رفتن به مطلب

کاربران گرامی تاپیک دعوت به همکاری با سایت  رو مطالعه کنید و در صورت علاقه می توانید برای خودتون درآمد کسب کنید و پول در بیارید.

ایران سی اف سی

netthailand

کاربر اخراجی
  • تعداد ارسال ها

    128
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    30

آخرین بار برد netthailand در بهمن 6 2017

netthailand یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

اعتبار در سایت

90 عالی

درباره netthailand

Contact Methods

  • Website URL
    http://net-thailand.com/

Profile Information

  • جنسیت
    زن

امکانات بیشتر

  • حالت من
    Asabani0
  • ویندوز
    winten
  • مرورگر
    ie61
  • آنتی ویروس
    avast
  • تیم فوتبال ایرانی
    iran

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمیشود.

  1. netthailand

    پنج KPI اصلی پیگیری UX

    پنج KPI کلیدی برای پیگیری UX شاخص های عملکرد کلیدی، که به عنوان KPI شناخته می شود،پارمترهای قابل اندازه گیری که به سازمان کمک می کند تا پیشرفت را در راستای اهداف خود تعریف و پیگیری کند. با وجودی که تلاشهای زیادی برای بهبود تجربه کاربر و کیفیت تعاملات کاربر و افزایش رضایت کلی انجام می شود نتیجه ها کیفی است، اما نیاز به اندازه گیری این تلاش ها و اندازه گیری پیشرفت داریم. KPI های UX این اندازه گیری ها را میسر می شوند . شاخص های عملکرد کلیدی، که به عنوان KPI شناخته می شود،پارمترهای قابل اندازه گیری که به سازمان کمک می کند تا پیشرفت را در راستای اهداف خود تعریف و پیگیری کند. KPI هایی که نشان دهنده پیشرفت در رابطه با اهداف مربوط به تجربه کاربر هستند به عنوان KPI UX شناخته میشوند. معیارهای سنجش تجربه کاربری کمی متفاوت از معیارهای استفاده شده در فروش، بازاریابی یا بخش مالی هستند، زیرا در تجربه کاربری رفتار و نگرش انسانی را انعکاس می دهند.تبدیل این نوع از اطلاعات به اعداد کمی دشوار است ، اما از سوی دیگر KPI UX بینش بزرگ را در مسائل مربوط به قابلیت استفاده است. تیم طراحی UX می توانند از دو نوع KPI UX استفاده کنند: کمی و کیفی. KPI های کمی UX میزان موفقیت وظیفه زمان بر روی وظیفه استفاده از جستجو در مقابل ناوبری نرخ خطای کاربر مقیاس قابلیت استفاده سیستم (SUS) KPI کیفی UX انتظارات و عملکرد گزارش شده است رضایت کلی 1. نرخ موفقیت وظیفه همچنین به عنوان نرخ تکمیل وظیفه شناخته شده است، میزان موفقیت وظایف توسط کاربران است. این احتمالا مرسومترین معیار عملکردی است که نشان دهنده نحوه کارآیی رابط کاربری در انجام وظایف خاص است. تا زمانی که وظیفه یک هدف مشخص و یا نقطه پایانی دارد، مانند تکمیل فرم ثبت نام، خرید یک محصول خاص و غیره، ما می توانیم میزان موفقیت را اندازه گیری کنیم. بنابراین قبل از جمع آوری داده ها، مهم است که تعریف موفقیت چیست؟ اگر چه این متریک هیچ چیزی در مورد اینکه چرا کاربران موفق نمی شوند ارایه نمی دهد اما این یک آمار مفید است. 2. زمان انجام وظیفه زمان وظیفه گاهی اوقات به عنوان زمان تکمیل کار یا زمان کار نیز شناخته می شود. این متریک اساسا مقدار زمان لازم برای تکمیل وظایف کاربر است که در دقیقه و ثانیه بیان می شود. زمان بر روی داده های کار می تواند به روش های مختلف تجزیه و تحلیل و ارائه شود، اما شایع ترین روش این است که میانگین زمان صرف شده در هر کار را نشان دهد. این می تواند متریک مفید برای تشخیص مشکلات باشد. اما ماتریس زمان کار بر روی نمایش دینامیکی بینش بیشتری را در مقایسه با همان متریک برای تکرارهای مختلف نشان می دهد. به طور کلی، ماتریس زمان کار بر روی کار، تجربه کاربری بهتر است. 3. استفاده از جستجو در مقابل منو ناوبری این یک متریک ارزشمند برای ارزیابی کارایی معماری اطلاعات و ناوبری است. معمولا کاربران سعی می کنند چیزی را از طریق ناوبری پیدا کنند، جستجو آخرین گزینه آنهاست. بنابراین این متریک را می توان به روش زیر پیگیری کرد. به عنوان مثال. ما می توانیم یک کار کاربردی برای پیدا کردن و خرید یک مورد در یک وب سایت تجارت الکترونیک راه اندازی کنیم و پیگیری کنیم که چگونه کاربران از جستجو استفاده می کنند و یا چندین بار این کار را انجام می دهند. 4. نرخ خطای کاربر به طور کلی خطاها یک روش مفید برای ارزیابی عملکرد رابط کاربری هستند. خطاها می توانند به شما بگویند که چند اشتباه اتفاق افتاده است، جایی که آنها در هنگام تعامل با محصول ایجاد شده است، چگونه طرح های مختلف فرکانس های مختلف و انواع خطاها را تولید می کنند، خطاها و مسائل مربوط به قابلیت استفاده بسیار نزدیک به هم هستند . اگرچه مشکلات مربوط به قابلیت استفاده عملا منبع اشتباه کاربر هستند. توجه کنید خطا به معنای "اشتباه کاربر" است، به عنوان مثال وارد کردن آدرس وب در قسمت آدرس IP. اما شما باید به روشنی تعریف کنید که کدام یک از اعمال یک خطا است و آیا شکست جزئی به عنوان یک خطا محاسبه می شود یا خیر. نرخ خطا را می توان با چند روش مختلف بسته به تعداد فرصت های خطا در یک وظیفه و آنچه که دقیقا به اندازه گیری نیاز دارید محاسبه کنید (به عنوان مثال یک فرم وب دارای فرصت های خطا فراوان است زیرا فیلدهای موجود در فرم وجود دارد). 1. ممکن است یک کار فقط یک فرصت خطا داشته باشد یا فرصت های زیادی برای خطا وجود داشته باشد، اما شما می خواهید تنها یکی از آنها را ردیابی کنید، برای مثال خطای رمز عبور، محاسبه خطای مورد نظر به شرح زیر است: نرخ وقوع یک خطا : 2. اگر چندین خطای احتمالی در هر کار وجود داشته باشد، ممکن است بخواهید میانگین اشتباه رخداد خطا را برای همه کاربران پیگیری کنید نرخ خطا : مثال: پنج کاربر پرداخت آنلاین کارت اعتباری انجام داده اند. این وظیفه دارای هفت موقعیت خطا است. هر یک از این کاربران بر این اساس اشتباهات زیادی را انجام داده است: 2، 4، 1، 2 و 3. میانگین خطای رخداد خطای کار پرداخت آنلاین کارت اعتباری (2+4+1+2+3)/7×5= 0.34 5. مقیاس پذیری سیستم (SUS) این یکی از ابزارهایی است که به طور گسترده ای مورد استفاده برای ارزیابی قابل استفاده بودن در نظر گرفته شده است. این KPI بر اساس نظرسنجی کاربر است و می تواند به سادگی بر اساس اطلاعات آماری محاسبه شود. نیاز به مشارکت کاربران دارد و می تواند به عنوان بخشی از آزمون قابلیت استفاده مورد استفاده قرار گیرد. SUS یک روش برای اندازه گیری داده های کیفی، مانند رضایت مشتری از محصول است. این شامل 10 اظهارنامه است که کاربران سطح توافق آنها را در مقیاس پنج نقطه ای می سنجند.
  2. کیت های UI رایگان برای طراحان برنامه موبایل و توسعه دهندگان تعدادی از بسته های UI آماده برای استفاده وجود دارد که برای طراحی بسیار مفید هستند. علاوه بر این، کیت ها فقط برای طراحان متخصص نیست، بلکه برای طراحان تازه کار، که به دنبال یادگیری سریع هستند مفید است. در اینجا مجموعه ای از برخی از کیت های جذاب UI برای طراحان برنامه های تلفن همراه گرد آوری شده است. همچنین یک چشم انداز جدید را برای شما به ارمغان می آورد. 1. Free Material UI Kit کیت ابزار رایگان متریال بهترین ابزار برای طراحی متریال است - زبان طراحی مینیمالیستی توسط گوگل. این برنامه با بسیاری از عناصر طراحی رابط کاربری Material مانند پروفایل، آمار، نمودارها، دکمه ها، منوی ناوبری و غیره بسته شده است. شامل بیش از 40 عنصر و قالب های UI، بیش از 30 آیکون و 7 دسته بندی برنامه برای پروژه بزرگ بعدی شما. Do درست مثل نام کوتاه و نقطه به نقطه، طراحی تمیز یکی از پایه های DoUI Kit است. وب سایت رسمی ادعا می کند که Do بیشتر برای استفاده از APP UI KIT است.این مجموعه با 130 صفحه نمایش، 10 تم های منحصر به فرد و بیش از 250 عناصر UI بارگیری شده است، این کیت به شما در سازماندهی عناصر در UI کمک می کند. 3. WOHOO: کیت UI برنامه رایگان موبایل Wohoo یک کیت UI خوب برای iOS است - iOS 8. 8. فایل PSD در این کیت دارای 100٪ لایه مبتنی بر بردار است و Retina HD آماده است. این کیت بسیار مفید است اگر شما در مورد سه مدل آیفون - آیفون 5، آیفون 6 و آیفون 6S - به ایده های برنامه توجه داشته باشید. 4. کیت UI آی فون اپل اگر به طور خاص به دنبال یک کیت UI برای آی فون هستید، کیت UI Elven iPhone App یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید داشته باشید. این مجموعه برخی از عناصر اساسی را فراهم می کند که می توانید UI برنامه خود را طراحی کنید. 5. CafeGrapp CafeGrapp - یک کیت UI برای iOS 8 است . به نظر می رسد به اندازه کافی با زیبایی شناسی و طراحی مسطح آن امیدوار کننده است. این یک رابط جذاب را ارائه می دهد. کیت UI ارائه شده 7 PSDs شامل - چهارچوب، ورود به سیستم، نمایه من، Flavours Maps و Side. است 6. Kit API GUI کیت UI بعدی در لیست ما به طور خاص برای ساعت اپل است که باید از نام آن حدس زده باشید. کیت دارای بیش از 270 قالب در 6 طبقه است که نشان می دهد که این امکان را برای طراحی مدل های متعدد UI فراهم می کند. کیت UI از یک نسخه از فونت سانفرانسیسکو استفاده می کند که سیستم جدید اپل است. همچنین شما می توانید فونت Roboto که مشابه سان فرانسیسکو است قرار دهید. کیت UI دارای جزئیات باور نکردنی برای ایجاد UI پوشیدنی است، که مانند یک رویا برای طراحان است. این کیت از دستورالعمل های اپل پیروی می کند، باعث می شود که هر طراح UI برای هر برنامه ای که می خواهد، از آن استفاده کند.
  3. معرفی چارچوب های وردپرس وردپرس سال ها، توسعه دهندگان تم وردپرس طرح ها و فرآیندهای خود را ایجاد کرده اند تا کار خود را سریع تر و آسان تر انجام دهند. بعضی ها با ایجاد یک قالب HTML شروع می کنند و سپس کد وردپرس را به آن اضافه می کند. توجه داشته باشید در این روش شما مجبور به نوشتن کد ها از HTML به PHP هستید.اما در نهایت، کسانی که از بهترین روش ممکن یعنی چارچوب Theme استقاده می کنند موفق تر هستند. چارچوب های تم پشتیبانی آسان و ایجاد تم را آسوده تر فراهم می سازد و قابلیت استفاده از تم وردپرس را گسترش می دهد. WordPress Codex اصطلاح "چارچوب" را تعریف می کند: چارچوب تم وردپرس به عنوان تم اصلی استفاده می شود. این به این معنی است که تمام توابع به چارچوب تم بستگی دارد. توسعه دهندگان می توانند تم ها را براحتی سفارشی کنند. در ادامه چند چهارچوب را معرفی می کنیم. Genesis Cherry Framework Headway Ultimatum Thesis مقالات مرتبط 15 سایت پیش ساخته شده برای کسب و کارهای کوچک کدام بهترین است؟ Shopify یا WooCommerce
  4. طراحی سایت همایش ها و کنفرانس ها هدف اصلي طراحی سايت همايش، اطلاع رسانی افراد در خصوص برگزاری همايش،كنفرانس،كنگره و غيره در سطح ملي و بين المللي مي باشد اطلاع رسانی در خصوص برگزاری همایش ها پلن مهمی می باشد رعایت فاکتور های بهینه سازی سایت موجب انتشار به موقع اطلاعات در خصوص همایش و کنفرانس می شود و کار امدی طراحی وب سایت همایش را دو چندان میکند. همايش و كنفرانس ها در دسته بندی های متفاوتی مانند علوم مهندسي و تکنولوژی،پزشكی، علوم پايه،مديريت،منابع انسانی برگذار می گردد. سایت کاپ مفتخر است با تجربه طراحی و راه اندازی دها پروژه طراحی و توسعه سایت و سیستم مدیرت همایش در کنار شما دوستان آماده خدمت رسانی می باشد. یکی از مهمترین قسمت های طراحی وب سایت همایش اطلاع رسانی مناسب در سطح کاربران و مخاطبین از طریق راه اندازی پایگاه های اطلاعاتی تحت وب که طی سالیان اخیر گسترش یافته ، و هم اکنون اغلب همایش ها ، سمینار ها سایت اختصاصی خود را دارا می باشند. ویژگی اصلی طراحی و توسعه سایت و سیستم مدیریت همایش در سایت کاپ مدیریت فرایند همایش بر اساس آنچه شما برای کنفرانس خود مدنظر داشته باشید می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با گروه طراحی سایت کاپ در تماس باشید تحریر و تنظیم شده در واحد توسعه شرکت طراحی سایت کاپ ارائه دهنده خدمات طراحی اپلیکیشن موبایل و کلاسهای آموزش طراحی سایت
  5. بهترین روش های طراحی سایت در سایت کاپ برترین روش های طراحی وب سایت با توجه به امتیاز کاربران به شرح ذیل است. امروزه با توجه به ارتقاء مرورگرهای وب و افزایش دستگاه های هوشمند ، طراحی سایت با تغییرات بسیاری رو به رو شده است. در سال های اخیر سبک های جدیدی برای طراحی سایت معرفی شده اند تا از طریق آن ها ارتباط بهتری با کاربران سایت ایجاد شود. طراحی سایت های دو بعدی : طراحی وب سایت دو بعدی یا فلت یکی از سبک هایی است که طرفداران بسیاری را پیدا کرده است . در این روش طراحی سایت ، طراح با استفاده از بردر ها و رنگ ها بخش ها را جداسازی می کند ، هم چنین در این روش از طراحی وب سایت ، از سایه ها و بعد خبری نیست ، استفاده از طراحی های پیچیده کمتر دیده می شود و نسبت به قالب های قدیمی تر فضای خالی بیشتری به چشم می خورد .در گذشته طراحان برای طراحی سایت از طرح ها با گرافیک های پیچیده ،انیمیشن ها و فلش ها استفاده می نموده اند اما امروزه تمرکز طراحان بر روی ارائه بهترین اطلاعات و ایجاد حس بهتر در کاربر از دیدن سایت می باشد که در این بین ثابت شده است طراحی وب سایت فلت یا همان دو بعدی باعث می شود کاربر مفاهیم سایت را بهتر درک نماید. لازم به ذکر است بدانید شرکت مایکروسافت یکی از اولین شرکت هایی بود که در یکی از پلیمرهای خود از این نوع طراحی استفاده کرد. طراحی سایت رسپانسیو : در سال های اخیر در حدود نیمی از کاربران فضای مجازی از تبلت و موبایل برای وبگردی استفاده می کنند حال اگر طراحی سایت شما با نمایش در این ابزارها سازگاری نداشته باشد کاربران بسیاری را از دست می دهد . اگر سایتی نسخه ریسپانسیو را دارا نباشد هنگام نمایش در تبلت ، موبایل و سایر دستگاه های هوشمند به صورت سایز عادی خواهد بود و کاربر می بایست برای مشاهده سایت از طریق اسکرول چپ و راست و بزرگنمایی استفاده کند . روش های متفاوتی برای سازگاری وب سایت با تبلت و موبایل موجود است اما بهترین روش پیشنهادی توسط گوگل ریسپانسیو سازی سایت است. طراحی وب سایت به روش سبک راوی کننده : در این نوع از طراحی سایت ، مبنای کار براساس درگیر کردن احساسات و عواطف کاربر از طریق شکل دهی شرکت و خدمات آن به صورت داستان وار می باشد که باعث ایجاد ارتباط بهتر با کاربران می شود.
  6. تاثیر و نقش هاست در طراحی سایت را میدانید؟ در مقاله قبلی اشاره کردیم که دامنه یا آدرس سایت با هاست در ارتباط است و به نوعی به یکدیگر وابسته هستند. اما همانگونه که در مقالات مختلف اشاره کردیم هاست یا در معادل انگلیسی host به معنای میزبان است و اشاره به میزبانی از سایت های مختلف دارد. به کامپیوتر های تحت شبکه ای که کنترل آنها به وسیله سی پنل انجام می گیرد هاست می گویند. این نوع کامپیوتر ها ممکن است ویندوز یا لینوکس باشد که در هنگام خرید به شما هاست لینوکس ی و هاست ویندوز پیشنهاد می شود. محتوای طراحی سایت شما نیز که به وسیله سی پنل قرار می دهید در درایو های این کامپیوتر قرار می گیرد. ارتباط DNS و هاست در طراحی سایت با توجه به توضیحات فوق در مورد هاست و طراحی سایت، هاست نیز یک کامپیوتر است که از امکانات پیشرفته ای بهره می گیرد. برای اینکه هاست در اینترنت پخش شود نیاز دارد که DNS دامنه تنظیم شود. البته این به این معنا نیست که اگر دو فرد از یک شرکت هاست تهیه کنند DNS آنها یکی باشد زیرا این فرایند دارای پروتکل خاصی نیست و امکانات دیگری نیز توسط آنها قابل دسترسی می باشد. اما ممکن است در هنگام خرید هاست به مفاهیمی برخورد کنید که با آنها آشنایی ندارید؛ مفاهیمی نظیر هاست VPSS که فقط در یک کامپیوتر اجرا می شود و برای ساخت آن نیاز است که سخت افزار های مخصوصی که کار مجازی سازی را انجام می دهند نصب شوند. سوپر کامپیوترها کار تعداد زیادی کامپیوتر را انجام می دهند که البته باید اشاره کنیم که از نظر هزینه گران خواهند بود ولی می توانید از سرعت بسیار بالاتر آنها اطمینان داشته باشید. این نوع هاست ها در برخی شرکت ها که تعداد کاربران زیادی دارند و به عنوان شرکت های قدرتمند در طراحی سایت شناخته می شوند به کار گرفته می شود. مفهوم دیتا سنتر در طراحی سایت در مورد دیتا سنتر باید اشاره کنیم که برخی از سایت ها ترافیک بسیار بالا و میلیونی دارند. سایت هایی نظیر توئیتر و فیس بوک در حالت عادی باید اطلاعات چند صد میلیون کاربر خود را ذخیره کنند. بدیهی است که اگر بخواهند این حجم بالا از اطلاعات را بر روی یک کامپیوتر و یا هاست معمولی ذخیره نمایند ریسک بسیار بالایی را دارد و ممکن است سیستم کرش کرده و تمامی اطلاعات آنها در کسری از ثانیه از بین برود. بنابراین از دیتا سنتر استفاده می کنند. ارتباط محتوا و ترافیک در طراحی سایت بخش دوم ایجاد لینک داخلی در طراحی سایت لینک های داخلی در طراحی سایت همواره یکی از مواردی بوده که موتورهای جستجو و به طور خاص گوگل نظر مثبتی بر روی آنها دارند. لینک های داخلی که به اینترنال لینک شهرت دارند در بهینه سازی سایت و سئو سایت نیز از مؤلفه های اصلی محسوب شده و تأثیر خوبی بر رنکینگ سایت دارند. در ادامه مقاله قبلی که در بخش آموزش طراحی سایت قرار دادیم و اشاره کردیم که چگونه باید صفحه اصلی و هدف خود را بسازید، حال نیاز است که اقدام به ایجاد لینک های داخلی در محتوای سایت خود کنید. بر ای ایجاد لینک های داخلی باید از صفحات ایندکس شده سایت که موتورهای جستجو آنها را به کلمات کلیدی خاصی شناسایی کرده اند و آن کلمات اکنون در محتوای شما وجود دارد استفاده کنید. برای شناخت صفحات ایندکس شده مهم طراحی سایت شما می توانید از جستجوی گوگل کمک بگیرید. به این صورت که عبارت (site: sitecup.ir) را سرچ کنید. اما نکته ای که اهمیت دارد این است که صرفاً از لینک های فوتر استفاده نکنید و از لینک های داخل محتوا که ارزش بسیار بیشتری دارند کمک بگیرید. در میان لینک های داخلی شما بهتر است در تمامی صفحات به صفحه اصلی سایت نیز لینک ارسال شود. محتوای صفحات اصلی در طراحی سایت زمانی که شما محتوای صفحات اصلی طراحی وب سایت خود را به بهترین شکل ممکن نوشتید و مطابق با همین مطلبی که در حال مطالعه آن هستید؛ لینک های داخلی آن را ساختید، می توان گفت که شما یک محتوای شاخص و منحصر به فرد در صفحات بنیادی خود دارید. این محتوا هم قابلیت اشتراک دارد و هم قابلیت اینکه لینک هایی را به سمت خود جذب کند. ممکن است برخی از مدیران و گردانندگان سایت ها نگران این باشند که محتوایشان ممکن است به دست برخی افراد برسد که در این زمینه فعالیت می کنند. اما اگر محتوای شما عالی باشد قطعاً آنها را به چالش کشیده و ممکن است آنها مطالبی را نوشته و به شما لینک بدهند. یکی از اصول طراحی سایت و سئو سایت این است که افراد به دنبال محتوا می گردند تا به آن لینک بدهند. موتورهای جستجو و خصوصاً گوگل نیز ارزش این محتواها را می دانند.
  7. netthailand

    اب و هوای کشور تایلند

    اب و هوای کشور تایلند تایلند یکی از زیباترین کشورهای جنوب آسیا می*باشد که مناظر زیبایی داشته و بسیار دیدنی است. و تور تایلند ان بسیار خواهان دارد. قبل از سفر به یکی از شهرهای کشور تایلند به شما توصیه می*کنیم با خواندن این مقاله اطلاع پیدا کنید و با برداشتن لباس مناسب برای آن آب و هوا کیفیت سفر خود را بالا ببرید. مانند هر شهر گرمسیری، بانکوک هم دارای دو فصل خشک و بارانی است. در همه*ی روزهای سال هوای داغ را تجربه خواهید کرد. البته این هوا برای اغلب مردم قابل تحمل است. همچنین حتی در طول فصول خشک هم رطوبت قابل توجهی در هوا وجود دارد. گرم*ترین ماه سال آوریل است و در تابستان به دلیل پوشش مداوم ابرها کمی هوا خنک* می*شود. فصل خشک نیز از نوامبر تا آوریل به طول می*انجامد و دسامبر و ژانویه هیچ گونه بارانی به زمین نمی*شیند. پاتایا دارای اقلیمی گرمسیری است که به دلیل نزدیکی با بانکوک، شباهت بسیاری به آب و هوای این شهر دارد اما به دلیل ساحلی بودنش، هوای نسبتا خنک*تری در تور تایلند دارد. ساحل جامتین پاتایا خشک و دارای آب و هوای بسیار مطلوبی است اما در ماه آوریل، هوا بسیار گرم می*شود. فصل*های بارانی اساسا از ماه مه تا نوامبر طول می*کشند، ولی در طول ماه*های سپتامبر و اکتبر بارش شدیدتری را شاهد خواهیم بود. در این شهر، باران به جای بارش نم نم و طولانی، بیشتر به صورت رگباری و کوتاه مدت می*بارد. کرابی آب و هوایی گرمسیری دارد و دمای آن تنها ۸ درجه*ی سانتی*گراد بالاتر از دمای خط استوا است. به*طور کلی دو فصل در این منطقه حکمفرماست (گرم و خشک، خنک و مرطوب)، با این وجود، دمای هوا به ندرت در تمام طول سال به پایین*تر از ۲۷ درجه*ی سانتی*گراد نزول می*کند. اما متاسفانه، بادهای موسمی که آب و هوای این استان را کنترل می*کنند به موقع جهت*شان را در هر زمان از سال تغییر نمی*دهند. به*عنوان مثال ممکن است باران در اواخر ژوئن شروع شود، بعد به مدت چند ماه متوقف و دوباره در ماه ژانویه شروع به بارش خواهد کرد.
  8. سی پنل در طراحی وب سایت. CPanel هاست در طراحی وب سایت چه نقشی دارد؟! حتما پیش آمده که در پروسه ی طراحی وب سایت کلمه ی سی پنل به گوشتان بخورد ولی ممکن است که اطلاعاتی در مورد آن نداشته باشید. در هنگام طراحی وب سایت طراحان از اصطلاحات تخصصی بسیاری استفاده می کنند که با برخی از آن ها آشنا هستید و برخی برای شما گیج کننده است و ممکن است معنی آن را نپرسید که چه چیزی هست و چه کارایی در سایت دارد. حال به این موضوع می پردازیم که سی پنل چیست! تعریفی کوتاه از سی پنل در طراحی سایت[/B] سی پنل یک برنامه یا ابزار کاربردی است که به شما امکان مدیریت را میدهد. سی پنل یک کنترل پنل برای لینوکس است که از مشهور ترین کنترل پنل ها در دنیای میزبانی وب نیز به حساب می آید. یک کنترل پنل امریکایی است که به دلیل گرافیک آن و نیز کاربر پسند بودن مشهور شده است و این مشهور بودن را از امکانات خود به دست نیاورده است. سی پنل از دو بخش کاربر و نماینده تشکیل شده که به هر کدام امکان مدیریت بر روی هاست را بر اساس دانسته هایشان می دهد. یک بخش کاربر اختصاصی برای شخصی که هاست را خریداری کرده و یک بخش نماینده که مختص نماینگان فروش هاست است. امکانات و کارایی ها بخش مدیریت و نماینده می خواهیم امکانات و کارایی های موجود در بخش مدیریت و نماینده را با هم بررسی کنیم.در بخش نماینده این امکان وجود دارد که پنلی برای کاربر فراهم کند و خود از کارایی های موجود در آن بهره مند باشد, کاربران را دسته بندی کند و یا پسوردشان را تغییر دهد. پکیج مورد استفاده کاربر را تغییر دهد و در نهایت کاربر جدیدی را ایجاد یا حذف کند. مدیریت هم همان امکانات و کارایی های بخش نماینده را دارد و می تواند بخش کاربر و یا نماینده ارائه دهد.
  9. طراحی سایت ترند محور ترند یا رویکرد طراحی به آخرین روش ها و دستاورد های حوزه طراحی و توسعه سایت اتلاق می گردد که به صورت همگیر و گسترده مورد قبول طراحان و توسعه دهندگان وب سایت قرار گرفته و در کارهای اخیر خود استفاده از این روش ها و رویکرد ها را سر لوحه قرار داده اند . گروه طراحی سایت کاپ نیز از این خیزش جهانی مستثنا نیست در گروه طراحی سایت کاپ تلاش می گردد که بروز ترین متد های طراحی سایت یا به اصلاح ترندهای طراحی سایت به مشتریان پیشنهاد گردد. صد البته این رویکرد دستاوردی جهانی و مدرن و کاربر پسند برای وب سایت طراحی شده شما به ارمغان خواهد داشت. از پر طرافدار ترین ترندهای جهانی در سالهای گذشته می توان به طراحی تخت ، طراحی تک صفحه ای ، طراحی با منوی کناری .... و غیره اشاره نمود تحریر و تنظیم شده در واحد توسعه شرکت طراحی سایت کاپ
  10. جشن آب سال نو تایلندی ها مردم تایلند بدلیل بودایی بودن و آموزه های بودا دارایاعتقادات و سنت های خاصی هستند که اگر مدتی را ساکن این کشور بوده باشید متوجه اینامر میشوید. یکی از این سنت ها و اعتقادات جالب که در هر سال در شروع سال نو آنرا جشن میگیرند جشنواره آب پاشی است. هر ساله در روز اول سال این فستیوالیا جشنواره صورت میگیرد. این فستیوال یکی از برترین جاذبه های گردشگری تایلنداست که هر سال گردشگران زیادی را راهی تور تایلند میکند.مردم تایلند با توجه به اینکه آب را مظهر پاکی میدانند روییکدیگر آب میپاشند تا بدبختی و ناپاکی را از روی خودشان و ملت و جامعه شان شسته ودور کند. لطفا از تور ارمنستان ما نیز دیدن نماید این جشن همه ساله در تمام نقاط و شهرهای تایلند برگزارمیشود و تمام تایلندی ها در هر سن و جنسیتی با هر وسیله ای که میشود با آنآب پاشید از قبیل سطل و تفنگ آب پاش و شلنگ برروی یکدیگر آب میپاشند. جالب این استکه در میان مقام های دولتی نیز این جشن رواج دارد.پیشنهاد میکنیم خرید تور تایلند را درتاریخی مصادف با این جشن تهیه کنید.
  11. ارتباط هاست با ترافیک سایت را بدانید هاست, هاست لینوکس و دامنه در طراحی سایت بخش اول در مقالاتی که در بخش آموزش طراحی وب سایت قرار می دهیم نکات مختلفی را مد نظر قرار داده ایم و سعی کرده ایم برای طیف های مختلفی از کاربران با میزان اطلاعات مختلف از مبتدی تا متوسط و حرفه ای مطالبی را ارائه دهیم. در همین راستا در مطلبی که به صورت سه بخش پیوسته در اختیار شما قرار خواهیم داد هاست و دامنه را برای افرادی که پیش زمینه ای در مورد طراحی سایت و سئو سایت ندارند ارائه می دهیم. دامنه در طراحی سایت چیست به زبان ساده دامنه همان بخشی از url یا آدرس سایت است که در نوار آدرس مرورگر خود وارد می کنید تا سایت مورد نظر باز شود. برای مثال با وارد کردن یو.آر.ال (hostcode.ir) سایت شرکت هاست پردازش باز خواهد شد. دامنه این url قسمت hostcode.ir می باشد و دامنه مهمترین قسمت url نیز هست. هر دامنه از پسوند های مختلفی تشکیل شده است که در سئو سایت شما و شناسایی سایت اهمیت دارد. برای مثال پسوند دامنه .com در طراحی سایت یک دامنه جهانی می باشد و از اعتبار زیادی برخوردار است. پسوند دامنه .ir نیز به کشور ایران اختصاص دارد. اگر قبل از این پسوندها ac وجود داشته باشد مانند ac.ir به موسسات آموزشی و دانشگاه ها اختصاص دارد. برای اخذ چنین دامنه هایی افراد حقیقی نمی توانند اقدام کنند و باید حتماً شرایطی را دارا باشند. DNS دامنه در طراحی سایت یکی دیگر از اجزای تشکیل دهند هر طراحی سایتی DNS می باشد که آدرس های مختلفی دارد و برای مثال می تواند به صورت ns۱.server.ir باشد و کاربرد آن در طراحی سایت نیز این است که تنظیم شود تا هاست شما به دامنه اتصال پیدا کند. DNS کاربردهای دیگری نیز دارد که می توان آنها را به مباحث امنیتی و غیره تقسیم بندی کرد و در مجموع بهتر است قبل از اقدام به طراحی سایت در مورد دامنه و هاست و DNSS اطلاعات کافی را داشته باشید زیرا هر کدام می تواند در مراحل بعدی هم در طراحی وب سایت شما و هم در سئو سایت و بهینه سازی سایت شما اهمیت داشته باشد. ارتباط محتوا و ترافیک در طراحی سایت محتوای مرتبط در طراحی سایت یکی از موارد بسیار مهم در طراحی سایت و تولید محتوای سایت نوع و کیفیت مطلبی است که می نویسید. یکی از مؤلفه های کیفیت محتوا، ارتباط با سایر محتواها می باشد. همچنین گوگل و دیگر موتورهای جستجو علاقه زیادی به طراحی سایت هایی دارند که به صورت مداوم و منظم به روز رسانی می شوند و محتوای جدید و با کیفیت بارگذاری می کنند. نیز موتورهای جستجو تمایل زیادی به لینک های عمومی دارند. برای اینکه محتوای شما کاربرد بیشتری در جلب نظر کاربران و موتور جستجو داشته باشد استفاده از بلاگ و راه اندازی آن بر روی طراحی وب سایت شما امری ضروری بوده و پیشنهاد می کنیم که حتماً بلاگ را برای سایت خود در نظر بگیرید. بلاگ ها می توانند مزایای زیادی را در طراحی سایت شما ایجاد کنند از جمله اینکه شرایط خوبی را برای مدیریت محتوا در اختیارتان قرار دهند. اهمیت بلاگ ها و صفحات در طراحی سایت دلایل زیادی را می توان در ارتباط با اهمیت بلاگ ها در طراحی وب نام برد. همچنین بلاگ ها در بهینه سازی سایت نیز اهمیت زیادی دارند. امکان مشارکت فعال در رسانه های اجتماعی را فراهم کرده و با ارائه محتوا و ارسال لینک به پایه کار شما یعنی صفحه اصلی سایت می توانند تأثیر خوبی بر سایت داشته باشند. لینک دهی متداوم و مستمر به سایت می تواند باعث شود که استحکام و اعتبار سایت شما نزد گوگل افزایش قابل توجهی پیدا کند. مورد بسیار مهم که مشاهده می شود نسبت به آن غفلت شده، این است که رنک برای صفحه در نظر گرفته می شود و نه برای سایت. بنابراین در هنگام سئو آن.پیج خود باید دقت کنید که کلمات کلیدی نظیر طراحی سایت حرفه ای، طراحی سایت پزشکی، طراحی اپلیکیشن و .. را برای صفحات مورد نظر اختصاص دهید، زیرا آن صفحه است که برای آن کلمه کلیدی خاص رنک می گیرد و نه کل سایت. صفحه اصلی در طراحی سایت نوشتن مقالات بسیار با یک کلید واژه خاص نظیر ساخت سایت و اضافه کردن آن کلید واژه به title ضروری است ولی نمی تواند بدون وجود یک صفحه مرکزی قدرتمند یا صفحه هدف که مرکز لینک های شما باشد و از هر نظری عالی و بدون نقص باشد کمکی به شما و سایتتان کند. محتوای مهم شما که این قابلیت را دارد یک صفحه به صورت اختصاصی به آن اختصاص دهید باید به گونه ای باشد که با کمترین کلیک قابل دسترسی بوده و کاربران بتوانند به محتوای آن صفحه دست پیدا کنند. تلاش کنید برای هر کلید واژه در سایت خود یک صفحه هدف داشته باشید تا بیشترین تأثیر را گرفته و رنک بهتری نیز داشته باشد.
  12. تاثیر برچسب ها در طراحی سایت و طراحی وب سایت تاثیر برچسب ها در طراحی وب سایت : در مقاله ی امروز تصمیم گرفته ایم شما کاربران عزیز را با ویژگی های برچسب های استاندارد در دنیای طراحی سایت آشنا نماییم . در واقع با مطالعه ی این مقاله به درکی کامل از ویژگی های برچسب هایی که می خواهید در راستای افزایش کارایی طراحی سایت تان استفاده نمایید ، خواهید رسید . برچسب های کوتاه در طراحی سایت : نخستین موردی که می بایست در استفاده از برچسب ها مد نظر داشته باشید به کار بردن برچسب های کوتاه می باشد . در واقع اگر قصد دارید یکی از عبارات کلیدی وب سایت تان را که در محتوای طراحی وب سایت تان به کار برده اید به صورت یک برچسب ارائه نمایید می بایست کلمات کوتاهی باشند که قادر به بیان مفهوم اصلی به بهترین شکل باشند . ناگفته نماند اشتباه ترین حالت استفاده از برچسب ها به کار بردن جمله به جای کلمه می باشد . استاندارد تعداد برچسب های وب سایت : تعداد کم برچسب در محتوای طراحی سایت یکی از مهم ترین اصول و استاندارد ها در این مبحث می باشد . هنگامی که در یکی از مطالب وب سایت تان از بیش از 66 برچسب استفاده کنید در واقع برای کاربران وب سایت سردرگمی به وجود میاورید و نهایتا کاربران خود را از دست خواهید داد . هم چنین می توانید برای افزایش کارایی وب سایت تان از برچسب های مورد نیاز کاربران به صورت تکرار در متن محتوا استفاده نمایید . 2 نکته کاربردی در برچسب های عنوان : 1. می بایست توجه ویژه ای به تعداد کاراکتر های موجود در برچسب عنوان داشته باشید زیرا در موتور های جستجو گر قوانین به خصوصی در رابطه با تعداد کاراکتر ها و نمایش آن ها در نتایج این موتور ها وجود دارد . 2. از منحصر به فرد بودن و غیر تکراری بودن عناوین هر یک از صفحات وب سایت تان اطمینان حاصل نمایید ، هر یک از صفحات طراحی وب سایت تان می بایست دارای برچسب های منحصر به فرد خود باشند تا برای انواع موتور های جستجو گر قابل درک و طبقه بندی باشد . تحریر و تنظیم شده در واحد توسعه شرکت طراحی سایت کاپ ارائه دهنده خدمات طراحی اپلیکیشن موبایل و کلاسهای آموزش طراحی سایت
  13. سفرنامه تور پوکت تایلند سفرنامه تور پوکت ، تکه ای از بهشت سلام میخوام سفرنامه خودم رو با تور تایلند ( تور پوکت ) که بخش بزریگش رو مدیون مطالب و راهنمایی های سایتتور96 هستم رو براتون بیان کنم . من به اتفاق همسرم در یک تور تابستان با یک تور لحظه آخری عازم پوکت شدیم از تشریفات هوایی و بلیط و اینها میگذرم تا حوصلتون و سر نبرده باشم.ساعت 6:30 دقیقه شب بود ک به پوکت رسیدیم و بعد از پیدا کردن تور لیدر با اون راهی هتل شدیم تور برای هر خانواده یک تور لیدر قرار داده بود هتل ما از جمله هتل های زنجیره ای ibs بود و بسیار تمیز و امن بود .در راه تور لیدر سیمکارت های تایلندی ما رو به ما داد. پوکت چندین ساحل دارد از جمله پاتونگ ، کاتا و .... که از بین اینها بهترین ساحل از هر لحاظی پاتونک است و ساحل پاتونگ با هتل ما 30 دقیقه فاصله داشت و این فاصله با یک مسیر پرپیچ و خم بسیار زیبا بود که علاوه بر کوتاه کردن مسیر ساحل آن را لذت بخش میکرد.شام روی برنامه تور نبود برای همین از تن ماهیی که از ایران با خودمون آورده بودیم مصرف کردیم.و بعد از اون خوابیدیم تا صبحی عالی رو شروع کنیم.روز اول : روز اول با استحمام و خدمات ماساژی که در هتل ارائه میشد شروع شد . صبحانه از ساعت 7 تا 10 ارائه میشد ساعت 9 بود و برای جا نموندن از صبحانه عجله کردیم.بعد از صرف صبحانه راس ساعت 10 در لابی هتل منتظر تور لیدر برای تفریحات ساحلی بودیم بعد از رسیدن تور لیدر با ون راهی ساحل پاتونگ شدیم.تفریحات ساحلی پاتونگ : اجت اسکی ، تیوپ بادی موزی و پاراسیلینگ (چتر پرواز ، کشیدن شدن با قایق تندرو در دریا) و ...از بین این تفریحات پاراسیلینگ از همه مهیج تر بود و میتونستی تصویر خوبی از تایلند و ساحل از اون بالا ببینی. تا ساعت دو مشغول تفریح بودیم . تفریحات دریایی حسابی خستمون کرده بود پس از صرف نهار باقی روز رو در هتل استراحت کردیم. روز دوم : روز دوم رو نمیتونسیتم زیاد بخوابیم برای اینکه ون ساعت 7:30 صبح جلوی درب هتل منتظرمون بود تا با کشتی به جزایر بریم. پس ساعت 6 بیدار شدیم و صبحانه خوردیم و آماده شدیم و راس ساعت 7:30 در لابی منتظر بودیم.بعد از 45 دقیقه به اسکله رسیدیم تا سوار قایق بشیم وبه جزایر اطراف فی فی بریم جزایر از پاتونگ یه ساعتی فاصله دارند.اولین توقف جزیره فی فی : چزیره ای بسیار زیبا گاهی به چشمام شک میکردم که خوابم یا بیدار !!!! حدودا 1ساعت و نیم در این جزیره بودیم توقف دوم : بعد از اون به جزیره میمون ها رفتیم تور لیدر گفت که نباید به میمون ها خیلی نزدیک شیم یا چیزی به سمتشون پرتاب کنیم چون بهمون حمله میکنن! توقف سوم : بعد از اون به مدت 45 دقیقه در دریا برای غواصی توقف کردیم کشتی بهمون عینک غواصی داد تا ماهی ها رو از نزدیک ببینیم .توقف چهارم : در یکی از جزایر اطراف فی فی برای صرف غدا توقف کردیم که هم غذای حلال داشت هم غذای غیر حلال. یک ساعت و نیم برای صرف غذا توقف کردیم.توقف پنجم : در جزیره کای هم حدود یک ساعت توقف کردیم جزیره ای بسیار زیبا و با گرمایی سوزان.دیگر وقت برگشت بود و ساعت 6 به هتل رسیدیم تا استراحت کنیم. روز سوم : روز سوم به تفریح در ساحل پاتونگ سپری شد و بعد از تفریح برای خرید به مراکز خرید محلی در خیابان ساحلی رفتیم و من و همسرم همه میوه های استوایی رو خریدیم و تست کردیم فوق العاده بودند همیشه آرزو داشتم طعم این میوه ها رو بچشم!بعد از اون هم به مراکز خرید شیک و پیک تایلند رفتیم 1 .مرکز خرید جانگسیلون 2.مرکز خرید سنترا فستیوال و . مرکز خرید تسکو روز چهارم : ساعت 7:30 صبح در لابی آماده بودیم . اولین بخش تور امروز رو.دخانه خروشان بود برای قایق سواری در این رودخانه سه انتخاب هست : مسیر 9 کیلومتری که بسیار خطرناکه _ مسیر 5 کیلومتری که متعادل و خانوادگی است _ مسیر 7 کیلومتری که یه مقدار هیجان داره و هم مردونه است و هم خانوداگی دومین بخش تور : موتور سواری در جاده جنگلی بود که روشن کردن و کار کردن با موتور و یادمون دادن که خیلی لذت بخش بود.سومین بخش تور : فیل سواری فیل سواری هم جالب بود هم ترسناک بود و هم عذاب وجدان داشتم که مبادا فیل ها آسیب ببینند.چهارمین بخش تور : زیپ لاین که همسرم از این بخش استعفا داد چون از ارتفاع وحشت داره خیلی هیجان انگیز بود شما میتونید به دلخواه خودتون هر توری رو انتخاب کیند یا همرو انتخاب کنید.بعد زا یان تفریحات مختلف ساعت 2 بود که برای استراحت به هتل برگشتیم. روز پنجم :وقت سوغاتی بود ! ساعت 8 صبح بیدار شدیم و استحمام و کمی شنا در استخر بعد از اون راهی مرکز خرید شدم تا سوغاتی بخریم به مرکز خرید سنترال فستیوال رفتیم که پوشاک برند و شیک دارد مراکز خرید تا ساعت 10 باز بودن و سعی کردیم تند تند هرچی میخوایم رو بخریم. روز ششم:به پارک آبی رفتیم و برای شب به فستیوال Fantasea Show رفتم که شامل حرکات نمایشی و موزون جالبی بود که فرهنگ تایلند رو نمایش میداد. روز هفتم :رفتن به جزیره مسلمان نشین جیمز باند جزریره جیمز باند جزیره ای بود روی آب با غارها و طبیعتی بسیار زیبا برای نهار هم یک غذای ایرونی خوردیم ^_^ برنج و مرغ بعد از عکاسی و تفریح برای استراحت برگشتیم. روز هشتم : خداحافظی الان که به تعطیلات عید نزدیکید تور نوروز 96 پوکت رو از یاد نبرید که هوا هم عالیه
  14. شرکت هاست کد ارائه دهنده هاست رایگان چند نکته مهم در مورد هاست رایگان در دنیای امروزه با پیشرفت تکنولوژی داشتن یک سایت برای کسب وکار مورد نظرمان امری واجب وضروری می باشد برای طراحی سایت دو چیز خیلی مهم است: آن هم هاست و دامنه می باشد چند نکته مثبت هاست رایگان به شرح زیر می باشد: با استفاده از هاست رایگان می توانیم اقدام به طراحی سایت کنیم واز این راه کسب درآمد کنیم شما میتوانید در طراحی سایت فروشگاهی وشرکتی با استفاده از هاست رایگان یک سایت خیلی خوب داشته باشید تا کاربران زیادی را جذب خود کنید فایده ی هاست به صورت رایگان این است که : میتوانیم در هزینه ها صرفه جویی کنیم و کسب وکار خوبی داشته باشیم ویکی دیگر از فواید آن ارسال نامحدود ایمیل می باشد توضیحاتی در مورد مدیریت هاست رایگان: در مورد هاست رایگان می توان گفت که مدیریت آن بسیار ساده بوده است و به راحتی می توانید با آن کار کنید شما میتوانید با کمک ماژول ها در هاست رایگان محتویات سایت خودمان را درست کنیم در ابتدا برای اینکه شما هاست مجانی داشته باشید باید اول شما یک دامنه داشته باشید وبعد از آن اقدام به تهیه هاست رایگان کنید ومعایب آن: نکته ی مهم در این جا این است که قبل از ثبت نام هاست رایگان شرایط آن را حتما مطالعه کنید به دلیل اینکه بعضی از شرکت ها با اسفاده از برخی از فایل ها و محتوا فضای شما را محدود میکنند وباعث میشود شما وقتی می خواهید از برخی خدمات مانند: دروازه پرداخت انلاین ویا کارت خرید می خواهیداستفاده کنید دیگر نمیتوانید با هاست مجانی انجام بدهید ودر اخر به این نکته توجه داشته باشید که اگر شما یک تجارت کوچک دارید داشتن هاست مجانی میتواند برای شما مفید باشد ا ما برای یک تجارت بزرگ استفاده از هاست مجانی اصلا برای این کار مفید نمی باشد شرکت هاست کد در خصوص استفاده از هاست رایگان میتواند مشاور خوبی برای تجارت شما باشد
  15. طراحی سایت برندها در شرکت سایت کاپ طراحی و توسعه سایت برای برندها باید اهمیت بالایی داشته باشد در اوضاع موجود برندها و کسب و کارهای معروف به طراحی یکتا و ممتاز وب سایت شان که در اصل معرف آنها در دنیایی آنلاین است اهمیت دهند امروزه تمام اطلاعات مورد نیاز برای شناختن یک برند از طریق وب سایت مجوعه در اختیار مشتریان و متقاضیان قرار می گیرد ، چه بسا بسیاری از برند ها هزینه زیادی صرف معرفی خود به مشتریان و بازار هدف می نمایند اما بدلیل استراتژی ضعیف بازاریابی و عدم درک صحیح کاربرد و کارکرد پرتال رسمی برای یک برند ملی کاربرانی که تمایل دارند از ساده ترین و در دسترس ترین روش اطلاعات مربوط به برند و محصولات را بدست آورند با ورد به سایت شرکت یا مجموعه با انباشته ای نافرم و ضعیف از اطلاعات روبرو می گردند و تمایلی به تکمیل کنجکاوی خود ندارند طراحی سایت یک برند باید با در نظر گرفتن تمام جوانب و حساسیت های سختگیرانه باشد، طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری امر مهمی است و بایستی حس آرامش و سادگی و در عین حال سرزندگی و ممتاز بودن را به کاربر منتقل نماید آژانس طراحی سایت کاپ طرح ویژه ای برای برندها و شرکت های نام آشنا دارد با تظمین کیفیت و رضایت و البته تخفیف ویژه برای برندها با سایت کاپ در ارتباط باشید

وضعیت زندگی سایت


تاریخ راه اندازی سایت : August 27, 2016 17:18:30

درباره سایت

این سایت به عنوان یکی از بزرگترین انجمن های تفریحی و سرگرمی در ایران که از سال 1390 کار خود را شروع کرده و تا به حال هم سعی در ایجاد مکانی گرم و صمیمی برای هموطنان گرامی داشته است.


امیدواریم که ما را در این راه پرفراز و نشیب حمایت کنید! هدف ما بهترین یا بهتر شدن نیست هدف ما جلب رضایت شما و ایجاد مکان دوستانه و صمیمی برای شما دوستان می باشد.

این سایت تا به حال توسط حمایت های شما پابرجا و توسط سرورهای قدرتمند سرور ایران پشتیبانی می شود.

لینک های مهم سایت

نمونه ای از لینک بخش های مختلف انجمن

آمار سایت

مجوزهای سایت

logo-samandehi
نماد اعتماد الکترونیکی بزودی دریافت می شود
×
×
  • جدید...