رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

آشنایی با روش تهیه‌ی بره عسلی

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

[h=2]مواد لازم:[/h]ران بره حدود 2 کیلوگرمروغن زیتون به میزان لازمسیر نصف شده 3 الی 4 حبهآویشن به مقدار دلخواه آب لیمو یک و نیم عدد لیموسیب سرخ 4 عددعسل حدود سه قاشق غذاخوری آب گوشت یا آب مرغ 300 میلی لیتر [h=2]روش تهیه:[/h]* دمای فر را روی 220 درجه سانتی‌گراد تنظیم نمایید.* اطراف گوشت را به صورت ضربدری و متقاطع، برش بزنید. روی آن کمی روغن زیتون بریزید و تمام اطراف ران بره را به نمک و فلفل آغشته نمایید.* گوشت را همراه با آویشن و سیر، داخل ماهیتابه بریزید.* مقداری روغن زیتون را به همراه آب یک و نیم عدد لیمو، روی آن‌ها بریزید.* چاشنی‌های مورد علاقه خود را اضافه کنید و به مدت حدود 20 دقیقه داخل فر قرار دهید.* سیب‌ها را به چهار قسمت برش بزنید و هسته آن‌ها را جدا کنید.* گوشت را از داخل فر بیرون بیاورید و دمای فر را به 180 درجه سانتی‌گراد، کاهش دهید. * سیب‌ها را همراه با کمی آب گوشت یا مرغ، روی سایر مواد بریزید.* گوشت را بچرخانید و روی تمام قسمت‌های آن دو قاشق غذاخوری عسل بریزید.* سپس مواد را به مدت 30 دقیقه داخل فر قرار دهید. * گوشت را بچرخانید تا کاملاً به مواد داخل ماهیتابه آغشته شود و یک قاشق دیگر روی آن، عسل بریزید.* آن را حدود 40 دقیقه داخل فر قرار دهید. کافی است یک چاقو را در ضخیم‌ترین بخش گوشت فرو کنید و گوشت را فشار دهید، هرچه آب گوشت قرمزتر باشد، گوشت آبدارتر است. * گوشت را داخل ظرف بریزید و روی آن را با فویل بپوشانید و در فضای گرم محافظت نمایید.* سیب و سیر داخل ماهیتابه کاملاً نرم شده‌اند. آن‌ها را با چنگال له کنید و از صافی عبور دهید. با ته قاشق کاملاً مواد را فشار دهید تا آب سیب‌ها کاملاً گرفته شود.* مواد صاف شده را به همراه باقیمانده آب گوشت یا مرغ، روی حرارت قرار دهید. بگذارید مواد به مدت چند دقیقه بجوشند تا به صورت سس غلیظی در بیایند. طعم آن را با چاشنی‌های دلخواه، طبق ذائقه خودتان تنظیم کنید.* ران بره را به تکه های کوچک برش بزنید و همراه با سس آماده شده، سرو نمایید.

دانلود گلها و هایلایت بازیها با لینک مستقیم


Www.soccerwave.ir

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.