رفتن به مطلب

کاربران گرامی تاپیک استخدام و همکاری با سایت  رو مطالعه کنید و در صورت علاقه می توانید برای خودتون درآمد کسب کنید و پول در بیارید.

ایران سی اف سی
mozhi00

نصب قفل های دیجیتال

امتیاز دادن به این موضوع:

پست های پیشنهاد شده



F300.jpg
آیا کسی وجود دارد که خواستار نصب آسان قفل های دیجیتال، با حداقل اصلاح و سوراخکاری در درب نباشد؟ شرکت آریابان تردد هوشمند با در اختیار داشتن نصاب های حرفه ای و متعهد و امکانات کامل و کارآمد، به این مهم جامه عمل پوشانده است. شرکت ما سهولت در نصب قفل های دیجیتال را به عنوان یک عامل کلیدی در رضایتمندی مشتری می داند. با این حال، ظاهرا نصب آسان با حداقل سوراخ کاری برای ۲۹% از مشتریان و نصب آسان بدون هیچ گونه سوراخکاری بر روی درب برای ۴۷٪ از مشتریان قفل های دیجیتال از اهمیت زیادی برخوردار نیست و تعداد کمی هم بیان می کنند که نصب آسان قفل های دیجیتال هیچ ارتباطی با امنیت در این دسته از قفل ها ندارد که البته این عقیده کاملا اشتباه است. بعضی دیگر از مشتریان هم اعتقاد دارند که ایجاد چند سوراخ بر روی درب مسئله چندان مهمی نیست اما کابل کشی بر روی درب های دیجیتال چالش بزرگی است. شرکت ما سال هاست که از تجربه بسیار خوبی در زمینه نصب قفل های دیجیتال در محیط های تجاری، بیمارستان ها، سازمان ها، منازل و هتل ها برخوردار است و تمامی قفل های دیجیتال شرکت از استانداردهای جهانی CE برخوردار هستند.

ارتباط بین نصب آسان و امنیت بالا در قفل های دیجیتال قابل توضیح است. در نصب قفل های دیجیتال شرکت آریابان تردد هوشمند هیچ کابل کشی بر روی درب صورت نمی گیرد و تمامی قفل های دیجیتال شرکت با باتری کار می کنند. از اینرو با قطع جریان برق هیچ مشکلی در عملکرد قفل ها ایجاد نمی شود. نصب قفل های دیجیتال شرکت آریابان تردد هوشمند باید از طریق نصاب های حرفه ای شرکت انجام شود تا محصولات شامل گارانتی شوند. در صورت نصب محصولات توسط خود مشتری، محصولات از گارانتی شرکت خارج شده و شرکت هیچ تعهدی در قبال خسارت و یا آسیب وارده به قفل و یا عدم کارکرد صحیح قفل نخواهد داشت.

برخی از دلایل مشتریان شرکت ما در نصب قفل های دیجیتال خریداری شده توسط نصاب های شرکت به قرار زیر است:

بعضی از مشتریان بیان کردند که ما یک نجار و یا یک قفل ساز نیستیم و اگر چه توانایی انجام چنین نصبی را داریم اما ترجیح می دهیم نصب توسط فردی انجام شود که به اندازه ی کافی در انجام آن ماهر باشد و از تجربه کافی برخوردار باشد.
نصب سریع با کمترین آسیب به ساختار درب برای اطمینان از امنیت درب در صورت ضربات فیزیکی.
لزوم دقت در نصب قفل دیجیتال برای جلوگیری از ایجاد تغییرات نامطلوب در ساختار فیزیکی و نرم افزاری قفل دیجیتال


باز کردن قفل های دیجیتال توسط تلفن همراه


4-1.jpg

به تازگی در ساخت قفل های دیجیتال از فناوری های مدرنی استفاده می شود که به آسانی می توان آن را با سیستم های هوشمند موجود تلفیق کرد. مهمترین چالشی که سازندگان این قفل ها با آن رو به رو هستند دسترسی تلفن های همراه به قفل های دیجیتال بدون به خطر انداختن عملیات اصلی آنها است. بر اساس تحقیقات به عمل آمده از استفاده کنندگان قفل های دیجیتال، مشخص شد که نظرات متفاوتی در مورد نوع برنامه های مورد نیا در تلفن های همراه، از نظر استفاده کنندگان در جهت مدیریت قفل های دیجیتال وجود دارد. توانایی دریافت پیام هشدار بر روی تلفن همراه، به هنگام ورود اشخاص به منزل و هم چنین دسترسی به
قفل دیجیتال درب از طریق کنترل از راه دور، به ترتیب ۲۳٫۳ و ۲۳٫۴ درصد را به خود اختصاص دادند. دو مورد بعدی یعنی توانایی ارسال و یا لغو پیام باز کردن قفل از راه دور و باز کردن درب از راه دور نیز در رتبه بندی به ترتیب ۲۶٫۳ و ۲۶٫۹ درصد را به خود اختصاص دادند. توانایی ارسال یا لغو کلید از راه دور، کاربران را قادر می سازد از فواصل دور بر قفل دیجیتال درب منازل خود نظارت داشته و باز و بسته شدن درب منزل خود را مدیریت کنند به عنوان مثال، در هنگام بروز مشکل و در حالی که در تعطیلات هستید قادر خواهید بود شرایط دسترسی همسایه به منزلتان را جهت بررسی مشکل فراهم کنید و یا اینکه گاهی اوقات نیاز است که امکان دسترسی به یک قسمت و یا همه قسمت های یک ساختمان را برای کسانی که قبلا به آن دسترسی داشتند را محدود کرده و یا از بین ببرید.

با این حال، باید به این نکته توجه کرد که هنوز هم معضل طول عمر باتری گوشی های همراه مانعی اساسی در استفاده از تلفن های همراه جهت باز کردن قفل های دیجیتال می باشد. شاید جالب توجه باشد که تنها %۶۱ از استفاده کنندگان قفل های دیجیتال، خواهان استفاده از قفل های دیجیتالی هستند که هم از طریق تلفن های همراه و هم از طریق نرم افزار موجود در خود قفل، قادر به باز کردن درب می باشند. در حال حاضر در بازار تجهیزات هوشمند، امکان دسترسی به تجهیزاتی نظیر قفل دیجیتال، از طریق تلفن های همراه به خوبی میسر شده است. مدیران توسعه کسب و کار قفل های دیجیتال در شرکت بازرسی ASSA ABLOY EMEA نیز بر این نکته اذعان دارند که استفاده از تلفن های همراه در باز کردن قفل های دیجیتال، هیچ مشکلی از لحاظ امنیتی در این دسته از قفل ها ایجاد نمی کند.

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

  • مطالب مشابه

    • توسط jadoykalamat
      سلام به همه دوستان وبمستر


      در نظر دارم تا سایت بروزخبر رو به بهترین قیمت بفروشم

      http://www.brozkhabar.ir

      پایه قیمت : 800.000 تومان


      ایندکس مطالب عالیه و دامین هم کوتاه و خیلی زیبا   هاست یکساله تمدید شد     مجله علمی و فناوری و دیجیتال -...


      مجله علمی و فناوری و دیجیتال -...


      دوستان که در صدد خرید سایت هستند از طریق لینک ورود به سایت در قسمت فروش سایت درخواست خود را ارسال فرمایند.
      باتشکر
    • توسط alireza-res
      بازاریابی دیجیتال چیست ؟
      دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی دیجیتال چه در ابعاد بزرگ اجرا شود و چه در ابعاد کوچک، موتور کسب و کار امروز است! یک بازاریابی دیجیتال تاثیرگذار، به بازاریابی‌‌ گویند که میان تکنولوژی الکترونیک و روانشناسی بازار ارتباط ایجاد کند. ما در اینجا درباره اصول اساسی بازاریابی دیجیتال ، یعنی نتیجه و فرایند یک شغل و همچنین دیدگاه تجار صحبت خواهیم کرد و با تلاشی هوشمندانه، سعی می‌کنیم که از بیان اصطلاحات تکنیکی خاص بپرهیزیم و دیجیتال مارکتینگ و مفاهیم آن را با زبانی ساده و آسان توصیف نماییم.
       
      در توصیف بازاریابی اینترنتی بهتر است که از بیان مفاهیم مصطلح چشم‌پوشی کنیم، زیرا اگرچه آن‌‌ها  مفاهیمی عمومی هستند و یادگیری آن‌‌ها آسان است، اما دانش کمی را منعکس می‌‌کنند. به نظر ما،دیجیتال مارکتینگ به مفهوم استفاده از تکنیک‌هایی است که به تجار اجازه استفاده از بهترین‌های بازاریابی  و دیجیتال را در کنار مفاهیم پایه بازاریابی می‌دهد. بازاریابی دیجیتال به‌معنای دریچه دیگری از بازاریابی نیست. در مقابل، این مفهوم راهی جدید در بازاریابی است که در آن می‌توان به تحلیل رفتار مشتری نیز پرداخت.
      چه مفاهیمی جزو بازاریابی دیجیتال به حساب نمی آیند؟
      برای درک بهتر تکنیک‌های بازاریابی دیجیتال، بهتر است به طبقه‌بندی آنچه در این دسته قرار نمی‌گیرد بپردازیم. شیوه‌های بازاریابی سنتی چون تبلیغات کاغذی، رادیو، تلویزیون و بیلبوردها جز دسته بندی‌های بازاریابی دیجیتال نیستند. این کانال‌ها در دوره‌ای بسیار موفق بوده‌اند، اما در دوره مدرن امروزی خیر.
      ما معتقدیم که شیوه‌های بازاریابی سنتی دارای سه محدودیت هستند:
      1.ارتباط یک سویه و نداشتن زمان کافی برای تحلیل بازخوردها:
      به نظر ما، بازاریابی خیابانی دوطرفه است. متاسفانه، بازاریابی سنتی اجازه این ارتباط دوسویه میان مشتری و بازاریان را نمی‌دهد.
      2.گرایش به شبکه‌های اجتماعی و اینترنت:
      انفجار شبکه‌های اجتماعی و اینترنت کلید ارتباط زمان واقعی را در اختیارمان قرار داده است. بسیاری از کانال‌های ارتباطی سنتی از وجود سرعت بالای بازاریابی جدید بی‌بهره‌اند و نمی‌توانند چنین ارتباط سریعی را ایجاد کنند.
      3.تمرکز بر اصول بازاریابی مدرن:
      همچنان که بازاریابی سنتی به دنبال درک این تاثیرات است، دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی مدرن بر جنبه‌های مهمی چون ایجاد تجربیاتی برای مصرف‌کنندگان تمرکز کرده است.


درباره ما

این سایت به عنوان یکی از بزرگترین انجمن های تفریحی و سرگرمی در ایران که از سال 1390 کار خود را شروع کرده و تا به حال هم سعی در ایجاد مکانی گرم و صمیمی برای هموطنان گرامی داشته است.


امیدواریم که ما را در این راه پرفراز و نشیب حمایت کنید! هدف ما بهترین یا بهتر شدن نیست هدف ما جلب رضایت شما و ایجاد مکان دوستانه و صمیمی برای شما دوستان می باشد.

این سایت تا به حال توسط حمایت های شما پابرجا و توسط سرورهای قدرتمند سرور ایران پشتیبانی می شود.

لینک های مهم

نمونه ای از لینک بخش های مختلف انجمن

آمار سایت

لوگوی ساماندهی و ضمانت پرداخت

logo-samandehi

×