رفتن به مطلب

کاربران گرامی تاپیک دعوت به همکاری با سایت  رو مطالعه کنید و در صورت علاقه می توانید برای خودتون درآمد کسب کنید و پول در بیارید.

به مناسبت عید نوروز سال 1400 با کد تخفیف ircfc-1400 می توانید از محصولات سایت با تخفیف 500.000 هزار ریال  تا تاریخ 1400/01/31 خرید کنید.

×
×
  • اضافه کردن...

بهترین تلفن های همراه برای عکاسی + لیست

امتیاز دادن به این موضوع:


پست های پیشنهاد شده

یکی از سوالاتی که بیشتر اوقات در ذهن خریداران گوشی‌های همراه شکل می‌گیرد این است که کدام گوشی ساخته شده در دنیا بهترین کیفیت عکاسی را دارد.

به گزارش دريچه فناوري گروه فضاي مجازي باشگاه خبرنگاران جوان؛

جایگزین گوشی‌های موبایل با دوربین های عکاسی در زندگی عموم مردم سبب شده است تا تحلیل‌های زیادی درباره کیفیت دوربین مدل‌های مختلف گوشی تلفن همراه انجام شود. تحلیل‌هایی که نظرات مختلفی دارد و از زوایای متفاوتی به این مقوله پرداخته است، اما آنچه در بررسی کیفیت دوربین گوشی‌ها محرز شده، این است که اعداد و کمیت‌هایی که ازسوی سازنده ارایه می‌شود، واقعیت چندانی نداشته و برای فهمیدن این نکته باید تجربه شخصی را نیز درنظر گرفت.

4379312_807.jpg

در این گزارش کیفیت دوربین انواع تلفن‌همراه را از چند منظر بررسی کرده است. در دو گروه قیمتی ارزان‌ترین‌ها و گرانقیمت‌ترین‌ها دو طیف از مشتریان این کالا را درنظر گرفته‌ایم. افرادی که نگاه اقتصادی‌شان غالب است و به دنبال خرید باکیفیت‌ترین ارزان قیمت‌ها هستند و افرادی که نگاه کیفیت محور دارند و می‌خواهند درست هزینه کنند. در بررسی باکیفیت‌ترین‌ها نیز به گزارش داوری متخصصان عکاسی از پرچمداران برندها پرداخته‌ایم. ضمن این‌که با ارایه نمونه تصاویری از پرچمدار هر برند مقایسه‌ها را به قضاوت شخصی نیز گذاشته‌ایم.

LG LEON ارزان‌قیمت‌ترین باکیفیت

4379313_499.jpg

ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند یا همان اسمارت‌فون‌ها در بازار ایران قیمتی نزدیک به ۴٠٠‌هزارتومان دارند. در این گروه قیمتی به سختی می‌توان دوربین‌های درخور توجهی پیدا کرد، اما LG LEON نسبت به بقیه یک سروگردن بالاتر است.

این گوشی ارزان برخلاف بسیاری از هم‌رده‌ای‌های خود علاوه بر دوربین اصلی، دوربین سلفی هم دارد که البته دوربین سلفی آن کیفیت خوبی ندارد و نمی‌شود از آن انتظار زیادی داشت. دوربین اصلی اما، کیفیت به نسبت قابل قبولی دارد. سازنده، عدد رزولویشن دوربین‌های این گوشی را ٨ مگاپیکسل برای دوربین اصلی و ۵ مگاپیکسل برای دوربین سلفی دانسته است. نقطه ضعف دیگر این گوشی از نظر تصویربرداری این است که دوربین اصلی نیز با وجود کیفیت نسبتا مناسب در نور کم ضعیف عمل می‌کند. البته LG LEON می‌تواند فیلمبرداری Full HD را نیز انجام بدهد که برای این بازه قیمت، شاخصه خوبی به شمار می‌آید.

Huawei Honor ۴C چینی باکیفیت

4379314_981.jpg

وقتی در بازار گوشی تلفن‌همراه صحبت از ارزان‌قیمت‌های قابل قبول می‌شود، Huawei معمولا یک گزینه قابل بررسی است. این برند چینی که استراتژی بازاریابی خود را بر مبنای قیمت‌های پایین گذاشته است، گوشی‌هایی با کیفیت مناسب عرضه می‌کند و همین مسأله آن را به سرعت بین کاربران تلفن‌همراه مشهور کرد. از نظر کیفیت دوربین نیز یکی از ارزان‌قیمت‌های مناسب Huawei Honor ۴C است که در بازه قیمتی ۴۵٠ تا ۵٢٠‌هزارتومان قرار دارد. این گوشی مجهز به دوربین اصلی با وضوح ١٣ مگاپیکسل و سلفی ۵ مگاپیکسل است. از دوربین ضعیف سلفی که بگذریم، دوربین ١٣ مگاپیکسلی Huawei Honor ۴C ساخت شرکت سونی است و همین مسأله می‌تواند عدسی گوشی چینی را از نظر کیفیت به اندازه کافی توجیه کند. به همین دلیل است که وضوح و کیفیت دوربین اصلی این گوشی در رده ارزان‌قیمت‌ها قابل توجه است و با دوربین بعضی گزینه‌های بالاتر از یک‌میلیون تومان رقابت می‌کند.

Lenovo K٣ Note استاد ارزان تصاویر روز و فضای باز

4379315_469.jpg

در بازه قیمت ۵٠٠ تا ۶٠٠‌هزارتومان گزینه Lenovo K٣ Note نیز مورد مناسبی است. این گوشی که در مارس ٢٠١۵ به بازار معرفی شده است، دوربین اصلی ١٣ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی دارد. درست است که این عدد از نظر کمی با دوربین برخی گوشی‌های گران‌تر برابری می‌کند، اما کارایی واقعی یک دوربین ١٣ مگاپیکسلی را ندارد و در زمان زوم تصاویر کیفیت عکس از بین می‌رود اما در ثبت تصاویر، قابل قبول عمل می‌کند و می‌تواند کاربرانی را راضی کند که از عکاسی با گوشی انتظار زیادی ندارند.

Lenovo K٣ Note در ثبت تصاویر روز و محیط باز عملکرد خوبی دارد اما در محیط‌های بسته و با نور کم چندان موفق نیست. با این حال دوربین اصلی Lenovo K٣ Note امکان فوکوس (بزرگنمایی) لمسی را برای کاربران خود فراهم کرده و قادر به ثبت تصاویر پانوراماست. این اصطلاح به آن معنی است که دوربین می‌تواند محیط گسترده‌تری را در کادر جا بدهد بدون آن‌که نیاز به لنزهای عریض داشته باشد یا این‌که کاربر مجبور شود از سوژه فاصله زیادی بگیرد.

Asus Zenfone Laser ZE۵۵٠KL باکیفیت‌ترین ارزان‌قیمت

4379316_434.jpg

Asus Zenfone Laser ZE۵۵٠KL در بازه قیمت ۶٠٠ تا ٧٠٠‌هزارتومان قرار دارد اما می‌تواند بهترین کیفیت دوربین ارزان‌قیمت‌ها را دراختیار کاربران خود قرار دهد. در ظاهر کمیت‌های این دوربین مشابه خیلی از هم‌رده‌ای‌های خود از نظر قیمت است. دوربین ١٣ مگاپیکسلی اصلی و ۵ مگاپیکسلی سلفی اما کیفیت عکس‌های این گوشی چند پله بالاتر از سایر ارزان‌قیمت‌های زیر یک‌میلیون تومان است. قابلیت زوم این گوشی قابل توجه است و لبه‌های تصاویر با بزرگنمایی عکس کیفیت خود را از دست نمی‌دهند. به همین دلیل می‌توان این گوشی را از نظر دوربین در رده یکی از بهترین‌های ارزان‌قیمت قرار داد. دوربین سلفی این گوشی گرچه چندان کیفیتی ندارد اما از نظر دوربین ثانویه نیز از موارد گفته‌شده بهتر عمل می‌کند. هرچند برخی کاربران از عکس‌های کدر سلفی‌های این گوشی چندان راضی به نظر نمی‌رسند.

متخصصان عکاسی به کدام پرچمداررأی دادند؟

اما شاخص‌ترین گوشی‌های تلفن‌همراه از نظر عکاسی کدامند؟ برای پاسخ به این پرسش تحلیل‌های متفاوتی از پرچمداران برندهای سرشناس گوشی تلفن‌همراه ارایه شده است. یکی از جالب‌ترین این تحلیل‌ها اقدام وب‌سایت teleguru بوده که تصاویر ثبت‌شده از گوشی‌های متفاوت را به قضاوت ٧ داور عکاس گذاشته است.

البته در این داوری عکس‌ها بدون ثبت نشان تجاری دوربین‌ها در معرض ارزیابی قرار گرفته است. آیفون ۵ اس، آیفون ۶، ال‌جی‌جی ٣، نوکیا لومیا ١٠٢٠، گلکسی نوت ۴، اکسپریا z١ برندهایی هستند که به مسابقه گذاشته شده‌اند. هر گوشی ١٠ عکس ثبت کرده و موارد مورد آزمایش در این عکس‌ها شامل این موارد است: بررسی نورهای مصنوعی با فواصل مختلف، ترکیب نور مصنوعی با طبیعی، فلش دوربین، قدرت فلش و میدان اثرگذاری فلش و میزان نویز ایجاد شده در تصویر، تعادل سفیدی نور و میزان جزییات با نور لامپ مهتابی. دراین شرایط سامسونگ گلکسی نوت ۴ بهترین امتیاز عکاسی در روز و شب از آن خود کرده و با اختلاف نسبتا قابل توجه به اپل برتری یافته و پس از سامسونگ و اپل، نوکیا لومیا در رده بعدی قرار گرفته است.

جمع‌بندی نهایی امتیازات teleguru درخصوص کارایی و کیفیت دوربین تلفن‌های همراه از ١٠٠‌درصد به این شرح است:

١. سامسونگ گلکسی نوت ۴: ٣٣,۵٧درصد

٢. اپل آیفون ۶: ٢١,۶۶درصد

٣. اپل آیفون‌اس ۵: ١۴,٢٩درصد

۴. نوکیا لومیا ١٠٢٠: ١٣,۵٧درصد

۵. ال‌جی G٣: ٨,٣٣درصد

۶. سونی اکسپریا z: ٧,١۵درصد

با این حال مقایسه تصاویر ثبت‌شده این پرچمداران از نظر رنگ و وضوح می‌تواند نتیجه را به صورت دیگری رقم بزند. در ادامه این گزارش تصاویری از پرچمداران نوکیا، ال‌جی، سامسونگ و سونی آمده است.

مقایسه این ۴ برند از نظر کیفیت زوم نشان می‌دهد که نوکیا بهترین عملکرد را دارد و شارپ‌ترین (واضح) تصاویر را ارایه می‌دهد و سونی بدترین عملکرد را از نظر وضوح دارد. از نظر رنگ‌آمیزی تصاویر نیز نوکیا عکس‌های واقعی‌تری ثبت می‌کند و طیف رنگی دقیق‌تری عرضه می‌کند، این درحالی است که تصاویر ثبت‌شده توسط سامسونگ به قرمزی گرایش داشته و تصاویر ‌ال‌جی به رنگ زرد گرایش بیشتری دارد.

سونی نیز با ثبت تصاویری که به سفیدی گرایش دارد، عکس‌های بی‌رنگ و روح‌تری ارایه می‌دهد.

منبع: موبنا

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه تشكر يا می پسندم استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

این موضوع کاملا قدیمی است. لطفا به جای بروز کردن این موضوع در نظر شروع یک موضوع جدید باشید مگر این که لازم به بروز رسانی این موضوع باشید.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

  • مطالب مشابه

    • توسط diba98
      درمان هایی که برای ارتودنسی انجام می شود به دو گروه کلی تقسیم بندی می شوند. گروه اول درمان هایی را شامل می شود که برای تصحیح دندان ها هستند و گروه دوم درمان هایی هستند که برای بر طرف کردن ناهنجاری های فک استفاده می شوند. در هر دو نوع درمان برای بر طرف کردن ناهنجاری ها به دستگاه های مخصوصی نیاز است که مدت استفاده از آن ها را متخصص ارتودنسی در شرق تهران تعیین می کند. اگر فردی که دارای ناهنجاری هایی در ناحیه فک یا دندان هایش است به موقع به پزشک متخصص مراجعه کند و در طول درمان همکاری خوبی با پزشک داشته باشد می تواند با استفاده از درمان های ارتودنسی ناهنجاری هایش را درمان کند اما اگر این فرد در زمان مناسب به پزشک مراجعه نکند و در طول درمان نیز طبق توصیه های پزشک عمل نکند ممکن است برای درمان ناهنجاری های فک نیاز به جراحی پیدا کند. در چنین شرایطی متخصص ارتودنسی در شرق تهران و سایر نقاط ابتدا فرد را تحت درمان ارتودنسی قرار می دهند و اگر جوابگو نبود به جراحی روی می آورند.





      براکت گذاری و سیم کشی دندان ها برای درمان ارتودنسی چقدر طول می کشد؟
      با توجه به نوع مشکلی که بیمار دارد پزشک تشخیص می دهد که بیمار به ارتودنسی متحرک، ثابت و یا جراحی فک به همراه ارتودنسی نیاز دارد. نوع دستگاه ارتودنسی با توجه به نوع مشکل هر فرد بیمار و طبق تشخیص برترین متخصص ارتودنسی در آریاشهر و سایر نقاط شهر تعیین می شود. معمولا برای فردی که دارای مشکلات فکی است یک سال و نیم زمان برای رفع مشکلات فکی و یک سال و نیم هم برای رفع مشکلات درمانی زمان لازم است. اما اگر فرد بیمار فقط مشکلات دندانی داشته باشد طبق گفته پزشک متخصص ارتودنسی در شرق تهران به یک سال و نیم زمان نیاز است. کل پروسه گذاشتن سیم و براکت های ارتودنسی 30 دقیقه طول می کشد.

      بهترین سن برای ارتودنسی چه سنی است؟
      طبق توصیه هایی که متخصصان ارتودنسی می کنند باید زمانی که متوجه هر گونه مشکل در فک یا دندان های کودکتان شدید سریعا به کلینیک متخصص ارتودنسی در شرق تهران مراجعه کنید حتی اگر فرزند شما زیر 8 سال سن داشته باشد. وقتی به موقع برای رفع مشکلات دهان و دندان اقادام می کنید می توانید یک ارتودنسی بسیار خوب را برای فرزندتان ایجاد کنید. بهترین سن برای اینکه ارتودتسی کودکان را انجان دهید از 8 سالگی تا قبل از دوران بلوغ می باشد. این گفته بدین معنا نیست که بعد از 14 سالگی نمی توان ارتودنسی انجام داد. درمان ارتودنسی در افراد بزرگسال نسبت به کودکان زمان بیشتری می برد اما بزرگسالان نیز می توانند بعد از سپری شدن دوره درمان به نتیجه دلخواهشان برسند.



      تغذیه در دوران ارتودنسی باید چگونه باشد؟
      در این دوران متخصص ارتودنسی در شرق تهران توصیه می کند جدا از خوردن ذرت و تنقلات، مواد خوراکی رنگی و خوراکی های سفت پرهیز شود. به جای آن باید از از مواد غذایی که دارای کلسیم، مواد معدنی و ویتامین های زیاد هستند استفاده کنید. استفاده از نوشیدنی های خنک نیز طبق گفته برترین متخصص ارتودنسی در جردن منع مصرف ندارد و می تواند لذت بخش باشد.

      در صورت شل شدن و یا کنده شدن براکت ارتودنسی چکار کنیم؟
      اگر در طول درمان با چنین مشکلی مواجه شدید سریعا با پزشک متخصص ارتودنسی در شرق تهران خود تماس بگیرید و به صورت اورژانسی به ایشان مراجعه کنید. اگر در مراجعه زود هنگام سهل انگاری کنید باعث اختلال در روند درمان شده و آسیب های شدیدی را به دهان و دندان خود وارد می کنید.
      بهتر است مطلب ویژگی ارتودنسی برای کودکان خوانده شود.

      چطور براکت ارتودنسی را تمیز کنیم؟
      برای اینکه براکت های ارتودنسی ثابت را تمیز کنید باید از مسواک و براش های مخصوص ارتودنسی استفاده کنید. توجه داشته باشید اگر در این دوران از دهانشویه های کلر هگزیدین استفاده کنید باعث زرد شدن دندان هایتان می شوید منبع: الو متخصص.
    • توسط netthailand
      بهترین دستورات لینوکس برای کاربران تازه کار 
      چند سالی از عرضه نسخه های پیشرفته سیستم عامل لینوکس میگذرد. اما با وجود سلطنت ویندوز به ویژه در کشور ما ، کاربران زیادی از این سیستم عامل بهره نمیبرند. اما کاربرانی هم هستند که تا حدودی با لینوکس آشنایی دارند و چند باری با آن کار کرده اند و به نوعی تازه کار محسوب میشوند. در این ترفند قصد داریم 10 نوع از بهترین و کاربردی ترین دستورهای موجود در لینوکس را برای این کاربران تازه کار مطرح سازیم. چرا که با استفاده از همین گونه دستورات است که به مرور در این سیستم عامل نیز حرفه ای خواهید شد. 
      کافی است در داخل Shell دستورات زیر را وارد نمایید: 
      1- ls 
      این دستور را میتوان کاربردی ترین و اساسی ترین دستور پایه نام برد. ls به منظور نمایش فایلهای موجود در دایرکتوری که در آن هستید به کار میرود. هاست لینوکس المان 2- who 
      از این دستور برای نمایش افرادی که هم اکنون داخل سیستم Login کرده اند استفاده میشود. 
      3- cd 
      دستور cd شما را به مسیر اصلی دایرکتوری که هم اکنون در آن هستید هدایت میکند. 

      4- ifconfig 
      این دستور امکان مشاهده کلیه قسمتهای مربوط به شبکه همانند آدرس IP شما ، Netword Device های فعال و ... را به شما میدهد. هاست لینوکس 5- man 
      این دستور خود یک دستور راهنماست ، به این شکل که در صورتی که از دستوری اطلاع نداشتند با تایپ man و سپس دستور مورد نظر ، کاربرد دستور فوق را در یک فایل متنی مشاهده خواهید کرد. 
      6- tar 
      دستور tar به منظور خارج کردن فایل ها و دایرکتوری ها از حالت فشرده به کار میرود. به فرض مثال شما ممکن است یک فایل tar. را دانلود کرده باشید. با استفاده از این دستور میتوانید این فایل ها را به فایل ها و فولدرهای معمولی تبدیل کنید. 

      7- gzip 
      با استفاده از دستور gzip شما ابزاری مناسب برای فشرده سازی و خارج سازی فایلهای فشرده خواهید داشت. خرید هاست 8- echo 
      این دستور جالب باعث میشود (عجایب 2009) هر دستوری که پس از echo تایپ نمایید در یک خط جدید از Command Prompt نمایش پیدا کند. این دستور همچنین برای گرفتن خروجی از اسکریپتهای Shell بسیار مورد استفاده است. 

      9- df -h 
      این دستور مقدار فضای خالی شما در داخل درایو مورد نظر را برای شما نمایش میدهد. 

      10- apt-get, yum, emerge, etc 
      این دستورات هر کدام بر روی یکی از توزیع های لینوکس قابل اجراست. apt-get در ubuntu یا emerge برای gentoo. با این دستورات شما امکان فراخوانی هر یک بسته های مدیریتی از اینترنت و دانلود 
      آنها برای کار بهتر در لینوکس را خواهید داشت. تور پوکت
    • توسط netthailand
      چگونه می توانید مانع خروج کاربران از سایت شوید؟ 
      ممکن است کاربرانی که وب سایت شما را ترک می کنند، چندان برایتان مهم نباشند. اما مطمئن باشید زمانی که کاربری از یک وب سایت خارج می شود، به طور حتم برای این کار دلیل دارد. کاربران ممکن است طی روند خرید از وب سایت شما با مشکل روبرو شده باشند یا محتوایی که در سایت شما وجود دارد، نیاز آنها را رفع نمی کند. فراموش نکنید دسته دیگری از کاربران وب سایت شما وجود دارند که به طراحی وب سایت شما علاقمندند، اما تصمیم دارند در دیگر اوقات به وب سایت شما مراجعه کنند.
      بهتر است پیش از انجام هر کاری از خود بپرسید، آیا واقعاً خروج کاربران از وب سایت برایتان اهمیت دارد یا خیر؟ شما می توانید با استفاده از ترفندهایی نه تنها مانع از خروج کاربران از وب سایت خود شوید، بلکه قادر خواهید بود برای خود فرصتی بخرید تا آن ها را به انجام آن چه که می خواهید متقاعد کنید.
      روش هایی برای جلوگیری از خروج کاربران از وب سایت

      شما می توانید با ارائه پیشنهاداتی برای عدم خروح کاربران از وب سایت، سعی کنید تا در زمان مناسب، تمام محتوایی که کاربر به آن احتیاج دارد را در دسترس قرار دهید. 
      با طراحی فریب دهنده، دکمه های دعوت به عمل برجسته و استفاده از کلمات قدرتمند (رایگان، موثر، تضمین شده) در این طراحی وب سایت، پنجره خروجی این وب سایت باعث افزایش 8/7 درصدی مخاطبین شد که در آن ماه به ورود 496 مخاطب جدید در طراحی سایت منجر شد.
      کوپن های تخفیفی + مدت زمان محدود = بازدهی بالا

      در اولین وب سایت محبوب توسط GROUPON و دیگر وب سایت های ایده آل، از کوپن های تخفیفی و مدت زمان محدود برای آن استفاده شده است که باعث شد تا کاربران وسوسه خروج از وب سایت را فراموش کنند. به عنوان یک بازاریاب معتقد هستم که استفاده از این موارد درست زمانی که مشتری می خواهد وب سایت را ترک کند، فرصت لحظه آخری به آن ها ارائه می شود تا این تخفیفات را بسنجند و از وب سایت خریداری کنند.
      در تصویر زیر یک تبلیغ وب سایت را مشاهده می کنیم که کوپن تخفیفی 10 درصد را به مدت 15 دقیقه در وب سایت خود قرار داده است.
      استفاده از این نوع تخفیفات در این وب سایت، بلافاصله باعث افزایش 13 درصدی مخاطبین سایت شد. طراح این وب سایت، این تخفیف و مدت زمان محدود را تحت آزمایش قرار داد تا دریابد که به طور مداوم می تواند بر افزایش میزان مخاطبین سایت خود تاثیر بگذارد یا خیر.
      ریسک پذیر باشید

      یکی از بزرگ ترین موانع در افزایش میزان مخاطبین یک سایت، وجود ریسک هایی در این مسیر است. به راحتی می توان از این ریسک ها اجتناب کرد- اما هر چه شما این ریسک ها را کاهش دهید، شانس بهتری و بیشتری برای ترغیب کاربران و مخاطبین به انجام عملکردهایی در طراحی سایت به دست خواهید آورد. از این طریق، باعث می شوید تا کاربران به وب سایت و تجارت شما اعتماد کنند و دوباره به این وب سایت باز گردند
      CLOUDWAYS سیستم مدیریت و هاستینگ برای سایت های وردپرس می باشد. در این مثال، با وجود تکنولوژی ارائه پیشنهاد هایی برای عدم خروج کاربران از سایت، مدت زمان مشخصی (15 دقیقه) معین شده است و یک تست آزمایشی را نیز قرار داده اند که در صورت نارضایتی مشتری دو برابر هزینه ای که صرف نمودند به آن ها باز گردانده می شود و یا آن ها به یک سفر رایگان فرستاده می شوند.
      با وجود موارد زیادی که در وب سایت ها قرار می دهید، فکر می کنید که مشتری را به بیشتر ماندن در وب سایت و خرید از سایت خود دعوت می کنید، اما دقیقا معکوس اتفاق می افتد. CLOUDWAYS تمامی موارد ضروری را برای عدم خروج یک کاربر سایت در نظر گرفت و بهترین مواردی که می توانست ارائه دهد را در یک جعبه روشن و نورانی قرار دارد. به عنوان نتیجه، این موارد باعث شد تا 6 درصد بر میزان مخاطبین این وب سایت افزوده شود.
      بدانید کاربران طراحی سایت شما به دنبال چه چیزی هستند؟

      البته، زمانی که می خواهید این سیستم را در وب سایت خود فعال کنید، باید چه کارهایی انجام دهید؟ بیایید به این روند نگاهی بی اندازیم: 
      ·         انواع مختلفی از الگوها: میزان مخاطبین وب سایت تان به الگوهایی که در سایت تان به کار می برید، بستگی دارد. بیشتر تکنولوژی های ارائه پیشنهادهایی برای عدم خروج کاربر از وب سایت، تنها یک یا دو مورد را به کاربر سایت ارائه می دهند. اما برخی از سایت ها و شرکت ها در تبلیغات شان باید انعطاف پذیر تر باشند. به دنبال یک الگو دو مرحله و یا یک مرحله ای و یا هر دو باشید که کلیه فعالیت ها در سایت را تحت نظر قرار می دهد، این امر بسیار بهتر از پیشنهادهایی می باشد که در قالب یک باکس قرار دارد و باعث خروج کاربر از سایت می شود.
      ·         داشبورد موجود در طراحی سایت که برای استفاده آسان است: زمانی که این سیستم را برای وب سایت خود به کار می برید، باید دارای داشبورد ساده، کاربر پسندانه و مفید باشد که گزینه های اجرایی را برای کاربران سایت ساده و سریع سازد. اگر دستورالعمل های استفاده را نیز در وب سایت خود قرار دهید، از دید کاربران، طراحی وب سایت شما بسیار تخصصی و حرفه ای می باشد.
      ·         گزینه های پیشرفته برای طراحان و برنامه نویسان وب سایت: برای کسانی که طراح و برنامه نویس گرافیکی سایت می باشند، داشبورد وب سایت باید به آن ها اجازه دهد تا روی HTML و CSS کنترل کاملی داشته باشند و هم چنین از گزینه هایی بهره مند شوند که می توانند برخی موارد را در سایت شخصی سازی کرده و با طراحی کلی سایت مطابقت دهند.
      ·         آنالیزهای هوشمند: هر تکنولوژی ارائه پیشنهادهایی برای عدم خروج کاربران از سایت، داده ها و آنالیزهایی را نیز گزارش می دهد. شما باید در یک نگاه بتوانید ببینید که کدام قسمت ها در طراحی سایت جوابگوی نیازهای مشتریان وب سایت است. کاربران به این وسیله می توانند تصمیماتی را گرفته و از وب سایت خرید نمایند.
      ·         گزینه های طراحی سایت ریسپانسیو: استفاده از تلفن های هوشمند همراه و تبلت ها فراز و نشیب های زیادی دارد. چرا تبلیغات را در اختیار کاربران وب سایت خود قرار نمی دهید که بتوانند نمایش آن ها را در طراحی سایت فعال یا غیر فعال کنند؟ شما باید در هر صورتی پاسخگوی نیاز کاربران در تمامی ابزارهای که استفاده می کنند، باشید و این امر تنها با طراحی ریسپانسیو حاصل می شود.

      چه زمانی باید از کاربران دعوت کنید در وب سایت شما بمانند؟


      این تکنولوژی یک ابزار است و مانند همه ابزار های بهینه سازی و بهبود مخاطبین سایت عمل می کند. شما نباید از این ابزار و تکنولوژی در تمامی صفحات سایت خود استفاده کنید و با وجود این سیستم در هرجای وب سایت تان، باعث آزار و اذیت کاربران سایت خود می شوید.
      در عوض، شما باید به صورت ایده آل زمانی که کاربران سایت تان در مکان هایی که بیشتر قصد خروج دارند، از این تکنولوژی استفاده کنید: صفحه اصلی وب سایت ها و تبلیغاتی که به افزایش فروش محصولات و سرویس ها در وب سایت ختم می شود. از این رو می توانید تبلیغاتی را در بخش هایی از وب سایت قرار دهید که بیشترین تاثیر را بر کاربران سایت می گذارند و باعث افزایش میزان بازگشت سود از سرمایه شما می گردد.در آخر، باید از تکنولوژی ارائه پیشنهادهایی برای عدم خروج کاربران، به روشی استفاده کنید که ارزش هایی را برای تجارت و وب سایت تان به ارمغان آورد. با چنین سیستم عاملی در وب سایت، شما پیشنهاد ها و موارد دیگری را می توانید به کاربران سایت ارائه دهید. از این جهت است که شما روز به روز در میزان مخاطبین وب سایت خود، افزایش هایی را مشاهده خواهید کرد. از همه مهم تر در کنار منافع خودتان، می توانید بهترین تجربه کاربری را برای کاربران و مشتریان سایت تان فراهم کنید.
      از سایت تور تایلند و هاست ارزان ما نیز دیدن نماید
       
    • توسط nilufar
      لباس نسوز آلومینیومی ALFA7 ایتالیا
      این نوع از لباس کار برای از بین بردن آتش طراحی شده که چون جنس بیرونی آن از الیاف نسوز فایبر گلاس استفاده شده می توان به راحتی وارد آتش شد همچنین جنس درونی آن از الیاف عایق حرارت و پشم طبیعی است. این لباس کار دارای کفشی از جنس پلی آمید (۱۰۰% KEVLAR ) است و به رنگ های نقره ای در بازار وجود دارد و همچنین سایز های مختلف دارد. این لباس کار استاندارد های لازم و دارد.
      لباس نسوز آلومینیومی MKF_23_FFH2
      لباس کار آلمینیومی به این شکل برای شغل هایی که با ریخته گری و ذوب مواد معدنی و کوره های پر حرارت برای ذوب ماده های معدنی و سایر عملکرد های گرما زا سرو کار دارند.
      لباس نسوز آلومینیومی BETA5
      این مدل لباس کار به شکل پنج تکه است که دارای اورکت، کلاه خود، شلوار، دستکش به شکل پنج انگشتی و ساق بلند و همچنین کفش ایمنی می باشد . جنس لایه بیرونی آن از الیاف نسوز فایبر گلاس با روکشی که امواج گرمایی را بازتاب می کنند و آلومینیوم آن از جنس FIRTEX است و جنس لایه درونی آن ازترکیبات WOOLFABRIC با مواد مقاوم است.
      لباس ضداسید یکسره و دوتیکه PROMAX
      این شکل از لباس کار که به صورت ضد اسید باز promax است دارای خوصوصیاتی است که این لباس کار به دو مدل وجود دارد و به شکل دو تیکه است و از جنس PVC مطلوب می باشد. این لباس کار به هیچ عنوان حساسییت ایجاد نمی کند و در مقابل بییشتر مواد شیمایی عایق است. در شغل هایی که با مواد شیمیایی سروکار دارند مناسب است.

      لباس ضدگاز MEIKANG چین MKF 06
      این مدل از لباس کار در مقابل هر نوع گازی مقاوم است. شکل این لباس به طور یکپارچه است و به طور کامل بسته است و دارای کوله ای برای نگه داشتن کپسول تنفسی است جنس آن PVC تقویت شده که در برابر حرارت و سوختن عایق است. این لباس کار از لنزی که موجب دید گسترده می شود (AA) برخوردار است.

      لباس یکسره ضداسید MAXON

      لباس ضد اسید مقاوم در برابر اکثر مواد شیمیایی است. این لباس به صورت یکسره و دارای کلاه بوده و از جنس PVC با کیفیت عالی می باشد. در همه ی مورد های خطرناک و زمان های ضروری که بایستی به محوطه هایی با بخار غلیظ اسید یا فضایی با ذرات اسپری شده اسید وارد شوید لازم است.
      لباس ایمنی آتش نشـــانی Deva مدل Tiger Matrix
      این مدل از لباس کار که برای مشاغل آتشنشانی طراحی شده بسیار مقاوم است در مقابل کشکش و پارگی حرارت و آتش. وزن آن بسیار سبک است و راحت است. به رنگ های مشکی، سرمه ای و طلایی وجود دارد.
      لباس ایمنی آتش نشـــــانی Promax
      این مدل از لباس کار آتشنشانان به صورت کت شلوار است که رنگش سرمه ای است و برای آتشنشانان حرفه ای است. این لباس 3 لایه دارد که برای محافظت طراحی شده که در مقابل حریق عایق است. به راحتی نیز پوشیده میشود.

      بادگیر شلوار پشت لاستیکی

      می دانیم که از اساسی ترین امر در لباس کار تقویت و به روز رسانی حفاظت ایمنی آن است. هر مدل لباس کار، با در نظر گرفتن شرایط مکانی به منظور مراقبت از مشکلات یا آسیبات به خصوص در هنگام کار کردن مختص خودش ساخته شده است. این مدل لباس کار شامل بادگیر جلو بسته و شلواراست که در برابر سرما بسیار مقاومت است و برای بدن مناسب است ایجاد می کند.
      لباسکار ایران کارخانه ها
      ویژگی این لباس کار ها این است که بایستی راحتی را برای همه ی افراد تداعی کند و بسیار ایمن باشد و در همه ی سایز ها موجود باشد.
       
    • توسط ircfc
      افزونه تگ کردن کاربران Tag User