رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

ریکاوری اطلاعات موبایل

امتیاز دادن به این موضوع:


sitecode

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

ریکاوری اطلاعات موبایل

ریکاوری اطلاعات موبایل

 


ریکاوری اطلاعات موبایل : به احتمال زیاد برای شما نیز این اتفاق افتاده است که به طور اتفاقی و غیر عمدی عکس یا مخاطبی را حذف نموده  باشید . در این مواقع ممکن است تنها با فشردن اشتباه یک کلید ، در چند ثانیه تمامی اطلاعات مهم تان را از دست بدهید . طراحان اپلیکیشن برای حل این دسته از مشکلات اقدام به طراحی نرم افزار هایی نموده اند که وظیفه ی ریکاوری اطلاعات را بر عهده دارند .


ریکاوری اطلاعات سیستم عامل های ios و android :


ممکن است برای تک تک شما این اتفاق رخ داده باشد که عکسی را به صورت اتفاقی از گالری تلفن همراه هوشمند تان حذف نموده باشید . خبر خوش این است که بر اساس سیستم عامل تلفن همراه تان روش هایی برای ریکاوری اطلاعات تان وجود دارند که در ادامه به بررسی  این روش ها خواهیم پرداخت .


ریکاوری اطلاعات از سیستم عامل اندروید :


یکی از نرم افزار های کاربردی در زمینه ی ریکاوری اطلاعات از سیستم عامل اندروید ، نرم افزار Wondershare Dr.Fone for Android می  باشد . یکی از مزیت های استفاده از این نرم افزار نسبت به دیگر نرم افزار های ریکاوری ، کاربری آسان آن می باشد . با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود اطلاعات تان را از یک گوشی ریست فکتوری شده نیز ریکاوری نماید . 
نا گفته نماند این اپلیکیشن نیز همانند تمامی اپلیکیشن های ریکاوری ، نیازمند به روت شدن تلفن همراه می باشند . این اپلیکیشن بر روی بسیاری از برند های معروف تلفن های هوشمند نظیر سامسونگ ، هوآوی ، ال جی و ... امتحان شده و بر روی تمامی نسخه های منتشر شده ی اندروید به خوبی کار می کند .


ریکاوری اطلاعات از سیستم عامل ios :


پس از ارائه شدن iOS 9 از سوی شرکت اپل ، مراحل ریکاوری و بازیابی تصاویر حذف شده در تلفن های هوشمند شرکت آیفون بسیار ساده تر گشت . برای ریکاوری فایل های تصویری حذف شده تنها کافیست نرم افزار Photoss تلفن همراه تان را باز نموده و از قسمت پایین صفحه وارد بخش Albums نرم افزار شوید . در بخش Recently Deleted تمام تصاویری که در 300 روز گذشته از روی تلفن شما حذف شده اند قابل مشاهده خواهد بود .

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.