رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

دبی یکی از شهرهای مهم امارات متحده عربی و یکی از هفت شهر امارت امیر نشین امارت متحده عربی است. این شهر بعد از ابوظبی، صفت پر جمعیت ترین را میان هفت امارت به خود اختصاص داده است.

دبی، با معماری های بسیار زیبا و منحصربه فرد، خطوط هوایی فوق العاده، مناظر هنری زیبا و مدرن بیشتر شبیه شهر شانگهای است. برخلاف شایعه های موجود در مورد دبی، دبی فرهنگ غنی دارد که بیشتر آن قابل لمس و دیدنی نیست. فرهنگ این شهر به عرب های بیابان نشین می رسد. مردم دبی، در داستان سرایی، شعر، موسیقی، رقص و شکار پیشینه ای غنی دارند.

در دبی سرگرمی ها و همچنین زیبایی های مختلفی وجود دارد از جمله می توان به خط متروی آن که با سرعت در آسمان حرکت می کند، پاساژهای بسیار بزرگ و مجلل و پیست اسکی مسقف اشاره کرد. تماشای غروب آفتاب سوار بر شتر با استشمام هوای پاک سوار بر لنچ های عربی از سرگرمی های دوست داشتنی دبی هستند.

از دیگر جاذبه های دبی باید به مسجد جمیرا، خانه شیخ سعید، پارک خور، برج خلیف، موزه دبی، پالم جمیرا، برج العرب و پارک آبی اشاره کرد.

هوای دبی گاهی بسیار مرطوب و شرجی می شود؛ اما در هوای بسیار داغ، از میزان رطوبت کاسته شده و هوا خنک تر و قابل تحمل تر می شود. اکثر توریست ها در ماه های تابستان تور دبی را انتخاب نمی کنند زیرا گرمای هوا به آنها اجازه نمی دهد از گردش های خود لذت کافی ببرند.

باتوجه به اینکه دبی در تابستان حدود 10 تا 11 ساعت هوای آفتابی و داغ دارد، توریست ها در اواخر روز به سیاحت می پردازند و به همین دلیل مکان های گردشگری دبی تا پاسی از شب نیز باز هستند. بدلیل اینکه در وسط روز دمای هوا بالا می رود، رستوران ها و مراکز خرید مجهز به سیستم تهویه هوا طرفداران بیشتری دارند. با توجه به این میزان گرمای هوای دبی بهترین زمان برای سفر به این شهر بین ماه های دسامبر و مارچ است که هوا دلپذیرتر است و عصرها هوای ملایم و خنکی دارد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 4 ماه بعد...
  • پاسخ 1
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

ممنون دوست عزیز میتونید برای مشاهده کامل جاذبه های گردشگری تور دبی از سایت findatour.co/fa/international-tour/dubai هم استفاده کنید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.