رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

نگاهی به چند فیلم هفتاد و دومین دوره جشنواره فیلم ونیز

امتیاز دادن به این موضوع:


happy girl

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

جشنواره فیلم ونیز آخر هفته پرباری را با ستارگان سینما و اولین اکران فیلمها گذارند. رالف فاینس، هنرپیشه انگلییسی، داکوتا جانسون آمریکایی و تیلدا سوینتون ستارگان فیلم «سرو صدای بیشتر» (A BIGGER SPLASH) بر فرش قرمز این جشنواره ظاهر شدند .

این فیلم ساخته لوکا گوادانینو، فیلمساز ایتالیایی بازسازی فیلم فرانسوی «استخر شنا» (۱۹۶۹) است که آلن دلون و رمی اشنایدر در آن بازی می کردند.فیلم «سر و صدای بیشتر» یکی از ۲۱ فیلمی است که در بخش مسابقه هفتاد و دومین دوره جشنواره فیلم ونیز با یکدیگر رقابت می کنند.

این فیلم، داستان زوجی متشخص و معروف است که تعطیلاتشان را در جزیره ایتالیایی آرام و خوش منظره “پانتلریا” (Pantelleria) می گذرانند. اما این آرامش با ملاقات غیرمنتظره دوستی قدیمی با بازی رالف فاینس و دخترش که نقشش را داکوتا جانسون بازی می کند، بر هم می خورد و موجی از حسادت و شهوت به وجود می آورد.

ادی ردمِین هنرپیشه ایتالیایی و دیگر بازیگران فیلم «دختر دانمارکی» نیز در اولین نمایش این فیلم در جشنواره امسال فیلم ونیز حضور داشتند.فیلم «دختر دانمارکی» را تام هوپر که پیش از این برنده جایزه اسکار نیز شده، کارگردانی کرده است.

در این فیلم ردمین نقش لیلی البه را بازی می کند که قرن نوزدهم در دانمارک بدنیا آمده و یکی از اولین کسانی بود که با جراحی، جنسیت خود را تغییر داد.فیلم، زندگی لیلی و تحول او را از انکار وضعیت خودش تا پذیرش آن، و تولدی دوباره را دنبال می کند: سفری برای کشف دوباره خود، در مواجهه با جامعه ای که با او دشمنی می کند.

ردمین سال گذشته به خاطر اجرای نقش استیون هاوکینگ در فیلم «تئوری همه چیز» برنده جایزه اسکار شد و اینک با اجرای نقش لیلی در این فیلم دوباره زمزمه های دریافت اسکاری دیگر را بر سر زبانها انداخته است.

کریستن استوارت، هنرپیشه آمریکایی و نیکولاس هولت، بازیگر بریتانیایی ستارگان فیلم عاشقانه و تخیلی «برابرها» (EQUALS)، ساخته درک دورمس، کارگردان آمریکایی هم از دیگر هنرپیشگانی بودند که در اولین نمایش فیلم خود در جشنواره فیلم ونیز، با استقبال گرم طرفداران روبرو شدند.این دو، در فیلم «برابرها» نقش دو همکار را در دنیایی بازی می کنند که در آن احساسات، نوعی بیماری محسوب می شود. این فیلم نیز برای کسب جایزه امسال شیر طلایی ونیز رقابت می کند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.