رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

4 ترفند در بازی «جنگ‏های صلیبی»

امتیاز دادن به این موضوع:


amirali

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

علاقه مندان بازی‏های استراتژیک قطعاً با بازی «جنگ‏های صلیبی» یا Stronghold: Crusader که به نام «قلعه» نیز معروف است آشنایی دارند. این بازی ساخت شرکت Firefly Studio که در قرون وسطی و امپراطوری‏ها و کشورگشایی‏های آن دوران رخ می‏دهد داستان پرهیجان و سرگرم کننده‏ای دارد. علاوه بر آن گرافیک زیبای بازی باعث برتری «جنگ‏های صلیبی» بر بازی‏های مشابه خود شده است. هم اکنون قصد داریم به معرفی 4 ترفند جالب در این بازی بپردازیم.

افزایش سرعت انتقال سنگ از معدن به انبار

برای افزایش سرعت انتقال سنگ از معدن به انبار، ابتدا دقت کنید که کارگر و گاو باربر ایجاد نکرده باشید، اگر هم ایجاد کرده‏اید آن را متروکه کنید. حالا معدن را ایجاد کنید و بعد از این که کارگرها مشغول کار در معدن شدند باید کاری کنید که کارگر و گاو باربر نتوانند به معدن راه یابند. برای این کار می‏توانید از خندق آب یا دیوار و امثال این‏ها استفاده کنید (البته بهتر است که از دیوار استفاده کنید). حالا که دیوار را دور تا دور معدن سنگ کشیدید می‏توانید کارگر باربر را مشغول کار کنید. دقت کنید که برای نتیجه ی بهتر گاو باربر را کنار انبار ایجاد کنید. حالا خواهید دید که کارگر باربر به سرعت سنگ‏ها را با گاو حمل می‏کند.

شناسایی محل تله‏های مرگ و چاله‏های نفت

همان طور که می‏دانید برخی از دشمنان (مانند Pig ،Wolf و خلیفه) در اطراف برج‏ها و دروازه ورودی قلعه تله مرگ و چاله نفت ایجاد می‏کنند که هنگام حمله شما به قلعه، تله‏های مرگ افراد شما را از بین می‏برند و با آتش گرفتن چاله‏های نفت افراد شما در آتش می‏سوزند. برای شناسایی محل تله‏های مرگ و چاله‏های نفت، یک بنا از منوی پایین صفحه انتخاب کنید، مثلاً پایگاه آموزش سربازان یا چوب‏بری. پس از این که بنا به حالت انتخاب درآمد، پیش نمایش بنا (قبل از کلیک برای ساخت) را در اطراف قلعه حریف حرکت دهید. می‏بینید که محل‏های دارای تله مرگ و چاله نفت با رنگ قهوه‏ای تیره نمایش داده می‏شوند. از این ترفند برای شناسایی محل استقرار سربازان ویژه عرب هم می‏توان استفاده کرد.

شکست سریع دشمن

برخی از دشمنان از جمله «صلاح الدین» به سرعت رشد می‏کنند و قدرت زیادی کسب می‏کنند و در نتیجه قبل از پیشرفت شما حمله کرده و به افراد شما آسیب می‏رسانند. برای جلوگیری از پیشرفت مزارع و معادن سنگ و سایر منابع دشمن، کافی است بگذارید تا دشمن کار ساخت قلعه خود را تمام کند و دروازه ی قلعه را نیز بسازد. سپس یک بنای کوچک مثل چوب‏بری جلوی دروازه دشمن بسازید تا مانع عبور و مرور افراد و سربازان دشمن شوید. خواهید دید که تمام بناهای ساخته شده دشمن در بیرون قلعه غیب می‏شوند و طلا و منابع دشمن نیز به سرعت کاهش می‏یابد. با استفاده از این ترفند به سادگی و به سرعت می‏توانید دشمن را شکست دهید. (ترفندستان)

کاربرد صحیح سپرها

در هنگام حمله به دشمن اگر از منجنیق استفاده می‏کنید، با استفاده از سربازان متخصص سپر بسازید و سپرها را هماهنگ با منجنیق‏ها حرکت دهید. با این کار تیرهای دشمن به جای اصابت به منجنیق و حتی افراد شما به سپر اصابت می‏کند. سپرها عمر زیادی دارند و می‏توانند 100 تیر از سربازان کماندار و 10 تیر از منجنیق‏های تیرانداز را تحمل کنند.

31layo5vdbxfx40mvma7.gif

6a3iepep5u7xs7ms9ms.jpg

e1hzbt44kf61jphd26vu.gif

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.