رفتن به مطلب
ایران سی اف سی | بزرگترین انجمن تفریحی و سرگرمی
alireza-res

مفهوم دیجیتال مارکتینگ چیست

امتیاز دادن به این موضوع:

پست های پیشنهاد شده

بازاریابی دیجیتال چیست ؟
دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی دیجیتال چه در ابعاد بزرگ اجرا شود و چه در ابعاد کوچک، موتور کسب و کار امروز است! یک بازاریابی دیجیتال تاثیرگذار، به بازاریابی‌‌ گویند که میان تکنولوژی الکترونیک و روانشناسی بازار ارتباط ایجاد کند. ما در اینجا درباره اصول اساسی بازاریابی دیجیتال ، یعنی نتیجه و فرایند یک شغل و همچنین دیدگاه تجار صحبت خواهیم کرد و با تلاشی هوشمندانه، سعی می‌کنیم که از بیان اصطلاحات تکنیکی خاص بپرهیزیم و دیجیتال مارکتینگ و مفاهیم آن را با زبانی ساده و آسان توصیف نماییم.

 

در توصیف بازاریابی اینترنتی بهتر است که از بیان مفاهیم مصطلح چشم‌پوشی کنیم، زیرا اگرچه آن‌‌ها  مفاهیمی عمومی هستند و یادگیری آن‌‌ها آسان است، اما دانش کمی را منعکس می‌‌کنند. به نظر ما،دیجیتال مارکتینگ به مفهوم استفاده از تکنیک‌هایی است که به تجار اجازه استفاده از بهترین‌های بازاریابی  و دیجیتال را در کنار مفاهیم پایه بازاریابی می‌دهد. بازاریابی دیجیتال به‌معنای دریچه دیگری از بازاریابی نیست. در مقابل، این مفهوم راهی جدید در بازاریابی است که در آن می‌توان به تحلیل رفتار مشتری نیز پرداخت.

چه مفاهیمی جزو بازاریابی دیجیتال به حساب نمی آیند؟

برای درک بهتر تکنیک‌های بازاریابی دیجیتال، بهتر است به طبقه‌بندی آنچه در این دسته قرار نمی‌گیرد بپردازیم. شیوه‌های بازاریابی سنتی چون تبلیغات کاغذی، رادیو، تلویزیون و بیلبوردها جز دسته بندی‌های بازاریابی دیجیتال نیستند. این کانال‌ها در دوره‌ای بسیار موفق بوده‌اند، اما در دوره مدرن امروزی خیر.

ما معتقدیم که شیوه‌های بازاریابی سنتی دارای سه محدودیت هستند:

1.ارتباط یک سویه و نداشتن زمان کافی برای تحلیل بازخوردها:

به نظر ما، بازاریابی خیابانی دوطرفه است. متاسفانه، بازاریابی سنتی اجازه این ارتباط دوسویه میان مشتری و بازاریان را نمی‌دهد.

2.گرایش به شبکه‌های اجتماعی و اینترنت:

انفجار شبکه‌های اجتماعی و اینترنت کلید ارتباط زمان واقعی را در اختیارمان قرار داده است. بسیاری از کانال‌های ارتباطی سنتی از وجود سرعت بالای بازاریابی جدید بی‌بهره‌اند و نمی‌توانند چنین ارتباط سریعی را ایجاد کنند.

3.تمرکز بر اصول بازاریابی مدرن:

همچنان که بازاریابی سنتی به دنبال درک این تاثیرات است، دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی مدرن بر جنبه‌های مهمی چون ایجاد تجربیاتی برای مصرف‌کنندگان تمرکز کرده است.

  • پسند 1

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در خصوص بازاریابی اینترنتی اگر بخواهیم صخبتکنیم موار زیادی هستن که میشه بهشون اشاره کرد اما متاسفانه امروزه به ازای یک آژانس دیجیتال مارکتینگ حرفه ای، چندین فری لنسر مبتدی هم وجود دارند که همیشه ادعا دارند درحالی که اصلا کارشون خوب نیست و باعث بی اعتمادی خیلی از صاحبان کسب و کار به این حوزه شدن

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه تشكر يا می پسندم استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

  • مطالب مشابه

    • توسط panizan
      این دستگاه بوسیله دمیدن هوا با سرعت بالا در زمانیکه درب باز است برای جدا کردن دو فضا از یکدیگر و همچنین جلوگیری از ورود حشرات، گردو غبار و دیگر آلاینده های موجود در هوا به محیط داخلی مورد استفاده قرار می گیرد .


      کارکرد اصلی پرده هوا در ایجاد پرده ای نامرئی از هوای فشرده در بالای دربهای ورودی ساختمانها، مجتمع ها، تاسیسات، کارخانجات، سردخانه ها ، بیمارستانها و … می باشد تا ضمن ممانعت از ورود حشرات و گرد وغبار ، عاملی در جهت جلوگیری از به هدر رفتن انرﮊی ( به صورت حرارت یا برودت ) گردد. به طور کلی پرده هوا برای چهار منظور طراحی و اجرا می گردد.

      1- جلوگیری از ورود گرد وغبار و خاک، حشرات موذی، دود ، بوهای نامطبوع، گاز و بخار هر نوع آلودگی محیطی از محل درب ها که به شکلی در روند تولید و حفظ شرایط کنترل شده آن ایجاد مزاحمت نماید. این موضوع بوی‍ﮊه برای درب هایی که در طول زمان کاری ، مجبور به باز بودن می باشند اهمیت بیشتری پیدا می کند و به این ترتیب با نصب پرده هوا قادر خواهیم بود که عملا در موارد غیر ضروری درب های فیزیکی را حذف کنیم وتردد پرسنل و جابجایی کالا با سهولت بیشتری انجام شود.

      2- ایجاد یک پرده نامریی و جلوگیری کننده از تبادل حرارت بین دو محیط : نقش جداکننده پرده هوا مابین دو محیط سرد و گرم مزیت بسیار ارزشمندی در حفظ و کنترل اتلاف انرﮊی می باشد. بوی‍ﮊه آنکه امروزه خنک و مطبوع نگاه داشتن هوای یک ساختمان ( کارخانه و اداره و … ) در فصل گرم و همچنین گرم نگاه داشتن آن در فصل سرد با صرف هزینه بسیار گزافی صورت می گیرد و پرده هوا قادر است با راندمان بسیار مطلوبی مانع این اتلاف گردد.

      3- جلوگیری از ورود بادهای غالب فصلی به داخل سالن ها با وجود باز بودن درب ها،این مزیت بخصوص در فصلهای سرد سال که با توجه سیستم تخلیه هوای ساختمان فشار منفی وجود دارد امکان ممانعت از ورود باد قالب را به وجود می آورد.

      4- کنترل انتشار بو و گرد و غبار و هر نوع آلودگی دیگر در کل فضای باز سالن تولید از طریق ایزوله کردن قسمت آلوده کننده با پرده هوا.



      از مزایای دیگر استفاده از پرده هوا میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

      ذخیره نمودن انرژی در محیط داخل از طریق کنترل انتقال هوا
      بالا رفتن راندمان کار با توجه به جلوگیری از نفوذ بادهای فصلی
      ارتقاء سطح بهداشتی محیط با جلوگیری از ورود مگس و حشرات و دیگر آلاینده های موجود در هوا
      افزایش فضای مورد استفاده در نزدیکی دربها
      جلوگیری از بسته شدن کریستالهای یخ و برفک در اطراف درب و کف سردخانه
      به گردش درآمدن هوا و جلوگیری از قفل انرژی

      انواع مدلهای دستگاه پرده هوا :

      عمدتا پرده هوا در 2 مدل اداری–تجاری و صنعتی تولید و عرضه میگردد.

      مدلهای اداری – تجاری دارای مزیتهایی همچون ظاهر زیبا، اشغال فضای کمتر(در مقایسه با دستگاه های صنعتی)، صدای کم و مصرف برق پایین میباشند و همچنین قابلیت تجهیز به کویل آب گرم و هیتر برقی را برای فصول سرد سال را دارا میباشند .
      مدلهای صنعتی دستگاه پرده هوا نیز با توجه به ارتفاع و عرض درب و همین طور نوع کاربرد آن شامل مدلهای مختلف با فشار باد و حجم هوای متناسب طراحی، تولید و عرضه میگردد .

      نکات مهم در نگهداری پرده هوا :

      1) از نصب دستگاه در مکانهایی که امکان ورود آب به داخل دستگاه و موتور آن وجود دارد خودداری نمایید .
      2) گرد و غبار و آلودگی هوا میتواند به مرور زمان موجب برهم خوردن بالانس و نامتوازن شدن پروانه ها شده و محور موتور را از تراز خارج کرده و موجب لرزش و در نهایت شکستن پروانه یا سوختن موتور گردد . به همین دلیل سرویس دوره ای دستگاه ضروری میباشد .
      3) در دستگاه هایی که مجهز به میکروسوئیچ میباشد در زمانهای پر تردد بهتر است دستگاه از حالت اتومات خارج شده و دائم کار شود .
      4) از بنزین یا تینر و یا سایر مواد شیمیایی برای پاک کردن دستگاه استفاده نکنید .


      انتخاب پرده هوای مناسب:

      1- انتخاب مناسب پرده هوا در راندمان و کارایی تجهیزات تهویه بسیار موثر است.
      2- یک پرده هوا با قدرت پایین فن نمی تواند جلوی ورود هوای سرد را بگیرد و بلعکس، نصب سیستمی قدرتمند در ارتفاع های پایین می تواند برای افرادی که در زیر آن ایستاده اند نامطلوب و پر سر و صدا باشد.
      3- برای حصول به نتیجه بهتر مطلوب است که کل عرض درب تحت جریان پیوسته هوا قرار گیرد.
      4- پرده های هوا هم می توانند المنت های گرم داشته باشد و هم بدون المنت باشند و هر دوی آن ها افت انرژی را به یک میزان کاهش می دهند و تفاوتشان به تاثیر گذاری روی افراد در محل باز می گردد و وجود المنت های گرمایی، هوا را در ورودی خشک کرده و محیط را گرم می کند. تعیین این که یک اتاق چه میزان هوای گرم نیاز دارد بستگی به اختلاف دمای داخل و بیرون داشته و به اینکه غیر از پرده هوا چند منبع گرمایشی دیگر در محل موجود است بستگی دارد.
×