رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

کسب و کار اینترنتی چیست؟

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

ظهور اینترنت توانست تحولی در دنیا به وجود بیاورد این دگرگونی تنها مختص به عرصه های علم و فناوری نبود. اینترنت توانست توجه جهانیان را در همه زمینه ها به خود جلب کند. به طور کلی در همه زمینه ها خبررسانی با سرعت بسیاری در اینترنت گسترش پیدا کرد. این موضوع توانست زمینه ساز کارآفرینی اینترنتی در قرن حاضر شود.

در واقع هر نوع فروش محصول و یا خدمات در سطح اینترنت را نوعی کسب و کار اینترنتی گویند. سرعت در فضای اینترنت موجب شده تا مشاغل و حرفه ها از منبع گسترده و کاربر پسند اینترنت برای جلب مشتری و فروش تولیدات خود اقدام کنند.

کسب و کار اینترنتی پیشینه زیادی ندارد ولی در این مدت کوتاه توانسته با سرعتی باورنکردنی در همه زمینه های اقتصادی رشد کند. نزدیک به 1 میلیارد نفر در سراسر جهان دسترسی به اینترنت دارند و این به مفهوم وجود خیل عظیمی از مشتری بالقوه است که می توانند طالب محصولات تولیدی و خدماتی کسب و کارهای نوپا باشند.

اینترنت موجب شده تا کسب و کارها از حالت سنتی و تبلیغات کاغذی و محلی خارج شده و کسب و کار اینترنتی به سرعت رواج پیدا کند.  کسب و کار اینترنتی با صرف بودجه اندک آغاز شده و خیلی سریع به سودآوری می رسد.

آیا محصول منحصر به فردی دارید؟ آیا تولید می کنید؟ آیا نیاز به تبلیغات دارید؟ در این صورت باید هر چه زودتر اقدام به راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود کنید. بسیاری از کسب و کارهای آنلاین در جهان توانسته اند از همین طریق محصولات خود را به دنیا معرفی کرده و مشتری هایی در اقصی نقاط جهان به دست آورند. اگر دیگران توانسته اند چرا شما نتوانید؟

مزایای کسب و کار اینترنتی چیست؟

با طراحی سایت فروشگاهی و جلب مخاطب یک گام به کسب درآمد اینترنتی نزدیک شده و می توان به شیوه ای کاربرپسند به تبلیغات پرداخت. ساعات کاری در کسب و کار اینترنتی بسیار منعطف است و فروش محصول در همه ایام حتی تعطیلات به راحتی امکان پذیر است.

جذابیت کسب و کارهای اینترنتی در اینست که حتی وقتی تعطیل باشید نیز درآمدزایی ادامه دارد. کافی است اطلاعات فروشگاه را همواره به روز کرده و محتوایی جذاب انتشار دهید تا بازدیدکننده ها را به سایت دعوت کنید. دیده شدن در فضای اینترنت اولین اصل مهم در کسب و کارهای اینترنتی است که باید جدی گرفت. بازدید کننده بیشتر همیشه می تواند مفید باشد در نظر داشته باشید که همیشه درصدی از بازدیدکننده های وب سایت به مشتری دائمی تبدیل خواهند شد.

کسب و کار اینترنتی استفاده از خلاقیت و ابتکار عمل در فضای مجازی است. همه مولفه های بازاریابی اینترنتی در این نوع کسب و کار در جهت جلب مشتری به کار گرفته می شود. پرداخت ها و خرید و فروش همه با اینترنت انجام می شود و مشتری تنها با تکیه بر توضیحات مبتکرانه اقدام به خرید می کند. نحوه نمایش محصول و یا خدمات، ذکر جزئیات کالای عرضه شده، اطلاع رسانی دقیق و به روز از قیمت ها و در گاه پرداخت امن بانکی در جلب اعتماد مشتری موثر است. اما باید بدانید که در هر کسب و کاری نیاز به برندسازی و کسب محبوبیت دارید.

طراحی وب سایت در کسب و کارهای اینترنتی نقش بسزایی دارد و برای افرادی که وارد وب سایت شما می شوند اولین نکته گرافیک و طراحی سایت شما می باشد و اگر این بخش به خوبی و متناسب با موضوع وب سایت شما انجام شود کسب و کار اینترنتی شما از نگاه مشتریان جذاب و درصد تبدیل آنها برای خرید یا استفاده از خدمات را افزایش می دهد.

قرارگیری جزئیات بیشتری از اطلاعات مربوط به محصولات و خدمات شما نکته ای بسیار مهم است که در کسب و کار خود می بایست رعایت کنید. هرچقدر افرادی که وارد سایت شما می شوند بتوانند اطلاعات بیشتری کسب کنند احتمال خرید محصولات یا خدمات شما افزایش خواهد یافت. وب سایت هایی که در طراحی خود اطلاعات بیشتری و با سرعت بیشتری به مخاطبان منتقل می کنند نسبت به سایر وب سایت ها قطعا موفق تر خواهند بود. بنابراین فراموش نکنید که در زمان طراحی سایت سعی کنید که اطلاعات بیشتری از جمله شماره تماس، ایمیل ، موبایل، تلگرام ، اینستاگرام و همچنین اطلاعاتی نظیر آدرس، سوالات متداول، بخش راهنما و... را در صفحه اول سایت خود قرار دهید.

 

منبع: طراحی سایت پارس وب دیزاین

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.