رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

جدیدترین اخبار از دنیای کشتی کج

امتیاز دادن به این موضوع:


alberto

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

قهرمان جدید کمربند بین قاره ای

در شوء اسمکدان این هفته که بامداد امروز برگزار شد، در یک مسابقه قهرمانی، ازکیل جکسون در برابر کودی رودز بر سر کمربند قهرمانی بین قاره ای جهان قرار گرفت که این بازی در پایان با برتری رودز همراه بود و وی پس از مدت ها صاحب یک تایتل شد. هنوز جزئیات دیگری از این مسابقه و مسابقه احتمالی این دو در سامراسلم اعلام نشده است و باید منتظر خبرهای بیشتری، جمعه شب پس از پخش اسمکدان باشیم.

تریپل اچ در نایت آف چمپیونز

مجله رسمی کمپانی WWE در جلد ماه سپتامبر خود به موضوع حضور تریپل اچ در پی پی وی بعد از سامراسلم پرداخته است. این مجله نوشته است: تریپل اچ پس از بازی با آندرتیکر در رسلمنیا، دیگر مسابقه ای نداشته و چه زمانی بهتر از نایت آف چمپیونز برای بازگشت هانتر وجود دارد ؟! در پایان این متن گفته شده که یک تایتل شات می تواند تریپل اچ را یک پله به تبدیل شدن به بهترین قهرمان تاریخ WWE نزدیک نماید!

عدم تمدید قرارداد جان موریسون

ملینا، دیوای اسبق و قدیمی کمپانی WWE و قهرمان اسبق زنان در طی هفته گذشته رسما از دابلیو دابلیو ای اخراج شد و این کمپانی بهترین آرزوها را برای وی کرد. اما در شوء راء این هفته مسئولان امنیتی اجازه ورود ملینا به آرنا را ندادند و این خبر نیز ساعاتی بعد توسط خود ملینا پرز در توئیترش تایید شد. همچنین وی گفت که آخر هفته قصد دارد با جان موریسون به مسافرتی برود. اما صبح امروز یکی از خبرگزاری های معتبر خبر داد که با توجه به نارضایتی مسئولان کمپانی از حضور ملینا به همراه جان موریسون در لایو اونت های کمپانی، احتمال اینکه قرارداد موریسون نیز دیگر تمدید نشود، افزایش یافته است! گفتنی است که قرارداد موریسون در کمتر از سه ماه دیگر به پایان خواهد رسید.

بازگشت سین کارا

در شوء اسمکدان این هفته سین کارا به میادین بازگشت!! سین کارا که پس از دریافت پاور بامب از شیموس در مسابقه لدر مچ اسمکدان در مانی این د بنک در یک مصدومیت نمایشی به دلیل وجود استروئید از مسابقات دور و تعلیق شد، ظاهرا به مسابقات بازگگشته است. البته گفته شده است که شخصی دیگر جای سین کارا در مسابقات حاضر خواهد بود که نام آن هانیکو است و با توجه به قراردادی که با کمپانی دارد و همچنین استایلی که شبیه به سین کارا دارد، به احتمال فراوان وی در شوء این هفته حاضر شده است! البته هنوز هیچ چیزی قطعی نیست چرا که مدت تعلیق کارا یک ماه بود و حتی حضور وی در سامراسلم هم منتفی شده است اما وی در شوء اسمکدان این هفته موفق شد که در یک مسابقه، دنیل برایان را شکست دهد. افرادی که مسابقه را از نزدیک تماشا کرده اند ظاهرا متوجه نشدند که آیا کاراکتر سین کارا در این هفته خود وی بوده یا شخصی دیگر جای وی بوده است و در این باره خبری رسمی هم اعلام نشده است. باید تا جمعه شب و پخش اسمکدان منتظر ماند.

تریپل اچ، جنرال منجر مخفی راء!!

پس از بازگشت تریپل اچ به میادین که در شوء راء پس از الیمنشین چمبر 2011 اتفاق افتاد، دیگر هیچ وقت در زمان حضور وی در رینگ، شاهد به صدا درآمدن ایمیل جنرال منجر راء نبودیم!! وی در فیس تو فیس شدن با آندرتیکر در شوء های راء قبل از رسلمنیا و پس از روی کار آمدنش به عنوان چیرمن جدید کمپانی تا به حال صدای ایمیل جنرال منجر راء را نشنیده است! پس از این بسیاری از سایت های خبری تریپل اچ را جنرال منجر مخفی راء نامیده اند و گفته اند حالا که وی درگیر مسابقات کمپانی شده است، دیگر عملی از جنرال منجر راء نمی بینیم! گفتنی است که پس از چیرمن شدن تریپل اچ، جنرال منجر مخفی راء هیچ ایمیلی را نفرستاده است! باید دید که آیا این شایعه به واقعیت تبدیل خواهد شد یا خیر ؟!

پیت بول

http://4noghteh.rzb.ir

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 1
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.