رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

دانلود ویژوال استودیو Microsoft Visual Studio 2017

امتیاز دادن به این موضوع:


smartenglish

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

سرانجام نسخه ۲۰۱۷ نرم افزار برنامه نویسی حرفه ای مایکروسافت ویژوال استودیو Microsoft Visual Studio 2017 عرضه شد. وبسایت دانلودها هر سه نسخه Professional، Community و Enterprise را به صورت یکپارچه و به صورت کاملا فشرده شده برای شما عزیزان آماده کرده است. دقت کنید که امسال، مایکروسافت تصمیمات جدید گرفته و بیشتر تکیه بر Online Installer داشته است. به همین دلیل آماده کردن تمامی محتویات به صورت Standalone Installer صورت گرفته است تا شما بدون نیاز به اینترنت، گزینه های مورد نظر خود را موقع نصب انتخاب کرده و شروع به نصب نرم افزار کنید. افزایش سرعت عملکردن نرم افزار، بارگذاری کدهای شما و بسیاری از مزایای دیگر، بخشی از ویژگی های ویژوال استودیو ۲۰۱۷ می باشد. پشتیبانی از نسل هفتم سی شارپ، تکمیل پشتیبانی از C++ استانداردهای ۱۴ و ۱۷، قابلیت استفاده از تمامی SDKهای مربوط به ویندوز ۱۰ نسخه RS1 یا همان رداستون و … نیز بخش دیگری از بهینه سازی های نسخه ۲۰۱۷ می باشد.

Microsoft-Visual-Studio-2017-cover

 

همانطور که می دانید Visual Studio حرفه ای ترین و غنی ترین محیط توسعه یافته به منظور ایجاد برنامه های کاربردی مختلف و برنامه نویسی آنها در محیطی کاملا پیشرفته می باشد. شما با ویژوال استودیو می توانید در یک برنامه تمامی کدهای خود را با زبان های برنامه نویسی مختلف نوشته و ویراستاری کرده و آنها را به شکل فایل های اجرایی درآورید. امکان نوشتن برنامه برای Android و iOS نیز امکان پذیر بوده و انواع برنامه های ابری و ذخیره سازی نیز با این نرم افزار نوشته می شود. محیط برنامه کاملا توسعه یافته و دارای گرافیک بالا و زیبایی می باشد که می توانید براحتی کدهای خود را مدیریت نمایید. از دیگر ویژگی های این برنامه می توان به نوشتن هرگونه پروژه با هرگونه پیچیدگی و اندازه و همچنین برنامه ریزی پیشرفته و آسان و اشکال سابی پیشرفته آن اشاره کرد.

microsoft-visual-studio-screenshots-01
microsoft-visual-studio-screenshots-01
microsoft-visual-studio-screenshots-01
microsoft-visual-studio-screenshots-01
microsoft-visual-studio-screenshots-01

Microsoft Visual Studio is an integrated development environment (IDE) from Microsoft. It is used to develop computer programs for Microsoft Windows, as well as web sites, web apps, web services and mobile apps. Visual Studio uses Microsoft software development platforms such as Windows API, Windows Forms, Windows Presentation Foundation, Windows Store and Microsoft Silverlight. It can produce both native code and managed code.

 

Visual Studio includes a code editor supporting IntelliSense (the code completion component) as well as code refactoring. The integrated debugger works both as a source-level debugger and a machine-level debugger. Other built-in tools include a forms designer for building GUI applications, web designer, class designer, and database schema designer. It accepts plug-ins that enhance the functionality at almost every level—including adding support for source control systems (like Subversion) and adding new toolsets like editors and visual designers for domain-specific languages or toolsets for other aspects of the software development lifecycle (like the Team Foundation Server client: Team Explorer).

سیستم مورد نیاز:

CPU: 1.8 GHz or faster processor. Dual-core or better recommended
RAM: 2 GB; 4 GB recommended (2.5 GB minimum if running on a virtual machine)
HDD: 1GB to 40GB, depending on features installed
GPU: Video card that supports a minimum display resolution of 720p (1280 by 720); Visual Studio will work best at a resolution of WXGA (1366 by 768) or higher

 

Operating Systems:
Windows 10 version 1507 or higher: Home, Professional, Education, and Enterprise (LTSB is not supported)
Windows Server 2016: Standard and Datacenter
Windows 8.1 (with Update 2919355): Basic, Professional, and Enterprise
Windows Server 2012 R2 (with Update 2919355): Essentials, Standard, Datacenter
Windows 7 SP1 (with latest Windows Updates): Home Premium, Professional, Enterprise, Ultimate

اطلاعات فایل:

راهنمای نصب:

کاربران عزیز، نسخه پیش رو به صورت Standalone Installer می باشد. یعنی تمامی پکیج های مورد نیاز نصب، به صورت آفلاین برای شما مهیا شده است. هم چنین، به صورت یکپارچه سه نسخه Pro, Enterprise و Community در یک محصول به صورت فشرده شده قرار گرفته است. بدین منظور:

1) فایل های فشرده را توسط آخرین نسخه نرم افزار Winrar اکسترکت نمایید.

2) فایل تعیین کننده نسخه شما، فایل Response.json می باشد. به صورت پیش فرض نسخه Enterprise در این فایل گنجانده شده است. اگر می خواهید سایر نسخه ها را نصب کنید، فایل Response.json را توسط نرم افزارهای ویرایشگر متن مثل Notepad یا Notepad++ یا… باز کنید. عبارت productId:Microsoft.VisualStudio.Product.Enterprise را پیدا کنید و کلمه Enterprise را با نسخه مورد نظر خود تغییر دهید. یعنی به جای Enterprise از کلمات Professional یا Community استفاده کنید. فایل را ذخیره نمایید.

3) مطمئن شوید اینترنت شما به صورت کامل قطع می باشد. فایل نصب را اجرا کرده و شروع به نصب نرم افزار نمایید.

4) در هنگام نیاز به سریال نامبر، از سریال های موجود در فایل Serial Numbers.txt استفاده نمایید.

لینک دانلود:

download.gifدانلود در پارت های ۲گیگابایتی:

دانلود پارت 1: Direct Link

دانلود پارت 2: Direct Link

دانلود پارت 3: Direct Link

دانلود پارت 4: Direct Link

دانلود پارت 5: Direct Link

دانلود پارت 6: Direct Link

دانلود پارت 7: Direct Link

دانلود پارت 8: Direct Link

دانلود پارت 9: Direct Link

دانلود پارت 10: Direct Link

دانلود پارت 11: Direct Link

help.pngچنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره:9099070345

راهنمای دانلود:

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود فایل” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.

اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً internet download manager استفاده کنید.

در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.

فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.downloadha.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.

چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. البته فایل های حجیم دارای قابلیت ریکاوری هستند که با استفاده از نرم افزار Winrar وارد منو Tools شوید و گزینه Repair را انتخاب کنید تا مشکل فایل دانلود شده حل شود.

فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.