رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

گوگل پلاس وان و سئو

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

حتما تمام وبمسترای عزیز با ابداع جدید گوگل بنام گوگل پلاس وان یا همون Google +1 آشنا هستند و اگه هم آشنا نیستند حداقل دیدند که تو سایر سایتها یک دکمه ۱+ گذاشتن و زیرش نوشتن ما را در گوگل محبوب کنید!خیلی از دوستان پرسیده بودند این چیه و یا اینکه تاثیرش در سئو سایت چطوریه و خیلی سوالات دیگه که ذهن خود من را هم مشغول کرده بود.

googleplus1.jpg

خوب من یه حدسهایی زده بودم ولی حدس فایده نداره و شروع کردم به مطالعه در این باره.تا اونجایی که مجبور شدم یه فایل ۵۰۰ مگی که فیلم و توضیحات در مورد این ابداع جدید گوگل هست را هم دانلود کنم و ببینم که البته ناگفته نمونه شاید ۱۰ مگش به کار ما میومد، ولی خلاصه دستم اومد این چیه و باید چه کرد،حالا براتون مفصل توضیح میدم:

باید از شاخه اصلی این ابداع واستون بگم که میشه گوگل پلاس یعنی اون ۱ را نداره.این میشه شبکه اجتماعی جدید گوگل که حسابی روش سرمایه گذاری کرده و میخواد با اون جای فیسبوک را بگیره.این شبکه اجتماعی هم مانند سایر شبکه هاست و فرقی در هسته کار نیست و فقط اومدن در ظاهر و یا اسم منوها تغییر ایجاد کردن!در حال حاضر برای پیوستن به این سیستم باید دعوت نامه داشته باشید که اگه کسی از دوستان لازم داشت بگه تا واسش بفرستم.

خوب حالا فهمیدیم که گوگل اومده و یک شبکه اجتماعی زده و دقیقا مثل فیسبوک که دکمه لایک داره که دوستان میزاشتن زیر مطالبشون که تو فیسبوک محبوب بشه، حالا گوگل اومده این امکان را با نام گوگل پلاس وان قرار داده که خوب یه فرق هایی با اون دکمه لایک فیسبوک داره که کم کم براتون بیان می کنم.

گوگل پلاس وان و سئو

اول از همه ببینیم کار این دکمه گوگل پلاس وان چیه؟خوب شما وقتی از مطلبی خوشتون میاد و این دکمه در دسترستون باشه میتونید اون را +۱ کنید.البته برای انجام چنین کاری لازمه که شما یک اکانت گوگل داشته باشید و وارد اون بشید و امتیاز را به سایت یا مطلب مورد نظر بدید.حالا که این امتیاز را دادید چی میشه؟گوگل متوجه میشه که کاربری بنام شما از این مطلب خوشش اومده،پس در گام اول در جستجوهایی که در گوگل با نام کاربریتون انجام میدید این مورد را بالاتر نشون میده (البته برای شما!) به طور مثال یک موضوع در رتبه ۸ صفحه اول گوگل قرار داره،وقتی شما اون را +۱ می کنید، به طور مثال برای شما در جایگاه ششم نشون میده.کار بعدی که این دکمه می کنه اینکه تو اون گوگل پلاس (شبکه اجتماعی گوگل) هم اگه عضو باشید، این موضوع را به دوستاتون هم معرفی و پیشنهاد می کنه.

تا اینجای کار میشه گفت زیاد با اون دکمه لایک فیسبوک فرقی نداره.البته توجه کنید که طبق نظرات کارشناسان همین دکمه لایک فیسبوک و یا توییتهای توییتر هم در الگوریتم امتیاز گوگل تاثیر دارن!

ولی بهتره واقعبینانه تر نگاه کنیم.اگه قرار بود این دکمه فقط برای به اشتراک گذاشتن مطالب باشه، اینقدر گوگل روش مانور نمی داد.بیایید اینطوری به قضیه نگاه کنیم:

وقتی تعداد زیادی آدم میان و یک سایت یا موضوع را +۱ می کنند یعنی چیز به درد بخوریه.من شخص هم این را متوجه میشم چه برسه به گوگل، پس میاد و برای رتبه دادن به مطالب برای قرار گرفتن در صفحات جستجو از این الگوریتم هم کمک میگیره.

یکی از مواردی که در صفحه خود این دکمه در گوگل به اون به عنوان تاثیر بر کار موتور جستجو اشاره شده اینکه خود شما وقتی میبینید کاربران زیادی یک موضوع را +۱ کردن نتیجه میگیرید که موضوع به درد بخوریه و به شما کمک میکنه که مطالب مفید را راحت تر پیدا کنید!

همچنین اگر مورد بالا را حدس و گمان در نظر بگیریم، ولی خود گوگل قویا به این موضوع که این دکمه در الگوریتم امتیاز دادن تاثیر داره تاکید کرده.پس بهتره که اگه هنوز از این دکمه در سایتتون استفاده نمی کنید اون را به سایت خودتون اضافه کنید.دوستانی که از سیستم های مدیریت محتوا استفاده می کنند که کارشون راحته و افزونه های زیادی برای این کار وجود داره.البته سایر دوستان هم کارشون راحته.چون خود گوگل کد جاوا اسکریپت اون را قرار داده و شما از لینک زیر میتونید کد را بگیرید و در محل مورد نظر قرار بدید.

http://2oo.ir/plusone

در ضمن در صفحه بالا یکسری از پرسش و پاسخ های متداول هم وجود داره که اگه تو متن من کمو کاستی وجود داشته باشه اون میتونه تکمیلش کنه.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 6 سال بعد...
  • پاسخ 2
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

سلامدوست عزیز من هم در گوگل پلاس عضو هستم و هر روز از پست های وب سایت خودم رو در وب پیج خودم تو گوگل پلاس میزارو ولی تو این چند هفته ،تغییراتی در سشئو سایت خودم ندیدم

میشه چند تا راهخ حل دیگه در زمینه بالا بردن سئو معرفی کنید؟ممنون میشم

اینم آدرس مب سایتم مرکز بازار ادویه

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام به دوست عزیز

به انجمن ایران سی اف سی خوش اومدید

امیدواریم که دوباره شاهد حضورتون در اینجا باشیم

این تاپیک مربوط به سال 90 هستش که اوایل شروع انجمن بود و نویسنده تاپیک هم دیگه تشریف نیاوردند!

بهتره شما تجربیات خودتون رو در بخش هایی که موجود هستش قرار بدید تا بقیه دوستان از اونا استفاده بکنند!

همینطور می تونید از مطالب وبلاگتون در اینجا با ذکر منبع قرار بدید و در هر بخشی که خواستید فعالیت بکنید و سمت مدیریتی دریافت کنید!

انجمن برای جذب کاربر بیشتر موضوعاتش در حال زیاد شدن و در حال تغییر کلی هستش!

با تشکر

یاحق

* لطفا از ما حمایت کنید تا بهترین خدمات رو براتون ارائه بدیم *

m3vay27br3f44q7zg.jpg?size_id=4

**************************************************************************

قوانین و اساسنامه سایت    -    تبلیغات در سایت    -    فروشگاه سایت

* بخش های متنوع در منوی اصلی سایت موجود می باشد *

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.