رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

فرانسه؛ چشم اندی نمادین

امتیاز دادن به این موضوع:


mahsaa25

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

 

first(7).jpg

فرانسه چشم اندازی نمادین، غروب آفتابی عاشقانه، نقطه عطف تاریخ.

فرهنگی کاملا آشنا از خود ارائه می کند. کافه های کنار خیابان در پاریس، بازار محلی روستاها و حومه شهرها، غذاخوری های کوچک که با پرده های توری زیبا تزیین شده اند. همه اینها باعث می شود که مسافران این کشور اغوا شوند.

فرهنگ Savoir Faire یا صحبت / رفتار مناسب تحت هر شرایطی

فرانسه درباره هنر و معماری در کلاس جهانی است. فرانسه با نمادهای شناخته شده اش در جهان و ستاره های در حال ظهوری که هنوز کشف نشده است، شما را مفتون خود می کند. کاتالوگ فرهنگی این کشور بسیار گیج کننده است – در حجم و تنوع. و این جایی است که زیبایی فرانسه یا la belle قرار گرفته است. فرانسه، اولین و اصلی ترین مقصد گردشگری در جهان با 89 میلیون بازدید کننده در سال که به سرزمین Gualها، سرزمینی پر از موزه ها، گالری ها، کارگاه هنری یا Ateliers و تجربه های فرهنگی سفر می کنند.

سلیقه در غذا

غذا برای فرانسوی ها، اهمیت زیادی دارد و برنامه روزانه آشپزی هیچکس رو اسیر نمی کنه: صبحانه با شیرینی های رولتی داغ از Boulangerie یا نانوایی ، خوردن ناهار در Bistros های (اغذی فروشی های کوچک) پاریس، و خرید از بازار، طبیعت دوم فرانسوی ها است – و رد کردن این بازار خیلی گستاخانه و غیر متمدنانه هست. اما علم غذای فرانسوی به مراتب عمیق تر از غذا خوردن است. طبیعت تجربی آن به این معنی است که همیشه غذای خوش طعمی برای دیدن، یادگرفتن و تست کردن هست. فرصت های آشپزی در فرانسه بی پایان است.

cafe.jpg

Art de Vivre یا هنر زندگی

ریتم زندگی روزمره –توسط فصل های متفاوت در عمق فرانسه (فرانسه روستایی) یا la France profonde دیکته شده است - یک صمیمیتی در زیر پوست شما تزریق می کند. مقاومت نکنید و یک زندگی فرانسوی را تجربه کنید. لاکچری ترین سادگی ها رو در آغوش بگیرید، روزمره به لحظات فراموش نشدنی تبدیل می شود، در یک کافی شاپ در پاریس قهوه شیرینی های رولتی داغ بخورید جایی که دو فیلسوف معروف سارتر و سیمون دو بووار یکدیگر را ملاقات کردند، قدم زدن در ساحل شهر بریتانی که با زبان، موزیک و اساطیر سلتیکی قاطی شده است.

آیا دوست ندارید خودتون رو واقعا در خیابان های پاریس، سواحل نیس، جنگل ها، موزه ها و... فرانسه ببینید؟ پس آماده شوید و سفر خود را برای 
تور فرانسه با آژانس هواپیمایی سام سیر، برنامه ریزی کنید. 

Action extérieure یا بیرون رفتن از منزل

Terroir یا سرزمین فرانسه شما را به یک سفر متنوع از صخره های شمالی فرانسه و تپه های شنی را تا دریای آبی پر سر و صدا Riviera فرانسه و جنگل های بلوط سبز Corsica می برد. گردش کردن در فرانسه چیزی است که مناظر منحصر بفرد فرانسه به آن نیاز دارد - و چیزی برای همه وجود دارد. چه شما در حال پیاده روی با پاهای برهنه در طول ساحل به سمت مونت سنت میشل، یا با تراموای برقی به سمت چشم انداز یخبندان بالای Chamonix و یا چرخ و فلک زدن روی شن های ساحل های اروپا، فرانسه ناامید کننده نیست. گردش در فرانسه واقعا هیجان انگیز است، با فرصت های بی پایان و ماجراجویی هایی که می خواهید فقط آنها را ادامه دهید، Allez – بفرمایید!

out.jpg
  • پسند 2
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

ارسال‌های محبوب

mahsaa25

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.