رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

عکس های زیبا از پارک و باغ ملکه سیرکیک بانکوک

امتیاز دادن به این موضوع:


netthailand

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

عکس های زیبا از پارک و باغ ملکه سیرکیک بانکوک

%D8%B9%DA%A9%D8%B3-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D
در جاذبه های گردشگری
بانکوک شهری بسیار شلوغ و پرهیاهو با آسمان خراش های بلند می شناسند. دیدنی های بانکوک بسیار فراوان است. و دارای بسیاری از پارک های بزرگ و زیبا می باشد. پارک ملکه سیرکیت بانکوک به مناسبت شصتمین سالروز تولد ملکه ساخته شده و بسیار زیبا و مکانی آرامش بخش است. دارای استخری بزرگ با 3 فواره می باشد و مجموعه ای زیبا از درختان تایلند و دیگر کشورها را دارد. در تور تایلند ما شرکت کنید تا تفریحاتی عالی برای شما رقم بزنیم.
بانکوک دارای دیدنی های فراوان و بسیاری از پارک های بزرگ و زیبا می باشد که مردم بانکوک برای ورزش و تفریح در این پارک ها لذت می برند. پارک ملکه سیر کیت بانکوک به مناسبت شصتمین سالروز تولد ملکه ساخته شده که بسیار زیباست و استخر بزرگی با سه فواره و مجموعه ای زیبا از درختان تایلند و دیگر کشورها را دارد.این پارک با امکانات ورزشی مانند زمین تنیس، استخر شنا، زمین فوتبال و امکانات رفاهی دیگر است و می توانید در تور تایلند بدون هزینه به این پارک بروید و از ورزش و تفریح در این پارک لذت ببرید. انواع خاصی از گیاهان و نیلوفر آبی در این پارک قرار دارد.
پارک با امکانات ورزشی مانند زمین تنیس، استخر شنا، زمین فوتبال و امکانات رفاهی دیگر است و می توانید بدون هزینه به این پار بروید و هم ورزش کنید یا به همراه خوانواده در این پارک به پیک نیک روید. و یا به همراه کودکان سوار شوید. انواع خاصی از گیاهان و نیلوفر آبی در این پارک قرار دارد.
از تور ارمنستان ما نیز دیدن نماید

در ادامه چند عکس زیبا از این پارک متفاوت منتشر شده است در تور تایلند و بخصوص تور بانکوک از پارکQueen Sirikit دیدن کنید و از مناظر زیبای آن لذت ببرید.

خرید هاست

1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg5.jpg6.jpg7.jpg
 

  • پسند 1
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.