رفتن به مطلب

کاربران گرامی تاپیک دعوت به همکاری با سایت  رو مطالعه کنید و در صورت علاقه می توانید برای خودتون درآمد کسب کنید و پول در بیارید.

ایران سی اف سی

mahsaa100

کاربر اخراجی
  • تعداد ارسال ها

    6
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 متوسط

درباره mahsaa100

  • درجه
    کاربر جدید
  • تاریخ تولد تعیین نشده

Profile Information

  • جنسیت
    زن
  • محل زندگی
    تهران

امکانات بیشتر

  • حالت من
    Asabani0
  • ویندوز
    winten
  • مرورگر
    ie61
  • آنتی ویروس
    avast
  • تیم فوتبال ایرانی
    iran

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. mahsaa100

    اهداف تجهیزات نمایشگاهی

    همانطور که میدانیم نمایشگاه ها به منظور اندیشه های اشخاص و به وجود آوردن ارتباط میان گروه های متفاوت ایجاد می شوند. اشخاصی که میخواهند در زمینه های گوناگون محصولات خود را به فروش برسانند و ارائه دهند می توانند غرفه هایی در نمایشگاه های متناسب با استفاده از تجهیزات نمایشگاهی برپا کنند. لوازم و تجهیزات نمایشگاهی مدل های گوناگونی دارند که شخص باید به موقعیت و احتیاجات خود دقت کند سپس به تهیه و یا اجاره ی آن ها اقدام کند. هدف اصلی مدل های مختلف لوازم و تجهیزات نمایشگاهی این است که اطلاعات به بهترین شکل به بازدیدکننده ارائه شود. انواع لوازم و تجهیزات نمایشگاهی به منظور شکیل تر شدن غرفه ها و ارتقاء ارائه خدمات به بازدیدکنندگان، لوازم و تجهیزات نمایشگاهی در بازار وجود دارد. تجهیزات نمایشگاهی شامل لوازم پذیرایی یا تبلیغات و سیستم های گرما یا سرماو... می توانند باشند. به منظور پذیرایی از افراد حاضر در نمایشگاه و همینطور کارکنان حاضر درغرفه اضافه بر اینکه بایستی خوراکی و نوشیدنی باشد، وجود میز و صندلی نمایشگاهی نیز ضروری است. اضافه بر مسئله ی پذیرایی به منظور ارائه ی خدمات درابطه با کالا و هرچیز دیگری که مد نظر دارید همچنین به صندلی و مبل و میز احتیاج دارید. در حالی که محیط مربوط به غرفه ی شما فضایی بزرگ باشد امکان استفاده از صندلی و میزهای کنفرانس را دارید. دیگر لوازمی که شما برای پذیرایی به آن احتیاج دارید آب سرد کن، چای ساز و یخچال کوچیک است. همان طور که مشخص است تبلیغات خدمات شما اساسی ترین بخش به منظور نتیجه گرفتن از غرفه نمایشگاهی است. برای این کار از تجهیزات نمایشگاهی که برای تبلیغات استفاده می شود می توانید استفاده کنید . تجهیزات نمایشگاهی که برای تبلیغات نیاز است: 1) وصل کردن نمایشگر ال سی دی یا ال ای دی در جایی مناسب در غرفه که توجه افراد را جذب کند و در آن اطلاعات، خدمات و یا کالاهای خود را به نمایش بگذارید. پروژکتورهای نمایشگاهی نیز برای این کار مناسب هستند. 2) دیگر تجهیزات نمایشگاهی استند های مخصوص است که کاتولوگ های چاپ شده که به منظور تبلیغات طراحی شده روی آن بگذارید تا افراد آن ها را به آسانی بردارند. 3) میز کانتر نیز جزو تجهیزات نمایشگاهی مربوط به تبلیغات است که کارکنانی که پشت میز قرار میگرند و به سولات افراد درباره ی خدمات یا کالا پاسخ میدهند. تجهیزات اداری نیز در تجهیزات نمایشگاهی و لوازم آن مورد نیاز است مثل ماشین حساب،پرینتر، یارانه و .... به جز این لوازمی که گفتیم وسایل برای ایجاد ارتباط میان کارکنان موجود در غرفه نیز وجود دارد که به کمک آن می توانید با یکدیگر ارتباط داشته باشید و در صورتی که با آن ها کار دارید با استفاده از آن دستگاه اطلاع دهید این ابزار قبیل تلفن، بی سیم، بلندگو و ...می باشد. لوازم و تجهیزات نمایشگاهی برای دکوراسیون داخلی غرفه یکی از اقداماتی که موجب جذب بازدید کنندگان می شود دکوراسیون داخلی غرفه است برای این کار معمولا رنگ های جذاب در دکوراسیون به کار میگرند. از شلوغ کردن بیهوده ی غرفه جدا خوداری کنید. در دکوراسیون داخلی می توانید از ویترین ها و میزهای ست و زیبا و کف پوش های نرم استفاده کنید. سعی کنید دکوراسیون غرفه انظم خاصی پیروی کرده باشد تا وسایل مورد نیاز به راحتی قابل دسترس باشند. مبلمان چرم یک محیط اداری و شیک را به وجود می آورد اگر به عنوان مدیر در غرفه حضور دارید می توانید از صندلی مدیریت استفاده کنید. اجاره تجهیزات نمایشگاهی قطعا هر نمایشگاه به وسایل و تجهیزاتی احتیاج دارد که به منظور عمل به اهداف نمایشگاه و راحتی حال بازدیدکنندگان است. نمایشگاه باید محتویات خود را در دسترس مردم به هر سطحی قرار دهد. نمایشگاه باید اطلاعاتی در اختیار کسانی که تجربه ندارند قرار دهد. علاوه براین ها در نظر گرفتن محیطی به منظور بازی کودکان و همچنین تجهیزات پزشکی و فضایی برای اورژانس در طراحی نمایشگاه مهم است. اجاره تجهیزات نمایشگاهی نیز اقدامی است که می توانید آن را انجام دهید. شما میتوانید مبل و میز و وسایل صوتی و تصویری و لوازم مربوط به دکوراسیون و وسایل نور پردازی و همچنین یخچال و آب سرد کن و ... را اجاره کنید تا هزینه ها کمتر شود.
  2. صنعت نمایشگاهی صنعت نمایشگاهی ساختاری دارد که به طور پیوسته در حال تغییر و تحول می باشد و نیازمند افکار و عقاید خلاقانه ای می باشد تا به توسعه ی خود ادامه دهد.نوآوری در این صنعت کلید مهم و اساسی در موفقیت آن ،به دور از حاشیه های کسل کننده اجاره می باشد.غرفه شما باید هدفمند باشد و تجهیزات نمایشگاهی باید جوری طراحی شده باشد تا بازدیدکنندگان بسیاری را به سمت خود جذب کند.منحصر به فرد بودن از ویژگی های مهم تجهیزات نمایشگاهی می باشد.فضای طراحی شده در غرفه ها می بایست دارای جذابیت کافی برای جلب توجه مشتریان با سلایق مختلف را داشته باشد.با انتخاب تجهیزات نمایشگاهی متناسب با فضای موجود درغرفه ها مشتریان راحت تر به توقف و صحبت ادامه خواهند داد.تکنیک ها و روش هایی وجود دارد که با رعایت آن ها به غرفه مورد نظر جلوه ی بیشتری می دهد و بازدیدکنندگان بیشتری را روانه ی غرفه تان خواهد کرد.در این مقاله سعی داریم به 5 روش خلاقانه تجهیزات نمایشگاهی بپردازیم که سبب جذب مشتریان بیشتری خواهد شد. غرفه های نمایشگاهی که طبق نیازهای مشتری و به طور خلاقانه طراحی شده اند غرفه های پیشرفته تنها از ایده های خلاقانه نشئت می گیرد.شایان ذکر است که خواسته و نیاز مشتری در تجهیزات نمایشگاهی باید لحاظ شود.روشی که بر اساس نیاز مشتری باشد بهترین برای ویترین کردن محصول و برند و همینطور خدماتی است که قرار است به مشتری ارائه بدهید.طراحیتان در جلوه ی بیشتر برندها تاثیرگذار می باشد.بدین منظور از بهترین طراح ها مشورت بگیرید و به ان ها اختیار کامل دهید تا غرفه ای بی نظیر را برایتان طراحی کنند.با این کار هم رضایت مشتری را جلب کرده و هم باعث جذب افراد بیشتری می شوید.ساختارهای بزرگ و ویژه باعث می شود مشتریان همیشه در غرفه های شما صف بکشند.اگر این غرفه ها با ایده های جدید و خلاقانه همراه باشد،روزبه روز بر تعداد بازدیدکنندگان شما افزوده می شود. بازی ها، سوالات و غیره یکی از بهترین روش ها به کارگیری بازی ها و طراحی سوالاتی است که شما می توانید در خصوص برند خود مطرح کنید و از آن طریق با مشتریان به گفت و گو پرداخته و به معرفی محصولات بپردازید.با این کار تماشاچی جذب غرفه شما خواهد شد و شما می بایست زمان کافی را برای متقاعد کردن بازدیدکنندگان صرف کنید.پس از انتخاب صحیح تجهیزات نمایشگاهی،این روش نیز پاسخ گو می باشد.شما با مطرح کردن سوالات مربوطه می توانید به سلیقه و هدف مشتری نزدیک شوید.با متقاعد کردن و جلب رضایت مشتری و دادن جوایز به هدف خود نزدیک تر خواهید شد. ارائه ی کالای رایگان برای تبلیغات این روش علاقه ی مشتری را بیشتر به خود جلب می کند.اگر شما آفرهایی ویژه و هدایایی برای مشتریان خود درنظر بگیرید نه تنها باعث ضررتان نمی شود بلکه سود بیشتری خواهید داشت.این آفرها می تواند شامل کالای خارجی و یا ایرانی باشد.شما حتی می توانید کالاهای دیگری را از طریق برندسازی شرکتتان فراهم کنید. طراحی کردن غرفه های نمایشگاهی با توجه به زمینه ی کاری شما لازم است بدانید که طراحیتان بهتر است در زمینه ای باشد که درآن فعالیت می کنید.یعنی تجهیزات نمایشگاهی را بر طبق آن تهیه فرمایید.ایده های خلاقانه شما موجب جذب بیشتر مشتری می کنید.طراحی غرفه ها باید به صورتی باشد که برگرفته از برندتان باشد.بهتر است با طراحان ماهر در این زمینه مشورت کنید و دکوری بی نظیر مطابق با سلایق مختلف را بچینید. همکاری با شیوه های اختراعی به یاد داشته باشید که غرفه های خود را بسیار مبتکرانه و خلاقانه نگه دارید و از فناوری های گوناگونی در آن استفاده کنید.غرفه ها می توانند دارای نقشه برداری سه بعدی،نمایش های سمعی و بصری و ... باشد.شما می توانید ایده های گوناگون را برای پیشرفت در کارتان امتحان کنید و رضایت بازدیدکنندگان را جلب کنید.
  3. mahsaa100

    انواع غرفه سی نمایشگاه

    هدف اصلی غرفه سازی نمایشگاه: کارآفرینی در گروه های گوناگون شغلی و همینطور علاقه مند بودن به بازاریابی محوری از اهداف اصلی غرفه سازی نمایشگاه می باشد.در غرفه ها شاهد آن هستیم که یک یا چندین فروشنده همینطور تولید کننده مشغول معرفی کردن کالاهای خود می باشد.غرفه سازی باعث ایجاد رقابت و هم چنین گسترش کسب و کار می شود.در این مقاله می خواهیم شما را انواع غرفه سازی آشنا کنیم. انواع غرفه سازی نمایشگاه غرفه سازی تصویری: در این نوع غرفه سازی شما می توانید از طریق سازه های فلزی که قابل جمع شدن است،غرفه های گرافیکی طراحی کنید.سپس از طریق نورپردازی خوب روی تصویرهای گرافیکی کالای خود را جلوه ببخشید و معرف کار خود باشید.این روش غرفه سازی تنها زمانی توصیه می شود که شخص مورد نظر قصد نمایش فیزیکی محصولات را ندارد و تنها با استفاده از نمایش تصویری جلوه های جذابی را با حضور در نمایشگاه به وجود می آورند.در این غرفه سازی نمایش تصویرهمراه با نورپردازی متمرکز بر روی تصاویر صورت می گیرد. غرفه سازی با سازه های چوبی در این غرفه سازی شاهد عناصری از قبیل شیشه،فلز و سازه های چوبی می باشیم.ساختن انواع شکل ها در این غرفه سازی میسر است.تنها محدودیتی که پیش روی شماست مربوط به قوانین نمایشگاه و قوانین استحکام سازه می باشد.غرفه سازی با سازه های چوبی تجربه ای بی نظیر از جهت مذاکره ای و امنیت را به شما می دهد.همینطور می توانید از نمایش بی نظیر و ارتفاع موجود لذت ببرید.این محیط مناسب نشان دادن طرح های مخصوص و محصولاتتان می باشد در حین تبلیغ هم می توانید از مزایای تبلیغات تصویری و نورپردازی از پشت و یا جلوی تصویر داشته باشید.غرفه سازی با سازه های چوبی روشی ایده آل برای به تصویر کشیدن نام تجاری خودتان به بهترین شکل و با استفاده از متریال های متفاوت می باشد. این مسئله نقطه ی قوت غرفه سازی با سازه های چوبی محسوب می شود.در این روش می توانید از امکانات و جوانب گوناگون بهره ببرید و به آسانی کنترل هزینه و طرح و کیفیت را در دست داشته باشید.چراکه همه چیز به طور اختصاصی و برای شما برنامه ریزی و طراحی شده است.این روش غرفه سازی برای کسانی مناسب است که می خواهند هزینه ی بیشتری را صرف تبلیغ محصولات خود کنند.اگر بخواهید هزینه ی کمتری نسبت به مبلغ اعلامی در غرفه سازی با سازه های چوبی داشته باشید،درنهایت ناراضی خواهید شد.اگر تبلیغ نکنید بهتر از آن است که بد تبلیغ کنید. غرفه سازی با سازه های پیش ساخته با کیفیت این غرفه سازی اسامی گوناگونی از جمله ماکسیما،مستر،اسپیس،کلیپ و کلیک و....دارد.دراین غرفه سازی شما با استفاده از ترکیب سازه های چوبی و فلزی پارتیشن بندی می کنید.تفکیک فضا به این روش صورت می گیرد.این روش غرفه سازی امکانات دیگری مثل تعریف کردن فضاهای اختصاصی مانند جایگاه محصول با بعد کم تر و نورپردازی را به شما می دهد.کسانی که می خواهند به طور منطقی مشتریان خود را تحت تاثیر قرار دهند از این روش استفاده کنند.غرفه های صنعتی مناسب این روش می باشند.این سازه ها بار احساسی خاصی بر مخاطبان ندارند.از مزیت های دیگر این غرفه سازی این است که با هزینه ای مناسب و به آسانی می توان غرفه ای مرتفع به دست آورد.این غرفه سازی بسته به ابعاد پیش ساخته دارد اما می توان به وسیله ی آن درخشید. غرفه آرایی با تجهیزات نمایشگاهی درغرفه سازی که با تجهیزات نمایشگاهی صورت گیرد شاهد استفاده ی تجهیزات پیش ساخته هستیم.این تجهیزات پیش ساخته شامل بروشور استند محصولات،مبلمان استند و نورهای پشت زمینه ی آماده می باشد.این روش به کسانی توصیه می شود که محصولات ارزان قیمتی دارند و سطح کیفی آن ها متوسط می باشد.همینطور برای عده ای که می خواهند برای اولین بار در غرفه سازی نمایشگاهی شرکت کنند مناسب است.به هرحال این روش غرفه سازی برای مدت طولانی به هیچ عنوان توصیه نمی شود.از دید مشتریان این روش کمی به هم ریختگی و عدم قدرت را نشان می دهد.
  4. mahsaa100

    شش روش دستیابی غرفه سی ارزان

    مقدمه در این مقاله سعی داریم شما را با المان هایی آشنا کنیم که هم زیبایی و ظاهر غرفه سازی تضمین شود و در عین حال هزینه ی زیادی برایتان نداشته باشد.با رعایت این نکات غرفه سازی ارزان میسر می گردد.غرفه سازی ارزان راهکاری مناسب است که برای اکثریت شرکت کنندگان توصیه می گردد.در این روش المان هایی نظیرنئوپان و مشتقات آن که هم استاندارد و هم کم هزینه تر می باشند در تولید غرفه سازی ارزان استفاده می گردند.در متن ذیل به این شش نکته می پردازیم: 1.از ساختارهایی که کم حجم و سبک هستند در غرفه سازی ارزان استفاده کنید بهترین روش برای داشتن غرفه سازی ارزان استفاده از المان هایی است که کم حجم و سبک می باشند.یعنی طوری که با حداقل سازه بتوان به حداکثر دست یافت و سازه ای کارآمد را با زیباترین مدل تحویل مشتری داد.با این روش هزینه های غرف سازی کم می شود و به دنبال آن قیمت طراحی نیز افت می کند. 2.در غرفه سازی ارزان سعی کنید ساختارها و المان ها را کوتاه تر و همبندتر کنید برای دستیابی به غرفه سازی ارزان الزاماتی وجود دارد که به آن ها باید دقت کرد.از جمله این الزامات می توان به کوتاه تر درنظر گرفتن سازه ها و و دیوارهای جانبی اشاره کرد.با این کار شما می توانید غرفه سازی ارزان و مقرون به صرفه داشته باشید.در طراحی غرفه سازی ارزان می توان با رعایت کردن همبندی در سازه ها و هم چنین کلیه ی ملزومات،ضمن هزینه ی کم تر به زیبایی و لوکس بودن غرفه دست یافت. 3.روشی را به کار بگیرید که بتوان در آن کف سازی را در غرفه سازی ارزان حذف کرد غرفه سازی ارزان و یا غرفه سازی که از نظر اقتصادی برایتان سودآور بوده و دارای منطق صحیحی باشد باید از چنین روشی در آن استفاده شود.راهکار دیگری که در غرفه سازی ارزان صورت می گیرد حذف کردن بدون حاشیه ی کف سازی در غرفه ی نمایشگاهی می باشد.این روش برای نمایشگاه های بین المللی و سایر مکان هایی که در آن جا نمایشگاه برگزار می شود مناسب است.در غرفه سازی ارزان باید اقلام دیگری از قبیل کف پوش و یا موکت را جایگزین کف سازی کرد.به دنبال این امر شاهد کاهش هزینه ها نیز خواهیم بود. 4.برای غرفه سازی ارزان باید زمان مناسبی را برای بستن قرارداد با پیمانکار انتخاب کنید اگر می خواهید غرفه سازی ارزان داشته باشید باید در زمان و محل مناسبی برای آن اقدام کنید.منظور از زمان مناسب این است که همه چیز را برای لحظه ی آخر نگه ندارید.در دقیقه ی نود نمی توانید انتظار غرفه سازی ارزان داشته باشید.بهترین زمان برای شروع کردن کار حدود 1ماه قبل از شروع نمایشگاه می باشد.پارامتر زمان در هزینه ها تاثیرگذار خواهد بود. 5.ساختار غرفه سازی ارزان باید به گونه ای طراحی شود که فقط برای یک دوره نمایشگاه قابل استفاده باشد مهم ترین موضوعی که در تایین غرفه سازی ارزان نقش دارد انتخاب متریال سازه ها می باشد.استفاده ی بهینه منجر به کم شدن هزینه ها خواهد شد.برای مثال از نئوپانی استفاده کنید که توانایی ایستایی درنمایشگاهی 5 روزه را داشته باشد.مسلما چنین چیزی قیمت مناسب تری نیز خواهد داشت.از غرفه ساز خود بخواهید که تمامی این گزینه ها را برای کم تر شدن هزینه رعایت کند. 6.با غرفه سازی قرارداد ببندید که تیم اجرایی و کارگاه دارند غرفه سازی ارزان تا حد زیادی به غرفه ساز و روشی که برای طراحی درنظر می گیرد،بستگی دارد.شایان ذکر است که داشتن گروه خبره و محیط مناسب برای انجام این کار در داشتن غرفه سازی ارزان موثر است.اگر مدیریت به روش درستی صورت گیرد و راندمان کار حفظ شود می توان به غرفه سازی ارزان دست یافت.با رعایت کردن نکات فوق شما می توانید غرفه سازی ارزان را تجربه کنید و به کسب و کار خود رونق بخشید.
  5. mahsaa100

    طراحی من غرفه سی نمایشگاه بخش دوم

    در مقاله ی اول درمورد یک سری از نکات مهم در طراحی غرفه ساز گفتیم حال در این مقاله به ادامه آن نکات میپردازیم و در مورد طراحی غرفه سازی ارزان نیز مطلبی در اخیتار شما قرار دادیم. نکات مهم در طراحی مدرن غرفه سازی کف سازی چشم نواز در طراحی: از رایج ترین و ساده ترین مراحل طراحی که تقریبا همه انجام می دهند کف سازی در غرفه ها می باشد. در حقیقت با زیاد شدن متقاضیان و مخاطبان به منظور حضور در نمایشگاه ها، در حال حاضر مساحت غرفه ها کمتر از قبل شده است و محدود به اندازه ای است که این مورد حائز اهمیت در طراحی غرفه ها همان طور که گفتیم اثر میگذارد و کار را برای طراحان دشوار تر می کند. در هر صورت یکی از راه های طراحی مدرن برای غرفه سازی و غرفه سازی ارزان توجه به زمینه کاری غرفه ها، توجه به کف آن ها و به وجود آوردن المان های معتبر آن شرکت و همینطور برچسب های تبلیغاتی بر روی کف غرفه ها می باشد. استفاده نکردن از استندها و پوسترهای تبلیغاتی مختلف: در پی موردی در بالا گفتیم در نمایشگاه های عصر امروز، همان طور که گفتیم غرفه ها مساحت کمی دارند بنابرای تلاش کنیم در طراحی خود چه ساده و معمولی و چه مدرن و خاص و چه در غرفه سازی گران و چه در غرفه سازی ارزان، از استندها و پوسترها ی تبلیغاتی بیش از حد استفاده نکنیم. کاملا این امر که نمایشگاه ها بهترین عرصه برای تبلیغات است و پله ی ترقی محسوب می شود، صحیح است ولی تبلیغات بیش از حد ممکن اثر عکس بگذارد پس بهتر است بیشتر بر جنبه های نمایشی غرفه سازی تمرکز کنید. اصول را بی مهابانه بر هم بزنید: در دنیایی که بیشتر موردها به عنوان مد و مدرنیته به ذهن مخاطبان و بازدید کنندگان غرفه ها وارد می کنند، شما به عنوان یک طراح همچنین بی مهابانه قواعد طراحی را از میان بردارید و سبک های جدیدی را وارد طراحی اتان کنید! مشکل بزرگ اکثر طراحان داخلی ما بر عکس اکثر طراحان حرفه ای خارجی، ریسک نکردن در موارد طراحی و غرفه سازی می باشد که در عصر امروز بایستی از مرحله شک و تردیدی رد شویم و خود را به عصر طراحی مدرن امروزی در غرفه سازی نزدیک تر کنیم. عدم توجه به تمامی محصولات و خدمات مختلف غرفه: در قواعد طراحی عصر امروز چه جدید باشد و چه معمولی و ساده و چه غرفه سازی ارزان باشد چه گران؛ دیگر همه ی محصولات و خدمات آن شرکت در غرفه سازی ها استفاده نمی شوند! با گذر زمان این امر بیشتر مورد استفاده قرار گرفت و امروزه فقط بخش کمی از خدمات و محصولات را در طراحی قرار می دهند. جدا از دشواری های غرفه سازی مدرن در عصر امروز، توجه و رعایت این نکته در غرفه سازی ارزان و گران امری هوشمندانه محسوب می شود. بیشتر بازدید کنندگان از طراحی مدرن غرفه های نمایشگاه زیر بهره میگیرند: قسمت های مختلف دولتی مراکز ها و کمپانی های خصوصی نویسندگان عرصه های مختلف ایده پردازان روشن فکران جامعه توسعه دهندگان صنعتی گروه های مختلف طراحی گروه های مختلف اجرایی توزیع کنندگان خوش ذوق مدیران خوش سلیقه و ریسک پذیر
  6. سلام کاربر mahsaa100,

     

    به ایران سی اف سی خوش آمدید.

    لطفا برای مرور بخش های سایت راحت باشید و به دیگران ملحق شوید و با آنها آشنا شوید.

    لطفا قوانین سایت را بخوانید و ما را در هر چه بهتر شدن سایت یاری کنید.

    http://www.ircfc.ir/guidelines/

    جهت تبلیغات در سایت، ارتقا درجه کاربری خود در سایت و نصب سیستم های مدیریت محتوا به بخش فروشگاه مراجعه کنید.

    http://www.ircfc.ir/store/

    فروش انواع فایل های خود (مقاله و پایان نامه، فایل لایه باز، قالب و افزونه سیستم های مدیریت محتوا و .... ) در سایت و کسب درآمد از طریق بخش دریافت فراهم شد.

    http://www.ircfc.ir/files/

    توضیحات کامل برای همکاری در بخش دریافت در تاپیک زیر اشاره شده است.

    اگر سوالی دارید لطفا از بخش پشتیبانی اقدام کنید.

    http://www.ircfc.ir/support/

     

    مدیریت ایران سی اف سی

    با تشکر

    یاحق

درباره سایت

این سایت به عنوان یکی از بزرگترین انجمن های تفریحی و سرگرمی در ایران که از سال 1390 کار خود را شروع کرده و تا به حال هم سعی در ایجاد مکانی گرم و صمیمی برای هموطنان گرامی داشته است.


امیدواریم که ما را در این راه پرفراز و نشیب حمایت کنید! هدف ما بهترین یا بهتر شدن نیست هدف ما جلب رضایت شما و ایجاد مکان دوستانه و صمیمی برای شما دوستان می باشد.

این سایت تا به حال توسط حمایت های شما پابرجا و توسط سرورهای قدرتمند سرور ایران پشتیبانی می شود.

آمار سایت

مجوزهای سایت

logo-samandehi
×
×
  • اضافه کردن...