگر در پروژه های طراحی سایت استفاده می شوند.
      از آنجایی که رنگ های روشن در خود طراحی مشارکت می کنند و بنابراین تجارب ارزشمندی از کاربران را بازتاب می دهند، همیشه در بالاترین لیست انتخاب ها قرار دارند. آنها تقریبا یک بعد اضافی را به هر پروژه ای اضافه می کنند و یک ارتباط عاطفی که کاربر را به میزان بیشتری درگیر می کند، ایجاد می کنند.
      با توجه به اینکه رنگ های برجسته در طراحی سایت غالب هستند، همچنین فنِ چاپِ رنگ های برجسته می تواند زیبایی ماندگار و قدرتمندی را ایجاد کند.
      در آینده، طراحان،  سعی خواهند کرد که رنگ های مرسوم و اولیه را با طرح های عمیق تر، برجسته تر و حتی روشنتر، ترکیب کنند. این رنگ ها نوجه را به خود جلب می کنند و می توانند احساس شگفت انگیز مدرنی را تقریبا به هر سبکِ طراحی اضافه کنند.
      تصاویرِ با وضوح بالا و رنگ های ارتعاشی منجر به جلب محبوبیت عامه شده اند که به چیرگی اشان در چشم انداز طراحی سایت ادامه می دهند.
      پروژه های بیشتری از رنگ طراحیِ جعبه رنگ نقاشی ، استفاده می کنند که با ظاهر و احساسِ با کیفیت بالا ترکیب شده است. همچنین شیب محصولات فرعی می تواند به عنوان ابزار مجذوب کننده در آینده استفاده شود.
      محبوبیت و کیفیت با وضوح بالا در طرح های مسطح، نقش رنگ ها در طراحی سایت را گسترش می دهند. این امر نه تنها موجب رشد و گسترش خود می شود بلکه خودش را به پروژه های چندگانه گروه رنگ های مختلفی که کامپیوتر در یک زمان می تواند نشان دهد، تطبیق می دهد. طرح Flat UI، استفاده از عناصر متغایر را برای وفق دادن با ذوق و سلیقه در حال بالغ و کامل شدنِ بینندگان، دنبال می کند. 
      استفاده از رنگ واحد با مخلوطی از رنگ و سایه رنگ برای ایجاد یک طرح بصری، هدف رنگ های یکنواخت را بنیان نهاد.
      آنها ساده ترین ابزارها برای ایجاد طرح های مؤثر، بدون اثر بر روی خوانا بودنِ رابطِ  وب هستند. نتایج انطباق و خوانا بودن، به وسیله این رنگ های مرسوم، دسته بندی شده اند.
      در اینجا نکاتی هستند که به طراحان وب در استفاده از رنگ به طرز صحیح، کمک می کنند:
      از رنگ های مغایر بین متن و زمینه استفاده کنید تا خوانا شود.
      از رنگ های کافی برای درست نشان دادن عناصر استفاده کنید.
      تیترهای وب سایت را با حداقل رنگ، ذخیره کنید.
      برای جلب توجه بازدیدکنندگان، از رنگ های تیز استفاده کنید.
      برای جلوگیری از منابع نامناسب، بر روی طرح های رنگِ تحسین برانگیز طبیعت تمرکز کنید.
      برای نشان دادن اشتیاق و علاقه شدید و قدرت، قرمز مؤثرترین رنگ است که بیشترین میزان جلب توجه را دارد.
      برای  نشان دادن خلاقیت و همزمان، حفظ انس و آشنایی، رنگ های نارنجی بهترین اثر را دارد.
      زرد، احساسی از دوران قدیمی را می دهد و حالتهایی از بی انتهایی، عقل و کنجکاوی را نشان می دهد.
      سبز، پلی میان فاصلهِ رنگ های سرد و گرم می سازد.
      بنفش ها، ولخرجی را اظهار می دارند و انتخاب عامه پسند برای مد و کالاهای تجملی هستند.
      سیاه، رنگ بی فام است که برای ایجاد حسی از پیچیدگی و بی انتهایی استفاده می شود.
      سایتهایی که به کم قانع می شوند و ساده هستند، رنگ سفید را به عنوان پس زمینه استفاده می کنند. این رنگ بهترین رنگ برای تآکید رنگ های دیگر بر روی صفحه است و احساس ناخوشایند نام تجاری را حفظ می کند.
       
      نتیجه گیری
      رنگ همیشه یک عنصر مهم طراحی سایت بوده است. در دهه گذشته، طراحی سایت به طور شگفت آوری گسترش پیدا کرده است و شیوه های طراحی سایتِ مدرنِ زیادی وجود دارند که به وسیله طراحان اتخاذ می شوند.
      بسیاری از خانه های طراحی، ایده های  پالت های رنگی استاندارد و راهنماهای استفاده نوشته شده ، مخصوصا پیرامونِ استفاده مؤثر از رنگ ها را خلق می کنند.
    • توسط parswebdesign
       

      در سال 2003 مردم را می‌دیدیم که با در دست داشتن تلفن‌های نسبتاً بزرگ با دیگران تماس می‌گرفتند و یا ایمیل خود را چک می‌کردند. استفاده از این وسیله‌ی بزرگ و عجیب که تلفن هوشمند نام گرفته بود به قشر ثروتمند جامعه محدود می‌شد؛ اما در کمتر از یک دهه تلفن‌های هوشمند از نظر کاربرد به اندازه لپ‌تاپ‌ها رشد پیدا کردند. دیگر این امکان فراهم شده بود که هر اطلاعاتی را از جمله ساعت نمایش فیلم در سینماها، آدرس فروشگاه‌ها و رستوران‌ها را در این دستگاه هوشمند پیدا کرد. امروزه با توجه به جایگاهی که تلفن‌های هوشمند در زندگی تمامی اقشار مردم پیدا کردند، نباید از خاطر برد که ارتباط تکنولوژی رو به رشد و وب‌سایت‌ها تا چه حد می‌توانند در توسعه و تبلیغ کسب‌وکارها اثرگذار باشد.
      طراحی سایت ریسپانسیو چیست؟
      تا به حال تجربه کرده‌اید که بخواهید با تلفن هوشمند و یا تبلت خود یک سایت را باز کنید ولی به دلیل به هم ریختن قالب سایت، نتوانید محتوای سایت را به درستی مشاهده کنید و یا مجبور به بزرگنمایی و جابه‌جایی‌های گیج کننده باشید تا بتوانید مطالب را در شکل اصلی خود ببینید. این موضوع بسیار آزاد دهنده است. در نهایت شما به‌عنوان بازدیدکننده‌ی سایت ترجیح می‌دهید که هر چند هم که کیفیت مطالب سایت بالا باشد، آن را ترک کنید و به سراغ صفحه‌ای بروید که برای مشاهده محتوای آن مانعی سر راهشان نباشد. اگر در طراحی یک سایت این مشکل برطرف شده باشد، شما با سایتی واکنش گرا یا ریسپانسیو روبه‌رو هستید.
      در طی چند سال اخیر، طراحی سایت ریسپانسیو به طور فزاینده‌ای بین مردم محبوبیت پیدا کرده است. از آنجا که کاربران تلفن‌های هوشمند هرروزه افزایش پیدا می‌کند، صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ و حتی وبلاگ نویسان نمی‌خواهند این فرصت طلایی را برای جذب دنبال کنندگان و مشتریان از دست بدهند.
      طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنش گرا سبب می‌شود که قالب و شکل ظاهری نمایش وب سایت شما با طیف عظیمی از دستگاه‌ها ازجمله کامپیوترها، قبلت و تلفن‌های هوشمند منطبق شود. این انطباق با کمترین میزان تغییر در اندازه، چیدمان و جابه‌جایی المان‌های سایت صورت می‌گیرد.
      اگر مطالب فوق دلیل کافی برای استفاده از سایت ریسپانسیو را به شما ارائه نکرد، توجه شما را به توصیه شرکت گوگل جلب می‌کنیم. مدیران شرکت گوگل در زمینه‌ی بهینه‌سازی سایت برای تلفن‌های هوشمند به مدیران صنایع و کسب و کارهای رو به رشد توصیه می‌کنند که با طراحی سایت واکنش گرا بهترین بهره برداری را از سایت خود داشته باشند. طراحی ریسپانسیو به صورتی انجام می‌شود که برای تمامی دستگاه‌ها HTML مشابه استفاده می‌شود و به کمک کوئری‌های CSS متفاوت سایت برای دستگاه‌های مختلف متناسب می‌شود.
      در سال‌های اخیر، گوگل برای رتبه‌بندی سایت‌ یا همان سئو SEO در الگوریتم‌های خود تغییراتی ایجاد نموده است. الگوریتم‌هایی چون Panda، Penguin و Hummingbird همگی برای اولویت‌دهی به نمایش سایت در صفحه اول سرچ گوگل در سال‌های مختلف ارائه شدند و بیشترین تکیه در آن‌ها بر اصالت محتوای سایت بوده است. در حال حاضر یکی از شرایط گوگل برای امتیازدهی به سایت شما، طراحی وب سایت ریسپانسیو است.
    • توسط parswebdesign
       
      آنچه که در نگاه اول بازدیدکننده سایت شما را جلب کرده و او را به بازدیدهای بعدی ترغیب می کند نوع طراحی سایت یا وبلاگ شما اعم از طراحی گرافیکی یا ساختار فنی است. بنابراین نوع طراحی سایت یک پیش نیاز مهم است.
      امروز در دنیای تجارت، وب سایت ها از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند؛ چرا که به طور مستقیم با عمل "فروش" مرتبط شده اند. در حقیقت وب سایت ها و محتوای آنها جایگاه فروشنده را گرفته و مراحل مختلف فروش از آغاز تا پایان و حتی خدمات پس از فروش را نیز انجام می دهند.
      وب سایت، مکان حضور هر شخص یا شرکت در شبکه اینترنت است که  می تواند علاوه بر ایجاد ارتباط و معرفی دارنده سایت، امکان اطلاع رسانی بروز، بازاریابی و معرفی بین المللی را نیز به صورت نامحدود فراهم  کند.
      بسیار مهم است که شما چگونه در وب نمایان می شوید و چه مقدار از بازار آنلاین را در اختیار خواهید داشت. اگر وب سایت شما دارای استاندارهای لازم و امکانات مورد نیاز نباشد، قطعا رشد شما نیز بسیار ضعیف و بلکه غیرممکن می باشد.
      وب سایت های موفق دارای ویژگی هایی یکسانی هستند و شناخت این ویژگی ها به دارنده وب سایت کمک می کند که بهترین و حداکثر نتیجه مورد نظر از وب سایت خود را دریافت کند.  
      مهم ترین ویژگی های یک سایت موفق  عبارتند از:
      طراحی سایت به صورت ریسپانسیو (واکنش گرا) طراحی سایت بر اساس اصول سئو و موتورهای جستجو گرافیک و رنگ شناسی مناسب براساس موضوع فعالیتشز سرعت بارگزاری مناسب تولید محتوای مناسب و کافی طراحی سایت شامل مراحلی است که که اجرای صحیح هریک از این مراحل باعث افزایش بهره برداری از یک وب سایت خواهد شد. در ادامه به بررسی مهم ترین این مراحل می پردازیم:
      مراحل طراحی سایت توسط ما به صورت زیر است :
      شناخت نیازهای مشتری و ارائه طرح طراحی گرافیک وب سایت و تایید توسط مشتری طراحی و کدنویسی سایت و ورود محتوای مورد نظر برنامه نویسی صفحات پویا و تست نهائی راه اندازی سایت برروی هاست و دامین و ارائه به مشتری یکی از مهم‌ترین کارهایی که شما به ‌عنوان صاحب یک کسب‌وکار و یا ارائه‌کننده خدمات باید انجام دهید، انتخاب یک مشاور و طراحی سایت مناسب برای پیاده‌سازی وب‌سایت تان می‌باشد.
      گروه طراحی سایت "پارس وب دیزاین" با سالها تجربه در طراحی سایت در موضوعات و حوزه های مختلف این اطمینان را به شما می دهد که از ابتدا تا انتهای مسیر در کنار شما، برای موفقیت شما خواهد بود.
      طراحی وب سایت شما را با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا و منطبق بر نوع فعالیت و زمینه کاری خاص شما انجام خواهد شد تا وب سایت شما که جلوه و نماد موقعیت حرفه ای شرکت شماست جایگاه مناسب خود را در فضای مجازی کسب نماید.
      برای طراحی سایت خود و دریافت مشاوره رایگان با شماره تماس 021-44834169 تماس حاصل فرمایید.
    • توسط parswebdesign
       
      آنچه که در نگاه اول بازدیدکننده سایت شما را جلب کرده و او را به بازدیدهای بعدی ترغیب می کند نوع طراحی سایت یا وبلاگ شما اعم از طراحی گرافیکی یا ساختار فنی است. بنابراین نوع طراحی سایت یک پیش نیاز مهم است.
      امروز در دنیای تجارت، وب سایت ها از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند؛ چرا که به طور مستقیم با عمل "فروش" مرتبط شده اند. در حقیقت وب سایت ها و محتوای آنها جایگاه فروشنده را گرفته و مراحل مختلف فروش از آغاز تا پایان و حتی خدمات پس از فروش را نیز انجام می دهند.
      وب سایت، مکان حضور هر شخص یا شرکت در شبکه اینترنت است که  می تواند علاوه بر ایجاد ارتباط و معرفی دارنده سایت، امکان اطلاع رسانی بروز، بازاریابی و معرفی بین المللی را نیز به صورت نامحدود فراهم  کند.
      بسیار مهم است که شما چگونه در وب نمایان می شوید و چه مقدار از بازار آنلاین را در اختیار خواهید داشت. اگر وب سایت شما دارای استاندارهای لازم و امکانات مورد نیاز نباشد، قطعا رشد شما نیز بسیار ضعیف و بلکه غیرممکن می باشد.
      وب سایت های موفق دارای ویژگی هایی یکسانی هستند و شناخت این ویژگی ها به دارنده وب سایت کمک می کند که بهترین و حداکثر نتیجه مورد نظر از وب سایت خود را دریافت کند.  
      مهم ترین ویژگی های یک سایت موفق  عبارتند از:
      طراحی سایت به صورت ریسپانسیو (واکنش گرا) طراحی سایت بر اساس اصول سئو و موتورهای جستجو گرافیک و رنگ شناسی مناسب براساس موضوع فعالیتشز سرعت بارگزاری مناسب تولید محتوای مناسب و کافی طراحی سایت شامل مراحلی است که که اجرای صحیح هریک از این مراحل باعث افزایش بهره برداری از یک وب سایت خواهد شد. در ادامه به بررسی مهم ترین این مراحل می پردازیم:
      مراحل طراحی سایت توسط ما به صورت زیر است :
      شناخت نیازهای مشتری و ارائه طرح طراحی گرافیک وب سایت و تایید توسط مشتری طراحی و کدنویسی سایت و ورود محتوای مورد نظر برنامه نویسی صفحات پویا و تست نهائی راه اندازی سایت برروی هاست و دامین و ارائه به مشتری یکی از مهم‌ترین کارهایی که شما به ‌عنوان صاحب یک کسب‌وکار و یا ارائه‌کننده خدمات باید انجام دهید، انتخاب یک مشاور و طراحی سایت مناسب برای پیاده‌سازی وب‌سایت تان می‌باشد.
      گروه طراحی سایت "پارس وب دیزاین" با سالها تجربه در طراحی سایت در موضوعات و حوزه های مختلف این اطمینان را به شما می دهد که از ابتدا تا انتهای مسیر در کنار شما، برای موفقیت شما خواهد بود.
      طراحی وب سایت شما را با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا و منطبق بر نوع فعالیت و زمینه کاری خاص شما انجام خواهد شد تا وب سایت شما که جلوه و نماد موقعیت حرفه ای شرکت شماست جایگاه مناسب خود را در فضای مجازی کسب نماید.
      برای طراحی سایت خود و دریافت مشاوره رایگان با شماره تماس 021-44834169 تماس حاصل فرمایید.
    • توسط arash.mousavi
      رنگ سال در طراحی سایت
        همانگونه که در مقالات قبلی اشاره کردیم کار طراحی سایت یک کار تیمی می باشد و علاوه بر برنامه نویس افرادی نیز به عنوان کارشناس سئو سایت و طراح گرافیک و .. نیز در طراحی سایت مشارکت دارند. در استفاده از رنگ ها در سایت باید نقش طراح گرافیک را پر رنگ تر کنیم. طراحان حرفه ای به رنگ سال در طراحی های خود اهمیت زیادی می دهند و تلاش می کنند در کارهای خود حتماً به گونه ای از رنگ سال بهره ببریند تا علاوه بر بروز برودن خود و سایت طراحی شده مقدمات جلب نظر کاربران طراحی وب سایت ما را نیز فراهم کنند.
        رنگ سال طراحی سایت سال 96
        همانگونه که احتمالاً در جریان هستنید رنگ سبز چمنی و یا به صورت دقیق تر رنگ سبز 15-0343 در سال جدید به عنوان رنگ سال انتخاب شده است. استفاده از این رنگ در طراحی سایت از قبل هم کاربرد فراوانی داشت و حال با انتخاب به عنوان رنگ سال، می تواند طراوت طراحی وب سایت ها را به طور چشمگیری افزایش دهد. یک رنگ طبیعی و بهاری که با در بر گرفتن دامنه بسیار زیادی از رنگ های سبز می توان از آن استفاده کرد. البته در نظر بگیرید که که علاوه بر رنگ سبز یاد چند چند رنگ محبوب دیگر نیز برای سال 96 انتخاب شده است که می توانید از ترکیب آنها نیز برای بهتر شدن ظاهر وب سایت خود استفاده کنید. رنگ قهوه ای مایل به بنفش و طوسی و ... برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت pantone که وظیفه انتخاب رنگ سال رو بر عهده داره مراجعه کرده و از ده رنگ برتر امسال آگاهی یابید.
        استفاده از رنگ سال در طراحی سایت
        این که رنگ های سال رو چگونه و با چه ترکیبی در کنار هم قرار داد که بیشترین زیبایی و جذابیت رو به ارمغان بیاره فقط به هنر طراح گرافیک سایت شما بستگی دارد. در طراحی سایت خود می توانید از طراح گرافیک بخواهید رنگ هایی غیر از رنگ سال به کار ببرد که البته پیشنهاد نمی کنیم و سعی کنید اگر به رنگ دیگری نیز علاقه دارید با بهره گیری از ترکیب های ارائه شده توسط طراح اقدام به استفاده از آن کنید. خوشبختانه باید بگوییم که رنگ امسال از جمله رنگ هایی است که قابلیت ترکیب پذیری بالایی داشته و با توجه به لطافت و حس آرامش و طراوتی که به کابران انتقال می دهد حتی می توان از آن در بک گراند اصلی سایت هم بهره برد. مشکلی که در انتخاب رنگ مد وجود دارد این است که باید این آمادگی را داشته باشید که هر سال این رنگ را تغییر دهید و مطبق با رنگ سال پیش برید.

      نقش new tab در طراحی سایت ، رنگ سال در طراحی سایت ، سوغاتی های تور کوش آداسی ، زیباترین پارک ها در تور مشهد ، طراحی سایت ، طراحی وب سایت ، طراحی سایت ، طراحی اپلیکیشن ، بلیط چارتر ، بلیط هواپیما ، تور آنتالیا، تور مشهد ، تور ترکیه ، تور کوش آداسی ، آموزش طراحی سایت ، سئو سایت

      اهمیت new tab در طراحی سایت

      در طراحی سایت جدا از کُلیاتی مانند سئو سایت و گرافیک و برنامه نویسی و موارد ضروری در طراحی سایت که در مقالات بخش آموزش طراحی سایت به آنها اشاره نمودیم به جزئیات نیز باید توجه کنید. زیرا برخی از مواردی که در نظر شما ممکن است اهمیت زیادی در طراحی سایت نداشته باشند می توانند باعث شوند که طراحی وب سایت شما آنچنان که باید برای کاربران جذاب نباشد و حتی گاهاً منجر به این می شود که از سایت شما خارج شوند. یکی از این موارد که در این بخش توضیح می دهیم نحوه باز شدن تب های جدید می باشد. سوال مهم اکثر کاربران این است که لینک ها چه زمانی باید در یک تب جدید باز شوند. جواب این سوال را نمی توان با قاطعیت گفت. در بسیاری از موارد باز شدن تب جدید آزار دهنده است و باید تا حد امکان از این کار خودداری کنید اما این کُلی نیست و چناچه در ادامه توضیح می دهیم در برخی موارد و برای کمک به سئو سایت نیاز به انجام این کار است.
        نظر کاربران در مورد تب جدید در طراحی سایت
      طبیعتاً کاربران نیز به دسته های مختلفی تقسیم می شوند و نمی توان این موارد را به همه آنها اطلاق کرد. برخی از کاربران مبتدی بوده و تصور جالبی بین اکثر آنها در مورد new tab  در لینک ها و طراحی سایت وجود ندارد و حتی برخی از آنها از اینکه به صورت ناگهانی یک تب جدید باز شود نگران می شوند و ممکن است سایت شما را ببندند. تعدادی از تازه کاران هم اهمیتی نمی دهند. این مورد را در طراحی سایت خود مد نظر قرار دهید که اگر باز شدن تب جدید را تعریف نکنید کسانی که به تب جدید علاقه دارند می توانند به راحتی با یک کلیک راست و انتخاب گزینه نیو تب صفحه جدیدی را باز کنند. بنابراین برای این گروه نیز پیشنهاد نمی شود از تب جدید استفاده کنید. اما در نهایت اکثریت با کاربرانی است که از باز شدن تب جدید استقبال نمی کنند و بهتر است که کاربران را از سایت خود شاکی نکنید. اما دلایل بالا که به وضوح به شما می گوید برای احترام به کاربران از تعریف تب جدید برای لینک ها در طراحی سایت خودداری کنید اگر کمی خودخواه باشید باید از این امکان استفاده کنید زیرا با باز شدن تب جدید هم بازدید از صفحات مختلف سایت شما بالا می رود و هم صفحه قبلی بسته نمی شود و مدت زمان بیشتری کاربران در صفحه شما می مانند که می تواند به سئو سایت شما کمک کند. حال انتخاب با شماست.