رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

ورق یو پی وی سی پلی یوپان (upvc (ssmg

امتیاز دادن به این موضوع:


panizann

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

 


پوشش تقویت شده پلی یوپان، SSMG-Stiffened Sheet of U.PVC ، دارای 10 سال ضمانت کتبی ساخته شده از:
pvc پلی*وینیل کلراید استابلایزر
Berlocher آلمان تیتانیوم دی اکسید ( TiO2) دوپند آمریکا
و ...
کاربرد استابلایزر Berlocher آلمان جهت پایداری حرارتی(Thermal stabilizer) برای محفاظت پلی*وینیل کلراید PVC در حین فرآیند تولید و پایداری امواج ماوراءبنفش (UV) برای محفاظت پوشش در برابر تشعشعات بیش از اندازه خورشیدی که معمولا باعث تغییر رنگ و تخریب زود هنگام می شود مورد استفاده قرار می گیرد.
ویژگی ها و مزایای ورق های UPVC :
- پایداری رنگ:ورق های U.pvcدر فضای باز علاوه بر دوام در برابر پرتو فرا بنفش، رطوبت، گرما، سرما و اوضاع جوی نامناسب همه ویژگی های رنگ خود را نگه می دارد. - مقاومت عالی در برابر بار:
 از مقاومت بالایی برخوردار است در شرایط تست دقیق 660 میلی متر برف و در زیر 150 کیلوگرم بار دچار آسیب یا ترک خوردگی نمی شود.
- عایق صوتی با کیفیت بالا:تست دقیق در باد و باران شدید ، طوفان و عدم نفوذ صداهای مزاحم از بیرون گویای قابلیت بالای جذب صدا است.
- ضربه گیری و مقاومت خوب در برابر سرما:توان همامنگ شدن با محیط بیرون را داراست و در آن ایجاد ترک خوردگی نمی کند. 4 5 - مقاومت عالی در برابر خوردگی:ورق های U.pvc می تواند در بلند مدت در برابر اسید، باز، نمک و دیگر مواد خورنده شیمیایی مقاومت کند .
- مقاومت در برابر آتش:ورق های U.pvcدارای ماده ای با شعله پذیری پایین است و درجه شعله پذیری آن >B می باشد.
- خود پاک شویندگی بالا:ورق های U.pvcاساساً گرد و خاک به خود نمی گیرد و در پی بارندگی شسته و کاملاً جلا یافته و پاکیزه می شود.
- پایداری ابعادی:این ورق ها نوسانات انبساطی – انقباضی درون خود جذب می کند و بنابر این ابعاد هندسی بدون تغییر می ماند.
- مقاومت عالی در برابر آب :داشتن نقاط اتصال محکم و با داشتن قابلیت آب بند بودن نسبت به پوشش های دیگر نسبت ضد آب بودن را بالاتر می برد.
- عایق بودن الکتریکی عالی: ورق upvcعایق الکتریکی است و
سایبان در برابر تخلیه ناگهانی بار الکتریکی هیچ آسیبی نخواهد دید . - خاصیت عایق حرارتی عالی:زمانیکه قصد عایق کاری نداریم ، این ورق ها از نظر نگه داری و عایق بودن در برابر گرما بهترین پاسخ را به ما می دهد .
- نصب سریع:این ورق ها با عرض مفید 20 سانتی متر وبدون محدودیت در طول و با وزن 4/400 کیلو گرم در هر متر مربع با قابلیت همپوشانی بالا، وزن سبک، نصب و جدا کردن آسان و فراهم بودن اتصالات نصب آسان و سریع را فراهم می کند بنابراین جایگزین بسیار مناسبی برای ورق های گالوانیزه، ایرانیت و فایبر گلاس می باشد. - سازگاری با محیط زیست سبز:این ورق ها آز بست و مواد رادیو اکتیو ندارد، بازیافت شدنی است و کاملاً سازگار با چارچوب های حفاظت محیط زیست سبز است.
  • پسند 1
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

ارسال‌های محبوب

panizann

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.