رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

کسر 10 درصد از مبلغ قرارداد آبادانيها

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

خليل صالحي اظهارکرد: با شکستي که روز گذشته مقابل نفت تهران داشتيم، شرايط‌مان خيلي سخت شد و اين موضوع ما را مجبور کرد تمهيداتي را در نظر بگيريم و بر همين اساس تصميم گرفتيم، 10 درصد از کل مبلغ قرارداد بازيکنان و کادر فني را کسر کنيم. اين جريمه به دليل نتايج ضعيف گذشته و مخصوصا شکست روز گذشته بود.

وي ادامه‌داد: تمام تلاش مجموعه اين است که نفت در ليگ بماند و به همين دليل قصد داريم دو بازيکن خارجي جذب کنيم که يکي از اين بازيکنان که مدافع و ازبکستاني است، از فردا در تمرينات تيم شرکت مي‌کند.

مديرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان افزود: همچنين بازيکن ديگر که برزيلي و مهاجم است از فردا وارد آبادان مي‌شود اما از پس‌فردا در تمرينات تيم شرکت مي‌کند و پس از دو، سه جلسه تمرين، درخصوص جذب اين دو بازيکن تصميم‌گيري مي‌کنيم.

وي بيان‌کرد: اميدوارم اين بازيکنان، ارزشمند باشند و بتوانيم با آن‌ها قرارداد ببنديم تا به تيم کمک کنند. متاسفانه زمان به سرعت مي‌گذرد اما سعي مي‌کنيم تصميم عاقلانه‌اي بگيريم تا بتوانيم مشکلي از روي دوش تيم برداريم، نه اين‌که مشکلي بر مشکلات تيم بيفزاييم.

صالحي عنوان‌کرد: برنامه‌ريزي‌هايي که براي تيم انجام داده‌ايم، همگي بر اين مبنا هستند که نفت در ليگ بماند و هيچ ذهنيتي مبني بر اين‌که تيم سقوط کند، نداريم اما مي‌دانيم که کار سختي است و بايد برنامه‌ريزي‌هايمان را به گونه‌اي پيش ببريم که با گذشته کاملا متفاوت باشند و اين احساس مسووليت را بايد تمام عوامل باشگاه داشته باشند.

وي خاطرنشان‌کرد: هيات مديره اين موضوع را هم در نظر گرفته که اگر تيم در ديدارهاي آينده نتايج خوبي را به دست آورد و در سرنوشت نفت آبادان تاثير‌گذار باشد، اين جرايم را با اختياراتي که دارند، مي‌بخشند.

مديرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان با اشاره به اين‌که در بازي ديروز عملکرد خيلي خوبي نداشتيم، گفت: بازيکنان تيم فوتبال خوبي ارايه ندادند هر چند که مشکلاتي ازجمله کيفيت نامناسب زمين وجود داشت اما اين شرايط براي هر دو تيم بود؛ يعني اگر کيفيت زمين خوب بود، هر دو طرف بهره مي‌بردند و اگر کيفيت خوب نبود، هر دو تيم ضرر مي‌کردند.

وي با بيان اين‌که اين هفته قطعا نشستي با هيات مديره درخصوص ماندن يا نماندن کاسيميرو در تيم خواهيم داشت، گفت: در اين جلسه درباره ادامه و يا قطع همکاري با او تصميم‌گيري مي‌کنيم. در اوايل نظر من بر اين بود که فيروزي سرمربي تيم شود چرا که به نظرم او مي‌توانست در آن مقطع به تيم کمک کند و شايد اگر با اين نظر من موافقت مي‌شد، اکنون جايگاه نفت اين‌جا نبود.

صالحي ادامه‌داد: با شناختي که نسبت به فيروزي داشتم، مطمئن بودم که او از ساير گزينه‌ها بهتر است اما متاسفانه در آن مقطع اعضاي هيات مديره با پيشنهاد من موافقت نکردند و سيري را رفتيم که نتيجه آن چيزي است که اکنون مي‌بينيد.

وي عنوان‌کرد: اميدوارم با يک همت جمعي و کمک گروهي، اتفاقي بيفتد که تيم در ليگ بماند. به نظرم تاکنون تماشاگران به خوبي نقش خود را ايفا کرده‌اند و بهترين حمايت را از تيم داشته‌اند و در سخت‌ترين شرايط، سعي کرده‌اند تيم را با تمام وجود تشويق کنند.

مديرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: باشگاه نيز تا آن جا که در توانش بوده، سعي کرده است به تعهداتش عمل و شرايط را فراهم کند. اميدوارم کادر فني و بازيکنان هم شرايطي را به وجود بياورند که پاسخگوي اين همه حمايت و علاقه‌مندي تماشاگران باشند.

دانلود گلها و هایلایت بازیها با لینک مستقیم


Www.soccerwave.ir

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.