رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

دانلود Plaxis Professional v8.5 - نرم افزار رشته مهندسی ژئوتکنیک (خاک و پی) جهت تحلیل دو بعدی، تغییر شکل و پایداری سنگ و خاک

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

1329730262_plaxis.jpg

خاک موجود در طبیعت به ندرت حالت کلاسیک (همگان ایزوتروپ و ارتجاعی) دارد. لذا در کاربرد تئوری ها، روابط و نمودارهای ارائه شده برای تخمین خواص مهندسی خاک قضاوت مهندسی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. همچنین معضلات موجود در تحت الارض از جمله زمین لغزه، روانگرایی، نشت، لایه های مسأله دار و ... مهندسین طراح را ضمن غافلگیری با مشکلات عدیده ای مواجه می کند که رهایی از آنها به تکنولوژی و دانش پیشرفته نیازمند می باشد. به هر حال صحت سازه واقع بر شالوده به کیفیت شالوده زیر آن بستگی دارد و عدم شناخت لایه های تحت الارض و رفتار آنها یا وجود خطا در نتایج آزمایشگاهی یا عدم صحت محاسبات طراحی می تواند منجر به نتایج زیانباری برای پروژه گردد. خوشبختانه پس از سال ها انتظار نرم افزاری جامع در گرایش ژئوتکنیک تحت عنوان Plaxis تهیه، عرضه شده و در دنیا با استقبال چشمگیری مواجه شده است. به همین دلیل شاید بتوان گفت نیاز مبرم دانشگاه ها و موسسات آموزشی و مهندسین مشاور به نرم افزار های قوی تحلیل و طراحی در زمینه ژئوتکنیک و وجود مسائل و مشکلات خاص مهندسین طراح در این زمینه از یک طرف و طیف وسیع کاربری این نرم افزار در عرصه های مختلف ژئوتکنیک از طرف دیگر انگیزه اصلی در ارائه این نرم افزار توسط سافت گذر بوده است.

پلکسیس نرم‌افزاری است که برای تحلیل تغییر شکل‌ها و پایداری در پروژه‌های مهندسی ژئوتکنیک کاربرد دارد. معمولاً در مسائل مهم ژئوتکنیک، یک مدل رفتاری پیشرفته برای مدل‌سازی رفتار غیرخطی و وابسته به زمان خاک ها بسته به هدف مورد نظر لازم است. با این نرم افزار می‌توان خاک برداری و خاک ریزی مرحله‌ای با شرایط بارگذاری و شرایط مرزی مختلف را با استفاده از المان های مثلثی 6 گرهی و 15 گرهی مدل سازی نمود. اولین ویرایش این نرم‌افزار به منظور آنالیز سد های خاکی احداث شده بر روی خاک‌های نرم در قسمت های کم ‌ارتفاع و پست کشور هلند و به سفارش مدیریت منابع آب آن کشور در دانشگاه صنعتی Delft در سال 1987 تهیه و سپس در سال 1993 قابلیت‌های آن گسترش داده شده که توسط موسسه CUR (Center for Civil Engineering Research and Codes) نیز مورد تأئید و پشتیبانی قرار گرفته است.

در این نرم افزار مدل های رفتاری موهر- کلمب، مدل سخت شوندگی هذلولی، مدل نرم شوندگی (مدل Cam-Clay) و مدل نرم شوندگی خزشی قابل به کارگیری است، همچنین با این نرم افزار می‌توان فرایند ساخت و حفاری را توسط فعال کردن و غیر فعال کردن المان ها در مرحله محاسبات مدل کرد. نمونه‌ای از کاربرد این قابلیت، انجام آنالیز لایه به لایه در پایداری شیب ها، سد ها و تونل ها می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Plaxis:

- تحلیل تغییر شکل‌ها و پایداری در پروژه‌های مهندسی ژئوتکنیک

- مدلسازی خاک برداری و خاک ریزی مرحله‌ای با شرایط بارگذاری و شرایط مرزی مختلف با استفاده از المان های مثلثی 6 گرهی و 15 گرهی

- قابلیت به کارگیری مدل های رفتاری موهر- کلمب، مدل سخت شوندگی هذلولی، مدل نرم شوندگی (مدل Cam-Clay) و مدل نرم شوندگی خزشی در این نرم افزار

- امکان مدل کردن فرایند ساخت و حفاری توسط فعال کردن و غیر فعال کردن المان ها در مرحله محاسبات

- قابلیت، انجام آنالیز لایه به لایه در پایداری شیب ها، سد ها و تونل ها

- و ...

Plaxis is the name of our company as well as our brand name. Under this brand name we supply a range of geotechnical software tools, courses, seminars and expert services all targeted at the world of geotechnics, geo-engineering and civil engineering.

Our software is based on the finite element method and intended for 2-Dimensional and 3-Dimensional geotechnical analysis of deformation and stability of soil structures, as well as groundwater and heat flow, in geo-engineering applications such as excavation, foundations, embankments and tunnels. Our courses and seminars focus on knowledge transfer rather than on learning how to use Plaxis software. With our Expert Services we help customers with complicated modelling issues and expert advice.

[h=3]مشخصات[/h] شرکت سازنده: Plaxis

حجم فایل: 332 مگابایت

تاریخ انتشار: 11:10 - 89/12/1

امتیاز: 2.5-star.gif

[h=3]راهنمای نصب[/h]1- دستور نصب و کرک نرم افزار در فایل Read Me.txt موجود است.

2- آپدیت به نسخه 8.5 به صورت جداگانه به همراه کرک آن در پوشه ی Plaxis Update 8.5 Only قرار داده شده است که روش استفاده از آن مانند نسخه 8.2 است.

[h=3]لینک های دانلود[/h] exclaim.gifحجم: 332 مگابایت

arrow-down.gifدانلود - بخش اول | لینک کمکی

arrow-down.gifدانلود - بخش دوم | لینک کمکی

[h=3]رمز فایل[/h] www.p30download.com

* لطفا از ما حمایت کنید تا بهترین خدمات رو براتون ارائه بدیم *

m3vay27br3f44q7zg.jpg?size_id=4

**************************************************************************

قوانین و اساسنامه سایت    -    تبلیغات در سایت    -    فروشگاه سایت

* بخش های متنوع در منوی اصلی سایت موجود می باشد *

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.