رفتن به مطلب

کاربران گرامی تاپیک دعوت به همکاری با سایت  رو مطالعه کنید و در صورت علاقه می توانید برای خودتون درآمد کسب کنید و پول در بیارید.

ایران سی اف سی

fafaferdos

کاربران عضو شده
  • تعداد ارسال ها

    16
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    1

آخرین بار برد fafaferdos در 20 خرداد 1397

fafaferdos یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

اعتبار در سایت

14 خوب

درباره fafaferdos

  • درجه
    کاربر جدید
  • تاریخ تولد تعیین نشده

Profile Information

  • جنسیت
    نامشخص
  • محل زندگی
    ایران

امکانات بیشتر

  • حالت من
    Asabani0
  • ویندوز
    winten
  • مرورگر
    ie61
  • آنتی ویروس
    avast
  • تیم فوتبال ایرانی
    iran
  1. fafaferdos

    Intel NUC NUC5I5RYH

    برخی از امکانات مینی پی سی Intel NUC : ساختار : مینی پی سی پردازنده : Intel Corei5 1.6GHz Up To 2.7GHz 3MB cache رم : 8GB Dual channel DDR3L Up To 16GB مادربورد : Intel هارد : SSD 120GB گرافیک : Intel HD Graphics 6000 پورت : Mini HDMI , Intel Wireless Display(WiDi) , Wi-Fi , Bluetooth , 4 x USB3 , Infrared مینی پی سی جدید شرکت اینتل با نام Intel NUC Kit NUC5I5RYH یکی از قدرتمندترین و کارا ترین مینی پی سی های موجود در بازار برای مصارف خانگی و اداری است؛ این محصول منحصر به فرد از پردازنده نسل پنجم و قدرتمند شرکت اینتل از خانواده Core i سری i5 بهره می برد؛ با توجه به پردازنده نسبتا جدید این شرکت؛ طبیعی است که از تکنولوژی Wireless Display (WiDi) بهره ببرد. گرافیک این محصول مانند اکثر مینی پی سی ها از سری گرافیک های HD شرکت اینتل با سری 6000 بهره میبرد؛ وجود امکاناتی از قبیل بلوتوث و اینفرارد و WiDi در این محصول، باعث شده است که Mini PC شرکت اینتل با نام NUC Kit NUC5I5RYH همواره در مینی پی سی ها میان رده نسبت به سایر برتری داشته باشد.
  2. fafaferdos

    هدف های بی نظیر سئو

    سئو به معنی بهینه سازی موتور جستجو است که از عبارت (Search Engine Optimization) گرفته شده است و هدف آن رساندن وب سایت به رتبه بندی بالا است و باعث نمایش و ارتباط بهتر سایت در جستجوی گوگل می شود و به هیچ عنوان معنی سئو فریب موتورهای جستجو و یا دستکاری موتورهای جستجو نیست بنابراین نمی توان از آن به عنوان روش غیر اخلاقی نام برد. سئو مجموعه روش ها و فرآیندهایی است که برای تغییر استراتژیک وب سایت ها به کار برده می شود که این روش ها مهم ترین موضوعات مربوط به صفحه را بیان کرده و اهمیت آن را در صفحه نمایش جستجو بالا می برد. سئو نیاز به زمان و صبر و دانش زیاد دارد و به راحتی نمی توان آن را پیاده سازی کرد.با توجه به این که موتورهای جستجو قابل پیش بینی نیستند و الگوریتم های رتبه بندی خود را به طور دائم تغییر می دهند مهندس بالا بردن سئو سایت باید اطلاعات خود را در این زمینه بروز نگهدارد.مهندس سئو باید مهم ترین معیارهای رتبه بندی گوگل را که بیش از 200 معیار است بداند و با توجه به آن به پیاده سازی سئو بپردازد. اهداف سئو: هدف سئو بالا آمدن و در محل های بالا قرار گرفتن وب سایت در نتیجه جستجوی گوگل است و ارتباط بین صفحات و کلمات کلیدی جستجو شده توسط کاربران را افزایش می دهد.بیشترین صفحاتی که با کلمه وارد شده برای جستجو مرتبط است نمایش داده می شود که این موضوع برای کاربر و موتور جستجو مزایای زیادی دارد و کاربر به بیشترین نتایج مرتبط با پرس و جوی جستجو شده دست می یابد. برای بهینه سازی وب سایت قبل از هر چیز به زمان نیاز است بنابراین زمان بزرگترین سرمایه گذاری اولیه به حساب می آید. و نتیجه گیری هفته ها یا ماه ها زمان می برد که البته به چگونگی استفاده از کلمات کلیدی رقابتی در بهینه سازی بستگی دارد.قرار گرفتن در صفحه اول و به خصوص در سه نتیجه ی جستجوی اولیه در نتایج جستجوی موتورهای جستجوی گوگل برای وب سایت ها اهمیت زیادی دارد. می توان گفت در نتیجه جستجوی گوگل سه جایگاه اول 58.4 درصد کلیک ها و بازدیدکنندگان و رتبه اول به تنهایی 38.4 درصد کلیک ها و بازدیدکنندگان را شامل می شود بنابراین رقابت وب سایت ها برای رسیدن به جایگاه های اول طبیعی است زیرا هرچه بازدیدکنندگان سایت افزایش یابند تعداد مشتریانشان نیز افزایش می یابد.کاربران گوگل روی پیوندهای طبیعی بیشتر کلیک کرده و دوست ندارند روی پیوندهای لیست های پرداخت شده کلیک کنند. این امر اهمیت سئو را چندین برابر می کند. اهداف سئو به طور کلی: -افزایش بازدید وب سایت -ایجاد برند -افزایش ترافیک سایت -قرار دادن وب سایت در رتبه های اولیه در نتیجه جستجوی گوگل -افزایش مشتریان و فروش محصولات سئو رتبه بندی وب سایت و بازدیدکنندگان از سایت را افزایش داده و بهترین روش برای تبلیغات به شمار می آید.
  3. گوگل آنالیز که با نام های دیگری مثل گوگل آنالیتیکس،گوگل آنالیتیکزوگوگل آنالیتیک شناخته شده است ابزار تحلیل گر شرکت گوگل است که درباره ترافیک ورودی اطلاعات کامل و مفیدی برای بهینه سازی و پیشرفت وب سایت به مدیران سایت می دهد .این ابزار به رایگان در اختیار وب سایت ها قرار گرفته و استفاده از آن بسیار راحت است با این وجو بسیاری از سایت های ایرانی از این تحلیلگر استفاده نمی کنند و علت آن هنوز مشخص نیست. همه مدیران سایت ها و وبلاگ ها به گوگل آنالیز احتیاج دارند در صورتی که یک وب سایت را مدیریت می کنید یا وبلاگ شخصی دارید لازم است که از گوگل آنالیز استفاده کنید.با استفاده از گوگل آنالیز می توانید به اطلاعات مهمی درباره سوالات زیر دست یابید. 1-تعداد نفرات بازدید کننده از سایت شما 2-متوسط مدت زمانی که دیگران در سایت شما وقت می گذارنند. 3-جذاب و واضح بودن یا نبودن محتوای صفحات 4-علاقه مندی های بازدید کنندگان وبلاگ و محتوای سایت شما 5-موقعیت جغرافیایی بازدید کنندگان سایت شما در استان ها و کشورهای دیگر 6-آیا لازم است سایتی واکنش گرا و مناسب گوشی داشته باشید 7- سایت شما از طریق چه سایتی مورد بازدید قرار می گیرد 8-بیشترین تأثیر ترافیک سایتتان مربوط به کدام تکنیک بازاریابی است 9-محبوبترین صفحات سایت کدامند 10-تعداد بازدیدکنندگانی که مشتری می شوند و ویژگی آنها 11-چگونگی افزایش سرعت سایت آمار به دست آمده از سایت شما توسط گوگل آنالیز برای شناخت وبهینه سازی سایت شما می تواند منبع ارزشمندی باشد.گوگل آنالیز همچنین قابلیت نصب روی گوشی های اندروید و ios را دارد. نصب گوگل آنالیز: نصب گوگل آنالیز بسیار راحت است و لازم به صرف زمان زیادی ندارد فقط باید در راه اندازی آن دقت کنید و برای نصب آن نیاز به یک حساب کاربری دارید. معنای کلمات کلیدی برای استفاده از گوگل آنالیز: پس از نصب گوگل آنالیز باید طریقه استفاده از آن را یاد بگیریم به همین منظور ما معنی برخی کلمات را که بارها با آن ها در گوگل روبه رو شدید را بیان می کنیم. 1-ابعاد(Dimensions):از ویژگی های بارز سایت بعد است که می تواند مقادیر مختلفی بپذیرد.از نمونه ابعاد گوگل آنالیز می توان به زمان حضور در سایت،صفحات بازدید شده،صفحه خروج و نوع مرورگر اشاره کرد. 2-متریک ها(Metrics):می توان گفت متریک عبارت است از خصوصیات درونی یک دایمنشن که به صورت نرخ یا مجموع اندازه گیری می شوند.زمان بازدید از سایت و تعداد بازدیدکننده ها از یک صفحه نمونه هایی از آن است. 3-دوره ها(Sessions):مدت زمانی که کاربر با گوشی یا سایت و یا دیگر رسانه های شما به طور فعال در ارتباط است را دوره می گویند.همه اطلاعات مربوط به تعاملات کاربر در طول یک دوره حساب می شود و اگر به مدت 30 دقیقه تعاملی صورت نگیرد برنامه بسته و با ورود دوباره کاربر دوره جدید باز می شود. 4-کاربران(Users):کاربران شما افرادی هستند که برای حداقل یک دوره در سایت شما بوده اند. 5-بازدید کنندگان(Visitors):بازدید کنندگان افرادی هستند که به سایت شما سر زده اند.این بازدیدکنندگان دو دسته اند:بازدید کنندگان تکراری یا Returning Visitors بازدیدکنندگانی هستند که یک دوره در سایت شما بوده اند و بازدیدکنندگان جدید یا New Visitor. 6-بازدید صفحات (Pageviews):تعداد کل دفعات بازدید از صفحات حتی بازدیدهای تکراری توسط کاربر تکراری را شامل می شود. 7-صفحات/دوره ها(Pages/Sessions):میانگین تعداد صفحات که در یک دوره بازدید می شود و بازدیدهای تکراری از یک صفحه را نیز شامل می شود. 8-میانگین زمان دوره(Avg. Session Duration):میانگین زمان طول دوره هایی که بازدیدکنندگان در سایت بوده اند 9-نرخ پرش(Bounce Rate):اگر کاربری وارد سایت شما شود و هیچ تعاملی انجام نشود و فقط یک صفحه از سایت را ببیند و صفحه را ببند به آن نرخ پرش می گویند.نرخ پرش کمتر نشان دهنده این است که سایت تان در حفظ کاربر موفق بوده. 10-دوره های جدید(New Sessions):تعداد بازدید های جدید توسط کاربرهای جدید را به صورت تخمین مشخص میکند.تخمینی بودن این تعداد به این دلیل است که ممکن است کاربر با آی پی جدیدی وارد شود. 11-اهداف(Goals):با تعیین اهداف خود در گوگل آنالیز موفقیت وب سایتتان را اندازه گیری کنید و فرآیندی که برایتان مهم است و تاوسط کاربران این فرآیند طی می شود را بررسی کنید. 12-تبدیل ها(Conversions):وقتی که اهداف شما توسط کاربر عملی شود مثلأ کاربر در سایت ثبت نام کند و ثابت شود و یا خرید کند و مشتری شود تبدیل صورت می گیرد. 13-کمپین ها(Campaigns):به کمک کمپین ها می توانید در صفحه ای که دوست دارید پارامتر شخصیتان را اضافه کنید و اطلاعاتی بیشتر از کاربران به دست آورید. 14-جذب(Acquisition):منظور از جذب طریقه به دست آوردن کاربران از طریق جستجوی گوگل و یا دیگر روش ها است. 15-رفتار(Behavior)):اطلاعاتی که درباره رفتار کاربران به شما داده می شود به شما کمک می کند که محتویات سایتتان را طبق های آن ها بهینه سازی کنند. منوی اصلی: در صفحه گوگل آنالیز در بالای صفحه یک منوی ساده با چند گزینه وجود دارد. خانه(Home):همه اطلاعات کلی درباره سایت ها و برنامه های گوشی شما در این قسمت قرار دارد. گزارش(Reports):این قسمت اطلاعات مربوط به یک سایت یا یک برنامه مشخص را به شما می دهد. شخصی سازی(Customization):به شما در این گزینه اجازه داده می شود که دایمنشن ها و متریک ها و گزارشات شخصی خود را ایجاد کنید. مدیریت(Admin):تنظیمات مدیریتی را در این گزینه می توانید انجام دهید و همچنین این گزینه اجازه دسترسی به همکاران شما را می دهد. انتخاب سایت و یا برنامه ای که اطلاعات آن را می خواهید در گزینه گزارش مشاهده کنید در قسمت سمت راست منو می توانید انجام . تنظیم زمان: با استفاده از تقویمی که در سمت راست صفحه قرار دارد شما می توانید برای مشاهده اطلاعات بازه زمانی تعیین کنید. این قسمت همچنین به شما اجازه می دهد با انتخاب گزینه مقایسه دو بازه زمانی مختلف را با هم مقایسه کنید و پسرفت یا پیشرف متریک ها در بازه زمانی دوم را مشاهده کنید. خانه: با وارد کردن حساب کاربری صفحه اصلی برای شما باز می شود.لیست سایت ها و اطلاعات کلی درباره آن ها که به حساب خود متصل کرده اید را در این قسمت مشاهده می کنید.این اطلاعات نرخ پرش(Bounce Rate)،تعداد دوره ها(Sessions)،نرخ تبدیل(Goal Conversion Rate)،میانگین زمان دوره(Duration Avg. Session) را شامل می شود.این صفحه همچنین اجازه جستجو بین دامنه ها و برنامه های گوشی را به شما می دهد و با ستاره دار کردن برنامه های مهم میتوانید دسترسی به آن ها را راحت تر کنید. اکنون می توانید با انتخاب برنامه ای که اطلاعات بیشتری درباره آن می خواهید به صفحه گزارش گوگل وارد شوید. گزارش گوگل آنالیز: این قسمت اطلاعات دقیق درباره مخاطبانتان به شما می دهد.با گزینه جستجویی که در منوی سمت چپ قرار دارد می توانید گزارشات مورد نظرتان را جستجو کنید و لیست لینک هایی که اینجا وجود دارند شما را به بخش های مهم گوگل آنالیز هدایت می کند. داشبورد: شما می توانید صفحه گزارش را ویرایش کنید و اطلاعات کلیدی مورد نیازتان را با استفاده از ویجت ها نشان دهید.به کمک داشبورد می توانید اطلاعات مورد نیازتان را بدون چرخیدن روی گزارشات استاندارد به دست آورید. دکمه +Add Segment به شما کمک می کند تا معیارهای جدید را در آمار ببینید و با دکمه +Add Widget میتوانید بخش های جدیدی را به این قسمت اضافه کنید.همچنین با انتخاب لینک Add to Dashboard می توانید زمانی که بین گزارشات می چرخید این گزارشات را به داشبوردتان اضافه کنید.قسمت Google Analytics Solutions Gallery به شما اجازه می دهد داشبوردهای از قبل آماده را دانلود کنید.در اینجا نیز می توان مانند صفحه خانه بازه زمانی گزارش را تغییر داد و دو بازه را با یکدیگر مقایسه کرد. میانبرها: این قسمت همانگونه که از اسم آن مشخص است لینک سریعی است به گزارشات مورد نظرتان.با کلیک بر روی لینک Shortcut که در بالای صفحه قرار دارد می توانید گزارش هایی که لازم دارید به میانبرها اضافه کنید تا بتوانید به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید. رویدادهای هوشمند: در این قسمت می توانید هشدارهایی تنظیم کنید که هنگامی که در اطلاعاتتان تغییرات مورد نظر داده شد در این بخش و از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود.شما می توانید برای بازه زمانی روزانه ،هفتگی و ماهانه و برای رویدادهایی مثل تغییر در تعداد دوره ها،تبدیل یک هدف و یا دیگر متریک ها هشدار تنظیم کنید. اطلاعات لحظه ای: در این بخش شما می توانید به اطلاعات لحظه ای دست یابید برای مثال می توانید بدانید در این لحظه چند نفر در سایت شما هستند و چه فعالیت هایی انجام می دهند.نحوه وارد شدن آن ها به سایت،موقعیت مکانی آن ها،تعداد صفحاتی که توسط آن ها دیده شده و ... از نمونه های این اطلاعات هستند. اطلاعات کلی: در این قسمت می توانید اطلاعات کلی درباره مخاطبانتان به دست آورید. متریکی که می خواهید نشان داده شود می توانید در قسمت نمودار مشخص کنید.و همچنین می توانید دو متریک را انتخاب و آن ها را با هم مقایسه کنید وهمینطور می توانید تعیین کنید که می خواهید نمودار شما روزانه و یا هفتگی یا ماهانه و یا ساعتی نمایش داده شود.آمار دوره ها ،تعداد دفعات بازدید از سایت(Sessions)،تعداد صفحاتی که کاربران مشاهده کرده اند(Pageviews)،میانگین صفحاتی که در هر دوره مشاهده شده(Pages / Session)،تعداد کاربران(Users)،میانگین مدت زمان یک دوره بازدید(Avg. SessionDuration)،تعداد کاربران از دست رفته یا نرخ پرش(Bounce Rate)،درصد دوره بازدید کننده جدید(% New Sessions) در زیر نمودار به صورت پیش فرض وجود دارد.در سمت راست نموداری از مقایسه درصد بازدیدکنندگان قدیم و جدید را می توانید مشاهده کنید. نحوه جذب: نحوه جذب کاربران به سایت شما در این قسمت نشان داده می شود.و همچنین می توانید رفتار کاربران را و تعداد کاربرانی که مشتری یا ثابت شده اند را بررسی کنید.عبارات کلیدی این قسمت: منابع(Sources):این قسمت مشخص می کند چه تعداد بازدید کننده از هر سایتی جذب می شود که برای شرکت سئو مناسب است.. رسانه ها(Mediums):دراین قسمت مشخص می شود که کاربران سایت شما را در جستجو پیدا کرده اند(Organic) یا از طریق تبلیغ (Referral) و یا هیچکدام(None) کانال ها(Channels):طریقه جذب کاربر را مشخص می کند مستقیم(Direct):مخاطبانی که به طور مستقیم از طریق آدرس سایت وارد شده اند جستجوی طبیعی(Organic Search):کاربرانی که از طریق جستجو در موتورهای جستجوگر وارد می شوند ارجاعی(Referral):کاربران جذب شده از طریق دیگر سایت ها اجتماعی(Social):کاربران جذب شده از طریق شبکه های اجتماعی دیگر موارد:کاربرانی که از طریقه های مختلف دیگر وارد شده اند را می توانید مشاهده کنید سرعت سایت: این قسمت منبع با ارزشی برای بهبود سایت و کسب اطلاعات است.میانگین زمانی که صفحه بارگذاری می شود ،زمان ریدیرکت شدن،زمان پاسخ دادن سرور و غیره را در صفحه اصلی می توانید ببینید.و همچنین می توان سرعت را بر اساس نوع مرورگر و کشور و صفحه بررسی کرد. در صفحه Page Timing یا زمان بندی صفحه درباره سرعت هر صفحه اطلاعات دقیقی می توانید کسب کنید،در Speed Suggestions یا صفحه پیشنهادات سرعت می توانید پیشنهادات افزایش سرعت گوگل را مشاهده کنید. جستجوی سایت: برای مشاهده اطلاعات دقیق درباره جستجوهایی که در سایت شما انجام شده سیستم جستجوی داخلی سایت را به گوگل آنالیز متصل کنید.
  4. 1-تیتر با کلمه کلیدی شروع شود: سعی کنید کلمه کلیدی خود را در ابتدای تیتر و نام شرکت خود را در انتهای سایت قرار دهید. 2-تمرکز برروی کلمه کلیدی: بر روی کلمه کلیدی در محتوای صفحه تمرکز کنیم.تعداد کلمات محتوای صفحه برای کانتنت ایده آل باید بالای 3000کلمه باشد و تصاویر فیلم و عکس دارد. 3-چگالی کلمات کلیدی: بعضی ها فکر میکنند ما هر چه بیشتر کلمه کلیدی را در متن به کار ببریم مفید هستش درحالی که ما باید بدونیم داریم برای انسان محتوا را مینویسیم نه برای ماشین. 4-ترافیک سایت: اگر میخواهیم ترافیک و بازدید کننده عظیمی را بگیریم باید بگیم که سایت ما آموزشی هستش و به گوگل بگیم که در این بخش به سمت من یوزر بفرست تا من ببینم که نتیجه درست از ترافیک و رتبه میگیریم. 5-سرعت بارگذاری صفحات: بسیار مهم است در وردپرس سوپرکش یا توتال کش را نصب کنند چون سرعت زیادی دارند و سرعت لود محتوای سایتشون کم میشه. 6-محتوای کپی:برای محتوای کپی می بایست به گوگل بگیم درسته محتوای من کپی هستش اما ارجاع بده به صفحه خودش این rel=canonical درتگ متا قرار میگیره محتواهای کپی رو حداقل به اون اضافه کنیم و ویرایش کنیم. 7-سرعت باز شدن سایت در کروم: باید حواسمون باشه در کروم سرعت لود سایت به چه صورت هست و آنرا چک کنیم. 8-بهینه بودن تصاویرسایت: در فتوشاپ در قسمت میتونیم به عکسمون alt اضافه کنیم تا عکس همیشه برای ما باشد. 9.کلمه کلیدی: کلمه کلیدی در 100کلمه اول باشد چه در صفحه اصلی چه فرعی مبنا در سورس هست محتوا باید بروز باشه. 10.استفاده از تگ های h1 و h2: این دو تگ همان عنوان مطلب می باشد که حتما استفاده کنیم. 11.ترتیب استفاده از کلمات کلیدی در تایتل و صفحه: برای سئو سایت خود با ابزار گوگل پلنر متوانیم تعیین کنیم که چه کلماتی به ترتیب استفاده کنیم.البته هر چه کلمه کمتر باشد تخصصی تر می باشد. 12.لینک به سایت های با کیفیت: به سایت های با کیفیت لینک بدیم تا از جریمه خارج بشیم اگر از سایتی معتبر مطلبی برمیداریم به همون لینک بدیم تا دو هفته از جریمه خارج بشیم امتیاز مثبت هم دارد. 13.زمینه کاری ما چی هستش؟ چه کنیم که گوگل بفهمه زمینه کاری ما چی هستش؟ما باید به یک سایت معتبر در زمینه کاریمون لینک بدیم. 14.محتوای بدون اشتباه نوشتاری: اینکه درست بنویسیم بدون غلط املایی تایپ شده باشه و یا قوانین نوشتاری رعایت شده باشه-نرم افزار ویراست یار را در گوگل سرچ نماییم یک پلاگین رایگان هست نصب میکنیم که تمام غلط های املایی را درست میکند حتی نگارشی.قبل از گذاشتن هر مطلبی آن را ویرایست میکنیم. 15-.میکرو دیتاها: از طراح قالب جوملا یا وردپرس یا هر مدیریت محتوایی بخواهیم که میکرو دیتا را رعایت کند مثل وقتی که کلمه را جستجو میکنیم زیر سرچ اون سایت لینک تصاویر یا قیمت محصول رو میاره. 16-تعداد لینک های خروجی سایت درست باشه: منظور گذاشتن لینک برای دیگران در سایتمان هستش که پول بگیریم لینک بذاریم اینک مثلا 40 تا لینک یا همون بک لینک داخل صفحه اصلی سایتمان بذاریم مثل سایت های خبری یا دانلودی که بخاطر پول اینکار رو می کن پس دارن به خودشون ضربه میزنن. 17- کنترل لینک داخلی: هیچ وقت اصرار به لینک کردن کلمات خاص در تمامی مطالب سایتمان نداشته باشیم. 18-فاکتور گیری گوگل برای رتبه بندی: استفاده از مالتی مدیا.استفاده از کلیپ صوتی و تصویری(فیلم) در سایت. 19-لینک داخلی: اینکه چندتا از مقالات من به صفحه اصلی مقالات لینک دادن. 20-لینک دادن داخلی از صفحه آتوریتی دار:از صفحه ای که پیج آتوریتی آن بالاست به صفحه دیگری که برامون مهم هست لینک داخلی بدیم که از اعتبار صفحه آتوریتی دارمون به صفحه مهم انتقال داده بشه. 21-لینک های غیرفعال با لینک شکسته: مهم هستش که داخل سایتمون به سایت هایی که دیگر وجود ندارن لینک ندیم با اینکه میتونیم از پلاگین نوفالو برای لینک های داخلیمون استفاده کنیم. 22-سایتمون را با جی تی متریکس: چک کنیم یا با امثال جی تی که بتونیم خطاهای را برطرف کنیم. 23-بالا بودن اعتبار سایت:تاثیر آن در لینک های داخلی و کوتاه کردن مسیر صفحات سایت برای پیدا کردن راحت صفحات برای یوزر 24-دسته بندی موضوعی محتوای سایت: کاربر باید از طریق مقالات وارد سایتمون بشه سپس به صفحه اصلی تا اینکه کاربر بخواد صفحه اصلی ما رو با شعارهامون ببینه.دامنه کلمات را گسترش بدیم و برای هرکدام محتوا نویسی کنیم. 25-محتوای بی کیفیت: دارای عنوان بی کیفیت هست که ربطی هم محتوا به خواسته کاربر ندارد محتوایی بی کیفیت هست که ورود اطلاعات به درستی وارد نشده که به اشتراک نذاشته و لینک ندن و لایک نکنن. 26-لینک دادن به سایت هایی دیگر: اگر مطلبی مینویسم در مورد چیزی به سایت یا ابزاری که در موردش وجود داره لینک بدیم و تاثیرش رو ببینیم و نترسیم. 27-خرید لینک: از سایت های کم ارزش لینک نخریم که در فوتر یا با کسی که لینک میفروشند از سایت هایی که تولید محتوای حرفه ای می کنن ازشون پست اختصاصی بگیریم و حتما از سایت هایی لینک بگیریم که آتوریتی بالا دارند. 28-صبور باشیم در سئو: سئو مثل خرید کالایی از گوگل نیست که سریع انجام بشه تلاش کنیم و تولید محتوا کنیم هر روز صبر کنیم تا گوگل به ترتیب چک کند.
  5. در خیلی جاها مخصوصاً شبکه های اجتماعی ورسانه ها شنیده ایم که محتوا پادشاست ، که این تفسیر بستگی دارد و هم درست است و هم نادرست ، زمانی که کربری وارد سایت میشه باید داخل صفحه یا سایت محتوا باشه تا کاربر خارج نشه که سایت ما امتیاز منفی نگیره ، بنا براین ما باید سایتمون را آماده کنیم برای کاربرهایی که از سمت گوگل وارد سایت ما میشن و اما منظور از محتوا پادشاه چیست ؟ یعنی که ما باید هر روز تولید محتوا بکنیم و سایت پر از محتوا باشه ؟ مثل ویکی پدیا ؟ نه این درست نیست لازم نیست ما زمان زیادی برای تعدادزیادی از محتوا بذاریم و اما چه محتوایی خوب و چه تعداد لازمه ؟ محتوایی که کاربرها نیاز دارند و جذب اون محتوا شده و جواب سوالهای کاربر رو بده یا به دانش اون اضافه کنه و اما برای زمانی که کاربر می خواد در مورد چیزی از صفر یاد بگیره ، محتوایی مناسب هست که آموزش ها رو گام به گام و در محتوای بعدی فصل بعدی رو آموزش بده ، پس در اینجا ما تعداد و کیفیت تولید محتوا رو معلوم کردیم و این محتوای با کیفیت مزیت های دیگر هم داراست ، اینکه کاربر اگر از محتوا خوشش بیاید در شبکه های اجتماعی و تلگرام و انجمن ها به اشتراک میذاره. بنابراین محتوایی که کاربر پسند باشه یا جواب بسیاری از سوالات کاربر رو جواب یا آموزش های گام به گام را رعایت کرده باشه تا مدتها می تونه کاربران زیادی را وارد سایت کنه حتی بدون اینکه نیاز باشه تا مدتها مقالاتی رو در سایت قراربده ، البته توصیه میشه که تمامی مقالات و آموزش ها یه جا در سایت قرار نگیره تا کاربر ها برای آموزش های جدید به سایت سر بزنن ، با این روش شما میتونین کاربرهای ثابت در طول زمان داشته باشین ، ولی کسانی که می خوان محتوای زیادی به صورت متوالی در سایت قراربدن و با کلید واژه پر ترافیک بخوان سایت خودشون رو سئو کنن ، باید کامنتت یا تولید محتوای بسیار با کیفیت و با تیترهای جذاب کاربر رو وارد سایت بکنن و اما اگر بخوایم در کلمات کلیدی پر ترافیک در رتبه قرار بگیریم می بایست پس از تولید محتوای با کیفیت لینک بیلدینگ یا بک لینک حرفه ای و با کیفیت تولید کنیم. اما در بحث لینک بیلدینگ برای گوگل بسیار مهم هستش که شما از سایت های دولتی یا دانشگاهی یا سایت های با پسوند ای دی یو لینک بگیریم چون این سایتها بسیار با کیفیت و در نزد گوگل محبوب هستند پس ایر مهمه که از سایتهای با کیفیت و محبوب گوگل لینک بگیریم. نکته دیگر در بحث لینک گیری اینکه چه تنوعی از دامنه و آی پی های مختلف به ما لینک میدن . از عوامل دیگر لینک و تولید محتوا برای سایت انکد تکست هستش یا همون لینک کردن کلمات کلیدی در محتوای داخل سایتمون.روش های دیگر برای لینک گرفتن که به صورت طبیعی در طول زمان ، کم و پیوسته قرار بگیره ، میتونیم از سایت های معتبر لینک بخریم یا کمپین های سئو طراحی کنیم یا به صورت دستی لینک سازی کنیم.
  6. سفارش تولید محتوا را به ما بسپارید،تولید محتوا بر اساس اصول سئو برای وب سایت شما تخصص ماست، شرکت مهرآرا مفتخر است با 5 سال سابقه سئو در زمینه های شغلی متفاوت،رزومه خوبی را با انجام سئوی کلید واژه های پرترافیک در کارنامه خود جمع آوری کند. قیمت تولید محتوا: تولید محتوای شما بصورت کاملا غیر کپی براساس اصول سئو بوده و حجم مقاله 20 خط و هر خط مابین 20 تا 25 کلمه بوده و همچنین مقاله با درج عکس می باشد، قیمت هر مقاله 40 هزار تومان بوده که مقالات بیش از حداقل 10 عدد، هر مقاله 35 هزار تومان می باشد. اما نکاتی در مورد تولید محتوا: همانطور که میدانید تولید محتوا یا content یکی از اصول سئو می باشد و به قولی محتوا پادشاست که می بایست به نحو احسن بکار برده شود. 1- اولین شرط در تولید محتوا اینست که محتوای شما باید غیر کپی باشد چون این امر شدیدا امتیاز منفی از سوی روبات های گوگل خواهد داشت پس اگر همین الان محتوای کپی درون وب سایت خود دارید از سایت بردارید پس اشتباه نکنید، چون محتوای کم و غیر کپی بهتر است از محتوای زیاد اما کپی یا با ذکر منبع است، اما گفتیم ذکر منبع! منظور چیست؟ منظور اینست اگر میخواهیم محتوایی را از سایتی برداریم در انتهای محتوا، منبع سایت مرجع را قرار دهیم که این نوع از کپی نیز امتیاز بد یا خوبی رو برای ما ندارد فقط اینست که ما اصول کپی رو رعایت کردیم. 2- تولید محتوا می بایست در زمان های تعیین شده و یکنواخت بر اساس ترافیک عبارت کلیدی انجام شود و چنان کاربر پسند و با کیفیت باشد که بلافاصله منجر به بسته شدن وب سایت شما از سوی کاربر نشود، که اگر این چنین اتفاق بیافتد مزایایی را برای شما خواهد داشت ،آپدیت روبات های گوگل روز به روز به سمت سفارش تولید محتوا رفته و تاکید دارند و این را میفهمند که کاربران چه تایمی را در سایت شما بوده و مقالات شما چقدر تاثیر داشته اند که کاربر به صفحات دیگر شما نیز مراجعه کرده یا نیز پرسش پاسخ یا کامنت گذاری و لایک هایی را دربرخواهد داشت، همچنین محتوای یونیک کاربران ثابت را نیز برای سایت خواهد داشت و کاربر اگر ببیند محتوا با کیفیت است در روزهای دیگر هم برای مقالات جدید به سایت سر خواهند زد. 3- یکی دیگر از راهکارهای محتوا برای نگاه داشتن و جذب کاربر در سایت تولید محتوا درج عکس مرتبط درون محتواست که به خسته نشدن کاربر نیز کمک خواهد کرد با تفکیک هر پاراگراف با عکس مرتبط به خود به مفهوم محتوا نیز می توانید کمک کنید و جلوه بیشتری از نظر زیبایی نیز به محتوای خود بدهید. 4- در مقالات یا محتوای خود از تیترهای جذاب استفاده کرده و کلمات کلیدی خود را در درون تیتر و محتوای خود بکار ببرید و سعی کنید اگر محتوای خود را بصورت مقاله بکار می برید حتما بصورت آموزشی و آن را بخش بندی کنید تا کاربر در روزهای آینده برای بخش های جدید به سایت سر بزند. 5- حتما سعی کنید محتوا را بصورت پارگراف بندی دسته بندی کرده و از اعلائم اختصاری مانند ویرگول و شماره گذاری و نقطه و پرانتر و غیره استفاده کنید و نکات مهم را بولد یا پررنگ کنید یا اگر احساس می کنید جایی از محتوا مربوط به صفحه دیگر از سایتتان میشود کلمه مربوط را به آن صفحه لینک کنید.
  7. با توجه به پیشرفت تکنولوزی، فراگیر شدن اینترنت در کشور و همچنین افزایش تعداد وب سایت های فروشگاهی شاید به این فکر کنید که چاپ کاتالوگ روش مناسبی برای تبلیغات شما نباشد یا تاثیر آن مثل قبل نباشد! اما در پاسخ به این موضوع باید گفت: چاپ کاتالوگ هنوز یکی از بهترین روش های تبلیغاتی در صنایع مختلف هست. چراکه حتی شرکت های طراحی سایت هم برای تبلیغات خود از این روش استفاده می نمایند. با توجه به این موضوع می توان گفت علاوه بر اینکه جایگاه کاتالوگ در حوزه تبلیغات کاهش پیدا نکرده است، بلکه هنوز مخاطبان، کاتالوگی که قابل لمس باشد را با ارزش تر از روش های تبلیغاتی دیگر می دانند و ترجیح می دهند از طریق کاتالوگ های موجود به بررسی و جستجو نیاز های خود بپردازند. در همین راستا با چاپخانه نقش هنر همراه باشید تا با نکات کلیدی در مورد طراحی و چاپ کاتالوگ آشنا شوید. طراحی کاتالوگ در نهایت سادگی و زیبایی بیشترین تاثیر را بر روی مخاطبان دارد پس تا آنجایی که می توانید سعی کنید تعداد فونت های مورد استفاده را به حداقل برسانید و از فونت های خوانا و زیبا (ترجیحا غیر فانتزی) استفاده نمایید. در نظر داشته باشید که استفاده ی بیش از حد از حروف درشت (Bold)، مورب (Italic) و زیر خط دار (Underline) می تواند باعث هرج و مرج در طراحی شود. قطعا این موضوع می تواند باعث شود مخاطبان از خواندن مطالب کاتالوگ شما صرف نظر کنند. به همین سادگی! خوانایی مطالب در کاتالوگ های کوچک، کمی دشوار است چراکه برای گنجاندن اطلاعات در آنها باید از فونتی با سایز کوچک تر استفاده کرد. از آنجایی هم که چاپ کاتالوگ در اندازه های بزرگتر نیز هزینه ی بیشتری در پیش دارد، پیشنهاد می شود که کاتالوگ خود را در سایزی مناسب طراحی و چاپ کنید تا علاوه بر کاهش هزینه های خود، بتوانید تمام اطلاعات خود را در آن درج کنید. بدون آنکه نیاز داشته باشید از فونت های کوچک تر استفاده نمایید! وجود فونت های رنگی متناسب با نوع طراحی و نوع کسب و کار و به شرط خوانایی به میزان لازم نیز می تواند تا حد زیادی تاثیر گذار باشد. وجود تصاویر متناسب با محصول یا خدمات شما در کاتالوگ یکی از مهم ترین و تاثیر گذارترین موضوعاتی هست که می تواند به جذب مخاطبان کمک کند. استفاده از تصاویر مربوط به محصولات یا خدمات به صورت درست و متنوع علاوه بر جذب مخاطب باعث درک بیشتر مخاطبان از محصول می شود. نکته ای مهم که باید به آن توجه داشت، استفاده از عکس های حرفه ای و با کیفیت از محصولات و خدمات است. در نظر داشته باشید این عکس ها هستند که مخاطب را جذب می کنند و باعث می شوند حس کنجکاوی در آنها به وجود آید پس اگر قصد دارید از عکس های غیر حرفه ای استفاده کنید، این را بدانید که مخاطبان خود را از دست می دهید! یادتان باشد مشاهده عکس ها بسیار راحت تر از مطالعه متون هستند، پس سعی کنید از عکس های خاص و زیبا استفاده نمایید تا مخاطبان را مجذوب محصولات خود نمایید. محل قرارگیری تصاویر و متون بسایر مهم و حائز اهمیت است. طبق تحقیقاتی که در سال های متوالی بر روی مخاطبان روزنامه ها یا کاتالوگ انجام شده است، نشان می دهد که بیشتر مخاطبان برای اولین بار گوشه سمت راست بالای کاتالوگ ها را نظاره می کنند، این نکته مهم می تواند به روش های مختلفی ما را در طراحی یک کاتالوگ خوب و کاربردی یاری دهد. چراکه می توان محصولات پرفروش و یا امکانات کلیدی و جشنواره هایی خاص را در آن مکان جای داد و نظر مخاطب را به آن سمت جلب کرد. همه ی ما وقتی قصد جستجوی یک محصول را پیدا می کنیم، قطعا سوالاتی در ذهن خود راجع به آن محصول داریم. حال فرض کنید که قسمتی از کاتالوگ را به این بخش اختصاص دهیم! بخشی که به سولات متداول کاربران پاسخ دهد. این گونه کاربران ما به راحتی درک مناسبی از محصولات یا خدمات پیدا می کنند. یکی از سوالات مهم برای کاربران قیمت خدمات و محصولات شما می باشد. در این مورد تعابیر مختلفی وجود دارد و برخی مخالف وجود قیمت محصولات در کاتالوگ هستند، اما تعداد زیادی از کاربران علاقه دارند از قیمت محصول با خبر باشند چراکه هر فردی با توجه به بودجه خود تصمیم گیری خواهد کرد. البته باید در نظر داشت که این موضوع به نوع کسب و کار نیز بستگی دارد. بهترین روش برای چاپ یک کاتالوگ کاربردی این است که خودمان را جای مخاطبانمان بگذاریم و نیازهای آنها را بررسی کنیم. نکات ذکر شده برای تمام اصناف با هر مقایسی قابل صدق است پس فرقی نمی کند که شما صاحب یک رستوران کوچک باشید یا تولید کننده محصولات صنعتی بزرگ.
  8. همانطور که در بسیاری از مقالات چاپخانه نقش هنر توضیح داده شد، خلاقیت در چاپ کاتالوگ اهمیت و تاثیر بسیاری دارد. چندی پیش نمونه هایی از کارت ویزیت هایی که با خلاقیت تمام چاپ شده بودند را در مقالات قبلی به نمایش گذاشتیم. در این مقاله قصد داریم علاوه بر توضیحاتی که در مقالات قبلی در مورد خلاقیت نوشته شده بود، نمونه های از کاتالوگ هایی که به صورت خلاقانه چاپ شده است را به شما نمایش دهیم. این موضوع را فراموش نکنید که خلاقیت کار سختی نیست و ذهن خود را به سمتی نبرید که فقط آدم های خاص می توانند خلاقیت داشته باشند! برای چاپ کاتالوگ خلاقانه تنها کافیست از چهارچوپ ها خارج شوید. اما سعی کنید طوری عمل کنید که کاتالوگ مفهوم اصلی خود را از دست ندهد. نمونه هایی از کاتالوگ های خاص و خلاقانه توسط چاپخانه نقش هنر جمع آوری شده است که می توانید در زیر به مشاهده ی آنها بپردازید. نمونه ای از کاتالوگ که شاید از نظر ایده آسان به نظر برسد اما چاپ کاتالوگ در ابعادی به غیر از مربع و مستطیل مانند کاتالوگ زیر که به صورت شش ضلعی چاپ شده است، می تواند به راحتی کاتالوگ شما را نسبت به کاتالوگ های دیگر، متمایز سازد. در این کاتالوگ اشکال خاص مانند ابر و درخت به صورت سه بعدی وجود دارد. این ویژگی شاید کمی هزینه بر باشد چرا که نیاز به مصرف کاغذ بیشتر، چسب و نیروز انسانی جهت چسباندن آنها دارد اما مطمئن باشید این شیوه می تواند مخاطبان شما را مجذوب خود کند. یک کاتالوگ زیبا و حرفه ای که به صورت 3 بعدی نشاندهنده ی یک پیانو و سالن است. در این نوع کاتالوگ ها اگر چه محتوای زیادی وجود ندارد ولی باعث جذب مشتریان می شود. کاتالوگ زیر در نگاه اول کاربران را با رنگ خود مجذوب می کند. همانطور هم که در قبل اشاره شد استفاده از رنگ های خاص در کاتالوگ علاوه بر زیبایی بیشتر باعث جذب بیشتر کاربران نیز می گردد. اما این موضوع تنها در صورتی محقق می گردد که رنگ مورد نظر به خوبی بر روی کاغذ چاپ شود. نکته ی بعدی در مورد این کاتالوگ وجود سوراخ های دایره شکل در صفحات مختلف آن هست که هر کدام از آنها نمایان گر یک ویژگی می باشد.
  9. fafaferdos

    Zero Client

    باتوجه به توسعه روز افزون رایانش ابری(Cloud Computing) که سبب افزیش راندمان سیستم ها، سرعت، نظارت و کنترل و مدیریت رایانه ها، امنیت و کاهش هزینه ها بسیاری برای شرکت ها، سازمان ها، مدارس، بیمارستانها و ادارات خصوصی و دولتی را بر آن داشته است که با پیاده سازی آن در سازمان خود، بتوانند با کمترین هزینه ممکن از همه مزایای این تکنولوژی پیشرفته بهره ببرند؛ با توجه به این مهم، برای پیاده سازی این تکنولوژی نیاز به بستر سازی سازمان مربوطه است؛ یکی از موارد ضروری و لازم برای این بستر سازی، استفاده از ترمینال های رایانش ابری با نام تجاری زیرو کلاینت ( Zero Client ) است. زیرو کلاینت ترمینال رایانش ابری است که مانند کامپیوترهای کوچک دیگر نظیر تین کلاینت ها، مینی پی سی ها و پاورکلاینت ها، دارای پورت های مختلف برای ارائه خدمات به کاربران می باشد؛ زیرو کلاینت با اتصال به سرور تمامی بار پردازش خود را بر روی سرور ها منتقل میکند. برخی از مزیت و ویژگی های مهم زیروکلاینت: صرفه جویی در هزینه، برق و انرژی، فضای اشغالی مدیریت متمرکز و از راه دور زیرو کلاینت استفاده زیرو کلاینت در زمینه رایانش ابری عدم نیاز به ارتقاء زیرو کلاینت ( تنها با ارتقاء سرور) VGA & Dual Display HDX Technology DVI Port Wi-Fi ( Optional ) هم اکنون شرکت تین آوا سیستم اقدام به فروش زیرو کلاینت با نیازهای مشتری و بازار کشور می کند. همچنین دارای گارانتی معتبر تین آوا سیستم که شامل : سه ما تعویض بدون قید و شرط، یکسال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش زیروکلاینت است می باشد.شرکت تین آوا سیستم با قیمت زیرو کلاینت رقابتی در بازار اقدام به فروش زیروکلاینت میکند.
  10. fafaferdos

    زیرو کلاینت gm-800a

    برخی از امکانات زیرو کلاینت GM800A : ساختار : زیرو کلاینت DVI-I VGA RJ 45 USB 2 x 6 Wi-Fi Serial Port گارانتی : سه ما تعویض زیرو کلاینت، یکسال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش استفاده از پردازنده AMD Fusion،حافظه فلش 4 گیگا بایتی،وجود WiFi درکنار کارت شبکه گیگا بیتی تعداد پورت USB زیاد در کنار رزولوشن باورنکردنی 1920x1200 ، HD برمبنای 32 بیت و پشتیبانی از کلیه پروتکل های شبکه و مجازی سازی همچون Vmware view 5.0 ، RDP 7.0 ، ICA Citrix ،XenDesktop ،XenApp این دستگاه را به یک زیرو کلاینت حرفه ای تبدیل کرده است. استفاده از پردازنده AMD Fusion،حافظه فلش 4 گیگا بایتی،وجود WiFi درکنار کارت شبکه گیگا بیتی تعداد پورت USB زیاد در کنار رزولوشن باورنکردنی 1920x1200 ، HD برمبنای 32 بیت و پشتیبانی از کلیه پروتکل های شبکه و مجازی سازی همچون Vmware view 5.0 ، RDP 7.0 ، ICA Citrix ،XenDesktop ،XenApp این دستگاه را به یک زیرو کلاینت حرفه ای تبدیل کرده است. سیستم عامل لینوکس بهینه سازی شده با قابلیت نصب Win7e، Win XPe با قابلیت به روز رسانی آسان که آن را در مقابل حملات ویروسی و مخرب کاملا مصون نموده و پشتیبانی کامل توسط شرکت سازنده که توسط کمپانی های برتر Citrix و Microsoft توصیه شده است ، از دیگر مزایای این زیروکلاینت منحصر به فرد می باشد.
  11. fafaferdos

    زیرو کلاینت gm-800

    برخی از امکانات زیرو کلاینت GM800 : ساختار : زیرو کلاینت DVI-I USB 2 x 3 COM Port Serial Port RJ 45 گارانتی : سه ما تعویض زیرو کلاینت، یکسال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش عدم داشتن فن و طراحی قطعات بر پایه بی صدا بودن دستگاه کاربران را از صداهای زاید رها کرده و با ایجاد محیطی آرام و راحت ، کار را دلپذیرتر میسازد. پشتیبانی حرفه ای از اکثر پروتکل های شبکه و رایانش ابری از قبیل :Citrix Reciver- (RDP) Vmware view ، دارای سیستم خودکار جهت پیدا کردن اتوماتیک ترمینال سرویس ، قابلیت اتصال خودکار و سریع به سرور در حین بالا آمدن دستگاه زیرو . قیمت بسیار مناسب جهت تجهیز کردن سایت های سازمان های دولتی و خصوصی و انجام مجازی سازی با توان بالا. (Virtualization Desktop) دارای سیستم حفاظت بسیار کارآمد در مقابله با حملات ویروسی و رهگیری اطلاعاتی ، امکان قفل کامل دستگاه جهت عدم دسترسی به تنظیمات . دارای کنترل پنل بسیار ساده و درعین حال بهینه که به راحتی توسط افراد مبتدی و غیر حرفه ای قابل استفاده می باشد. معرفی زیرو کلاینت GM800 : پردازنده زیرو کلاینت GM800 مبتنی بر پردازشگر Marvell ARM CPU می باشد.عدم داشتن فن و طراحی قطعات بر پایه بی صدا بودن دستگاه ، کاربران را از صدای بی مورد و زاید PC رها کرده و با ایجاد محیطی آرام و راحت، کار را دلپذیر تر ساخته است. این دستگاه با داشتن ظاهری کوچک و قابلیت استفاده به صورت عمودی و یا نصب شده در پشت مانیتور فضای کار بیشتری را برای شما فراهم می سازد . صرفه جویی در انرژی ، محافظت از محیط زیست و مصرف برق بسیار پایین ، هزینه های مصرفی را در دراز مدت به صورت چشمگیری کاهش خواهد داد. پشتیبانی کردن بسیاری از کلاینت های رایانش ابری از قبیل RDP بهینه شده به صورت اختصاصی توسط Centerm ، Citrix Reciver و VMware view و ...پشتیبانی از CDMS management Agent که مدیریت ارزشها به صورت متمرکز و قابل دسترس را با به کار گیری و کنترل از راه دور میسر می سازد . دارای سیستم جستجوی خودکار جهت پیدا کردن (Terminal Service (CTSS در پیکربندی (Zero و LAN ) که به صورت خودکار اتصال را برقرار می سازد . پشتیبانی از قابلیت به روز رسانی سهل الوصول ماژول : با به کار گیری TCPUP ( ابزار به روزآوری زیرو کلاینت Centerm ) و یا از طریق حالت FTP . پشتیبانی از به روزرسانی خودکار سیستم : با پیکربندی Client IP (یا همان DHCP ) و Server IP و سپس راه اندازی مجدد دستگاه برای ورود به حالت به روز رسانی خودکار . علت برتری GM800 نسبت به زیروکلاینت های موجود در بازار : استفاده از پردازنده قویتر 440 مگا هرتزی پشتیبانی از حافظه با ظرفیت بالاتر پشتیبانی از کارآمد ترین پروتکل های شبکه ( Citrix Reciever و VMware View و RDP ) تایید شده و توصیه شده توسط کمپانی Citrix قابلیت به روز رسانی خودکار قابلیت جستجوی خودکار Terminal Service کیفیت ساخت بالا و استفاده از قطعات استاندارد پشتیبانی کامل نرم افزاری و سخت افزاری توسط شرکت سازنده رزولوشن تصویر بهتر و رفع مشکلات Video Streaming سایر مدل ها دارای تاییدیه کیفی از ارگان های معتبر دارای نمایندگی رسمی معتبر در ایران توسط شرکت تین آوا سیستم.
  12. fafaferdos

    Asrock Beebox 3160C

    برخی از امکانات مینی پی سی ASROCK Beebox 3160 : ساختار : مینی پی سی پردازنده : Intel Quad-Core 1.6GHz Up To 2.2GHz 2MB Cache رم : 2GB Up To 16GB DDR3L هارد : eMMC 32GB پورت :Wi-Fi , 2 x HDMI , 3 x USB3 , 1 x USB3 Type c , IR ازراک یکی از کمپانی های بزرگ و معتبر در تولید مادربرد و رایانه های کوچک نظیر مینی پی سی در دنیا است؛ این کمپانی اینبار با رائه محصولی قدرتمند و ارازن قیمت اقدام به تولید مینی پی سی با نام Asrock Beebox 3160C کرده است. مینی پی سی Beebox 3160C به خاطر بهره مندی از پردازنده های کم مصرف و ارزان قیمت و قدرتمند از خانواده Celeron شرکت اینتل با 4 هسته پردازشی، با نام J3160 و وجود پورت های متفاوت و جدید، پشتیبانی از RAM های سریع DDR3L و مادربرد فوق العاده ازراک همواره مورد توجه کاربرانی که به دنبال خرید رایانه های کوچک، قدرتمند، زیبا، کم مصرف و به صرفه هستند؛ بوده است.
  13. fafaferdos

    ASUS Asuspro E510

    {ampz:Thinava Share} برخی از امکانات مینی پی سی ASUS ProE510 : ساختار : مینی پی سی پردازنده : Intel Core i3 3.1GHz رم : 4GB Up To 16GB DDR3L مادربورد : ASUS گرافیک : Intel HD 4400 2GB هارد : 1TB HDD پورت : Wi-Fi , 3 x USB2 , DVI-I , RJ 45 , COM & Parallel Port (Optional) شرکت ایسوس همواره یکی از پیشتازان تولید رایانه های کوچک و قابل حمل و مینی پی سی ها است؛ اینبار شرکت Asus با ارائه مینی پی سی های جدید خود از سری خانواده قدرتمند Asuspro در نظر دارد تا بازار های میان رده و مقرون به صرفه را نیز تحت کنترل خود دربیاورد؛ محصول Asuspro E510 یکی از این محصولات است. این محصول فوق سبک و باریک با ابعاد 185x210x27 میلی متر و وزن 0.8 کیلوگرم همواره از نظر مدیرانی که به فکر خرید محصولات زیبا، کارآ و ارازان قیمت هستند؛ مورد توجه بوده است؛ بهره گیری Asuspro E510 از پردازنده شرکت اینتل از خانواده Core i و سری Core i3 و گرافیک 2 گیگابایتی HD شرکت اینتل از سری 4400 و مادربرد فوق العاده عالی شرکت ایسوس، توانسته اکثر نیازهای کاربران خانگی و اداری را پاسخگو باشد؛ عمچنین مینی پی سی Asuspro E510 دارای WiFi به صورت آنبرد است؛ وجود همگی این موارد در مجموعه Asuspro E510 باعث شده است که این محصول بتواند گواهینامه های معتبر نظیر BSMI/CB/CE/FCC /UL/Energy Star/CSA را دریافت نماید.
  14. تین کلاینت hp t620 شركت HP به تازگي تین کلاینتی را روانه بازار كرده است كه در ميان ديگر تین کلاینت ها به جادوي**تكنولوژي معروف گرديده* است. تین کلاینت HP-T620 داراي پردازشگر 4 هسته*اي پرسرعت مدل AMD Quad-Core GX-415GA 64-bit SOC با 1.5*گيگاهرتز فركانس و 2 مگابايت كش (حافظه نهان) است. شركت HP به**عنوان پيش*فرض براي اين تین کلاینت يك هارد پرسرعت M.2 SSD 16 گيگابايتي و 4 گيگ *رم DDR3 قرارداده*است. البته اين تین کلاینت قابليت پشتيباني از 2* اسلات*رم و در *نتيجه پشتيباني از 16* گيگ حافظه رم را دارد. هارد آن نيز قابليت ارتقا تا 256* گيگ را دارد. استحكام و دوام**كاري فوق**العاده اين تین کلاینت بدون فن، كاركرد 24*ساعته در 7*روز هفته آن را موجب شده* *است. همچنين شركت* HP روي اين محصول خود يك ويندوز اورجينال حرفه*اي نصب كرده**است. هرچند كاربران مي**توانند ساير ويندوزهاي دلخواه خود را روي اين تین کلاینت شخصا و به**راحتي نصب و استفاده نمايند. وجود قفل هارد پيشرفته روي ويندوزهاي اورجينال HP-T620 امكان ويروسي**شدن آن را به*طور كلي از بين مي*برد. همچنين به دليل داشتن ويندوزهاي اوريجينال امكان هنگ و قفل سيستم نيز ديگر وجود نخواهد*داشت. تین کلاینت HP-T620 مي**تواند پشتيباني وسيعي از ارتباطات شبكه مانند سيمي*1000، بي**سيم سرعت *300 و حتي فيبر**نوري داشته* باشد. شما مي*توانيد اين تین کلاینت را ب*ه*صورت عمودي و يا افقي توسط پايه روي ميز قرا ر**دهيد. همچنين با تهيه پايه**اي جداگانه، مي**توانيد آن**را در پشت مانيتور خود نيز نصب نماييد. بدنه**ي اين تین کلاینت فلزي با روكشي از جنس پلاستيك فشرده متاليك است كه جهت زيبايي بيشتر و تبادل حرارتي بهتر توليد شده* *است. در داخل اين تین کلاینت دو پورت USB.02 به**صورت مخفيانه قرار داده شده است تا براي كاربراني كه نياز به امنيت بالاتري دارند كاربردي**تر باشد. علاوه بر آن نيز داراي 4* پورت *USB.02 ديگر و 2 پورت USB.03 است. توسط اين تین کلاینت با پشتيباني از 3 مانيتور همزمان با كيفيت تصوير Ultra Full HD* مي*توان تصويري لذت بخش را تجربه نمود. مصرف برق تین کلاینتHP-T620 بسيار پايين و در حدود 65** وات است. مشخصات فنی تین کلاینت اچ پی مدل T620-4-16G مشخصات فيزيکي ابعاد 240×220×40 ميلي*متر وزن 1360 گرم مادربرد مدل مادربرد HP پردازنده مرکزي سازنده پردازنده AMD مدل پردازنده Quad Core GX- 415GA فرکانس پردازنده 1.5 حافظه کش 2 مگابايت حافظه Cache حافظه RAM ظرفيت حافظه رم 4 گيگابايت نوع حافظه رم DDR3 فرکانس حافظه رم 1600 مگاهرتز توضيحات حافظه رم حافظه رم قابل پشتیبانی : 2GB - 4GB - 8GB - 16GB حافظه داخلي نوع حافظه داخلي SSD مشخصات حافظه داخلي هاردپیش فرض 16G M.2 SSD - قابل پشتیبانی :SSD 16GB - SSD 32GB - SSD 64GB - SSD 128GB - SSD 256GB پردازنده گرافيکي کمپاني سازنده پردازنده گرافيکي AMD مدل پردازنده گرافيکي AMD Radeon HD 8330E کل حافظه گرافيکي 500MHz GPU امکانات شبکه بي*سيم (Wi-Fi) توضيحات شبکه بي*سيم Wi-Fi بی سیم(Wifi) سری N بلوتوث نسخه*ي بلوتوث انتخابی پورت شبکه (LAN) توضيحات پورت شبکه سیمی(LAN) سرعت 1000 پورت USB 3.0 تعداد پورت USB 3.0 دو عدد پورت USB 2.0 تعداد پورت USB 2.0 شش عدد پورت eSATA پورت HDMI تعداد پورت HDMI دو عدد پورت VGA سيستم صوتي دارای ورودی میکروفون 1.8 اینچی استریو 20 بیتی و سمپل ریت 96 کیلو هرتز - دارای آمپلی فایر اسپیکر داخلی جک 3.5 ميلي*متري صدا ساير امکانات - یک عدد کارت شبکه فیبر نوری بصورت آپشن به جای پورت سریال - دو عدد پورت PS2 - پشتیبانی از 3 صفحه نمایش - 2 عدد پورت DisplayPort ساير مشخصات سيستم خنک کننده Heat Sink منبع تغذيه برق شهری 220V برق مصرفي مصرف برق 65 وات سيستم عامل Windows نسخه سيستم عامل پیش فرض ویندوز 7 اوریجینال با قابلیت پشتیبانی از :Windows XP- WindowsVista- Windows7- Windows8 - Windows10 - Windows Server2003 - Windows Server2008 - Windows Server2012 - Windows Server2016 - Linux اقلام همراه - آداپتور برق - پایه رومیزی
  15. تین کلاینت را می توان به عنوان یک کامپیوتر بسیار کوچک و کارآمد در نظر گرفت اما کامپیوتری که در به عنوان یک پایانه سبکه به کار گرفته می شود. شبکه ای که در آن از تکنولوژی تین کلاینت استفاده شده باشد دارای یک الی چند عدد سرور که دارای ویژگی های خاصی است می باشد این سرورها می توانند دارای سیتم عامل هایی نظیر لینوکس، ویندوز و یا یونیکس باشد و همچنین بر روی هر یک از این سرورها وجود یک نرم افزار برای کنترل عملکرد کلاینت ها الزامی است که این برنامه های کنترلی اغلب به صورت رایگان در دسترس می باشند. عملکرد و کاربرد بزرگترین و عمده ترین مشتریان تبن کلاینت هارا می توان بانک و یا آژانس هوایی و تمام مراکزی دانست که دارای شعبه های متعدد هستند که در حال حاضر از این تبن کلاینت ها در مدرسه ها و مراکز آموزشی هم استفاده می شود و کاربرد دارند. یکی از ویژگی های این وسیله نداشتن امکان دانلود و نبود هارد دیسک در آنها که این موضوع در ویروسی نشدن سیستم ها و حفظ امنیت آنها بسیار موضوع مهمی شمرده می شود. از دیگر خصوصیات تین کلاینت ها می توان به ساده و کم هزینه بودن نگهداری و یا ارتقا دادن آنها اشاره کرد. اما در مادامه مقاله به ویژگی های کلی تری از این سیستم ها اشاره میکنیم: 1. در استفاده از تین کلاینت ها تنها مورد مهم این است که سرور ها را مدیریت کنیم. 2. نبود امکان دانلود برنامه، نداشتن هارد و نبود نقطه ای برای وارد شدن به شبکه در امنین و ورود ویروس به این سیستم ها بسیار مهم و مورد توجه می باشد. 3. یکی دیگر از عوامل مهم در حفظ امنیت تین کلاینت ها این است که امکان تعویض برنامه و پیکر بندی های موجود در سیستم عامل وجود ندارد و کاربران قادر به اعمال هیچ گونه تغییری در آنها نخواهند بود. 4. سیستم های تین کلاینت هزینه زیادی برای نگهداری صرف نمی کنند زیرا قطعه های قراوانی در آنها به کار نرفته که مدام دچار خرابی شوند 5. برای ارتقا و آپدیت ترمینال های تازه به شبکه این سیستم ها، می توان از طریق برنامه کنترلی که از ابتدا بر روی آنها نصب شده اقدام کرد و در مواقعی که خرابی در این سیستم پیش آید به راحتی می توان ترمینال مربوطه را از شبکه حذف کرد. 6. تین کلاینت ها علاوه بر هزینه پایینی که برای نگهداری به خود اختصاص می دهند، به سبب پایین بودن توان مصرفشان انرژی کمی نیز مصرف می کنند که در مجموعه ها و سازمان هایی که تعداد نیروهای زیادی در آن مشغول به کار هستند بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. 7. پهنای باند این سیستم ها هم همانند باقی شبکه ها به شمار کلاینت ها وابسته است، و از آنجا که سرور مدام در حال انجام پردازش است و به دلیل اینکه نتیجه کلیه پردازش ها باید به کلاینت منتقل شود لذا ترافیک در این شبکه ها به میزان زیادی بالا خواهد بود. 8. با در نظر گرفتن ساختار کوچک و نداشتن فضای زیاد این تین کلاینت ها، هیچ نوع حافظه ای در آن نمی شود استفاده کرد.

درباره سایت

این سایت به عنوان یکی از بزرگترین انجمن های تفریحی و سرگرمی در ایران که از سال 1390 کار خود را شروع کرده و تا به حال هم سعی در ایجاد مکانی گرم و صمیمی برای هموطنان گرامی داشته است.


امیدواریم که ما را در این راه پرفراز و نشیب حمایت کنید! هدف ما بهترین یا بهتر شدن نیست هدف ما جلب رضایت شما و ایجاد مکان دوستانه و صمیمی برای شما دوستان می باشد.

این سایت تا به حال توسط حمایت های شما پابرجا و توسط سرورهای قدرتمند سرور ایران پشتیبانی می شود.

آمار سایت

مجوزهای سایت

logo-samandehi
×
×
  • اضافه کردن...