رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

معرفی و بیوگرافی رپر معروف eminem

امتیاز دادن به این موضوع:


LicH_MaSteR

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

Eminem-Wallpaper-5_com-nd-android-pandatheme-p_eminem_wallpaper_5-thumb.png

EMINEM

مارشال بروس مدرز سوم ( Marshall Bruce Mathers III)نام و نام خانوادگی کامل:

نام هنری مستعار : امینم

شهرت : اسلیم شیدی

محل تولد : ایالات متحده امریکا/میشیگان/دیترویت

تاریخ تولد : 17/ اکتبر/1973 (25/مهر/1352)

شغل : خواننده ، بازیگر ، تهیه کننده و آهنگساز

سبک خوانندگی : رپ و هیپ هاب

سایت رسمی:

www.eminem.com

مارشال بروس مدرز سوم ( Marshall Bruce Mathers III) با لقب هُنری اِمینِم (به انگلیسی: Eminem)(نوشتار به صورت EMINƎM) خواننده رپ، آهنگساز، تهیه‌کننده و هنرپیشه آمریکایی است .

او با انتشار اولین آلبوم خود «اسلیم شیدی ای پی»، «جایزه گرمی بهترین آلبوم رپ» را بدست آورد. آلبوم بعدی، «مارشال مدرز ال پی»، سریعترین فروش آلبوم تک خواننده را کسب کرد. با مورد توجه بیشتر قرار گرفتن او، لیبل شخصی او ، «شیدی رکوردز» راه اندازی شد که باعث تشکیل گروه «دی توالو»شد. که این گروه جریان اصلی کارهای او قرار گرفت. «مارشال مدرز ال پی» و آلبوم سوم او «نمایش امینم» هم جوایز گرمی دریافت کردند که باعث شد امینم به عنوان اولین خواننده‌ای شناخته شود که سه جایزه «بهترین آلبوم رپ» را کسب کرده‌است. او یک جایزه با همین عنوان در سال ۲۰۱۰ را برای آلبوم «ریلپس» دریافت کرد تا جمع جوایز گرمی او به ۱۱ برسد. در ۲۰۰۲، امینم «جایزه اسکار بهترین موسیقی» را برای قطعه «لوز یور سلف» برای اجرا در «۸مایل» (که در آن بازی هم کرده بود) گرفت. «لوز یور سلف» هم به عنوان دراز مدت‌ترین «قطعهٔ شماره یک رپ» شناخته شد. بعد از تور دور دنیای سال ۲۰۰۵، در موسیقی او وقفه افتاد و بعد از آلبوم «دوباره خوانی» (فقط گلچین) در ۲۰۰۴ آلبومی منتشر نشد. تا سر انجام در ۱۵ می‌۲۰۰۹، آلبوم ریلپس از او منتشر شد. امینم پرفروش‌ترین خوانندهٔ دهه نیز به شمار می‌رود که تا کنون بیش ۸۰ میلیون نسخه از آلبوم‌های او منتشر شده و او را یکی از خوانندگان پرفروش دنیا کرده‌است.

امینم در مجلهٔ «رولینگ استونز» در لیست «۱۰۰ خوانندهٔ بزرگ تمام دوره هاً رتبهٔ ۸۲ را گرفت و عنوان«بهترین رپر تاریخ»را از مجلهٔ«وایب»دریافت کرد. با احتساب کارهای امینم با گروه دی توالو، امینم ۸ آلبوم شماره یک در ۱۰۰ رتبهٔ برتر مجلهٔ«بیلبورد»و ۱۲ قطعه شماره یک در سراسر دنیا دارد. در دسامبر ۲۰۰۹، امینم در«بیلبورد» به عنوان«هنرمند دهه» نام گرفت. به گفتهٔ مجله، دلیل این انتخاب این بوده که دو آلبوم از پنج آلبوم پرفروش دههٔ ۲۰۰۰ متعلق به او است.

مدرز در میسوری، سنت جوزف به دنیا آمد. مادر او دبورا مدرز-بریگز و پدر او مارشال بروس مدرز جونیور هستند. اصالت او به اسکاتلند وانگلیس و در رده‌های دورتر به سوییس و آلمان بر می‌گردد. زمان کوتاهی پس از تولد او، پدرش خانواده را برای همیشه ترک می‌کند. تا قبل از این که او ۱۲ ساله بشود، آنها در خانه‌های زیادی در شهرهای مختلف میسوری جابجا می‌شدند. تا اینکه در شهر وارن ایالت میشیگان (از حومه‌های دیترویت)ساکن شدند. بعد از گوش دادن به آلبوم «گواهی نامه شده به ۳» از گروه «پسران جانورصفت» به هیپ-هاپ علاقه مند شد و قطعه‌هایی به صورت تازه کار با اسم مستعار «ام اند ام» اجرا کرد و عضو گروهی ملقب به «محصولات بیسمینت» شد و اولین آلبوم زیرزمینی خود را به نام «قدم گذاشتن به صحنه» منتشر کرد. آنها بعداً نام خود را به «سول اینتنت» تغییر دادند و حوالی سال ۱۹۹۵ تک آهنگ «خائن لعنتی» را با تهیه کنندگی شرکت «ماشینین داک رکوردز» منتشر کردند. با وجود اینکه مارشال به مدرسهٔ لینکولن در وارن می‌رفت، ولی گاهی در مبارزه‌های سبک آزاد رپ در مدرسهٔ آزبورن در آنسوی شهر شرکت می‌کرد تا مجوز فعالیت هیپ-هاپ زیرزمینی را بگیرد. و سر انجام بعد از دوبار خواندن سال نهم و مدرسه گریزی، او در سن ۱۷ سالگی از مدرسه اخراج شد.

امینم در سال ۱۹۹۲ به طور ابتدایی در شرکت اف تی بی عضو بود که توسط دو برادر به نام‌های جف و مارک بیس اداره می‌شد. مارشال در همان حال یک شغل پاره وقت نیز داشت که آشپزی و ظرف شستن در رستوران گیلبرتز لاج بود. در سال ۱۹۹۶ او اولین کار خود، «بینهایت» را عرضه کرد که در استودیوی بِیسمینت که تحت نظارت برادران بیس بود، ضبط شده بود. این آلبوم با لیبل غیر مستقل سرگرمی‌های اینترنتی منتشر شد. امینم بعدها می‌گوید «واضحه که به عنوان اوّلین کارم تحت تاثیر بقیهٔ خواننده‌ها بودم. من تلمیح‌های زیادی از خواننده‌هایی مثل «ناس» و «ای. زد» داشتم. «بینهایت» فقط یه آزمایش بود برای این که بتونم بفهمم قالب آهنگ هام چه جوری باشه. چه جوری با میکروفون صدا درست کنم و خودم رو عرضه کنم. یه سکوی پیشرفته بود «بینهایت» مثل یه پیش نمایش بود که منو بالا بکشه.« مضامین بینهایت بیشتر شامل دردسرهای بزرگ کردن هِیلی، دختر نوزادش، زیر بار قرض وام‌ها و میل شدیدش به پولدار شدن می‌شود. خیلی زود امینم با رپر بزرگ وقت در دیترویت»رویس دا۵'۹ «با اسم»آدم‌های بد با شیطان ملاقات می‌کنند" همکاری کرد. امّا عدم موفقیت بی نهایت و مصرف دارو و الکل منجر به خودکشی ناکام او شد. با انتشار «اسلیم شیدی ای پی» امینم متهم به تقلید سبک و روش از رپری ملقب به کیج شد. در همان حال که‌ای پی در حال پیشرفت بود،امینم به جوزف بروس، عضو «مجمع دلقک دیوانه» نزدیک شد و به او گواهی همکاری از خود مبنی بر شرکت گروه در جشن انتشار ال پی داد. اما بروس تقاضای او را نپذیرفت. به این دلیل که نزدیکی آنها دلیل بر استفادهٔ او از نام گروه به این صورت نمی‌شد. امینم این حرف را به عنوان یک توهین در نظر گرفت و در مصاحبه‌ها گروه را مورد حمله قرار داد. پس از اینکه در سال ۱۹۹۷ امینم در جایگاه دوم المپیک رپ قرار گرفت ،جیمی لاوین، نمایندهٔ شرکت افترمث، از او تقاضای پیش نمایشی از قطعه‌های آلبوم جدید را کرد. لاوین، نوار را برای در دره، موسس سرگرمی‌های افترمث پخش کرد. سپس هر دو شروع به ساخت ترانه برای آهنگ‌های آلبوم جدید «اسلیم شیدی ال پی» کردند. امینم هم به عنوان خوانندهٔ مهمان در دو آلبوم «شیطان بدون دلیل»و «بچهٔ راک» حضور پیدا کرد. در مارس ۱۹۹۸ مجلهٔ هیپ-هاپ «منبع» امینم را در ستون «پشت جلد بدون امضا» معرفی کرد.

طبق گفتهٔ مجلهٔ «بیلبورد» در این نقطه از زندگی او «فهمید آرزوهای موسیقیایی اش تنها راه فرار از زندگی غمبارش است». بعد از عضویت در افترمث/اینترسکوپ در سال ۱۹۹۸، امینم اولین آلبوم سرو سامان یافتهٔ خود به نام «اسلیم شیدی ال پی» -که شدیداً تحت حمایت دکتر دره بود- را منتشر ساخت. به گفتهٔ بیلبورد، این آلبوم «سالهای روشن پیش رو و ساختاری بود که او از قبل انتظارش را می‌کشید». آلبوم در بین آلبوم‌های سال ۱۹۹۹ به مشهور شدن ادامه داد تا جایی که انتهای سال سه جایزه پلاتینیوم دریافت کرد. با محبوبیت آلبوم، جدال‌های حاشیه بر سر متن ترانه‌ها در گرفت. او در «۹۷ بونی و کلاید» شرح یک سفر با دختر نوزادش را بیان کرده بود تا او را از مادرش جدا کند. در «ضمیر گناهکار» ضمیر مردی او را متقاعد می‌کرد که همسر و عاشق خود را بکشد. «ضمیر گناهکار» اولین قدم بود که باعث استحکام هر چه بیشتر رابطه این دو همکار شود. آنها بعدها در دو آهنگ «بیخیال دره» و «چه فرقی می‌کنه» در آلبوم "۲۰۰۱" دکتر دره، «بیچ پلیز II» از آلبوم «مارشال مدرز ال پی» هر چی می‌خوای بگو از «نمایش امینم» ، «اینکور/پایین آمدن پرده هاً ار آلبوم»اینکور«،»به خاطر قدیماً و «یه بطری بشکن» از «ریلپس» «جهم آزاد شده» در آلبوم «ریلیپس ریفیل» با هم کار کردند. دکتر دره تا وقتی امینم با لیبل افترمث می‌خوانَد، حداقل در یک قطعه حضور افتخاری خواهد داشت.این آلبوم در حال که ۹ میلیون نسخه در سراسر دنیا فروخته بود، ۴ بار جایزه پلاتینیوم از «انجمن صنفی ضبط موسیقی آمریکا» را از آن خود کرد.

«مارشال مدرز ال پی» در ماه می‌سال ۲۰۰۰ منتشر شد. در هفتهٔ اول ۱٫۷۶ میلیون نسخه فروش کرد که رکورد آلبوم «داگی استایل» از «اسنوپ داگ» (سریعترین فروش هیپ هاپ) و «...یه بار دیگه بیبی» از «بریتنی اسپیرز» (سریعترین فروش آلبوم تک خواننده) در تاریخ آمریکا را شکست. اولین قطعهٔ آلبوم، «اسلیم شیدی واقعی»، موفقیت بزرگی بود که بحث‌های زیادی به خاطر اهانت به شخصیت‌های شناخته شده و اظهار بعضی حرف‌های شک بر انگیز در مورد آنها به راه انداخت. مثلا گفته بود «کریستینا آگیلرا» با«فرد دارست»و«دارسون دالی»آمیزش دهانی داشته. در قطعهٔ دوم،«من همینم که هستم»، او برای طرفداران خود فاش کرد که شرکت به او فشار زیادی برای در صدر ماندن«اسم من»آورده. همچنین امینم در نماهنگ«اسم من»با«مریلین منسون»، خوانندهٔ سبک«هوی متال»، شوخی کرده بود که به عقیدهٔ بسیاری از منتقدان نقاط خوبی داشته. امینم و مرلین بعداً در یک کنسرت قطعه»من همینم که هستم«را با هم اجرا کردند. در قطعهٔ سوم،«استن»، (که قطعه‌ای از آهنگ«متشکرم»از«دایدو»را در داخل خود داشت) کوشش کرد تا محبوبیت جدیدش مبارزه کند. او این کار را با نشان دادن یکی از طرفدارانش به نام استن که با تقلید از آهنگ از«۹۷ بونی و کلاید»از اسلیم شیدی ای پی، خود و دوست حامله اش را داخل آب انداخته بود، انجام داد. در نماهنگ«استن»، امینم طرفداری را نشان داد که سعی می‌کرد با وجود راست دست بودن مانند امینم با دست چپ بنویسد. نماهنگ»استن«به عقیدهٔ مجلهٔ«Q»سومین نماهنگ تاریخ نام گرفت و دهمین آهنگ سال از نظرسایت»Top40-Charts.com»قرار گرفت. ولی بیشترین تحسین‌ها زمانی شروع شد که قطعه در مجلهٔ»رولینگ استونز«جزو لیست»۵۰۰ قطعهٔ برتر تمام دوران هاً در رتبهٔ ۲۹۰ قرار گرفت. در ژولای سال ۲۰۰۰، امینم اولین سفیدپوستی شد که روی جلد نشریه «سورس» رفت. آلبوم با فروش ۱۰ میلیون در آمریکا و ۲۰ میلیون در سراسر دنیا، جایزه الماس «انجمن صنفی ضبط موسیقی آمریکا» را از آن بدست آورد. در مراسم«جوایز گرمی ۴۳»امینم و«جان التون» در سال ۲۰۰۱ با همدیگر اجرا کردند.

سومین آلبوم رسمی امینم که «نمایش امینم» نام داشت، تابستان سال ۲۰۰۲ منتشر شد و با فروش بیش از ۱ میلیون نسخه در هفتهٔ اول، نقطهٔ عطف دیگری در کارنامهٔ هنری او بود. قطعهٔ برجستهٔ «بدون من»، آشکارا دنبالهٔ آهنگ «اسلیم شیدی واقعی» بود که پیام‌های افشاگرانه در مورد «بوی بَندز»، «لیمپ بیزکیت» و «لینه چنی» داشت. آلبوم برندهٔ جایزه الماس " انجمن صنفی ضبط موسیقی آمریکاً شد و حدود ۱۰ میلیون در آمریکا و ۲۰ میلیون نسخه از آن در سراسر دنیا به فروش رسید و باعث شد امینم تنها کسی شود که دو آلبوم با فروش ۲۰ میلیونی جهانی دارد. آلبوم بیان کنندهٔ سختی‌های او برای رسیدن به شهرت، ارتباط او با همسر و دخترش و وضعیت خود در موسیقی هیپ-هاپ بود. او همین طور مشکلاتی که در دادگاه (به دلیل کشتن مردی که در حالی همسرش را می‌بوسیده دیده بود) با آنها مواجه شده را شرح می‌دهد. «استفان توماس ارلواین» از «آل میوزیک» اعتقاد دا رد با وجود خشونت مشهود در برخی قطعه‌ها، این آلبوم از «مارشال مدرز ال پی» کم تر فتنه برانگیز است. هرچند که برخی مثل «ال. برنت بوزل» (که از آلبوم قبل هم انتقاد کرده بود) عقیده دارند آلبوم پر از اندیشه‌های ضد ازدواج و حجم عظیمی از لغات ناپسند است.

«مرکز رسانه آمریکا» که توسط یک محافظه کار تاسیس شده بود و توسط سازمانی محافظه کار اداره می‌شد، اعلام کرد که«سازمان اسرار آمریکا» قبول کرده که در حال رسیدگی به پروندهٔ امینم در مورد تهدید رییس جمهور آمریکا است. بخش مورد اتهام، قسمتی از آهنگ «ما به عنوان آمریکایی ها» به این صورت بود: «لعنت به پول/من دوس ندارم برای رییس جمهورای مرده رپ بخونم/ترجیح می‌دم رییس جمهور مرده باشه/تا حالا نگفته بودم ولی سابقشو دارم...» که به همراه سی دی اضافهٔ آلبوم پخش شده بود. سال ۲۰۰۴ شاهد عرضهٔ آلبوم رسمی چهارم امینم به اسم «دوباره خوانی» بود که در هفتهٔ اول حدود ۷۰۰ هزار نسخه فروش کرد؛ برنده ۷ پلاتینوم از «انجمن صنفی ضبط موسیقی آمریکا» شد و حدود ۱۵ میلیون در سراسر دنیا و ۷٫۸ میلیون در آمریکا به فروش رسید. این آلبوم نیز صدر نشین بود و یک قطعهٔ برجسته با اسم «جاست لوز ایت» داشت. در ۱۲ اکتبر ۲۰۰۴، یک هفته پس از انتشار «جاست لوز ایت»، اولین قطعه «دوباره خوانی»، «مایکل جکسون»در یک رادیوی لس آنجلسی به اسم «استیو هاروی» حاضر شد و ناراحتی خود را از نماهنگ «جاست لوز ایت» بیان کرد. امینم در نماهنگ با محاکمه کودک آزاری جکسون، جراحی پلاستیک و حادثهٔ سال ۱۹۸۴(که طی آن در زمان فیلم برداری تبلیغ کمپانی پپسی، موی جکسون آتش گرفته بود) شوخی کرده بود. با این وجود که امینم در شعر گفته بود «این خنجر زدن به مایکل نیس/فقط یه شوخیه/من روانی ام ....» ولی پشتیبانان و دوستان مایکل نماهنگ را مورد انتقاد قرار دادند. از قبیل «استیو واندر» که نماهنگ را «ضربه زدن به یک نفر وقتی پایین است» نامیده بود و یا خود «استیو هاروی» که گفته بود «امینم اعتقاداتشو از دست داده. ما می‌خوایم که برگرده». امینم در نماهنگ با «پی وی هرمان»، «ام سی هامر» و «مدونا» هم شوخی کرده بود. با شکایت رسمی مایکل جکسون، «بلک اینترتینمنت تلویژن» اولین شبکه‌ای بود که پخش نماهنگ را متوقف کرد. هر چند که شبکهٔ «ام تی وی» (شبکه موسیقی) اعلام کرد پخش نماهنگ را ادامه خواهد داد. «بنزینو» اسکات مدیر وقت نشریه «سورس» نه تنها توقف پخش نماهنگ، بلکه حذف قطعه از آلبوم و عذرخواهی رسمی امینم از جکسون را خواستار شد. در سال ۲۰۰۷ مایکل جکسون و سونی، شرکت «فیمس می‌وزیک ال ال سی» را از «ویا کام» خریدند و او سهام موسیقی بعضی خواننده‌ها از جمله امینم، «ش########ا» و«بک»را بدست آورد. با وجود اینکه فروش آلبوم را قطعه‌ای با زمینهٔ کمدی تامین می‌کرد،»دوباره خوانی«از مضامین جدی نظیر قطعهٔ ضد جنگ«مُش»هم بهره مند بود. ۲۵ اکتبر ۲۰۰۴، درست ۱ هفته قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سال ۲۰۰۴، امینم نماهنگ«مُش»را در اینترنت منتشر کرد. این آهنگ مضامین ضد بوش زیاد و قسمت‌های تندی مثل «لعنت به بوش» و :«این سلاح کشتار جمعی که بهش می‌گیم رییس جمهور» داشت. این نماهنگ ارتشی از انسان‌ها از جمله»لوید بنکز«رپر را نشان می‌داد که امینم آنها را به سمت کاخ سفید هدایت می‌کرد. در پایان نماهنگ وقتی ارتش کاخ را تصرف می‌کند، نشان داده می‌شود که آنها تنها برای رای دادن آمده‌اند. نماهنگ با کلمات»سه شنبه ۲ نوامبر رای بدهید" تمام می‌شد. ولی بعد از پیروزی بوش در انتخابات به پوسترهایی تغییر کرد که در آنها امینم به بوش در حال سخنرانی حمله می‌کرد.

در سال ۲۰۰۵ بعضی از کارکنان شرکت، شایع کردند امینم قصد دارد بعد از ۶ سال رپ خواندن و گرفتن چند جایزه پلاتینوم، صحنهٔ موسیقی را برای همیشه ترک کند. شایعه اوایل سال ۲۰۰۵ شکل گرفت وقتی اسم آلبوم امینم «خاکسپاری» اعلام شده بود. آلبوم با نام «ندای صحنه-قطعه‌های گلچین» و از شرکت «افترمث» در ۶ دسامبر ۲۰۰۵ منتشر شد. در جولای ۲۰۰۵، شبکه «آزاد خبری دیترویت»، اعلام کرد که آلبوم آخرین اثر امینم به عنوان تک خواننده خواهد بود وامینم دی توالو را که هستهٔ آن بود ترک خواهد کرد و از این پس به عنوان تهیه کننده و برنامه ریز به کار خود ادامه خواهد داد. امینم تکذیب این خبر را در برنامه «موجو در صبح» از رادیوی "WKQI" دیترویت اعلام کرد. او اضافه کرد که حداقل استراحتی به عنوان یک هنرمند داشته باشد؛ «من الان تو بخشی از زندگیم هستم که نمی‌دونم وضع آیندهٔ کاریم چه جوریه... به خاطر همینه که اسمشو «ندای صحنه» گذاشتم. این می‌تونه کار آخر باشه. ما نمی‌دونیم.». در سال ۲۰۰۵، امینم یکی از موضوعات نمایه «برنارد گلدبرگ» در بخش «۱۰۰ نفری که آمریکا را به گند می‌کشند» شد. او رتبهٔ ۵۸ را کسب کرده بود. «باب هربرت» از نشریه «نیویورک تایمز» گفته بود «در آهنگ‌های امینم تمام زنها فاحشه هستند و او علاقه به تجاوز و قتل آنها دارد» و آهنگ «هیچ کس مریض تر از این نیست» را به عنوان مثالی برای زن ستیزی عنوان کرده بود. در تابستان ۲۰۰۵، امینم عازم سفر سه سالهٔ کنسرتی خود برای «تور مدیریت خشم» شد که در آن با «فیفتی سنت»، «جی یونیت»، «لیل جون»، «دی توالو»، «ابی ترایس» و «دِ الچمیست» همراه بود. در آگوست ۲۰۰۵ امینم تور خود را لغو کرد و سپس اعلام کرد به مرکز ترک اعتیاد به خاطر «وابستگی به قرص خواب آور» خواهد رفت. امینم در سال ۲۰۰۶ از یک سی دی زیر زمینی که میکس تیپ بی ارزشی بود آلبوم گروهی خودش رو با کمک «جی یونیت» و «دی توالو» و تهیه کنندگی «کیماگر» با نام«امینم تقدیم می‌کند:ری-آپ» منتشر کرد. نقدها بسیار با هم متقاوت بود. اما همه یک توافق داشتند. تک آهنگ «تو نمی‌دونی» از بهترین آهنگ‌های اون سال بود. امینم فیفتی سنت لوید بنکز و کشیس در اون آهنگ خونده بودند و توانستند آهنگ بی نظیری رو هدیه به مردم هدیه بدهند. امینم بعد از آلبوم «امینم تقدیم می‌کند:ری-آپ» به سکوت رفت و کسی از او حرفی نشنید. حتی شایعه‌های بازنشسته شدندش هم به گوش می‌رسید.

در سپتامبر ۲۰۰۸ ، امینم وسط مصاحبه «فیفتی سنت» در رادیو «هات ۹۷» نیویورک روی خط آمد و گفت «بین دوراهی» است و «در حال بحث» بر سر این است که زمان انتشار آلبوم بعد کی خواهد بود. او گفت: «من همیشه کار می کنم-همش توی استودیو هستم و این الان احساس خوبی داره، انرژی ای که از طرف لیبل هست... تا یه مدّت، نمی خواستم برگردم به استودیو، به خاطر یه سری مسایل شخصی. الان دارم از اون مسایل میام بیرون و این احساس خوبی داره.» امینم در سپتامبر ۲۰۰۸ در شبکه رادیویی شخصی اش، «شید ۴۵» حاضر شد و گفت: «الان دارم روی آهنگا کار می کنم. دارم کلی آهنگ می سازم و روشون فکر می کنم.می دونی، انگار هر چه قدر بیشتر رو آهنگ وقت می ذارم، شناختم از اون بیشتر می شه.» این همان جایی بود که اینتر اسکوپ بالاخره وجود آلبوم جدید امینم را اعلام، و اضافه کرد بهار ۲۰۰۹ زمان انتشار رسمی آلبوم است. در دسامبر ۲۰۰۸ او امینم اطلاعات بیشتری از آلبومی داد که اخیرا نامش به عنوان «بازگشت» اعلام شده بود. او گفت: « من و درِه مث قدیما برگشتیم به آزمایشگاه،مرد! بیشتر آهنگای بازگشتو دره می سازه. ما داریم بر میگردیم به همون راهای شیطانی قدیمی... فک می کنم همین قدر بسه.» در ۵ مارس ۲۰۰۹، امینم اعلام کرد که در این سال ۲ آلبوم عرضه خواهد کرد. «بازگشت»، آلبوم اول، در ۱۹ می منتشر شد. در حالی که اوّلین قطعهٔ آن، «ما تو رو ساختیم» توسط نماهنگ در ۷ آوریل پخش شده بود. در ۳ اکتبر ۲۰۰۹، امینم دوباره در «شید ۴۵» به همراه «دی جی هو کینگ» حاضر شد و گفت «دینان پورتر» و «جاست بلیز» سرگرم ساختن ملودی‌های «بازیابی» هستند. در ۳۰ اکتبر، امینم در «وودو میوزیک اکسپرینس» در «نیو اورلئان»به عنوان خوانندهٔ اصلی، اولین اجرای رسمی خود در ۲۰۰۹ را برگزار کرد. این اجرا شامل تعدادی از آهنگ‌های بازگشت و بسیاری از قطعه‌های قدیمی او و اجرایی به همراهی دی توالو می شد. این آلبوم قرار نبود به فروش آلبوم‌های قبلی امینم دست پیدا کند. ولی هم برای او تبلیغ خوبی بود و هم نظرهای منتقدانهٔ زیادی را دوباره برای او به همراه داشت. علاوه بر این تلاشی برای دوباره ساختن جایگاه خود در هیپ هاپ بود. ریلپس یکی از بهترین آلبوم‌های سال ۲۰۰۹ لقب گرفت و حالا از طرف انجمن صنفی ضبط موسیقی آمریکا دو جایزه پلاتینوم دارد و بیش از ۵ میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش رفته است. در ۱۹نوامبر ۲۰۰۹، امینم در وبسایت خود اعلام کرد آلبوم بازگشت:دوباره پرکردن در ۲۱دسامبر منتشر خواهد شد. آلبوم انتشاری دوباره از بازگشت خواهد بود و شامل ۷ قطعهٔ اضافی است. در آستانهٔ پخش آلبوم امینم گقت: «می خوام برای طرفدارا مقدار بیشتری از چیزی که برنامه ریزی کرده بودم، بدم ..امیدوارم دوباره پرکردن، طرفدارامو تا اومدن «بازیابی» تا سال دیگه راضی نگه داره. من و دره دوباره داریم آهنگا رو می سازیم و چند تا آهنگساز جدید مث «جاست بلید» هم هستن. آهنگای جدید کاملا تو راه دیگه ای از اون چیزی که من از بازیابی می خواستم، هستن. این دفعه آهنگا رو با نوشتن متن شروع کردیم. آهنگا با آهنگایی که قبلا شنیدین فرق دارن؛ ولی من می خوام این جوریش هم بشنوین.»

آلبوم‌های استودیویی

بی نهایت (۱۹۹۶)

اسلیم شیدی ال پی (۱۹۹۹)

مارشال مترز ال پی (۲۰۰۰)

نمایش امینم (۲۰۰۲)

دوباره خوانی (۲۰۰۴)

بازگشت (۲۰۰۹)

بازگشت : دوباره پرکردن (۲۰۰۹)

ریکاوری (۲۰۱۰)

آلبوم‌های گرد آوری شده

۸ مایل (۲۰۰۲)

تک آهنگ‌ها (۲۰۰۳)

کرتین کال-گلچین (۲۰۰۵)

امینم تقدیم می‌کند : د ری آپ (۲۰۰۶)

آلبوم‌های گروهی

آندر گراوند ای پی(دی توالو)(۱۹۹۶)

شب‌ شیطان (دی توالو)(۲۰۰۱)

دنیای دی توالو (دی توالو)(۲۰۰۴)

آلبوم‌های زیرزمینی

اسلیم شیدی ای پی (۱۹۹۷)

مستقیم از آزمایشگاه(۲۰۰۳)

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 1
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.