رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

دانلود نرم افزارهای مفید در حفظ سلامتی هنگام کار طولانی مدت با کامپیوتر

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

1332921376_health-softwares.jpg

امروزه با کاربردهای وسیعی که استفاده از کامپیوتر در انجام امور شخصی، سرگرمی، کاری و اداری افراد مختلف دارد توجه به سلامتی اشخاص در هنگام استفاده طولانی مدت از کامپیوتر بسیار حائز اهمیت خواهد بود و کاربران کامپیوتر باید به نکاتی توجه داشته باشند تا قادر باشند از بروز علائم و دردهایی مانند کمر درد، سر درد، خستگی چشم و ... جلوگیری کنند. یکی از راه حل ها که به سلامتی شما کمک می کند استراحت های کوتاه است تا بطور مثال پس از طی شدن دقایق مشخصی در کار با کامپیوتر، شما مدت زمانی را (مثلاً 5 دقیقه) به مغز و چشمانتان استراحت کوتاه دهید تا علاوه بر رفع خستگی به مغزتان نیز این فرصت را بدهد تا در هنگام کار دوباره با کامپیوتر بهتر و خلاق تر از قبل عمل کند.

EyeLeo، FadeTop، BreakTaker، Breaker، Workrave برخی از نرم افزار هایی هستند که می توانند در این زمینه به شما کمک کنند تا به صورت منظم به شما زمان استراحت های کوتاه و ورزش را یادآوری کرده و از خستگی و دردهای ناشی از کار با کامپیوتر جلوگیری کنند.

نرم افزار EyeLeo:

طریقه کار این نرم افزار و تمام نرم افزارهای مشابه به این گونه است که شما پس از انجام تنظیمات زمانی برنامه (برای نمایش صفحه استراحت و...) یک صفحه یا پیغام را در هنگامی که مشغول کار با کامپیوتر هستید مشاهده می کنید که به طور مثال به شما یاد آوری می کند وقت استراحت و تحرک بدنی است.

پس از نصب این نرم افزار پنجره ای به صورت اتوماتیک به شما نمایش داده می شود که می توان از طریق آن تنظیمات نمایش پیغام و مدت زمان استراحت کوتاه یا بلند مدت را تعیین کرد.

پس از انجام تنظیمات، در یادآوری کوتاه مدت پنجره پاپ آپی در پایین ویندوز نمایش داده می شود که به شما وقت استراحت را اعلام می کند. همچنین در صورتی که زمان استراحت بلند مدت فرا برسد برنامه کامپیوتر را به حالت قفل در می آورد و در یک صفحه Full Screen که دارای دکمه پرش (Skip) نیز هست به شما اعلام می کند که الان وقت استراحت بلند مدت است.

نرم افزار FadeTop:

FadeTop دارای ابزاری متفاوت برای یادآوری است. این برنامه با محو (Fade) کردن صفحه نمایش و تغییر رنگ آن به کاربر اخطار می دهد که وقت استراحت است. پس از اتمام زمان استراحت صفحه نمایش دوباره به حالت عادی خود باز می گردد. در تنظیمات این برنامه علاوه بر تنظیمات زمانی شما می توانید تعیین کنید که در زمان استراحت رنگ و اندازه صفحه و متن ها به چه رنگ و حالتی تغییر کنند.

نرم افزار BreakTaker:

این برنامه نیز با نمایش پیغام و توصیه هایی در حین کار با کامپیوتر به کاربر یادآوری می کند که الان وقت استراحت و ورزش است. این پیغام ها به صورت یک پنجره کوچک در پایین صفحه نمایش داده می شوند که شخص می تواند آن را رد کند و یا این که پس از استراحت، پیغام را تایید نماید. شما می توانید در تنظیمات این برنامه چند تم با رنگ ها متفاوت برای برنامه تعیین کنید.

نرم افزار Breaker‏:

Breaker دارای امکانات بیشتری است و شما می توانید زمان استراحت و کار با کامپیوتر را طبق الگوی خاصی در این نرم افزار تعیین کنید و یا این که تنها یک مدت زمان مشخص را برای استراحت تعیین نمایید.

در تنظیمات زمانبدی این برنامه می توانید مدت زمان کار، استراحت و دفعات نمایش را به ترتیب تنظیم کنید تا یک برنامه کاری و مدت زمان استراحت منظم برای کار با کامپیوتر را همیشه در اختیار داشته باشید. پیغام ها توسط یک پنجره پاپ آپ به کاربر نمایش داده می شوند.

نرم افزار Workrave:

یک نرم افزار قدرتمند است که به شما اجازه می دهد تا زمان استراحت بین کار های روزانه خود را تنظیم و مدت زمان باقی مانده استراحت یا کار را در پنجره کوچک پایین صفحه مشاهده کنید. با کلیک بر روی آیکن کوچک برنامه در نوار ابزار و انتخاب گزینه Mode می توانید حالت های متفاوتی برای برنامه تعیین نمایید و یا این که از طریق گزینه exercise لیستی از کارها و ورزش هایی که می توانید در زمان استراحت انجام دهید را مشاهده کنید. همچنین از طریق Preferences می توان استراحت های کوتاه، کامل و محدودیت های روزانه را مدیریت کرد.

EyeLeo description:

Eye strain or asthenopia is a real problem for those who sit at a computer. It is caused by decreased blinking while working long hours focusing on computer screens. EyeLeo reminds to take breaks regularly, shows you simple eye excercises and prevents you from using computer at break times. Following the tips and advice offered by EyeLeo will result in considerable less physical fatigue.

EyeLeo was designed by engineers who have been using different analogues for quite a while, but were not satisfied with them. We took into consideration their flaws and made a well thought out product.

Here are some key features of "EyeLeo":

· Screen blocking long breaks every hour.

· Short breaks with eye exercises every 10 minutes.

· Eye exercises shown by an adorable Leopard.

· Notifications announcing a long break coming.

· Strict mode that does not allow skipping the breaks.

· Customizable parameters.

· Multi-monitor system support.

FadeTop description:

FadeTop is a lightweight and easy to use application that will remind you to take a break from your computer by fading your desktop into a bluish color at fixed intervals.

FadeTop helps you develop a habit of resting your eyes every 15 minutes (recommended for heavy computer users).

At minute 0, 15, 30 and 45 of each hour, the fader gets activated. If the program hasn't been running for at least 15 minutes, the fader will not become activated.

BreakTaker description:

BreakTaker is a lightweight application that reminds you to take breaks while working on your computer.

By encouraging you to take short breaks at regular intervals, BreakTaker can increase your overall productivity and can alleviate common workplace injuries resulting from fatigue, eye strain, and repetitive stress injury.

After launching BreakTaker, right click its icon to change the time between break notifications. The standard notification delay is set at 55 minutes, but can be modified according to each user's needs.

Breaker description:

Breaker is a handy and easy to use program that will remind you that you need to take a break. Working for a lot of hours in a row is not good, but sometimes you do that, without noticing how much you stood in front of your computer and how tired you are.

Breaker has two timers: One will remind you to take a break once in a while, the other will tell you to go back to work after your break is over. This way, you can increase your productivity by managing your time corectly.

Workrave description:

Workrave will help you recover and prevent Repetitive Strain Injury (RSI).

The program frequently alerts you to take micro-pauses, rest breaks and restricts you to your daily limit. Please refer to the feature comparison for a complete list of features, and how the program performs with respect to other programs on the market.

[h=3]مشخصات[/h] حجم فایل: 1.8 + 0.451 + 0.213 + 0.964 + 11.4 مگابایت

[h=3]لینک های دانلود[/h] arrow-down.gifدانلود -نرم افزارEyeLeo - ‏1.8 مگابایت | لینک کمکی

arrow-down.gifدانلود -نرم افزارFadeTop - ‏0.451 مگابایت | لینک کمکی

arrow-down.gifدانلود -نرم افزارBreakTaker - ‏0.213 مگابایت | لینک کمکی

arrow-down.gifدانلود -نرم افزارBreaker - ‏0.964 مگابایت | لینک کمکی

arrow-down.gifدانلود -نرم افزار‏ ‏ ‏ Workrave - ‏11.4 مگابایت | لینک کمکی

[h=3]رمز فایل[/h] www.p30download.com

* لطفا از ما حمایت کنید تا بهترین خدمات رو براتون ارائه بدیم *

m3vay27br3f44q7zg.jpg?size_id=4

**************************************************************************

قوانین و اساسنامه سایت    -    تبلیغات در سایت    -    فروشگاه سایت

* بخش های متنوع در منوی اصلی سایت موجود می باشد *

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.