رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

ترین حساب های اینستاگرام را الگوی خود کنید

امتیاز دادن به این موضوع:


siavash82ir

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

یکی از بهترین ابزارهای یادگیری برای موفقیت، اینستاگرام است و به خصوص نگاه کردن به نکات و چند ترفند اینستاگرامی که صاحبان حساب های آنها به کار گرفته اند و در دستیابی به اهدافشان به موفقیت رسیده اند می تواند بسیار کارامد باشد. همانطور که دیده اید حساب های اینستاگرامی زیادی وجود دارند که فالوورهای بسیار زیادی دارند و این کار بدون هیچ گونه تلاش واقعی از سمت صاحبانشان انجام شده است، ولی منظور ما این نوع حساب ها نیستند. منظور ما حساب های اینستاگرامی هستند که به صورت واقعی توانسته اند فالوور جذب کنند.

 

برای داشتن چنین حساب هایی، صاحبان آن ها ۵ ترفند اساسی را بارها و بارها انجام می دهند و انجام این نکات و ترفندها باعث شده که خیلی از آن ها معتبر و مشهور شوند. پس چرا شما نتوانید از این موقعیت استفاده کنید؟

 

پست گذاشتن به صورت پیوسته و مداوم

قریب به اتفاق همه ی صاحبان حساب های اینستاگرامی می دانند که برای به دست آوردن بیشترین تعامل ، ایجاد  قویترین روابط با مشتریان و افزایش تعداد فالوور به صورت روزانه باید پست گذاشتن، کار مستمرشان باشد. البته بر طبق جامعه ی هدف و مخاطبان تعداد پست های روزانه شما می تواند متفاوت باشد، اما گذاشتن یک پست در روز برای همه الزامی است.

 

بر اساس جایی که اطلاعات را از آن دریافت می کنید، ممکن است شنیده باشید که گذاشتن ۳ الی ۵ پست در روز بهترین راه است اما این تعداد پست می تواند مخاطبان شما را غافلگیر کند (بیشتر صاحبان حساب های اینستاگرامی تعداد بی شماری  پست دارند ولی این مقدار با تعداد مخاطبان حسابشان برابری نمی کند) و این موضوع حتی می تواند مقدار تعامل و ارتباط با پست های شما را نیز کاهش دهد. وقتی بلافاصله تصویر دومی را می گذارید، این کار ادامه ارتباط مخاطب با پست اول و تعامل بیشتر را متوقف می کند در حالیکه این عکس اگر دیرتر و در ۲۴ ساعت بعد گذاشته شده بود این اتفاق نمیفتد.

در نگاه اول، به نظر می رسد که این استمرار ساده است اما در حقیقت آنچه که سخت است نگهداری این استمرار است. به منظور  کمک به این روند از سیستم های برنامه ی زمان بندی شده ی اینستاگرام مانند پلانولی دات کام یا لِیتر دات کام که از خدمات اینستاگرام هستند می توانید استفاده کنید.

 

 

استفاده از تصاویر با کیفیت به عنوان دومین ترفند اینستاگرام

همان طور که می دانید اینستاگرام یک شبکه ی اجتماعی کاملا تصویری است و برخلاف شبکه هایی مانند توئیتر و فیسبوک است و این ویژگی همان چیزی است که خیلی از کاربران را بیش از پیش مجذوب اینستاگرام کرده است. بنابراین گفتن این موضوع باید شما را قانع کرده باشد که تصاویری که می گذارید باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند.طراحی سایت فروشگاهیبعضی از بهترین صاحبان حساب های اینستاگرام به همین دلیلی که مطرح کردیم عکاسان هستند اما این بدین معنا نیست که اگر حرفه شما عکاسی نیست نمی توانید یک حساب اینستاگرامی فوق العاده داشته باشید. مهم این است که عکس هایی که به اشتراک می گذارید کاملاً واضح و مخاطب پسند بوده و بهترین ترکیب و کیفیت را داشته باشند به گونه ای که در نگاه اول مخاطب را به خود جذب کنند.

 

 

نوشتن زیرنویس های شخصی به عنوان سومین ترفند اینستاگرامی

این ترفند اینستاگرامی چیزی است که همه صاحبان بهترین حساب های اینستاگرامی به طور خاص نسبت به آن آگاه هستند، هرچند گاهی اوقات شانس آن ها را به این سمت می برد که با آن آشنا شوند. برای خود من نیز این موضوع اتفاق افتاده است. اگر شما به یک صفحه پر از تصاویر دارای خوراکی های خوشمزه و محبوب خود می روید اشتیاق شما صرفاً به خاطر خود آن تصاویر نیست بلکه به دلیل احساسی است که نسبت به آن ها دارید. این اتصال احساسی اگر به آن توجه کرده باشید بیشتر بر اساس زیرنویس هایی است که برایشان نوشته اید. هنگامی که ما زندگی شخصی خود را می گشاییم و آن را به اشتراک می گذاریم.سئوی سایت

 

پس ما به مخاطبان مان این اجازه را می دهیم که تا واقعیت تصویر شخصی ما دیده شود و این همان چیزی است که اغلب منجر به یک ارتباط اصیل می شود. هنگامی که برایتان ممکن نیست که یا همه ی فالوورهای خود ملاقات داشته باشید یا با آن ها صحبت کنید، این راه برایتان وجود دارد که به وسیله ی باز گذاشتن امکان نوشتن بر زیر متن خود یک رابطه شخصی با کاربرانی ایجاد کنید. این یک تلاش مثمر ثمر است و من قول می دهم که با افزایش کامنت ها و اظهار نظرها روبرو می شوید.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید :روش های کاربردی برای تبلیغات در اینستاگرام

آگاهی از بازار هدف خود و مشارکت با آن ها و بازاریابی در اینستاگرام

اگر می خواهید صفحه شما در میان بهترین حساب های اینستاگرامی قرار بگیرد، باید با چهارمین ترفند اینستاگرامی آشنا شوید یعنی زمان بگذارید تا با کسب اطلاعات خودتان را درگیر بازار هدف خود کنید. بازار هدف که می گوییم دقیقا یعنی چه؟ یک بازار هدف یک شخص ایده آل است که علاقه مند است تا شما را در اینستاگرام دنبال کند یا شخصی است که شما قلباً اعتقاد دارید که بیشترین بهره را از محتوای شما، خدمات و یا کالای شما می برد. برای مثال بازار هدف من خانم های کارآفرین بین ۲۵ الی ۳۵ سال هستند که یک کسب وکار کوچک و خلاقانه دارند. البته این بازار هدف ویژگی های دقیق تری هم دارد که من در اینجا فقط ویژگی های کلی آن ها را عنوان کردم.

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.