nasrin1363

گوشی گوگل پیکسل: نکات و راهنمایی هایی در مورد این گوشی

امتیاز دادن به این موضوع:

پست های پیشنهاد شده

nasrin1363    9

گوشی گوگل پیکسل: نکات و راهنمایی هایی در مورد این گوشی

 

گوشی پیکسل (و گوشی همانند آن اما بزرگتر پیکسل XL) دوربین بسیار قوی ، پردازنده بسیار سریع و ظاهر زیبا، آن را به یکی از گوشی های محبوب تبدیل کرده است.

این گوشی همچنین آخرین ورژن اندروید،  Android Nougat، را اجرا می کند. این گوشی همچنین شامل ربات مرتبط به گوگل است که هر سوالی را که در پی استفاده از گوگل و یا هر چیز دیگری را پاسخ می دهد. در اینجا به طور کلی نکات و فوتو فن ها آورده شده است و توضیحات آنها، در مطالب بعدی آورده خواهد شد.

تنظیمات خود را انجام دهید

قبل از آنکه در هر آنچه که پیکسل به شما ارئه می دهد، غرق شوید، همیشه مطمئن شوید تنظیمات مورد نظر شما اعمال شده است. در هر شرایطی ابتدا تنظیمات خود را انجام دهید و سپس شروع به کار کنید.

فیلم

با Luancher شروع کنید

Luancher شکل اصلی گوشی شما را نشان می دهد. پیکسل لانچر مربوط به خود را از گوگل دارد، و این لانچر ویژگی های کاربردی بسیاری دارد که به صورت آشکار نمی باشند. وقتی لانچر به طور کلی جایی باشد که به همه برنامه ها و ویجت ها (widget) دسترسی داشته باشید، بسیار مهم است که به طور کامل با آن آشنا باشید.

فیلم

تسلط بر روی دوربین

دوربین این گوشی یکی از بهترین دوربین ها است. عکس های فوق العاده واضح و شفافی می گیرد، سرعت بالایی دارد و نور کم محیط را حل می کند. دوربین این گوشی را حتما با دوربین گوشی آیفون ۷ Plus مقایسه کنید. در مطلب بعدی به طور کامل در مورد دوربین این گوشی صحبت خواهیم کرد.

فیلم

دیگر ویژگی های این گوشی را پیدا کنید

شما با این گوشی بسیار راحت خواهید بود. اما این گوشی فوت و فن ها و کاربردهای بسیار زیادی دارد که با آن ها آشنایی ندارید. در این مطلب این نکات و فوت و فن ها را مطالعه کنید.

ویژگی های مبهم این گوشی

شاید فکر کنید همه چیز رادر مورد پیکسل می دانید. اما واقعا می دانید؟ما ابزار و گزینه هایی پیدا کردیم که دانستن در مورد آنها برای شما کاربردی خواهد بود:

 

منبع :پایگاه دانش یزد سرور

لینک

  • پسند 1

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه تشكر يا می پسندم استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری


  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

  • مطالب مشابه

    • توسط webone
      امروزه با پدید آمدن شبکه های اجتماعی مختلف و توسعه وبلاگ های شخصی تصور میشود که نیاز به داشتن وب سایت های شخصی کاهش پیدا کرده است. گرچه شبکه های اجتماعی و وبلاگ ها میتوانند برای افراد به عنوان یک معرفی کننده آنلاین باشند، اما داشتن یک وب سایت شخصی تحت دامنه اینترنتی مختص فرد، برای کسانی که نیاز به سایت شخصی دارند، چندین برابر مفید تر میباشد.در شبکه های اجتماعی یا وبلاگ ها ، گرافیک یا به صورت ثابت و غیرقابل تغییر است یا از امکانات گرافیکی محدودی برای تغییرات جزئی گرافیک میتوان استفاده کرد. مهمترین مسئله ای که در یک سایت شخصی حائز اهمیت است، قالب و گرافیک زیبا و جذاب سایت میباشد. گرافیک و قالب سایت شخصی باید با توجه به روحیات، تخصص ها و اهدافی باشد که فرد مطابق با آنها درخواست طراحی خود را داده است. شکل قالب میتواند مبتنی بر عکس فرد و یا زمینه کاری وی باشد.
      ویژگی های سایت شخصی :
      در موفقیت طراحی سایت شخصی ویژگی های زیادی  مطرح است. سایت های طراحی شده با توجه به نوع مصرف و کاربردی که دارند و هدفی که برای آن طراحی شده اند ویژگی های خاص خود را دارند. ما اینجا به تعدادی از آنها اشاره میکنیم :
      ریسپانسیو بودن در طراحی سایت شخصی:
      با گسترده و فراگیر شدن استفاده از تلفن های همراه هوشمند و تبلت ها برای وب گردی و گشت وگذار در فضای مجازی، ریسپانسیو و واکنش گرا بودن یکی از ملزومات سایت های امروزی میباشد. حدود 50 درصد از کاربران از موبایل و تبلت برای مشاهده سایت ها استفاده میکنند و در صورتی که قالب سایت شما نمایش درستی در موبایل و تبلت نداشته باشد کاربران بسیاری را از دست خواهید داد .
      انعطاف پذیری در طراحی سایت شخصی:
      سایت های شخصی باید به نحوی طراحی و پیاده سازی شوند که کاملاً با نیاز کاربر متناسب بوده و بسته به هدفی که برای آن طراحی شده اند پاسخگوی تمامی نیاز های کاربر باشند.
      مدیریت آسان سایت های شخصی:
      یکی از ویژگی های مهمی که در طراحی سایت شخصی باید به آن ها توجه ویژه ای شود قسمت مدیریت سایت های شخصی میباشد. این مدیریت باید بسیار ساده و در عین حال کاربردی نیز باشد. در سیستم های مدیریت محتوای آماده عمدتاً این مسئله رعایت نشده و مدیر سایت با فضای مدیریتی وسیعی در تعامل است که از اکثر امکانات هرگز استفاده نخواهد کرد.
      هزینه ی پایین تر طراحی سایت شخصی:
      یکی از تفاوت هایی که طراحی سایت شخصی با سایر سایت های شرکتی، فروشگاهی و تجاری دارند قیمت و هزینه بسیار پایین آن ها است. سایت های شخصی در عین حال که هزینه بسیار پایینی دارند امکانات زیادی نیز در اختیار ما قرار میدهند.
      امکانات طراحی سایت شخصی :
      طراحی سایت,طراحی سایت شخصی,طراحی سایت پزشکی,طراحی سایت دکتر,طراحی سایت دکترراستادر طراحی سایت شخصی میتوان از امکانات زیر به نسبت نیاز و کاربرد سایت استفاده کرد:
      - اطلاعات تماس ( شماره ، آدرس ، نقشه ، آدرس ایمیل و . . .)
      - آپلود سنتر سایت
      - اخبار
      - مقالات
      - لینک دوستان
      - رزومه و درباره ما
      - RSS feed
      - آمار سایت
      - امکان درج کامنت برای بازدیدکنندگان
      - گالری تصاویر
      - فرم تماس با ما
      -مدیریت کاربران
      -خبرنامه ایمیلی و پیامکی
      -نظرسنجیطراحی سایت,طراحی سایت شخصی,طراحی سایت پزشکی,طراحی سایت دکتر,طراحی سایت دکترراستکاری
      و . . .
       
      طراحی سایت شخصی برای:
      طراحی سایت پزشکان
      طراحی سایت وکلا
      طراحی سایت هنرمندان
      طراحی سایت ورزشکاران
      طراحی سایت سیاستمداران
      طراحی سایت بازیگران
      طراحی سایت نویسنده ها
    • توسط kian2137
      نمایش در نتایج گوگل به چه صورتی هست و چطور میتوان در حفظ حریم خصوصی تان از نمایش در نتایج گوگل پرداخت. اطلاعات شخصی! ایمیل، شغل، شماره تلفن شخصی و آدرستان! یکی از دغدغه های کاربران صفحات مجازی حفظ اطلاعات شخصی شما می باشد، حال این سوال پیش می آید که چگونه می توان این اطلاعات را حفظ کرد و از دیده عموم کاربران پوشاند؟! حفظ حریم خصوصی تان در نتایج گوگل یکی از مهمترین موارد برای برخی از کاربران وب سایت ها می باشد. در طراحی سایت و سئو سایت باید به نحوه کار گوگل آشنا شویم تا بتوانیم به این مسئله بپردازیم.
      پروفایل شما شامل سن، علاقه مندی هایتان و مکان زندگی اتان و.. که در صفحات مجازی ثبت شده و چه اطلاعاتی که در جایی به صورت کامنت درج کرده اید به راحتی برای عموم کاربران قابل مشاهده است و آنها می توانند با زدن نام کاربری شما اطلاعات به سزایی راجع به شما به دست بیاورند.
      پس از این مقدمه،دوباره این سوال پیش می آید که چگونه اطلاعات شخصی خودمان را از لیست نتایج گوگل حذف کنید؟! به شما پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا به پاسخ این سوال بپردازیم.

      در این مقاله ما به این مسئله که حفظ حریم خصوصی تان در نتایج گوگل چگونه است می پردازیم: حال اگر اطلاعاتی در اینترنت از شما وجود دارد که شما را آزار می دهد و می خواهید آنها را حذف کنید بهتر است بدانید که این اطلاعات در کدام صفحه دیده شده اند، سپس با صاحب آن سایت تماس بگیرید و روند پاک شدن اطلاعاتتان را پیگیری کنید.
      در صفحه سایت به دنبال گزینه” تماس با با ما” که در سایت قرار گرفته است، باشید و از این طریق با صاحب سایت ارتباط برقرار کنید، اگر همچین امکانی در سایت وجود نداشت به دنبال ایمیل باشید و اگر آن نیز در دسترس شما قرار نگرفته بود از گزینه اطلاعات مدیر با او ارتباط برقرار کنید.
      پس از این مرحله بایستی به سایت www.google.com/webmasters/tools/removals بروید و بر روی گزینه create a new removal request کلیک کیند و آدرس (url) مورد نظر را که میخواهید از صفحات گوگل پاک شود را درج کنید. اگر این مراحل به درستی انجام شود و درخواست حذف صحیح ثبت شود، پس از این نتیجه جستجوی آدرس، پیغام ۴۰۴ خواهد بود و یا این پیام مشابه که، به دلیل به روز رسانی اطلاعات مورد نظر شما حذف شده است، مشاهده می شود.
      چنانجه که پیامی با مضمون دومی به جای نتیجه برایتان ظاهر شد، ببینید که صفحه چه تفاوتی کرده است، به این شیوه که یکی از کلماتی که در صفحه اصلی نمی باشد اما در صفحات کش هست را بنویسید، به طور واضح تر مثلا اگر در داخل کش گوگل از این صفحه نام شما مشاهده می شود در صورتیکه نام شما از صفحه اصلی حذف شده نامتان را در کادر مربوطه تایپ کنید و این را تایید کنید و سپس گزینه Remove Cache را بزنید.
    • توسط ircfc
      سلام به تمامی دوستان عزیز
      در این تاپیک می توانید رام مدل گوشی سامسونگ خود را درخواست کنید تا در اولین فرصت در اختیار شما دوستان قرار دهیم
      امیدواریم که از این تاپیک استقبال خوبی صورت بگیره تا انجمن هم کمی رونق بگیره
      منتظر درخواست شما دوستان هستیم
      با تشکر
      یاحق
    • توسط fns4565
      نحوه کارکرد موتور جستجوی گوگل با توجه به بروزرسانی مداوم الگوریتم های آن به صورت مداوم در حال تغییر است. به همین دلیل GOOGLE SERP براساس نیاز کاربران به صورت مداوم در حال تغییر می باشد. دانستن این تغییرات برای برندهای مطرح امری حیاتی تلقی می شود تا بتوانند فرآیند بهبود رنکینگ سایت و در نتیجه افزایش ترافیک سایت را به خوبی انجام بدهند.
      براساس تحقیقات انجام شده، 51درصد ترافیک ورودی به سایت شما از طریق جستجو طبیعی در موتور جستجوگر گوگل بدست می آید. اما تغییرات در الگوریتم های جستجوی گوگل باعث ایجاد نوسانات ترافیکی در SERP می شود. این مسئله به نکته ای نگران کننده برای کسب و کارهای مطرح دنیا تبدیل شده است.
      دوستان عزیزم، موقعیت سایت در SERP علاوه بر ترافیک و میزان کلیکی که بر روی سایت انجام میشود، به نوع مخاطبین نیز بستگی دارد. این مسئله بدان معناست که امروزه گوگل تمام تمرکز خود را بر روی رضایت و تمایلات کاربران بنا نهاده است. این ویژگی در گوگل به نام user intend یا تمایلات کاربران مطرح شده است.
      در حال حاضر برندهای مطرح دنیا تمام تلاش خود را برای استفاده از این ویژگی جهت جلب رضایت کاربران خود به کار گرفته اند، تا بتوانند علاوه بر محبوبیت میان کاربران در SERP نیز شاهد افزایش رنکینگ باشند.
      راستی اگر نمی دانید SERP چیست باید بگویم : SERP  که مخفف عبارت Search Engine Results Page میباشد، نتایج جستجوی یک کلمه خاص در رابطه با سایت شما را شامل میشود.
      تغییراتی که اخیرا در SERP مشاهده شده است:
      حذف کامل تبلیغات در Google Side bar افزایش حجم و میزان تبلیغات در SERP براساس واژگان کلیدی
      همان طور که از شکل بالا پیداست، گوگل درخواست ها و علایق کاربران خود را آنالیز می کند.
      Micro Moments:
      مطلب دیگری که امروزه گوگل بسیار روی آن تاکید دارد توجه به ایده ی  Micro moments می باشد. Micro moments حالت یا لحظه ای است که کاربر به صورت ناخودآگاه تصمیم به انجام عملی می گیرد. به طور مثال تصمیم می گیرد چیزی را یاد بگیرد، کاری را انجام دهد، چیزی را ببیند و یا حتی چیزی را بخرد. تمام این تمایلات به صورت لحظه ای و آنی صورت می پذیرد که منشاء آن گوگل می باشد.
      برندهای مطرح دنیا امروزه از این مسئله به نحو احسن استفاده می نمایند و بیشتر خط مشی ها و استراتژی های خود را بر مبنای تمایلات کاربران در micro moments بنا می نهند.
      این یک سیستم و استراتژی جدید است که برندهای مطرح جهت بازاریابی و ایجاد حس صمیمیت میان کاربران، مورد استفاده قرار می دهند.
      چگونه این استراتژی بر روی SERP تاثیرگذار است؟
      ادامه در نیوسئو برترین سایت آموزش سئو ایران
    • توسط portal
      نکات مهمی درباره مدیریت وب سایت و مشتریان در سال 2017


      اگر در حال حاضر در کسب و کار طراحی سایت خود با مشکل روبرو هستید و قصد دارید در سال جدید در دنیای دیجیتال حضوری مناسب داشته باشید، باید از همین الان به فکر برنامه ریزی برای کسب و کار خود باشید.

      در این مقاله از طراحی سایت پرتال، قصد دارم مواردی که در برنامه ریزی برای کسب و کارتان به آنها نیاز دارید را برایتان نام ببرم. به کمک این موارد قادر هستید، تاثیر بیشتر و بهتری بر روی کاربران سایت خود داشته باشید و به این ترتیب درآمد بیشتری کسب نمایید.

      با سایت ساز پرتال همراه باشید.

      مرتب سازی اطلاعات تماس کاربران را در پایگاه داده طراحی سایت
      آیا قصد دارید به مشتری که نزدیک به ده سال است با او ارتباط نداشته اید به منظور فرا رسیدن سال نو، کارت پستال بفرستید؟ مطمئناً پاسخ تان منفی است. ارسال چنین پیغام هایی برای این دسته از افراد نمی تواند به کسب و کار شما کمک کند.

      بهتر است کاربران خود را در پایگاه داده وب سایت خود طبقه بندی کنید. برای این کار می توانید از برچسب ها یا فولدرهایی ایجاد کنید و مشتریان خود را بر اساس درجه اهمیت در آن ها ذخیره کنید. نام گذاری این پوشه ها می تواند به صورت A، B، C و ... صورت بگیرد.

      گروه A را به کاربرانی اختصاص دهید که طی 12 ماه گذاشته با آنها در تماس بوده اید و با آنها همکاری کرده اید. گروه B مربوط به مشتریانی است که در 12 ه گذشته با آنها به صورت حضوری یا تلفنی ارتباط نداشته اید.

      می توانید گروه C را به کاربرانی اختصاص دهید که تا به حال به طور فیزیکی با آنها در ارتباط نبوده اید، اما ارتباطات غیر مستقیم کاری با آنها داشته اید. همچنین، می توانید گروه D را به کاربرانی اختصاص دهید که مدت زمان بسیار زیادی است که با ایشان در ارتباط نبوده اید. این افراد معمولاً به پیام ها، تخفیفات و سایر ایمیل ها یا تماس های شما پاسخ نمی دهند. این گروه را از پایگاه داده خود حذف نمایید.

      تماس گرفتن با مشتریان وب سایت
      اگر می خواهید تا در سال 1395، کسب و کار موفقی داشته باشید، پس امروز شروع نمایید تا با مشتریهای و کاربران موجود در پایگاه داده تان حرف بزنید. فهرست کاربران خود را تقسیم نمایید و هر روز به 10 تا 20 نفر از اشخاص موجود در فهرست تماس حاصل نمایید. به آن ها بگویید که می خواهید برای شان کارت پستال سال نو بفرستید.

      از این رو، قادر هستید حتی تاریخ تولد مشتریهای خود را در جایی ثبت نمایید و هر زمان که موعد آن ها فرا رسید با آن ها تماس گرفته و یا کارت پستالی برای شان بفرستید. از این جهت شما به طور دوستانه کسب و کار و طراحی سایت فروشگاهی خود را به آن ها یادآوری می نمایید.

      بروزرسانی طراحی سایت
      آخرین باری که طراحی سایت خود را بازسازی کردید، چه وقتی بود؟ تا به حال اشکالات سایت خود را رفع کرده اید؟ آیا وبلاگی در طراحی سایت خود دارید؟ آیا در طراحی سایت خود دارای دکمه های فراخوانی به مشارکت هستید؟ طراحی سایت های تجاری موفق و سودمند، دارای مطلبهایی پراهمیت و بروز (مانند وبلاگ) و دکمه های فراخوانی به مشارکت هستند. ( این دکمه های می توانند راهنمای موردهای قابل دانلود، سفارش کالا و یا خدماتی از طراحی سایت، و یا تکمیل فراست که نیاز به اطلاعات تماس و آدرس ایمیل مشتریهای طراحی سایت دارد).

      بررسی بیست فروش آخر وب سایت
      بیست مشتری طراحی سایت آخر شما از کدام منابع حاصل شدند؟ آیا سیستمی در طراحی سایت خود دارید تا از مشتریهای بابت گزینش سایت و کسب و کار تان تشکر نمایید؟ قادر هستید با ارسال ایمیل هایی، از مشتریهای طراحی سایت خود قدردانی نمایید. از این رو بیشتر در یاد آن ها باقی می مانید.

      دانستن این که فروش کالاها و خدمات طراحی سایت تان از کدام منابع بیشتر حاصل شده است، برای معین نمودن اینکه درآمد سال آینده تان از کدام منابع بیشتر کسب خواهد شد و بایست چه موردهایی را برای این منابع در طراحی سایت خود بهینه سازی کنیم، خیلی ضروری است. آیا روی موردهایی در کسب و کار و طراحی سایت تان سرمایه گذاری می نمایید که هیچ سودی برای تان نداشته است؟ آیا بازاریابی به وسیله ایمیل را در کسب و کار و طراحی سایت خود به کار می برید؟ تبلیغات روزنامه ای چطور؟

      بر روی 20 فروش و یا 20 مشتری آخر طراحی سایت و کسب و کار تان فوکوس نمایید تا درک مناسبی از اینکه سال آینده بایست روی چه موردهایی سرمایه گذاری نمایید، داشته باشید. از این رو قادر هستید به دارا بودن یک کسب و کار موفق بیشتر امیدوار شوید.

      رقیبان وب سایت خود را بشناسید
      رقیبان تجاری شما چه کسانی هستند؟ آن ها در طراحی سایت و یا در کسب و کار خود چه مولفه هایی دارند که از شما مناسب هستند و سبب موفقیت شان شده است؟ ساعاتی را به تحقیق راجع به رقیبان تجاری تان اختصاص دهید. طراحی سایت های شان را ارزیابی نمایید، کالاها و خدمات که ارائه می دارند را زیر نظر داشته باشید تا قادر باشید به راز موفقیت شان پی برده و این راز را در طراحی سایت و کسب و کار خود نیز به کار ببرید.

      ما نیز همواره فهرستی از رقیبان خود در اختیار دارم. هر سال این فهرست را بروزرسانی می کنم تا بیشتر خود و کسب و کارم را ارتقاء دهم و کشف کنم که در کدام قسمت های کسب و کار و سایت خود، خطای نموده ام. چه باور نمایید یا خیر، رقیبان تان در برخی موردهای مناسب از شما عمل می نمایند. از این رو، بایست بدانید که در سال جاری روی کدام قسمت های کسب و کار تان بایست بیشتر فوکوس داشته باشید. بنابراین قادر هستید هر سال، طراحی سایت و کسب و کار خود را ارتقاء دهید.

      برآورد هزینه ها و درآمدهای وب سایت (طراحی سایت)
      هزینه و درآمدهای تان را در سال گذشته ارزیابی نمایید و دریابید که از کدام قسمت هایی که روی آن ها سرمایه گذاری کردید، سود به دست آوردید و از کدام قسمت ها ضرر دیده اید. شما هر سال برای سیستم های تکنولوژی یافته، برنامه های بازاریابی و رسانه های اجتماعی پول پرداخت می نمایید که شاید حتی یک بار هم از آن ها در کسب و کار خود استفاده ننمایید. وقتی که در این شرایط قرار دارید، زمان هایی را اختصاص دهید تا دریابید اگر روی منابع پر استفاده و پر کاربرد در طراحی سایت و کسب و کار تان سرمایه گذاری نمایید و باقی موردهای را حذف نمایید، سود شما به چه میزان افزایش می یابد؟

      شما قادر هستید دو ماه پیش از پایان سال نیز این کار را اجرا کنید. شما نبایست این کار به تعویق بی اندازید تا ضررهای بیشتری گریبان گیرتان شود. هر زمان که روی این موردهای فوکوس نمایید، به نفع کسب و کار تان است.

      استخدام یک تیم مناسب
      پاییز مناسب ترین زمان برای معین نمودن این است که آیا همه اشخاص تیم کسب و کار تان، به درستی کار می نمایند و کارشان بر بهبود کسب و کار تان اثر دارد یا خیر. اگر کارمندانی دارید که سبب به وجود آمدن اشکالاتی در سیستم کسب و کار تان شده اند، این اشکالات را رافع نمایید و یا در نهایت آخر اگر مجبور شدید، آن ها را اخراج نمایید.

      در ماه ژانویه سعی نمایید به تشخیص صلاحیت کارمندان خود بپردازید. در صورتی که احتیاج دارید، قادر هستید اشخاصی را نیز استخدام نمایید تا پیش از شروع سال به آن ها فرصت آشنایی به کسب و کار تان را بدهید.

      به یاد داشته باشید که اصل کسب و کار بر پایه ی این است که در آستانه هر سال جدیدی، مروری بر عملکردهای خود داشته باشید و به به چه نحوی مناسب شدن کسب و کار خود در سال آینده خیلی فکر نمایید.

      توجه به مشتریان وب سایت نه تنها در طول سال اهمیت دارد، بلکه در پایان سال ضرورت بیشتری دارد و الزامی است تا دریابید که کدام مشتریهای سایت تان برای شما سودمند هستند و کدام یک از شما خرید نمی نمایند. از این رو قادر هستید روی نقاط قوت خود بیشتر کار نمایید و نقاط ضعف تان را نیز برطرف سازید و کسب و کار خود را ارتقاء دهید. از این جهت است که قادر هستید کاربران سایت خود را افزایش دهید.

      هنگامی که در پایان سال با گفتن تبریک ساده و یا ارسال کارت پستال، کسب و کار خود را به مشتریهای یادآوری می نمایید، آن ها حس می نمایند که چقدر برای شما ارزشمند هستند و همواره همراه کسب و کار تان باقی خواهند ماند.