رفتن به مطلب

کاربران گرامی تاپیک استخدام و همکاری با سایت  رو مطالعه کنید و در صورت علاقه می توانید برای خودتون درآمد کسب کنید و پول در بیارید.

ایران سی اف سی
hanii12

انتخاب شرکت مناسب دفع آفات

امتیاز دادن به این موضوع:

پست های پیشنهاد شده

 

Slide101.jpg

انتخاب پیمانکار مناسب سمپاشی و دفع آفات

تعداد زیادی از کسانی که دچار مشکل آفات می باشند و از بین بردن برخی از این آفات بسیار مشکل می باشد در انتخاب شرکت مناسب سمپاشی دچار تردید می شوند .

ما در این مقاله راهکار مناسب برای انتخاب شرکت معتبر سمپاشی را آموزش می دهیم .

ابتدا سعی کنید که از شرکت های سمپاشی که سابقه ارایه خدمات به دوستان و آشنایان شما رو داشتند و توانستند رضایت آنها را ( به لحاظ حل مشکل و سایر مسایل از قبیل رعایت بهداشت، نظم، ایمنی و دانش فنی و کار کارشناسی ) جلب کرده اند استفاده کنید . در غیر اینصورت شخصاً نسبت به تحقیق و بررسی اعتبار یک شرکت سمپاشی به روش زیر عمل کنید :

1- شرکت سمپاشی بایستی در اداره ثبت شرکت ها و روزنامه رسمی به ثبت رسیده باشد و دارای آدرس و تلفن ثابت و مدیر عامل و هیئت مدیره باشد . برای این منظور می توانید به سایت روزنامه رسمی مراجعه کنید و با جستجوی نام شرکت از ثبت و تغییرات آن اطمینان حاصل کنید .

برای مثال آگهی تغییرات آدرس شرکت ارمغان بهداشت محیط را اینجا و آگهی تغییرات مدیر عامل را مشاهده کنید .

2- شرکت سمپاشی بایستی دارای مجوز بهداشت معتبر از دانشگاه علوم پزشکی باشد . این مجوز بایستی از دانشگاه علوم پزشکی شهر محل اقامت صادر شده باشد و تاریخ معتبر داشته باشد .

برای اعتبار سنجی می توانید وارد سایت دانشگاه علوم پزشکی مربوطه شوید و در قسمت معاونت بهداشتی و زیر مجموعه مرکز سلامت محیط و کار لیست شرکتهای دارای مجوز را ببینید .

برای مثال میتوانید مجوز شرکت ارمغان بهداشت محیط را از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی تهران بررسی کنید .

3-با شرکت سمپاشی مورد نظرتون تماس بگیرید و از آنها بخواهید لیست مشتریان خود را در اختیار شما قرار دهند و با تحقیق از طریق مشتریان آنها و بررسی رزومه فعالیت آنها به اعتبار سنجی مشتریان بپردازید .
از مشتریان آنها بخواهید به سوالهای شما در رابطه با سابقه فعالیت ، مسایل مربوط به ایمنی کار و توان حل مشکل و توان انجام کار کارشناسی و اخلاق و رفتار پرسنل پیمانکار
سمپاشی اظهار نظر کنند .

4-از طریق سایت های مانند گوگل مپ google maps نظرات کاربران در خصوص آن شرکت سمپاشی را بررسی کنید . االبته همیشه در نظر بگیرید که رقبای آن شرکت ممکن است نسبت به درج نظرات غیر واقعی و رقابت ناسالم در پیج آن شرکت اقدام کنند.

5- قیمت سمپاشی : در نهایت مسئله ای که برای تعداد از کاربران مهم است قیمت کار سمپاشی می باشد .

از آنجاییکه نفس کار یک کار خدماتی می باشد و دارای فاکتورهای متعددی می باشد و شرکتهای سمپاشی فاقد اتحادیه و انجمن می باشند، قیمت گذاری در این خصوص از طریق هیچ مرجع دولتی صورت نگرفته است .

ولی به قول معروف هیچ ارزانی بی دلیل نیست و هیچ گرانی بی حکمت نیست .

لذا همانطور که مشخص و مبرهن است نباید از خدمات شرکتهای خیلی ارزان و خیلی گران استفاده کرد .

مثلاً برای انجام یک کار ساس در واحد مسکونی نمیتوان به شرکتی که 150000 تومان می گیرد اعتماد کرد و لازم نیست از شرکتی که 800000 تومان می گیرد خدمات دریافت کنیم .

میانگین قیمتی را از چند شرکت بدست آورید و برای یک شرکت معتبر یک بازه استاندارد تعریف کنید . طبیعتا مقدار کمی قیمت بالاتر برای دریافت خدمات معتبر اشکالی ندارد.

6- از شرکت سمپاشی بخواهید با ارسال پیش فاکتور و فاکتور دقیق نوع دقیق آفتی که مبارزه کرده است و دوره تضمین و شرایط تضمین را دقیقاً شرح دهد.

موارد زیادی پیش آمده که هدف سمپاشی موش بوده است ولی مشتری انتظار داشته که سوسک های داخل منزل هم از بین برود .

یا برخی از شرکتهای سمپاشی مبلغی بابت ایاب و ذهاب به قیمت کار اضافه می کنند یا برای دوره تضمین مبلغی مازاد دریافت می کنند .

در صورت بروز مشکل پس از ارایه خدمات و اختلاف نظر ، مستنداتی مانند پیش فاکتور و فاکتور اصلی کمک کننده می باشد .
  • پسند 1

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

  • مطالب مشابه

    • توسط kara
      مدارک مورد نیاز ثبت شرکت با مسئولیت محدود به شرح ذیل است :
      1. تقاضانامه ثبت شرکت ( فرم چاپی ) 2 برگ 
      2. شرکت نامه رسمی ( فرم چاپی )    2 برگ 
      3. اساسنامه شرکت 
      4. صورتجلسه مجمع عمومی موسسین و هیات مدیره  2 نسخه 
      5. فتوکپی شناسنامه کلیه شرکا و مدیران ( اگر مدیر خارج از سهامداران انتخاب شود)
      6. اخذ و ارائه مجوز مربوطه ( در صورت نیاز )
      ثبت شرکت پوستین دوزی
    • توسط ircfc
      قبل از ظهور سیستم های سایت ساز، همه ی افراد برای ساخت وب سایت یا طراحی سایت با افراد متخصص یا یک شرکت طراحی سایت قرارداد می بستند. تفاوت این دو روش در چیست؟ چه موقع باید از کدامیک استفاده کنید؟
       
      هزینه، مهمترین فاکتور
      استفاده از سایت ساز یک قیمت مشخص دارد، اما خدمات شرکت های طراحی از چندین برابر این قیمت شروع شده و تا هزینه های میلیاردی بالا می روند! اکثر کسب و کار های معمولی و کسب و کارهایی که نیاز به طراحی خاص و اختصاصی ندارند بهتر است برای صرفه جویی در هزینه ها از سایت ساز استفاده کنند. یکی از مشکلات قرارداد های طراحی سایت، تفاوت کیفیت و دامنه ی قیمت آن ها است! یک شرکت ممکن است قیمتی چند برابر قیمت یک شرکت دیگر بدهد و اندازه گیری قیمت مناسب در این حالت بسیار دشوار است. از طرفی مشخص نیست که دقیقا چه محصولی تحویل می گیرید! ممکن است یک شرکت در قبال دریافت مبلغ بسیار زیاد سایتی را به شما تحویل بدهد که با نیاز یا سلیقه ی شما همخوانی ندارد.
       
      طراحی اختصاصی قالب سایت
      بسیاری از خدمات قراردادی ساخت سایت زیر 5 میلیون تومان، معمولا از قالب های آماده استفاده می کنند (مثل کانی وب). اما در قرارداد های طراحی سایت اگر بالای چند میلیون تومان هزینه کنید احتمالا یک طراحی اختصاصی برای شما انجام می شود. طراح یا واحد طراحی شرکت طرف قرارداد، می تواند با توجه به درخواست شما و نیاز کسب و کارتان امکانات یا ظاهر متفاوتی برای سایت در نظر بگیرد. در خدمات قراردادی، کیفیت قالب و طراحی و خدمات ممکن است با توجه به پولی که پرداخت می کنید متفاوت باشد و از طرفی ممکن است با وجود صرف هزینه، از طراحی نهایی خوشتان نیاید!
       
      در روش سایت ساز از ابتدای کار طراحی را می بینید و در صورت رضایت با پرداخت مبلغ سایت را ارتقا می دهید. در کانی وب ما تعدادی قالب آماده در موضوعات متنوع به شما ارائه می دهیم که قابلیت شخصی سازی بالایی دارند و می توانید بخش های آن ها را بنابر سلیقه تغییر بدهید. اگر نیاز به طراحی اختصاصی دارید می توانید با ما تماس بگیرید.
       
      زمان مورد نیاز برای ساخت سایت
      در حالت قراردادی، معمولا زمان بسیار بیشتری طول می کشد تا سایت ساخته شود؛ این زمان ممکن است شامل جلسه ها و هماهنگی هایی که با شما می شود نیز بشود. اما با استفاده از سایت ساز، به محض عضویت در کانی وب، سایت شما آماده و قابل مشاهده خواهد بود.
       
      وارد کردن محتوای شما در سایت
      در اکثر روش های قراردادی، وارد کردن محتوای شما در سایت به عهده ی طراح می باشد. با استفاده از کانی وب، محتوا را خودتان و با سلیقه ی خودتان در سایت قرار می دهید. اگر از نظر وقت مشکل دارید و می خواهید مطالب توسط ما وارد سایت بشود، می توانید برای اطلاعات بیشتر و برآورد هزینه با ما تماس بگیرید.
       
      خدمات و پشتیبانی
      در طراحی سایت قراردادی، یک نفر به طور حضوری با شما در ارتباط است و معمولا رسیدگی به همه ی موارد را بر عهده می گیرد. هنگام استفاده از سایت ساز، سایت را خودتان یا یک نفر از اعضای تیم شما طراحی و راه اندازی می کند. در صورت نیاز به مشاوره یا بروز مشکل، مدیر سایت با پشتیبانی ما از طریق چت یا تلفن در ارتباط خواهد بود.
       
      نتیجه گیری
      مهمترین فاکتور در انتخاب روش سایت ساز در مقایسه با شرکت ها یا افراد، بحث هزینه و ریسک است. سایت ساز با هزینه ی کمتر و بدون ریسک (به طور رایگان قابل تست است) سایت شما را تحویل می دهد. اما اگر نیاز به خدمات بسیار خاص، برنامه نویسی و مشاوره های حضوری اختصاصی دارید، بهتر است به سمت شرکت های بزرگ و معتبر بروید. طبق بررسی های ما، اکثر مشتری ها نیازی به خدمات قراردادی ندارند و براحتی می توانند با استفاده از سایت ساز نیازشان را برطرف کنند.
      برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
    • توسط kara
      1- معافیت مالیاتی در مناطق آزاد تجاری
      2- راه اندازی کسب و کار با ماهیت بین المللی
      3- دستیابی به امکانات جهانی و کسب اعتبار بین المللی
      4-اخذ اقامت در دبی برای صاحب شرکت، شرکا و اعضای خانواده.
      5-دریافت وامهای بلند مدت و کم بهره
      6- امکان سرمایه گذاری مطمین در یک کشور با ثبات اقتصادی
      7- داشتن حسابهای بانکی و اینترنتی بدون نیاز به ویزا
      همکاران ما در موسسه حقوقی کارا ثبت شما را برای انجام امور ثبتی یاری می کنند. 
       
    • توسط kara
      _  مراجعه به سامانه اداره ثبت شرکت ها و تکمیل فرم مربوطه و انتخاب نام شرکت 
      ( جهت انتخاب نام شرکت  ، متقاضیان اقدام به انتخاب 5 نام که دارای شرایط ذیل باشد خواهند کرد : الف ) نام خارجی نباشد، ب : قبلاَ به ثبت نرسیده باشد ج : دارای معنا و مفهوم باشد ، د : با فرهنگ انقلاب اسلامی مطابقت داشته باشد )
      در نام شرکت زیارتی قبل از نام اصلی می بایست  از واژه زیارتی استفاده نمود . (استفاده از این عنوان مستلزم ارائه موافقت نامه از سازمان حج و زیارت می باشد) . 
      از میان نام های انتخابی شما، در صورت رعایت شرایط  مقرر شده ، یک نام به ترتیب اولویت های وارد شده تایید خواهد شد. 
      _ امضاء کلیه اوراق توسط اعضاء هیئت مدیره و سهامداران 
      _ ارسال مدارک به اداره ثبت شرکت ها از طریق پست و درج بارکد پستی در سامانه اداره ثبت شرکت ها 
      _ تایید مدارک توسط کارشناس اداره ثبت شرکت ها و صدور آگهی تاسیس
      _ مراجعه متقاضی یا وکیل به اداره ثبت شرکت ها و دریافت پرونده ثبتی 
      _ چاپ آگهی تاسیس در روزنامه رسمی
      با متخصصان ثبت شرکت کارا، با اطمینان خاطر کار را به کاردان بسپارید.
    • توسط fekre
      آخرین گام از مراحل ثبت شرکت، آگهی شدن ثبت شرکت شما در روزنامه رسمی و کثیرالانتشار می باشد . به دستور ماده 6 نظام نامه راجع به مواد 196 و 197 و 199 قانون تجارت مصوب 1311 ، در ظرف ماه اول ثبت هر شرکت، خلاصه شرکت نامه و منضمات آن باید توسط اداره ثبت محل در روزنامه رسمی کشور و یکی از روزنامه های کثیرالانتشار مرکز اصلی شرکت با هزینه خود شرکت منتشر شود. 
      ضمانت اجرای تخلف از ثبت اصل شرکت و تخلف از آگهی کردن خلاصه شرکت نامه به شرح ذیل است :
      1- دادستان می تواند تقاضای انحلال چنین شرکتی را از دادگاه به عمل آورد. ( ماده 2 قانون راجع به ثبت شرکت ها )
      2- ضمانت اجرای این تخلف، بطلان شرکت است ؛ اما این بطلان در مقابل اشخاص ثالث و به ضرر اشخاص خارج از شرکت، قابلیت استناد ندارد ؛ یعنی شرکت و شرکای داخل شرکت نمی توانند در برابر سایرین به این بطلان استناد کنند، گرچه اشخاص خارج از شرکت می توانند در برابر شرکت و شرکای داخل شرکت، به این بطلان استناد کنند. ( م 198 ق. ت )
      بنابراین، ثبت شرکت به عنوان اقدام نهایی تاسیس شرکت زمانی صورت می گیرد که در روزنامه رسمی دادگستری و روزنامه کثیرالانتشاری که خودتان تعیین می کنید، چاپ شود تا شرکت به رسمیت شناخته شود.
      با توجه به ایجاد زیرساخت ها و ارتباط سیستمی با روزنامه رسمی در تمام موارد، متقاضی مکلف است جهت پیگیری مراحل انتشار آگهی و پرداخت هزینه های مربوط از طریق درگاه اختصاصی شرکت روزنامه رسمی به نشانی http://rrk.ir اقدام نماید. در ذیل ، به چگونگی محاسبه هزینه آگهی ثبت شرکت در روزنامه رسمی می پردازیم.
      نحوه محاسبه هزینه آگهی روزنامه رسمی
      نحوه محاسبه هزینه روزنامه رسمی ، بستگی به میزان موضوع و تعداد اعضاء شرکت دارد . هر چقدر موضوع فعالیت طولانی تر و تعداد اعضا بیشتر باشد ، تعداد خطوط آگهی شما بیشتر شده و مبلغ بیشتری برای درج آگهی در روزنامه رسمی باید پرداخت نمایید. 
      لازم به ذکر است هزینه روزنامه رسمی، به صورت آنلاین و علی الحساب محاسبه می گردد که با توجه به آنچه گفته شد، می توان در همان سامانه نسبت به پرداخت اینترنتی آن اقدام نمود. 
      برای پرداخت هزینه لازم است ابتدا در پورتال مذکور ثبت نام نمود و عضوی از سایت شد. برای این منظور، پس از مراجعه به وب سایت این روزنامه ، از منوی سمت راست، منوی ورود / ثبت نام متقاضی جدید را انتخاب کنید. 
      پس از وارد کردن آدرس ایمیل و رمز عبور، روی دکمه عضویت کلیک کنید تا وارد صفحه جدید برای درج مشخصات شوید. در این صفحه مشخصات عمومی و ثبتی شخص مانند نام ، آدرس و غیره دریافت می شود. 
      نکته مهم در این صفحه آن است که شخصیت ثبت نام کننده باید حقیقی یا حقوقی باشد. بنابراین، توصیه می شود شرکت ها و موسسات برای پیگیری اسناد ثبتی خود در این سامانه، با نام شخصیت حقوقی و مشخصات شرکت ثبت نام کنند.
      پس از گذشت 5 روز کاری بعد از پرداخت هزینه، روزنامه رسمی تاسیس شرکت به چاپ خواهد رسید و از طریق همان سایت می توان نسبت به چاپ آن اقدام نمود. 
      شایان ذکر است، بعد از وارد نمودن موارد مورد نیاز برای چاپ آگهی در سامانه، یک شماره پیگیری به شما داده خواهد شد که می توانید به وسیله آن و بدون نیاز به مراجعه حضوری، از تمامی مراحل ثبت آگهی خود مطلع شوید. 
      اطلاعاتی که در روزنامه رسمی کشور منتشر می شود عبارتند از : 
      - نام ، نوع ، موضوع، مرکز فعالیت و آدرس و مشخصات شرکت 
      - تاریخ و شماره ثبت شرکت 
      - میزان سرمایه شرکت با ذکر جزئیات موجود و تعهد شده 
      - اسامی هیئت مدیره و سمت آن ها 
      - تاریخ شروع به کار شرکت و در صورت محدود بودن مدت شرکت تاریخ خاتمه کار شرکت 
      - ذکر نام شرکاء ضامن در شرکت های تضامنی و مختلط 
      تذکر : هر کدام از اطلاعاتی که در هنگام ثبت شرکت در روزنامه رسمی و یک روزنامه کثیرالانتشار چاپ می شود ، در صورت تغییر باید مجدداَ در روزنامه رسمی چاپ و آگهی شوند.
      هزینه آگهی روزنامه کثیرالانتشار ثبت شرکت
      آگهی تاسیس شرکت ، علاوه بر درج در روزنامه رسمی کشور، باید در روزنامه ی کثیرالانتشار نیز چاپ شود. 
      منظور از روزنامه کثیرالانتشار، روزنامه ایست که به صورت رایج و شایع منتشر شده و در سطح کشور به صورت گسترده توزیع می شود. به طور مثال روزنامه همشهری، روزنامه اطلاعات و ... 
      هزینه آگهی روزنامه کثیرالانتشار با روزنامه رسمی تفاوت اندکی دارد و بسته به صورتجلسه شرکت و باکسی که در روزنامه می گیرد ، قیمت آن متفاوت می باشد. 
      توجه داشته باشید که اگر شرکتی آگهی روزنامه کثیرالانتشار قبلی را به چاپ نرسانده باشد به طور اتوماتیک و سیستمی از درج صورتجلسه تغییرات جدید در سامانه ثبت شرکت ها جلوگیری می گردد. 
       
      https://companyregister.ir


درباره ما

این سایت به عنوان یکی از بزرگترین انجمن های تفریحی و سرگرمی در ایران که از سال 1390 کار خود را شروع کرده و تا به حال هم سعی در ایجاد مکانی گرم و صمیمی برای هموطنان گرامی داشته است.


امیدواریم که ما را در این راه پرفراز و نشیب حمایت کنید! هدف ما بهترین یا بهتر شدن نیست هدف ما جلب رضایت شما و ایجاد مکان دوستانه و صمیمی برای شما دوستان می باشد.

این سایت تا به حال توسط حمایت های شما پابرجا و توسط سرورهای قدرتمند سرور ایران پشتیبانی می شود.

لینک های مهم

نمونه ای از لینک بخش های مختلف انجمن

آمار سایت

لوگوی ساماندهی و ضمانت پرداخت

logo-samandehi

×