رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

مقایسه طراحی اپلیکیشن و طراحی سایت

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

مقایسه طراحی اپلیکیشن و طراحی سایت

 

مقایسه طراحی اپلیکیشن و طراحی سایت 

 

 

مقایسه طراحی اپلیکیشن و طراحی سایت ریسپانسیو : از آن جایی که امروز افرادی که از دستگاه های هوشمند برای فعالیت های روزمره خود استفاده می کنند در حال افزایش می باشند ، افرادی که در حوزه های گوناگون دارای کسب و کاری می باشند ، به این فکر افتادند که این دسته از کاربران را نیز به سوی خود جذب نمایند . با انجام طراحی سایت واکنش گرا و طراحی اپلیکیشن اختصاصی می توانید در بازار رقابتی به وجود آمده ، به بهترین صورت جای بگیرید . مسئله ای که در این مقاله قصد داریم به تحلیل و بررسی آن بپردازیم این است که با استفاده از کدام روش به نتیجه بهتری دست خواهید یافت .

 

 

طراحی سایت مخصوص تلفن همراه :

 

میان طراحی وب سایت های ریسپانسیو و وب سایت های مخصوص تلفن های هوشمند تفاوت هایی وجود دارد . وب سایت های واکنش گرا در تمامی دستگاه ها قابلیت نمایش را دارند اما وب سایت های موبایلی تنها برای موبایل ها طراحی و ساخته شده اند . نا گفته نماند وب سایت های مخصوص تلفن های همراه به طور معمول با آدرسی کاملا متفاوت همانند یک ساب دامین که حرف شروع کننده آن m می باشد به کابران نمایش داده می شود . این در حالی است که وب سایت های واکنش گرا بر روی دامنه اصلی می باشند و قالب اصلی وب سایت برای دستگاه های هوشمند بهینه سازی شده است .

 

 

طراحی اپلیکیشن موبایل :

 

یک اپلیکیشن تلفن همراه ، یک روش مناسب برای دسترسی آسان کاربران به کسب و کار تان می باشد . در واقع شما با انجام پروسه طراحی اپلیکیشن ، این امکان را به مخاطبین تان می دهید که حتی به طور آفلاین نیز به شما دسترسی داشته باشند . با در دست داشتن یک اپلیکیشن یا نرم افزار معمولا این موضوع به کاربران القاء می شود که با کسب و کاری حرفه ای رو به رو می باشد و در حوزه فعالیت تان بسیار جدی می باشید . با وجود محدودیت های حجمی موجود در دستگاه های تلفن هوشمند ، کاربران هر روزه بیشتر به انتخاب اپلیکیشن های خود دقت کرده و وسواس بیشتری نشان می دهند .

 

 

در واقع عاملی که مشخص می سازد محتوای تولید شده به چه صورت باشد و در چه مکانی مورد استفاده قرار گیرد ، استراتژی حوزه محتوا می باشد . این استراتژی در کسب و کار های گوناگون متفاوت می باشد و می بایست به طور کامل متناسب با آن کسب و کار طراحی شود . از جمله مواردی که می بایست در برنامه ریزی برای یک استراتژی دقیق در نظر بگیرید تحقیق درباره ی محتوای مورد علاقه کاربران و شناسایی مخاطبین وب سایت تان می باشد .

 

 

 

نکاتی جالب در طراحی وب سایت لوازم خانگی

نکاتی جالب در طراحی وب سایت لوازم خانگی 

 

طراحی سایت

نکاتی جالب در طراحی وب سایت لوازم خانگی : امروزه یکی از پر درآمد ترین صنایع در سطح جهانی صنعت لوازم خانگی می باشد . از آن جایی که در این حوزه کالا ها از تنوع بالایی برخوردار می باشند مشتریان بالایی را نیز به خود جذب می کنند . اگر در این حوزه مشغول به فعالیت می باشید در این مقاله با ما همراه باشید تا با نکاتی جالب در این زمینه آشنا شوید .

با انجام طراحی وب سایت در این حوزه می توانید امکانات و محصولات تان را بدون هیچ گونه دردسر های انبار داری و محدودیت های مکانی و زمانی در اختیار کاربران قرار دهید . علاوه بر موارد ذکر شده می توانید خصوصیات محصولات تان را بیان نموده و امکان مقایسه انواع محصولات با یکدیگر را به کاربران بدهید . این مقایسه می تواند در زمینه های مختلفی هم چون هزینه ها اتفاق بیوفتد .

8 ویژگی طراحی سایت لوازم خانگی :

کاهش حجم بالایی از هزینه های حمل و نقل .

کاهش هزینه های مربوط به مراجعات حضوری .

صرفه جویی بالا در زمان مشتری ها و فروشندگان .

دسترسی به بازار های فرا منطقه ای با طراحی وب سایت لوازم خانگی آن هم به صورت دو زبانه و چند زبانه .

برقراری ارتباطی نزدیک با کاربران و مشتریان .

ایجاد اعتبار برای نام تجاری .

اطلاع کامل از پیشنهادات و نظرات کاربران .

حذف کامل واسطه های موجود در تجارت های آفلاین .

همان طور که می دانید رونق یافتن این صنعت ( یعنی لوازم خانگی ) نیازمند عرضه مستمر محصولات و کالا می باشدطراحی سایت در زمینه لوازم خانگی محصولات تان را به طور دائم و همیشگی در معرض دید حجم بالایی بازدیدکنندگان قرار داده و این دیده شدن ، افراد بسیاری را به خرید از شما ترغیب خواهد نمود .

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.