رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

شکستن قفل دروازه‏های جهنم با شش رمز عبور!

امتیاز دادن به این موضوع:


amirali

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

در دنیای امروز، تبلیغات مدرن با بهره‏گیری از شیوه‏های نو یکی از ارکان اصلی موفقیت است. چه در دنیای واقعی با بهره‏گیری از بیلبوردهای تبلیغاتی متفاوت و جذاب و چه در دنیای مجازی با بهره‏گیری از قابلیت‏هایی که کامپیوتر و اینترنت و در اختیار ما قرار می‏دهد. آنچه قرار است در این ترفند به آن بپردازیم شاید در نگاه اول یافتن چند رمز عبور جهت هدفی خاص باشد اما با نگاهی عمیق‏تر درخواهیم یافت چه ایده تبلیغاتی بکری در پس از آن نهفته است. در این ترفند قصد داریم نحوه پیدا کردن شش رمز عبور برای شکستن قفل دروازه‏های جهنم را برای شما بازگو کنیم!

از مدتی قبل شرکت Electronic Arts از تولید و عرضه بازی «جهنم دانته» (Dante's Inferno) خبر داد. این بازی اکشن-ماجرایی که در سبک سوم شخص روایت می‏شود با الهام از نخستین بخش از کتاب «کمدی الهی» نوشته «دانته آلیگیری» شاعر و نویسنده ایتالیایی ساخته شده است. کتاب «کمدی الهی» در سه بخش دوزخ، برزخ و بهشت نوشته شده است. به همین دلیل این بازی «جهنم دانته» نام گرفته است.

«جهنم دانته»در تاریخ 9 فوریه 2010 برای سه کنسول XBOX 360 و Play Station 3 و همچنین PSP عرضه شد.

این خاص بودن موضوع بازی (ترفندستان) باعث شد تا مسئولین شرکت EA در پی یافتن راه‏های تبلیغاتی منحصر به فردی برای این بازی باشند.

این گونه شد که چندی پیش سایتی به آدرس http://www.hellisnigh.com از جانب شرکت EA رونمایی شد. محیط رعب‏آور سایت و مشاهده جملاتی نظیر «جهنم نزدیک‏تر از آن چیزی است که شما می‏پندارید» حکایت از یک سایت متفاوت را می‏دهد.

پس از ورود به این سایت از شما خواسته می‏شود تا تاریخ تولد میلادی خود را وارد نمایید و بر روی دکمه ادامه (Continue) کلیک کنید.

تنها در صورتی امکان ورود به مرحله بعد را خواهید داشت که سن وارد شده بالای 18 سال باشد.

در صفحه بعد از شما خواسته می‏شود تا برای شکستن قفل دروازه‏های جهنم و دریافت جایزه، شش رمز عبور را در محل‏های مناسب خود وارد کنید.

اما نحوه یافتن رمزهای عبور:

طبق اعلام شرکت EA رمزهای عبور در درون سایت‏های معروف اینترنتی گنجانده شده است.

اولین رمز عبور در سایت Digg به نشانی digg.com نفهته است. Digg بزرگ‏ترین سایت به اشتراک‏گذاری لینک در جهان است. در صورتی که هر چه قدر این سایت را بالا پایین کنید اثری از رمز عبور مرتبط به این قضایا نمی‏بینید. نکته اینجاست که این رمز عبور در سورس صفحه اصلی سایت Digg پنهان شده است! برای مشاهده سورس صفحه در مرورگر ابتدا اطمینان پیدا کنید صفحه اصلی سایت کامل Load شده باشد. سپس اگر از مرورگر IE استفاده می‏کنید از منوی Page بر روی View Source کلیک کنید و اگر از مرورگر Firefox و یا سایر مرورگرها استفاده می‏کنید از منوی View بر روی Page Soruce کلیک کنید یا کلیدهای ترکیبی Ctrl+U را فشار دهید.

پس از مشاهده سورس صفحه، چیز متفاوتی را شاهد خواهید بود! تصویر یک موجود ترسناک که به صورت متنی در سورس صفحه گنجانده شده است (این موجود، Priest به معنای کشیش نام دارد). اکنون اگر با دقت به این هیولا نگاه کنید خواهید که در دو خط آخر این تصویر (که به ASCII Art معروف است) آدرس سایت و همچنین رمز عبور که در پی آن بودیم به چشم می‏خورد. همان طور که واضح است رمز عبور اول ما excommunicate است. در نتیجه در سایت hellisnigh.com در جایگاه PASSWORD #1 بایستی excommunicate را وارد کنیم.

تبلیغات نوینی که در ابتدا به آن اشاره کردیم با درک این موضوع بیشتر به چشم می‏آید.

با این تفاسیر برای یافتن 5 رمز عبور دیگر بایستی در سورس صفحه اصلی 5 سایت بزرگ دیگر بگردید تا دیگر رمزهای عبور را کشف را کنید.

اگر خودتان حوصله دارید می‏توانید وقت بگذارید و در سورس صفحات سایت های معروف خارجی بگردید تا ببینید 5 رمز عبور دیگر در چه سایت‏هایی پنهان شده‏اند و چه هستند.

اما از آنجا که چنین کاری بسیار سخت است، سایر سایت ها که رمزهای عبور در آن نهفته است را نیز ما برای شما معرفی می‏کنیم:

رمز عبور دوم در سورس صفحه اصلی سایت dailymotion.com که یکی از بزرگ‏ترین سایت‏های به اشتراک‏گذاری موزیک و ویدئو است نفهته شده است. تصویر موجود در این صفحه Death (مرگ) نام دارد. این رمز scythe می‏باشد.

رمز عبور سوم در سورس صفحه اصلی سایت gamespot.com که یکی از بزرگترین منابع مربوط به بازی‏های کامپیوتری است پنهان شده است. تصویر موجود در این صفحه Grafter (مختلس) نام دارد. رمز سوم به همین نام یعنی grafter است.

رمز عبور چهارم در سورس صفحه اصلی سایت ign.com که یکی دیگر از سایت‏های معروف تخصصی بازی های کامپیوتری است گنجانده شده است. تصویر موجود در سورس این سایت Phlegyas (یک دیو افسانه‏ای) نام دارد. رمز چهارم styx می‏باشد.

رمز عبور پنجم در سورس صفحه اصلی سایت gamesradar.com که یک سایت تخصصی بازی‏های کامپیوتر است نهفته شده است. تصویر موجود در این سایت Razor Baby (کودک بی‏مو) نام دارد. رمز عبور پنجم unbaptized است.

و آخرین رمز عبور یعنی رمز عبور ششم در سورس صفحه اصلی سایت wwe.com که سایت رسمی مسابقات کشتی کج است پنهان شده است. تصویر موجود در سورس این سایت Dante (نام نویسنده کتاب کمدی الهی) نام دارد. همچنین رمز عبور ششم نام خانوادگی دانته یعنی alighieri است.

در پایان یک‏بار رمزهای عبور را به صورت خلاصه یادآور می‏شویم:

PASSWORD #1:excommunicate

PASSWORD #2:scythe

PASSWORD #3:grafter

PASSWORD #4:styx

PASSWORD #5:unbaptized

PASSWORD #6:alighieri

لازم به ذکر است رمزهای عبور شماره 3 و 4 به ترتیب در سورس سایت های kotaku.com و 1up.com نیز وجود دارد.

اکنون بایستی این رمزهای عبور را در سایت hellisnigh.com وارد کنید. سپس بر روی دکمه Submit کلیک کنید.

در صورت وارد نمودن صحیح رمزهای عبور، قفل دروازه‏های جهنم شکسته می‏شود و به جایزه این سایت دست پیدا می‏کنید. (ترفندستان)

جایزه، یک فایل فشرده با حجم 130 مگابایت است که شامل تصاویر باکیفیت این بازی، موزیک‏های بازی و پوسترهای بازی به همراه یک کتاب الکترونیکی است.

این فایل به طور مستقیم از لینک زیر قابل دریافت است:

http://e1.simplecdn.net/hellisnigh/EARTHLY_REWARDS_2910.zip

شاید چندان جایزه نفیسی نباشد و اصلاً به دانلود آن با چنین حجمی نیارزد اما نفس این کار و چنین تبلیغاتی که برای این بازی صورت گرفته است واقعاً جذاب و منحصر به فرد است.

31layo5vdbxfx40mvma7.gif

6a3iepep5u7xs7ms9ms.jpg

e1hzbt44kf61jphd26vu.gif

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.