رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

5 اشتباه در کارآفرینی اینترنتی که کسب و کارتان را نابود می کند

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

در هر کسب و کاری امکان موفقیت و شکست وجود دارد. کارآفرینان موفق توانسته اند با پرهیز از اشتباهات، درصد موفقیت را افزایش دهند. برخی از اشتباهات در کارآفرینتی اینترنتی منجر به سقوط کسب و کار خواهد شد. موفقیت در هر کسب و کاری نیازمند دانش و تیزهوشی است که در کارآفرینی اینترنتی نیز به مراتب بیشتر دیده می شود. پرهیز از اشتباه در کارآفرینی اینترنتی از الزامات کسب و کار آنلاین است. در این مطلب 5 مورد از اشتباهات رایج در کارآفرینی اینترنتی را برای کسب و کارهای نوپا معرفی می کنیم. 

عدم اطلاعات در کسب و کار

آمارها نشان دهنده آنست که در حدود 90 درصد از کارآفرینانی که بدون وجود منابع اطلاعاتی کافی، کسب و کاری را راه اندازی کرده اند، شکست می خورند. هرکسب و کاری نیازمند مهارت و تخصص در زمینه به خصوصی است و باید قبل از هر کاری در این موارد اطلاعات لازم را در اختیار داشت. اطلاع از مباحث بازاریابی، استراتژی رقبا، بازار فروش و .... از ضروریات است. 

کارآفرینی اینترنتی خود به خود

بزرگترین اشتباه کارآفرینی اینترنتی را کارآفرینان تازه کار انجام می دهند. به این صورت که همه مسئولیت ها را به کارکنان واگذار کرده و خود هیچ نظارتی ندارند. عدم مدیریت در پیاده سازی طرح ها موجب اجرای ضعیف پروژه شده و ارزش کار را کمرنگ می کند. راه اندازی کسب و کار و شروع کارآفرینی اینترنتی تضمین کننده موفقیت نیست باید نظارت و توجه کافی در همه مراحل وجود داشته باشد. خلاقانه ترین ایده ها نیز نیازمند اجرایی قوی است.

اشتباه در کارآفرینی بدون هدف

یک کارآفرین موفق همواره باید چشم انداز روشنی از آینده کاری را پیش رو داشته باشد. به کجا می خواهید برسید؟ یک سال بعد در چنین روزی کسب و کار شما در چه مرحله ای قرار دارد؟ با برنامه ریزی می توان به اهداف از پیش تعیین شده رسید. هرگز نباید مشکلات موجب فراموش کردن اهداف کاری شود. قرار گرفتن در نقطه امن در کارآفرینی اینترنتی معنایی ندارد.

 تاکید بر استراتژی از پیش تعیین شده

اشتباه بزرگی است که به صورت خشک یک استراتژی را دنبال کنید. از راه های گوناگونی می توان به هدف رسید. برای موفقیت باید با توجه به روابط با مشتریان، استراتژی های بازاریابی و فروش را بهبود بخشید. به طور مرتب بازخوردهای مشتریان را دریافت کرده و با توجه به بازار فروش استراتژی را تغییر دهید.

پرهیز از اشتباه

شاید بزرگترین اشتباه در کارآفرینی اینترنتی، پرهیز از اشتباه باشد.هیچ تکنیکی بی عیب و نقص نیست و هیچ کارآفرین موفقی نتوانسته بدون اشتباه موفقیت را به دست آورد. در مقابل اشتباهات شجاعانه رفتار کنید. اشتباه جزئی از زندگی است که باید از آن درس گرفت. هر اشتباه می تواند تجربه ای را به همراه داشته باشد. گاهی برخی از اشتباهات موجب شکست و ضرر مالی خواهند شد ولی باید بتوانید کنترل اوضاع را به دست آورید و از اشتباهات یک پل برای پیروزی بسازید. اشتباه یک فرصت است که می تواند مسیر پیشرفت را واضح تر نشان دهد.

 

منبع: طراحی سایت پارس وب دیزاین

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.