رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

کباب کوبیده و نان بربری در رستوران آمریکا + عکس

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

کباب کوبیده و نان بربری در رستوران دشمنان آمریکا + عکس

141007_697.jpg

رستورانی در شهر ” پتزبورگ ” آمریکا با استفاده از خلاقیت و نبوغ کاری دست به ابتکار جالبی زده و غذاهای سنتی کشورهایی را که دولت آمریکا با آنها مشکل دارند را سرو می کند .

به گزارش عصر ایران رادیوی سراسری و ملی آمریکا (NPR ) با ارایه گزارشی درباره این رستوران با تنی چند از مشتریان روزانه و رهگذر این رستوران مصاحبه کرده است .

فعلا بر اساس تقویم کاری ” کباب کوبیده ” ایرانی به صورت ساندویچ سرو می شود و بر اساس گفته های مسئولان این رستوران ممکن است در ماه های آینده غذاهای دیگری از دیگر کشورهای دارای مشکل با آمریکا جایگزین ساندویچ کباب کوبیده شود .

خانم ” داون ولسکی ” یکی از صاحبان این رستوران که خود او صندوق دار و ” سفارش گیر ” این رستوران هم است ، می گوید که ساندویچ ” کباب کوبیده ” ایرانی خیلی طرفدار و مشتری دارد و این روزها همه مشتریان این رستوران از این ساندویچ خوشمزه می خواهند .

وی می گوید : ” تنها چیزی که ما این روزها سرو می کنیم ساندویچ کوبیده با سماق فراوان و کمی سبزی جعفری و نعنا است که لای بربری های سنتی ایرانی می پیچیم و به عنوان ساندویچ به مشتریها می فروشیم “.

خانم ولسکی می گوید که خیلی از مشتریان اسم این ساندویچ را ” همبرگر ایرانی ” گذاشته اند . وی می افزاید که تلاش کرده است غذایی سرو بکند که هم از طرف آمریکایی ها استقبال شود و هم اینکه ایرانی های ساکن در شهر پتزبورگ آمریکا را جذب کند “.

” دارون کریستوفر” یکی از مشتریان این رستوران که با تنی چند از دوستان دانشجوی خود از مشتریان ساندویچ کباب کوبیده است می گوید : ” مردم ( آمریکا ) با توجه به ذهنیتی که دارند نسبت به خیلی از کشورها نگرشی منفی دارند .

صاحبان این رستوران می گویند که قصد دارند به طور چرخشی غذاهای سنتی کشورهای دشمن یا متخاصم با آمریکا را در منوی خود قرار دهند و بر همین اساس از ماه سپتامبر ( شهریور) این رستوران غذاهایی سنتی از افغانستان را خواهد گذاشت و پس از مدتی ممکن است غذاهای سنتی از ونزوئلا یا کره شمالی به مشتریان ارایه شود .

141008_468.jpg” جانی پری ” یکی از مشتریان ثابت این رستوران که محل کار او نزدیک این رستوران است با تعریف فراوان ازساندویچ “کوبیده ایرانی” می گوید که مشکلات سیاسی میان دولت ها مانع او نمی شود که غذایی به خوشمزگی کباب کوبیده ایرانی را از دست بدهد .

او می گوید : ” این غذا فوق العاده است . من به رغم کلیشه های رایج در رسانه ها درباره کشورها ، نمی خواهم غذایی به این خوشمزگی را از دست بدهم “.

” الکس وارد ” یکی از مشتریان این رستوران که دومین بار است که برای خوردن ساندویچ کباب کوبیده به این رستوران آمده می گوید که پس از اولین حضورم در این رستوران کنجکاو شدم و روی فرهنگ و ادبیات ایران مطالعه کردم و چیزهای زیادی از فرهنگ و مذهب ایرانی ها یاد گرفتم .

الکس با اشاره به اینکه با مطالعه فرهنگ ایرانی فکر می کند که چیزهای مشترک فراوانی بین فرهنگ دو ملت ایران و آمریکا وجود دارد ، می افزاید : من باز هم به این رستوران می آیم چون کوبیده ایرانی را خیلی دوست دارم .

دانلود گلها و هایلایت بازیها با لینک مستقیم


Www.soccerwave.ir

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.